Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pánové, nechci vysloveně mluvit za JackyllHydovou, ale Vulcana neměnila kvůli jeho podvozku ap. Jí obecně nesedl typ mašiny - "sportovní" chopper vyměnila za "cenduro" Tiger = jiný posez, styl jízdy, využití atd, atd... A polemizovat proč si pořídila Vulcana? A proč ne? A proč nové mašiny? A proč ne?
Frankie:O tom že je to jednodušší bych trochu polemizoval,nicméně každý to má jinak.Měl jsem podobný problém se všemi Italskými motorkami.Na pěkným povrchu paráda,v terénu pružiny jak beton.Japonci které upřednostňuji to mají zas naopak-přehnaně měké.Nicméně pro mě je naprosto marginální vzhled a hlavně charakter motoru.A vzhledem k tomu že se dá dnes koupit kompletní plně stavitelné odpružení za pár tisíc je to pro mě jasné.Než laborovat s dalším strojem,radši upravím stávající.
Ta tvrdost Vulcanu je pro mě tím pádem záhada.Ale je jasné že pokud někdo vybočuje váhově s průměru,má problém.
Mám 62kg a skoro každá mašina je na mě tvrdá. A ano, než bych se měnil s pérama nebo tlumičema, pokud nestačí jejich rozsah nastavení, radši koupím jinou motorku, je to mnohem jednodušší. Takže výměnu motorky kvůli podvozku naprosto chápu
Jinak k motorce, je to kočkopes, ale palec nahoru fabrice za odvahu. Po ročním vlastnictví Versyse věřím že zábavný to bude.
No to je těžký když někdo není schopen poradit si s nastavením podvozku.To je asi jako nacpat na cesťák drapáky s tím že je z toho enduro
Opravdu je takový problém povolit,případně vyměnit pružinu za měkčí?Nebo rovnou celý centrál.Ono je asi jednodušší vyměnit celou motorku
SPV - no hlavně že ty jsi odborník, spíše ubohý trol. Ano, profil veřejný nemám, je to mé soukromí, do kterého takovému ... jako jsi ty opravdu nic není, a obvzláště tomu, co tu brečí nad neveřejným profilem a sám ho má neveřejný, to už o něčem svědčí.
JJ, viděl zblízka na společné vyjížďce s JeckyllHydova
Že ženská nezvedne mašinu z ní nedělá horšího motorkáře. To že ty čůráš v sedě, z tebe také neudělá holčičku.
Seikos: Je vidět, že paní Alice ( JackyllHydova ) je odbornice:
Kdo ví, jak bude spokojená s Triumphem, když ji stále padá na zem. Asi nevhodná motorka do terénu...
Jak by napsal 2Lizard: ten podvozek do terénu je úplná hrůza, a máš pravdu, tohle není nastavením podvozku...
Vždycky mě nadchne, jak nejvíc motorky pod článkem kritizují lidi, co mají neveřejný profil, nebo na motorce vůbec nejeli, ale viděli ji zblízka, že 2lizard
JeckyllHydova- To mi připomíná, když sem měl skutra x8. Při nějaký nerovnosti mě to mělo snahu katabultovat. Stačilo trochu upustit zadní kolo a bylo to v cajku.
Musím s JeckyllHydova jen souhlasit. Sic jsem na Vulcanovi neseděl, ale viděl její stroj z bezprostřední blízkosti v akci - na české okresce to byla opravdu hrůza a 100% to nebylo špatně nastaveným podvozkem. Po motorické stránce celkem zajímavý počin.
Skoro rok jsem ho měla, cca 9000km.Na rovné a hladné silnice super. Jede dobře a je pohodlný. Jenže pak příjdou okresky... Každá díra je jako kdyby jste seděli na elekrickém býkovi (ano mám tuhle zkušenost), co vás chce vykopnout ze sedla. V zatáčkách i já škrtám stupačkama a to nejsem žádný střelec. My jsme si prostě nesedly a tak šel pryč.
Nicméně se mi ta motorka moc líbí, ale já jsem prostě asi trochu perverzní.
Není to úplně můj doušek "Kawy",ale radši takovou změnu,experiment a snahu se odlišit než padesát let vyrábět jedno a to samý.Mě se to takhle na první pohled líbí.A touž je co říct u nové produkce...
Ale tu kolonku technické údaje nechápu.
Kawa je pro mě srdcovka a vždy jsem ji "bránil", ale tohle je tak strasnej kockopes:(((((. Kdyby to byla Čínská produkce, tak neřeknu ani popel:(. Fakt si to někdo koupí?
Tk na český silnice jedině snad enduro. Neska sem se jen taktak vyhnul krásně skrytejm jámám ve stinnym lesnim úseku. Trefit je, jdu na zem nebo odepisuju ráfky... :-S
A mě se to líbí .Protože mám 11tku Magnu - což je taky těžko zařaditelnej stroj - tak jen čekám kdy v tomto pojetí bude někdo pokračovat Jen kdyby to bylo trošku ,, Dospělejší '' - Tak doufám , že se toho v Hondě chytnou ...
Zkušenost nemám, ale [url=//www.motorkari.cz/profil/?uid=245675&act=motorky&scr=133]TAHLETA PANÍ ALICE[/url] to měla a říkala mi jak byla ráda že se toho zbavila. Prý na české silnice krajně nepohodlná a hlavně ani ryba, ani rak. Vysokootáčkovej motor původně z cesťáku dát do cruisera, to asi ani nemohlo dopadnout jinak.
ty negativni komentare me ubezpecuji, ze jsem koupil dobře...
Kawasaki dobra
To video tady slušný
Pro holky je nejlepší BMW GS 1200
No ty vole, to je teda material
Pánové, nechci vysloveně mluvit za JackyllHydovou, ale Vulcana neměnila kvůli jeho podvozku ap. Jí obecně nesedl typ mašiny - "sportovní" chopper vyměnila za "cenduro" Tiger = jiný posez, styl jízdy, využití atd, atd... A polemizovat proč si pořídila Vulcana? A proč ne? A proč nové mašiny? A proč ne?
Frankie:O tom že je to jednodušší bych trochu polemizoval,nicméně každý to má jinak.Měl jsem podobný problém se všemi Italskými motorkami.Na pěkným povrchu paráda,v terénu pružiny jak beton.Japonci které upřednostňuji to mají zas naopak-přehnaně měké.Nicméně pro mě je naprosto marginální vzhled a hlavně charakter motoru.A vzhledem k tomu že se dá dnes koupit kompletní plně stavitelné odpružení za pár tisíc je to pro mě jasné.Než laborovat s dalším strojem,radši upravím stávající.
Ta tvrdost Vulcanu je pro mě tím pádem záhada.Ale je jasné že pokud někdo vybočuje váhově s průměru,má problém.
Mám 62kg a skoro každá mašina je na mě tvrdá. A ano, než bych se měnil s pérama nebo tlumičema, pokud nestačí jejich rozsah nastavení, radši koupím jinou motorku, je to mnohem jednodušší. Takže výměnu motorky kvůli podvozku naprosto chápu
Jinak k motorce, je to kočkopes, ale palec nahoru fabrice za odvahu. Po ročním vlastnictví Versyse věřím že zábavný to bude.
No to je těžký když někdo není schopen poradit si s nastavením podvozku.To je asi jako nacpat na cesťák drapáky s tím že je z toho enduro
Opravdu je takový problém povolit,případně vyměnit pružinu za měkčí?Nebo rovnou celý centrál.Ono je asi jednodušší vyměnit celou motorku
SPV - no hlavně že ty jsi odborník, spíše ubohý trol. Ano, profil veřejný nemám, je to mé soukromí, do kterého takovému ... jako jsi ty opravdu nic není, a obvzláště tomu, co tu brečí nad neveřejným profilem a sám ho má neveřejný, to už o něčem svědčí.
JJ, viděl zblízka na společné vyjížďce s JeckyllHydova
Že ženská nezvedne mašinu z ní nedělá horšího motorkáře. To že ty čůráš v sedě, z tebe také neudělá holčičku.
Seikos: Je vidět, že paní Alice ( JackyllHydova ) je odbornice:
Kdo ví, jak bude spokojená s Triumphem, když ji stále padá na zem. Asi nevhodná motorka do terénu...
Jak by napsal 2Lizard: ten podvozek do terénu je úplná hrůza, a máš pravdu, tohle není nastavením podvozku...
Vždycky mě nadchne, jak nejvíc motorky pod článkem kritizují lidi, co mají neveřejný profil, nebo na motorce vůbec nejeli, ale viděli ji zblízka, že 2lizard
JeckyllHydova- To mi připomíná, když sem měl skutra x8. Při nějaký nerovnosti mě to mělo snahu katabultovat. Stačilo trochu upustit zadní kolo a bylo to v cajku.
Musím s JeckyllHydova jen souhlasit. Sic jsem na Vulcanovi neseděl, ale viděl její stroj z bezprostřední blízkosti v akci - na české okresce to byla opravdu hrůza a 100% to nebylo špatně nastaveným podvozkem. Po motorické stránce celkem zajímavý počin.
na druhou stranu která motorka se hodí pro rozbité silnice? krom endura asi žádná
Skoro rok jsem ho měla, cca 9000km.Na rovné a hladné silnice super. Jede dobře a je pohodlný.
Jenže pak příjdou okresky... Každá díra je jako kdyby jste seděli na elekrickém býkovi (ano mám tuhle zkušenost), co vás chce vykopnout ze sedla. V zatáčkách i já škrtám stupačkama a to nejsem žádný střelec. My jsme si prostě nesedly a tak šel pryč.
Nicméně se mi ta motorka moc líbí, ale já jsem prostě asi trochu perverzní.
Není to úplně můj doušek "Kawy",ale radši takovou změnu,experiment a snahu se odlišit než padesát let vyrábět jedno a to samý.Mě se to takhle na první pohled líbí.A touž je co říct u nové produkce...
Ale tu kolonku technické údaje nechápu.
Kouknul jsem na tabulku s technickými parametry a měl jsem jasno. :D
Nevypadá marně...ale mohli tomu dát řemen
Co je malý, to je hezký
Za mě
za vcelku originální pojetí.
Tk na český silnice jedině snad enduro. Neska sem se jen taktak vyhnul krásně skrytejm jámám ve stinnym lesnim úseku. Trefit je, jdu na zem nebo odepisuju ráfky... :-S
dass: v Hondě se toho už chytli


A mě se to líbí .Protože mám 11tku Magnu - což je taky těžko zařaditelnej stroj - tak jen čekám kdy v tomto pojetí bude někdo pokračovat
Zkušenost nemám, ale [url=//www.motorkari.cz/profil/?uid=245675&act=motorky&scr=133]TAHLETA PANÍ ALICE[/url] to měla a říkala mi jak byla ráda že se toho zbavila. Prý na české silnice krajně nepohodlná a hlavně ani ryba, ani rak. Vysokootáčkovej motor původně z cesťáku dát do cruisera, to asi ani nemohlo dopadnout jinak.
originalita se tomu upřít rozhodně nedá
blatník v půlce uříznem a zbytek nastavíme plastem, je to teď moderní a ještě ušetříme za kov
Je to tak zvláštní, že se mi to líbí. Posez je na tom příjemný a motor určitě taky super, proč ne...
Ach ten řetěz.
Nemal by som problém
, určite radšej ako "H-D" Street 750.
srdíčkové světlo...??no,ono je to asi pro Geretha Balea...nebo co.
Bože drahej...