Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Koupil jsem Vulcan S (2016) 1.10.2015 a zatim mam najeto 1700km. Je to naprosto ideální a poslušný stroj který nemá problém dosáhnout stovky za 3 vteřiny a v zatáčkách drží stopu naprosto perfektně :)
Já se musím přidat, Vulcana jsem sháněl v květnu 2015 a sehnal jsem jeden z posledních strojů.
Nedám na něj dopustit, nejsem žádný profík a možná proto je to ideální stroj.
Skvěle se ovládá a od prvního okamžiku jsme si rozuměli .
Jak tu čtu ty negativní názory z 25.5.2015 tak k dnesnimu dni 21.8.2015 je tento stroj beznadějně vyprodán a spousta zájemců čeká na další dodávku z Japonska. Je to nová kategorie motocyklu a každý kdo aspoň trošku poznal by ho chtěl.
Vulcan S nelze porovnávat s klasickými těžkými choppery s V motorem a tunou chromu. Je to přímý nástupce oblíbené EN 500, která měla motor ze sportovní GPZ 500 a patřila do kategorie "sportovní chopper". Prostě praktická mašina s klasickými jízdními vlastnostmi, váhou i výkonem, která se vizuálně a posazem podobá chopperu.
Jestli jim to pojede jako ER6, tak to může být docela svižné svezení, něco jako sport cruiser. Něco jako menší Diavel.
Vzpomínáte na Multistradu? Když přišla, tak si spousta lidí klepala na čelo, co to je. Enduro to není, naháč to není, cesťák to není. Ducati ale jasně udala trend, a dneska kdo nemá "multistradu", jako by nebyl. Viz horká převratná novinka BMW...
moc se v moderních motocyklech neorientuji, takže nevím jakou čínskou jukinu kawa okopírovala, ale výsledek stojí zato, i levné detaily, jako deska držící brzdu se stupačkou předpokládají, že řidič bude obut ve vietnamkách
Tak tahle motorka se podle mě vůbec vzhledově nepovedla. Digitální budík s otáčkoměrem je jako z běžeckého pásu a ta zrcátka jako ze staré multikáry. Kde je trocha nebo náznak chromu? No raději se nebudu o dalších věcech ani rozepisovat. Snad jízda s touhle motorkou je někde jinde než vzhled.
Úroveň článku... bohužel ODPAD, reklamní řeči, nic víc. Vklad autora je snad jen v perlách typu "Bohužel i díky tomu je celá řada doplňků v návaznosti na evropské sklady bohužel prozatím nedostupná."
Toho by se profík z reklamky nikdy nedopustil. Víte, čeština funguje asi takto:
Díky (něčemu pozitivnímu)
vs.
Kvůli (něčemu negativnímu)
Tedy: "bohužel i díky" nelze nahradit populárním "bohudíky", i když to zní podobně .)
Bohužel + bohužel na začátku a konci věty je minimálně stylistická neobratnost.
To první je však hrubá neznalost češtiny.
Tieto moderné poňatia na tému cruiser sa mi nikdy nepáčili. Cenu tejto motorky na nej aj patrične vidno, divný výfuk, plasty slniečkové pravdoláskové svetlo atď. A také "zhutnenie" celej motorky do jednej kompaktnej guče mi tiež nie je pochuti. Zlatý starý dragstar...
Já mam teda v chopper/cruiser kategorii daleko raději parníky oplývající chromem než dyhle plastově komaxitový věci, ale jako malej powercruiser vypadá celkem zajímavě pro mladou generaci, nebo slečny
Typická motorka dnešní doby. Nezáludná, nevýrazná, ale za relativně nízkou cenu. Své kupce si určitě najde, typicky z řad lidí akceptující Hondu CTX.
Jen škoda že je o 20 kilo těžší než ER-6N. Značí to použití levných materiálů a přemíra oceli, namísto pečlivější inženýrské práce
Mě se líbí. Je to věc vkusu. Mám ho prvních 1300 km a skoro pod všechno co je v článku bych se podepsala.
Jen bych přidala k : "...sedlem zakrývajícím akumulátor. Přístup je řešen přes boční schránku s klíčkem..." A na stejném místě naleznete i lékarničku! Klika je, že z ní jsou stejně upotřebitelné jen rukavice a ty vozím v tankvaku. V opačném případě majitel Vulcanu S poskytne první pomoc až po 5-10 minutách! Pokud se sám nezraní, když je to bloncka jako já.
Jen výrobce se asi zbláznil a na relativně levnou motorku nabízí doplňky za naprosto zmatenou cenu. Plégo 15000? Strategie výrobců tiskáren, kdy nákupem první cartrige zdvojnásobíte pořizovací cenu tiskárny.
Jak pejsek a kocicka pekli u Kawasaki dort: nehezkej kockopes s "dominantnim otackomerem" a pro cruisera typickym cervenym polem nekde na 10 tis. otackach???
Koupil jsem Vulcan S (2016) 1.10.2015 a zatim mam najeto 1700km. Je to naprosto ideální a poslušný stroj který nemá problém dosáhnout stovky za 3 vteřiny a v zatáčkách drží stopu naprosto perfektně :)
Já se musím přidat, Vulcana jsem sháněl v květnu 2015 a sehnal jsem jeden z posledních strojů.
.
Nedám na něj dopustit, nejsem žádný profík a možná proto je to ideální stroj.
Skvěle se ovládá a od prvního okamžiku jsme si rozuměli
Jak tu čtu ty negativní názory z 25.5.2015 tak k dnesnimu dni 21.8.2015 je tento stroj beznadějně vyprodán a spousta zájemců čeká na další dodávku z Japonska. Je to nová kategorie motocyklu a každý kdo aspoň trošku poznal by ho chtěl.
megacruiser: už jen to pojmenování "sportovní chopper" zní směšně
EN 500 bola krásna mašina, ktorá vyčnievala z radu akurát netypickým radovým motorom. Tento nový vulcan je len jednoducho hnusný.
Vulcan S nelze porovnávat s klasickými těžkými choppery s V motorem a tunou chromu. Je to přímý nástupce oblíbené EN 500, která měla motor ze sportovní GPZ 500 a patřila do kategorie "sportovní chopper". Prostě praktická mašina s klasickými jízdními vlastnostmi, váhou i výkonem, která se vizuálně a posazem podobá chopperu.
Jestli jim to pojede jako ER6, tak to může být docela svižné svezení, něco jako sport cruiser. Něco jako menší Diavel.
Vzpomínáte na Multistradu? Když přišla, tak si spousta lidí klepala na čelo, co to je. Enduro to není, naháč to není, cesťák to není. Ducati ale jasně udala trend, a dneska kdo nemá "multistradu", jako by nebyl. Viz horká převratná novinka BMW...
moc se v moderních motocyklech neorientuji, takže nevím jakou čínskou jukinu kawa okopírovala, ale výsledek stojí zato, i levné detaily, jako deska držící brzdu se stupačkou předpokládají, že řidič bude obut ve vietnamkách
Bohuzel musim souhlasit s rrss bohuzel
, protoze vypovidaci hodnota clanku se opravdu bohuzel blizi nule.
bezpohlavní
Tak tahle motorka se podle mě vůbec vzhledově nepovedla. Digitální budík s otáčkoměrem je jako z běžeckého pásu a ta zrcátka jako ze staré multikáry. Kde je trocha nebo náznak chromu? No raději se nebudu o dalších věcech ani rozepisovat. Snad jízda s touhle motorkou je někde jinde než vzhled.
RRSS a koľko ti to pozdvihlo pindíka? To si nemohol poslať mailom autorovi?
Úroveň článku... bohužel ODPAD, reklamní řeči, nic víc. Vklad autora je snad jen v perlách typu "Bohužel i díky tomu je celá řada doplňků v návaznosti na evropské sklady bohužel prozatím nedostupná."
Toho by se profík z reklamky nikdy nedopustil. Víte, čeština funguje asi takto:
Díky (něčemu pozitivnímu)
vs.
Kvůli (něčemu negativnímu)
Tedy: "bohužel i díky" nelze nahradit populárním "bohudíky", i když to zní podobně .)
Bohužel + bohužel na začátku a konci věty je minimálně stylistická neobratnost.
To první je však hrubá neznalost češtiny.
...to si radsi vypichnu voko zrzazavym dratem
Tieto moderné poňatia na tému cruiser sa mi nikdy nepáčili. Cenu tejto motorky na nej aj patrične vidno, divný výfuk, plasty slniečkové pravdoláskové svetlo atď. A také "zhutnenie" celej motorky do jednej kompaktnej guče mi tiež nie je pochuti. Zlatý starý dragstar...
Já mam teda v chopper/cruiser kategorii daleko raději parníky oplývající chromem než dyhle plastově komaxitový věci, ale jako malej powercruiser vypadá celkem zajímavě pro mladou generaci, nebo slečny
Za Bolta bych se vůbec nestyděl. Za tohle asi jo.
Motorka pro holky. I světlo ve tvaru srdíčka. Nabízí i verzi Hello Kitty?
Jednoznačně nejškaredší model od Kawasaki. Na to bych se styděl i sednout
Zlatý Bolt od Yamahy.
Tak určitě to bude lepší než celkem srovnatelný indický Harley vodník..škoda jen,že to má řetěz
Typická motorka dnešní doby. Nezáludná, nevýrazná, ale za relativně nízkou cenu. Své kupce si určitě najde, typicky z řad lidí akceptující Hondu CTX.
Jen škoda že je o 20 kilo těžší než ER-6N. Značí to použití levných materiálů a přemíra oceli, namísto pečlivější inženýrské práce
Mě se líbí. Je to věc vkusu. Mám ho prvních 1300 km a skoro pod všechno co je v článku bych se podepsala.

Jen bych přidala k : "...sedlem zakrývajícím akumulátor. Přístup je řešen přes boční schránku s klíčkem..." A na stejném místě naleznete i lékarničku! Klika je, že z ní jsou stejně upotřebitelné jen rukavice a ty vozím v tankvaku. V opačném případě majitel Vulcanu S poskytne první pomoc až po 5-10 minutách! Pokud se sám nezraní, když je to bloncka jako já.
Jen výrobce se asi zbláznil a na relativně levnou motorku nabízí doplňky za naprosto zmatenou cenu. Plégo 15000? Strategie výrobců tiskáren, kdy nákupem první cartrige zdvojnásobíte pořizovací cenu tiskárny.
Prostě vyprodáno
Pěkný
Kdybych chtěl "něco jako čopra", koupím si přesně tohle. A ať si o tom čopristi, antičopristi i ten zbytek myslí třeba že je to kaproštika
Jak pejsek a kocicka pekli u Kawasaki dort: nehezkej kockopes s "dominantnim otackomerem" a pro cruisera typickym cervenym polem nekde na 10 tis. otackach???