globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:52

BMW650GS prohrava v testech s Versysem ... nedela prakticky nic lepe, jenom hur vypada, vic stoji a zere. BMW800GS je jine kafe, ale take trochu jiny ucel. Versys je vic o srande, 800GS o seriozenim cestovani.

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:49

nedovedu si predstavit 2m cloveka na tomto stroji :) to spis nejaky gold wing nebo 1200GS. :)

OrangeVersys (0) napsal 17.07.2007 v 20:53

jako že mám 198, tak se na tom jezdí super!!

smazany38640 (-1) napsal 21.06.2007 v 17:05

To ja: G650Xchallenge je docela povedena zvlast ta hmotnost na druhou stranu klasickaLC4 je stejne tezka a podvozkove v terenu nakope BMW zadek .A narvi tam pridavnou nadrz od TT normalni sedlo padaky vyleti to na +-175kg uz to neni tak daleko od moji LC4 Adventure nebude to sice pojizdny vibrator - ale1/4 mega za to bych nedaval.<br />
Radej pockat na novou LC4 Adv. 690: strikacka, 6ti kvalt,minimum vibraci,ram Dakarskeho specialu. . .<br />
Na grafech se nejezdi ...a srovnavat Jawu Dakar <br />
Bmw 650gs Dakar to je snad vtip <br />
Papirove 1200GS od BMW ma mnohem vetsi paru nez <br />
990 od KTM v LC8 Adv. Svez se na obou a pak rekni co ma vetsi ranu. <br />
BMW je traktor , KTM - raketa... ono jde o odstupnovani prevodu reakci motoru na plyn, chovani pri castecnem zatizeni atd.atd.<br />
Opravdovy enduro neni o vykonu kdysi jezdily Dakar i 350ky. 30-35 koni tak 40Nm v lehkem stroji bohate staci . S Varanem by to asi ani nehlo ale to je jina storry

smazany38640 (-1) napsal 21.06.2007 v 15:39

Vyrobci nas - civilni enduraky - maji za poradne pitomce. Viz ten Trail,20let stary Transalp v showroomech Hondy nebo XT660 - na prvni pohled paradni endurko na druhy...Vyfuk pod motorem ,vodni cerpadlo-uraz mne ,o levnych nesklopnych packach, nepancerovane brzdne hadicce,co stini indikator neutralu nema cenu se rozepisovat <br />
Jasne ze se to da resit: omotat vyfuky kolem motoru pekne dojedne koncovky,spodni vyztuhy ramu , ocelova misa kolem spodku ,poradna 25l. nadrz, cele to hodit na Ohlinsy . . .nebo jit rovnou koupit LC8 Adv. <br />
Proc neni off-road verze V-Stromu ? Myslite ze bude tereni verze Versysu ? Pry o to lidi nemaji zajem - kdo to tym marketologum nakecal? <br />
A cim je Versys tak univerzalni to jako na dalnici na okresky i do mesta ...a co Hornety , Banditi nebo SVka to jako neumi??!!<br />
P.S.Cornelliusi kolik ti ten Trail dlabe?

Cornellius (0) napsal 20.06.2007 v 22:49

Souhlasím potřebuje hooodně vylepšit ale vo tom to je A já samozřejmě neporovnávám endura typu KTM a Trail, ale na &quot;cestování&quot; v terénu si na něm bez problémů troufnu Však ty padáky, hliníkáče a chránič motoru už jsou na papíře a postupně se dělají A to přední kolo, to je fakt

smazany38640 (-1) napsal 20.06.2007 v 22:35

Novy P.Trail mne docela zklamal je sice mensi a vodi se mnohem snaz nez predchudce ale do terenu se fakt nehodi Viz. mizerny zdvihy, tlusta 19ka vpredu, gumove stupacky, nulova ochrana spodku...Zvlast kdyz maji ciste silnicni Stradu tak proc zase to poloenduro ?? Ale uznavam vypada nadherne <br />
Kaw.KLX jsem nejezdil tak nemuzu radit. Ono motorek pro opravdove offroad cestovani na trhu moc neni .Ta moje LC4 Adv. je asi nejlepsi pokud ozelite comfort Na Bmw 650 Dakaru potrebujes dodelat spoustu veci aby se hodil na expedicni pouziti, ale jinak je extra pohodlny. A stoji spoustu chechtaku. Kdyby na trhu nekdo prisel s kompaktni dvouvalcovou petistovkou s full tank hmotnosti do takovych 150-160 kg a akcnim radiusem 500 a vic km, slusnym enduropodvozkem, okamzite bych do toho sel . Neco ve stylu Aprilie RXV 550 ale ve vice cestovnim podani.

Cornellius (0) napsal 20.06.2007 v 21:45

Jen chci podotknout, že starší Pegaso a Pegaso Trail (2006) je velký rozdíl, jsou to úplně jiné motorky (jiný motor, podvozek, rám, prostě zůstal jen název)

smazany38640 (-1) napsal 20.06.2007 v 19:25

To Anti: Dakar 650 GS od Bmw je asi nejlepsi stroj na tereni cestovani slusny kompromis mezi komfortem a offroad schopnostma ma spoustu nedostatku:troch vyzvikany predek, uzka ziditka , tezky zadek , pohovku misto sedla ...jezdil jsem ho rok az mi ho sebrala manzelka ... po motorove strance lepsi jednoval nesezenes - minimalni vibrace, spobreba do 4l silnice do 5l teren a tim myslim opravdovy teren , motor taha od 2000 ot. Vadil mi strasne dlouhy plyn BMW a i na to se da zvyknout a v bahne nebo pisku je to spis vyhoda<br />
Ted jezdim LC4 Adventure od KTM - asi jediny opravdovy offroad cestak , nekompromisni stroj - brutalni vibrace , extremni narust vykonu, sedlo 94cm ...Vodit ho terem jedna basen, ale na asfaltu a zvlast dalnicnim - hruza <br />
Anti, mam za sebou cca 150 tis km na ruznych endurech a lepsi jednoval nez Rotax by Bmw jsem nevidel samozrejme ten od roku 2000 hlava z M3 vstrikovani lambda sonda atd...<br />
Uzka 21ka vpredu je pro enduro nutnosti stejne jako nizke teziste a dlouhy a progresivne nastavene zdvihy. Pegaso neni enduro jen se tak tvari - na predchozim modelu manzelka nalitala 20tis. a v terenu to byly vzdy muka . Ted vodi toho Dakara a je to naprosto v pohode...<br />
Pokud chces dvouval tak moc navybranou nemas: KLE500 i pred 10lety byla nanic, Transalp pred 20lety- bomba, ted je beznadejne zastaraly chce to strikacku slusn&amp;#255; podvozek a takovych 25kg dolu . Jedine LC8 950/990 Adv. pokud ukocirujes ty kone a mas na to dost chechtaku.<br />
S ojetin bych volil Africu je to sice haban ale v terenu dokaze toho hodne ... Hlavne kasli na clanky a mereni - mam doma starsi MOTORAD a tam GSu 650 namerili 64Nm a 53kone.Ono taky jde jak ten onen kus zajety...Pokud pujdes do V-Stromu, Versysu apod. pak se nediv ze v onom &quot;lehcim terenu&quot; te dohoni Hornet nebo Bandour a pupkaty majitel Jawy350 te predjede <br />
Jsou to cestovni motardy nikoliv endura

Cornellius (0) napsal 20.06.2007 v 18:17

Protože jsi jako já a nestačí ti lítat jenom po našich cestách (někdy sice tankodromech) ale počítáš s tím, že to někdy na to břicho prostě posadíš a bylo by blbé tomu ucpat výfuky takže nepochopím ani nové XTéčko s jeho svodama pod motorem

Cornellius (0) napsal 20.06.2007 v 17:47

2Machi: samozřejmě nahaním Tvůj stroj, přechod z CBR je dobrá volba a ikdyž jsi si nevybral stylové, skvělé a úžasně provedené Pegaso , tak jsi rozhodně přešel na lepší formu cestování <br />
<br />
2All: Reklama na závěr - náš motoklub: www.renegade.cz

Cornellius (0) napsal 20.06.2007 v 17:43

Souhlasím, ale pegaso svou historii nabízí kvalitní svezení které se terénu nebojí a nový Trail je v tom ještě odvážnější a samozřejmě jednoválec, v tom se určitě schodnem. Nekdy se až sám divím, co s ním dokážu skočit a nebo vyjet Kdybych si na něm nemohl zajet na pole nebo do lesa, tak by mě to ani nebavilo proto nepochopím jak někdo může nazvat cestovní enduro motorku s litýma kolama a výfukem pod motorem Versys = cesťák pro lidi kteří jezdí na silnici a bolí je ze sportů záda ale kdo jezdil někdy v terénu, tak ho ta motorka neosloví (za terén nepovažuju ujetou polní cestu)

Cornellius (0) napsal 20.06.2007 v 16:33

2Anti: Nevím jestli to byla otázka nebo ironická poznámka Ale když s tím umíš, tak si poradí i s dost krkolomnýma situacema Ani lyžařská sjezdovka, turistická stezka a nebo výlet na Ještěd lesem jí není cizí jen by mohla mít vepředu 21&quot; kolo a bylo by to ideální Ale samozřejmě se s ostrým endurem vzhledem ke svým 200kg hmotnosti rovnat nemůže

MedaSV (56) napsal 20.06.2007 v 15:57

Dav:U KLR650 tam pisou porad single=jednovalec.Kde jsi videl ze tam je motor z ER6?<br />

Cornellius (0) napsal 20.06.2007 v 08:09

Když hledáte ideální cestovní enduro, podívejte se na Aprilii Pegaso 650 Trail Už jí jezdím rok a kdo si na ni sedl, byl nadšený a to i zastánci Yamahy a Kawasaki pohodlná, všestranná, komfortní a není to tank, zvládně i dost náročnější terén. Ale je pravdou, že pro každého je nejlepší motorka ta jeho přece Ale necpěte Versys do kategorie cestovní enduro, do endura má daleko ale na cestování je jistě pohodlná. Prostě překopaná ER-6

Machi01 (0) napsal 19.06.2007 v 19:58

Když jsem viděl první fotky teto motorky, tak jsem si řekl, no nic moc. Ale potom jsem se na ni šel kouknout na prodejnu a něčím mě nadchla, tak jsem si ji koupil. A nelituji ani trošku. Je to stroj na každodenni ježdění po městě, i na delší cestovaní a ani lehči teren mu není cizí. <br />
Mam ho 3 měsíce, najel jsem s nim přez 5000km. Projel jsem Beskydy, Jeseniky, kouknul jsem se na otvirani sezony v Mohelnici, Oswětim v Polsku a poslední výlet byl na vychodni Slovensko Zemplinska Širava, Dukelský prusmik a kratke nakouknutí na Ukrajinu a moto bez jakýchkoliv problému. <br />

Warthog (8) napsal 19.06.2007 v 17:16

Tak pro bezejmeného trochu neobjektivně: a co jednoválec 650 od BMW? Není to pravda zadarmo, ale je zde určitá záruka kvality a je to prověřeno. (Dakar, vojenská policie) Nebo počkat, až budou dělat F 800 v enduru. Studie už existuje.

Anti (392) napsal 19.06.2007 v 16:28

Takže,jaká je vaše představa ideálního cestovního endura?<br />
Já to vidím takhle:Lehké,vyšší,pohodlné,vyšší zdvihy tlumičů,motor max. dvouvál co bere měkce hned odspodu,žádný supersport.Co by mi vyhovovalo?<br />
Mts?-Vyšší Monster,ne enduro<br />
Varan,V-Strom?-Chci enduro ne nákladák<br />
Tohle ted řeším,mít prachy tak mi Versys připadá jako nejlepší řešení...<br />
Design je věc názoru,a novým věcem(designu) se člověk neubrání,nehledě na to,že mi situace u ostatních firem připadá obdobná,např. kapotáž MTS mi připadá taky docela nevzhledná,a to už nemluvím o &quot;skutr&quot; předcích těch velkejch almar...<br />
P.S:Pokud by někdo měl typ na cestovní enduro které by odpovídalo mým požadavkům,at mi dá prosím vědět...

kojot (22) napsal 19.06.2007 v 15:52

TDM 900 má více cestovní charakter, je to prostě ve všech ohledech více cestovní motorka. I když pro člověka, který to umí je na blbnutí taky připravená.(třeba HuskyJon) U Versyse je hravost patrná už na první pohled. Podvozkově je na tom na silnici o malinko hůř než TDM v ohledu pohodlí, ale to co slupne podvozek na rozbitých cestách u Versyse tak TDM dost &quot;rozvibruje&quot;. i když je u obou znát zaměření na cestování a sem tam prohnat supersporty, nebo si střihnout kus šotolinky uměrně pneu, tak TDM bude na opravdu delší trasy. Versys je fakt universální voják. Všude se tak nějak cítí doma, nic mu není cizí. Tož tak ve zkratce.

kojot (22) napsal 19.06.2007 v 10:49

Veruš: konečně normální a dle mne logickej názor, kterej něco vypovídá o majiteli hlavy. <br />
Homer: to štěk jak prase. Zkusil si? Ja jo a za odpoledne 250 a uplná pohoda. Taky jsem to popsal jako druhý názor na tuto motku.

sejrac (13) napsal 18.06.2007 v 23:56

Nevim no, cestovni enduro si predstavuju jinak. Jezdim malou MTS a nase silnice se ji moc nelibej . Koukal jsem na Versyse na vystave, ale nejak extra me neuchvatil. Vypada tak nejak &quot;odflakle&quot; narychlo zbastlenej. Jizdny vlastnosti nemuzu posoudit. Nic jinyho proti.

Anti (392) napsal 18.06.2007 v 18:01

Tak pro babu na dojíždění?Pche,výborný a všestranný motocykl na všechno,bych řekl,a to jsem na něm ani neseděl<br />
(samozřejmě nic pro ty,kteří pod sebou potřebují něco s váhou a velikostí tramvaje

Hovez (-1) napsal 18.06.2007 v 17:23

Pro babu na dojizdeni do prace a na koupak dobry...

lynx (98) napsal 18.06.2007 v 12:58

Jak se říká šampion všedního dne, což já vnímám jako pozitivní označení. Každý nemá potřebu mít odřená kolena a chce taky dojet někam dál, než za nejbližší zatáčky. Jenom to přední světlo - nejsem konzervativní, ale tohle mi prostě nesedí. Přes tuto drobnou vadu na kráse (+ nutnost si ji lehce doma dodělat - vibrace)<br />
Hodnocení:

Jack82 (0) napsal 18.06.2007 v 12:32

Je to opravdu skvely univerzální bajk Mám na nem najeto temer 3000 km a krome zminených rezonanci v pristrojovce mezi 3-4,5 tisici bez jedineho problemu (da se to vyresit kouskem gumy nad vetlomet mezi cerny plast). Tahá krásne (lépe nez V-strom) a spotreba je taky lepsi o nejakou tu desetinku, pri sportovni jizde kolem 5l, výletní tempo znamená 4,2l. Jen s tím štítkem nemohu uplne souhlasit, mám skoro 190cm a hlavne na ramena fouka nad 130 uz výrazne. Ale tento &quot;nedostatek&quot; resi originalni plexi s deflektorem. Na naše silnice dokonala masina, která v zatackach udrzi krok i s vyrazne silnejsimi litrovými stroji




TOPlist