Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jen doplnění pro ostatní: někdo tu psal o garančce po 6000km..to je nesmysl. Garančka je v 1000 km, standartní výměny oleje po 12000 km, seřízení ventilových vůlí po 42000 km.
Jako jednu z - pro me zasadnich - vyhod versysu 650 proti konkurenci vnimam "absenci" vyfuku a s tim spojenou prakticky neomezenou moznost reseni cestovnich baglu ci kufru. U litru se vejfuk celej dospod nevesel, soucasna verze to ma take tak, takze mym favoritem porad zustava mensi varianta.
Mám radost, že se výrobce vrací k normálnímu vzhledu . Divností bylo opravdu asi již dost. Škoda rezavějícího výfuku a koncovky, která připomína kyj na mamuty. No, dá se vyměnit za něco jiného...
Taky mám předchozí model a nedám na tuhle motorku dopustit. Po všech stránkách Jestli má 240 nebo 220 kg vůbec neřeším, výkon motoru nedokážu plně využít. Je to pořádný kus motorky, o pohodlí žádná Dovybavil jsem jej hlavním stojanem, padáky, vyšším plexi, krytem rukojetí a hliníkovým krytem pod motor, vše dohromady asi za 22 tis. Kč. V základu měla tři kufry. Jak píše autor, původní vzhled budil kontroverze, ale bych nezaměnitelný, nová verze jde konvenční cestou, ta se mi líbí víc. Pro mě v poměru cena/užitná hodnota neměla v době koupě konkurenci
kawa...pavel: samozřejmě, souhlasím že každý rozumně uvažující spotřebitel například nekoupí origo značkové vyhřívané gripy za 7000, když může téměř ty samé koupit za 1800 korun. Jen když chceš porovnat ceny motorek v určité výbavě, tak nemůžeš operovat s tím "kdo co za kolik vydraží na Ebay", ale jdeš přirozeně po výbavě kterou ti v obou případech nabízí sám výrobce.
Vypadá lépe než předchůdce, ale ten hrozný výfuk, vysoké sedlo pro nás pinďoury, 250kg a garančka po 6 000km u cesťáka jsou na zváženi...konkurence je na tom lépe . Jinak pěkná
Kawa vždy jedinečná, osobitá a spolehlivá motorka. Někdy kvalitu designu prokážou až roky, v to doufám i v tomto případě. Podle mě jde totiž s křížkem po funuse A výfukové svody jsou rezavá katastrofa. Jsou chycené už v testu. Po dvou letech provozu bude motorka vypadat jak stará plečka. Ale pro milovníky čtyřválců je to jasná volba
Je potřeba se svézt. Věřím e je to Ok. Váhy se neni třeba vůbec bát. Mých 270kg je úplně v klidu a to měřím pouze 172cm. Jizda je o rovnováze, není potřeba síly... Kdybych neměl sve GTR nebal bych se Versyse...
Jsem na tom stejně jako Jopr , Sice nový model postrádá tu originalitu, která mnohé přiváděla k ne zcela inteligentním hláškám.. ale po technické stránce je to v podstatě totožná záležitost jako předchozí model. Takže skvělá..
Tak tato sa podarila, podla toho co citam tak mi to silno pripomina motor aj prevody z hondy cbf1000 presne takto by som to opisal. Akurat ze kawa je ovela krajsia a asi aj modernejsia. Original doplnky si kupuje asi len clovek co nevie kde rozhazdovat, dnes je milion ciest ako upravit a zohnat doplnky k cestovaniu bez toho aby mi krvacala penazenka. Super stroj.
Mě se mnohem, mnohem víc líbila-líbí jeho předchozí verze, byť někdo říká, že je to absolutní ošklivka.
A musím říct, že po tom co jsem se na tom svezl naprosto chápu, že se pro to někdo rozhodne.
88 kW mi na cestovní motorku málo nepříjde, ani 250 kg pohotovostní není tak zlá v porovnání s konkurencí (pokud můžu porovnávat s jinými cendury).
Dát to do stavu cestovní motorky 70 000??? No to musí být machr zákazník, co neumí používat ani hlavu ani internet...o rozdílu 40 000 mezi Versysem a V- stromem už vůbec nemluvím.
... o kolik mm hustohuste sotoliny jsou obecne tyhle modni dalnicni krosky endurovitejsi nez univerzaly typu Z1000 SX, FJR, VFR... ? O tloustku plastu nenamontovaneho klinu a o jeden zavit navic v mekcich pruzinach?
Jinak preji vsem kratkou a teplou zimu stredomorskeho typu ...
Nepochybuji, že na cestování po asfaltu to je dobrý stroj. Ale vzhledově byl mnohem lepší ten předchozí. Byl výjimečný, na dálku dobře rozpoznatelný! Toto je pouze další japonská tuctovka!
Jo, je to oproti předchozí obludce znatelný posun kupředu. Jen škoda těch cen originální příplatkové výbavy. Dát např. 3000 za cigaretovou zásuvku nepotěší. Dát to do stavu "cestovní motorky s rozumnou výbavou", tak je potřeba si připravit dalších 70 tis. korun. Nicméně i tak je to o 40 tis méně než obdobně vybavený V-strom.
Mimochodem když vidím to zadní koncové světlo, hned se mi vybavil Mike Wazowski
Jen doplnění pro ostatní: někdo tu psal o garančce po 6000km..to je nesmysl. Garančka je v 1000 km, standartní výměny oleje po 12000 km, seřízení ventilových vůlí po 42000 km.
Kdy se přestanou tyhle neohrabaný tanky cpát do kategorie enduro? Cestovní ano, enduro určitě ne
Jako jednu z - pro me zasadnich - vyhod versysu 650 proti konkurenci vnimam "absenci" vyfuku a s tim spojenou prakticky neomezenou moznost reseni cestovnich baglu ci kufru. U litru se vejfuk celej dospod nevesel, soucasna verze to ma take tak, takze mym favoritem porad zustava mensi varianta.
Mám radost, že se výrobce vrací k normálnímu vzhledu
. Divností bylo opravdu asi již dost. Škoda rezavějícího výfuku a koncovky, která připomína kyj na mamuty. No, dá se vyměnit za něco jiného...
Saci_ventil - Vy už tu Panigale vidíte všude. Chtělo by to asi míň sát
Chci to domůůůůů Jáá chci to domůůůů...
No, dívat se na to dá, ale byla by to tak zhruba předposlední motka, co bych koupil...
Taky mám předchozí model a nedám na tuhle motorku dopustit. Po všech stránkách
Jestli má 240 nebo 220 kg vůbec neřeším, výkon motoru nedokážu plně využít. Je to pořádný kus motorky, o pohodlí žádná
Dovybavil jsem jej hlavním stojanem, padáky, vyšším plexi, krytem rukojetí a hliníkovým krytem pod motor, vše dohromady asi za 22 tis. Kč. V základu měla tři kufry. Jak píše autor, původní vzhled budil kontroverze, ale bych nezaměnitelný, nová verze jde konvenční cestou, ta se mi líbí víc. Pro mě v poměru cena/užitná hodnota neměla v době koupě konkurenci
kawa...pavel: samozřejmě, souhlasím že každý rozumně uvažující spotřebitel například nekoupí origo značkové vyhřívané gripy za 7000, když může téměř ty samé koupit za 1800 korun. Jen když chceš porovnat ceny motorek v určité výbavě, tak nemůžeš operovat s tím "kdo co za kolik vydraží na Ebay", ale jdeš přirozeně po výbavě kterou ti v obou případech nabízí sám výrobce.
pro krizik 1: Já GTR koupil po BMW a oproti BMW řadí Kawa jak když másilko krájíš... BMW asi jak když hodíš hasák do bedny s nářadím...
Vypadá lépe než předchůdce, ale ten hrozný výfuk, vysoké sedlo pro nás pinďoury, 250kg a garančka po 6 000km u cesťáka jsou na zváženi...konkurence je na tom lépe
. Jinak pěkná
Kawa vždy jedinečná, osobitá a spolehlivá motorka. Někdy kvalitu designu prokážou až roky, v to doufám i v tomto případě. Podle mě jde totiž s křížkem po funuse
A výfukové svody jsou rezavá katastrofa. Jsou chycené už v testu. Po dvou letech provozu bude motorka vypadat jak stará plečka. Ale pro milovníky čtyřválců je to jasná volba
Mnooo , musím taky říci , že se mě líbí , ale použitelnost pouze na špatné silnice
Ve článku se píše:" První dva kvalty šestistupňové, přesně a tiše chodící převodovky ".
Tiše chodící jako tiše chodící, nebo tiše chodící na Kawu
Je potřeba se svézt. Věřím e je to Ok. Váhy se neni třeba vůbec bát. Mých 270kg je úplně v klidu a to měřím pouze 172cm. Jizda je o rovnováze, není potřeba síly... Kdybych neměl sve GTR nebal bych se Versyse...
Jsem na tom stejně jako Jopr
, Sice nový model postrádá tu originalitu, která mnohé přiváděla k ne zcela inteligentním hláškám.. ale po technické stránce je to v podstatě totožná záležitost jako předchozí model. Takže skvělá..
Tak tato sa podarila, podla toho co citam tak mi to silno pripomina motor aj prevody z hondy cbf1000 presne takto by som to opisal. Akurat ze kawa je ovela krajsia a asi aj modernejsia. Original doplnky si kupuje asi len clovek co nevie kde rozhazdovat, dnes je milion ciest ako upravit a zohnat doplnky k cestovaniu bez toho aby mi krvacala penazenka. Super stroj.
Mě se mnohem, mnohem víc líbila-líbí jeho předchozí verze, byť někdo říká, že je to absolutní ošklivka.
A musím říct, že po tom co jsem se na tom svezl naprosto chápu, že se pro to někdo rozhodne.
88 kW mi na cestovní motorku málo nepříjde, ani 250 kg pohotovostní není tak zlá v porovnání s konkurencí (pokud můžu porovnávat s jinými cendury).
Dát to do stavu cestovní motorky 70 000??? No to musí být machr zákazník, co neumí používat ani hlavu ani internet...o rozdílu 40 000 mezi Versysem a V- stromem už vůbec nemluvím.
Skvělý stroj, mám starý model v plné výbavě a jsem spokojený.
Litrový 4.válec a 88KW ? To ho uškrtili dost. 250kg taky nepotěší. Taková tuctovka.
... o kolik mm hustohuste sotoliny jsou obecne tyhle modni dalnicni krosky endurovitejsi nez univerzaly typu Z1000 SX, FJR, VFR... ? O tloustku plastu nenamontovaneho klinu a o jeden zavit navic v mekcich pruzinach?
Jinak preji vsem kratkou a teplou zimu stredomorskeho typu ...
pěkné
nenadchne,ani neurazí,fungovat bude věřím dobře a dlouho...,jo,proč ne .
Nepochybuji, že na cestování po asfaltu to je dobrý stroj. Ale vzhledově byl mnohem lepší ten předchozí. Byl výjimečný, na dálku dobře rozpoznatelný! Toto je pouze další japonská tuctovka!
Určitě je to dobrá motorka, jen se pozastavuju nad tou váhou, bláhově jsem si myslel, že v dnešní době je 250 kg "mokré" váhy už přežité...
opať prebrali design prednej masky z Panigale...
Oproti sterému je mnohem lepší vzhled. Už bych nad ním teď uvažoval.
Jo, je to oproti předchozí obludce znatelný posun kupředu. Jen škoda těch cen originální příplatkové výbavy. Dát např. 3000 za cigaretovou zásuvku nepotěší. Dát to do stavu "cestovní motorky s rozumnou výbavou", tak je potřeba si připravit dalších 70 tis. korun. Nicméně i tak je to o 40 tis méně než obdobně vybavený V-strom.

Mimochodem když vidím to zadní koncové světlo, hned se mi vybavil Mike Wazowski
Hm...nevěřil bych, že to řeknu, ale líbí se mi to