Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ohledně kubatury - chcete mi pánové říct že Kawasaki letos podvádí v MS Supersport a nemá objem do 600?
Ohledně názoru na pneu - Karel z MH ani zde testující Tomáš Mikšovský nejsou žádní vořežpruti, o tom se nemusíme dohadovat. Vzhledem k zajetému času 2:21 bych soudil že právě ty gumy za moc nestály.
dedaj / nevíš náhodou kolik s těmito "skvělými" pneu Karel zajel na okruhu?
Ja mam S20 a v motoškole v Brně držely dobře. Ted jdu v červenci jezdit s agenturou a ta "ztráta gripu při přehřátí gumy" mě trochu vyděsila :( Zároveň si myslím že na Bridgestone R10 jsem ještě pomalý (brno za 2:30) takže bych je nedostatečně zahřál. Jdu spíš odřít slidery než závodit.
S20 všude chválej do nebe, já je teď obul a jen podtrhuji. Proti Sportsmartům na silnici v nich mám daleko větší důvěru a to za všech podmínek. Na okruhu zkusím v červenci , ale nezdá se mi teda, že by tyto pneu měly limitovat sportovní 6ku, když je sériově obouvají na litry.
K tomu obutí - zde je komentář testovacího jezdce motohouse, co vy na to??? "Na trati jsem si hrál i s nastavením kontroly trakce, která je na šestistovce poprvé. Kvůli tomu, že nejde štelovat / vypnout za jízdy, 90% času jsem ji měl vypnutou, abych při jízdě zbytečně nepřišel o nějakou možnost postavit ji na zadní I když jsem se hodně snažil, ze zatáčky mi KTRC ani jednou nezasáhla, a to i díky výborným gumám Bridgestone S20. Na suchu asi moc smysl nemá, na vodě je ale hezký mít v záloze tuhle pojistku."
Zajímalo by mě, zda-li se informace z videa o dvou objemech (599 a 636ccm) zakládá na pravdě, jelikož u nás a ani v zahraničí jsem nabídku na zx6r s objemem 599 ccm nenašel
Tomáš Mikšovský: Tomáši mohl bys tady umistit to okruhové nastavení tlumičů, jestli si vzpomeneš
Diky
Konečně ty světla vypadají dobře. Protože se mi od 06 nelibily
SirIndy: Ano. 636 ročník 2013 a 599 od 2012 dolů. Modelová řada, o které je mimochodem tento článek má prozatím objem pouze a jen 636
Milob: R10 zahřeješ na ten čas v pohodě a zároveň neveřím tomu, že by S20ky nepustily pod 2:20. Problém bude jinde.
Le-Corbusier: Jsou dve verze, jedna 599 a druha 636.
Ohledně kubatury - chcete mi pánové říct že Kawasaki letos podvádí v MS Supersport a nemá objem do 600?
Ohledně názoru na pneu - Karel z MH ani zde testující Tomáš Mikšovský nejsou žádní vořežpruti, o tom se nemusíme dohadovat. Vzhledem k zajetému času 2:21 bych soudil že právě ty gumy za moc nestály.
dedaj / nevíš náhodou kolik s těmito "skvělými" pneu Karel zajel na okruhu?
Ja mam S20 a v motoškole v Brně držely dobře. Ted jdu v červenci jezdit s agenturou a ta "ztráta gripu při přehřátí gumy" mě trochu vyděsila :( Zároveň si myslím že na Bridgestone R10 jsem ještě pomalý (brno za 2:30) takže bych je nedostatečně zahřál. Jdu spíš odřít slidery než závodit.
S20 všude chválej do nebe, já je teď obul a jen podtrhuji. Proti Sportsmartům na silnici v nich mám daleko větší důvěru a to za všech podmínek. Na okruhu zkusím v červenci
, ale nezdá se mi teda, že by tyto pneu měly limitovat sportovní 6ku, když je sériově obouvají na litry.
dedaj: Tak mozna spatne nastaveni zadniho tlumice u jezdce Motorkari.cz
Karel Táborský??
SirIndy - asi jsi neměl zatím tu čest, já jo
Mimochodem na supertenere zajel s kuframa Brno pod 2:30
véna: V testu pneu v Motocyklu tusim psali, ze jsou S20 na okruhu dobre, dokud se neprehrejou. Treba jezdec Motohouse nejezdil takovou palbu.
dedaj: ten rozdílnej názor na pneu jsem taky postřeh
Jarda: to je ale loňskej model
Jarda: To je sice pěkný, ale ten objem 599 rozhodně nemá ročník 2013 ale starší kousky
K tomu obutí - zde je komentář testovacího jezdce motohouse, co vy na to??? "Na trati jsem si hrál i s nastavením kontroly trakce, která je na šestistovce poprvé. Kvůli tomu, že nejde štelovat / vypnout za jízdy, 90% času jsem ji měl vypnutou, abych při jízdě zbytečně nepřišel o nějakou možnost postavit ji na zadní
I když jsem se hodně snažil, ze zatáčky mi KTRC ani jednou nezasáhla, a to i díky výborným gumám Bridgestone S20. Na suchu asi moc smysl nemá, na vodě je ale hezký mít v záloze tuhle pojistku."
Rebel: //www.kawasaki.cz/ZX-6R/Specifications
Zajímalo by mě, zda-li se informace z videa o dvou objemech (599 a 636ccm) zakládá na pravdě, jelikož u nás a ani v zahraničí jsem nabídku na zx6r s objemem 599 ccm nenašel