Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hele chtěl bych se zeptat na tu r125 da se na tom vůbec jet ve dvou lidech ?? asi ne co ?//www.egypowerbikes.com/downloads/Images/bikes%205/Yamaha_YZF-R125_2008_19_1024x768.jpg
Zdravim, som uplny zaciatocnik a prave medzi tymito dvoma modelmi sa rozhodujem. Samozrejme, ze by som najradsej chcel R6, ale mam to v halve celkom ok, a prave preto sa mi R125 celkom paci len som si nie uplne isty s tymi 15 konikmi, ci ta naozaj nebude velmi slabe?Bol by som rad za kazdu radu. DIK
Durex: Ale jo to beru, je mi jasny ze spotreba nestoupa primo umerne s objemem. Ja mel 250 nahace karbec a brala tak 3,2l max 4 a to musel byt hodne velkej narez. Tohle se mi, proste zda, na strikacku docela dost. Jinak na nauceni, to budou dobry masinky.
Kawka má motor z GPZ, resp EL250 atd a to je bratru už tak přes dvacet let, v té době byla GPZ900 či GSX1100 vážily o 100 a více kilo než dnešny motky, takže na tu hmotnost tak hrozně nekoukejte, hold poctivý "železo" něco váží
Když Ninja 250 je spokojená okolo 12000 ot. tak to asi trošku papat bude. Jen ty výšky sedel nic moc, asi mají Japka velky baby a puberťaci tam mají 190cm, pač jinak si to nedovedu vysvětlit
2:stilda - s těma řidičákama máš pravdu enduristi jsou jako kamikaze a čopráci neřízený střely země země
Musim podporit to co pise Durex. ZX9R ma nejnizsi spotrebu co sem kdy mel, pri turistice do 160kmh si brala i 5.1, s chudsi smesi i 4.57 (ve dvou, s kufrem a taskama), zda se to neskutecne ale je to tak. Na okruhu si vzala 12, ale pri strelbe po dalnici kolem 250kmh nesla pres 7.5 litru. Krom toho je to vyborna univerzalni motorka na kterou nedam dopustit.
V poho...
Je to jako se spotřebou.Ty malý potvory žerou jen o málo méně než jejich velký sestry,a když to zase porovnám se svým autem,tak žerou hodně.
U tech dvouválců není sranda stlačit váhu směrem k jenoválci.Přeci jenom je motor jakoby "zdvojený" a to se na váze podepíše.Ono to jde,ale stojí to prachy a u těchto strojů to nemá cenu.Většinou to jsou přestupní stanice...
tu kawu uz mam doma, sice jeste neni zajeta, ale zatim se na ni jezdi paradne..pred tim jsem mel cebro 125 ale to se s timhle neda srovnavat, osobne bych byl radsi za vetsi objem, ale na druhou stranu jsem rad, protoze se moc dobre znam a nevim jak by dopadlo kdybych z 4taktni 125 sednul na 600 s 80kw
Ale to by ta Yamaha s polovičním obsahem musela taky vážit polovinu.Holt od dvouválu ke čtyřválu v dnešní době tolik váhy není.Já měl i jednoválec se 150Kg.Vše je otázka konstrukce a použitých materiálů.Ta Kawa 250 taky nestojí jak CBR600RR a jen motorem to nebude.
Kolik by tedy měla mít dle tebe ta Kawa kg?
to Anti:já ale srovnavam kawu 250 z testu coz je dvouval a ma 154 kg a hondu cbr 600rr-to je ctyrval a ma 155 kg,obe hodnoty jsou sucha hmotnost tak nevim jestli na tu kawu dali pod kapotu naky cihly nebo co
To interceptor:Každej se mi divý,ale opravdu zx 9 mi nevzala víc než 5,5-6 l /100km.A jezdil jsem normálně.Né jako hovado.beru,že kdybych jí dával pořád kotel,tak asi pojede za 8,ale jinak normálka za 5 a ve dvou.takhle jsem abslolvoval celo dovolenou ve dvou a s taškama a tankvakem.fakt si nedělám prdel.nemusíte věřit,ae je to tak.
motorky pekny,ale myslim si ze yamaha ma zbytecne vysoko sedlo,docela tim stizili zivot slecnam mensiho vzrustu,kawa zas postrada malinko toho smrncu,sem zvedavi jak bude vypada ta dalsi yamaha 250 a neco sem slysel i o suzuki
to durex: kdyby jsi do toho nezamotal ten okruh tak bych to přešel, ale takhle , jsi stál jen v depu ne?, jinak k moto líbí se mi obě, ale nějaký koník u 250 by se snesl
hele řešim to samí, ale ta 250 mi příde horší než to YZFko podle mě je to krok vzad a moc se mi ani nelíbí nepusobí jako velká motorka jako YZFko
hele chtěl bych se zeptat na tu r125 da se na tom vůbec jet ve dvou lidech ?? asi ne co ?//www.egypowerbikes.com/downloads/Images/bikes%205/Yamaha_YZF-R125_2008_19_1024x768.jpg
Hmm?těch 15 koní je málo
Proč do toho sakra davaji 4 takt ? Nejede to...
Zdravim, som uplny zaciatocnik a prave medzi tymito dvoma modelmi sa rozhodujem. Samozrejme, ze by som najradsej chcel R6, ale mam to v halve celkom ok, a prave preto sa mi R125 celkom paci len som si nie uplne isty s tymi 15 konikmi, ci ta naozaj nebude velmi slabe?Bol by som rad za kazdu radu. DIK
Tak tyhle motky fakt nejsou špatný, do tý Kawi bych fakt klidně šel
škoda. že se nepovedlo porovnat s přímým konkurentem hyosung gt 250
tak jooo nooo dobreeee vsak pockaj az se jednou potkame a zaříznu tě v zatáčce
Tk jsem to řekla, ale když myslíš
to jako ze jsem dement a mam radsi jezdit jenom na fichtlu jo?!no to teda pJekne dekuju
To bude nejlepší
no jo co to tu vlastne resim ja zustanu u zlatyho pincka
Tak taky, ale je spíš holčičí
he he no a pro nas snad nee
?!
Nene
Já vás nediskriminuju, na to vás mám moooc ráda
Jen říkám, že pro nás je ta mašina sexy
Durex: Ale jo to beru, je mi jasny ze spotreba nestoupa primo umerne s objemem. Ja mel 250 nahace karbec a brala tak 3,2l max 4 a to musel byt hodne velkej narez. Tohle se mi, proste zda, na strikacku docela dost. Jinak na nauceni, to budou dobry masinky.
no divejte se na ňu!!!zas jenom pro holky!!!uz nas diskriminuje!!!
Myslím si, že Yamaha je dobrá a moc pěkná mašina pro nás holky
Kawka má motor z GPZ, resp EL250 atd a to je bratru už tak přes dvacet let, v té době byla GPZ900 či GSX1100 vážily o 100 a více kilo než dnešny motky, takže na tu hmotnost tak hrozně nekoukejte, hold poctivý "železo" něco váží
Když Ninja 250 je spokojená okolo 12000 ot. tak to asi trošku papat bude. Jen ty výšky sedel nic moc, asi mají Japka velky baby a puberťaci tam mají 190cm, pač jinak si to nedovedu vysvětlit
2:stilda - s těma řidičákama máš pravdu enduristi jsou jako kamikaze a čopráci neřízený střely země země
h0rac: aspon jsi normal a ne sebevrah. Dej vedet, jaka je
Musim podporit to co pise Durex. ZX9R ma nejnizsi spotrebu co sem kdy mel, pri turistice do 160kmh si brala i 5.1, s chudsi smesi i 4.57 (ve dvou, s kufrem a taskama), zda se to neskutecne ale je to tak. Na okruhu si vzala 12, ale pri strelbe po dalnici kolem 250kmh nesla pres 7.5 litru. Krom toho je to vyborna univerzalni motorka na kterou nedam dopustit.
V poho...
Je to jako se spotřebou.Ty malý potvory žerou jen o málo méně než jejich velký sestry,a když to zase porovnám se svým autem,tak žerou hodně.
U tech dvouválců není sranda stlačit váhu směrem k jenoválci.Přeci jenom je motor jakoby "zdvojený" a to se na váze podepíše.Ono to jde,ale stojí to prachy a u těchto strojů to nemá cenu.Většinou to jsou přestupní stanice...
no myslel jsem ze by to mohlo byt srovnatelne s tou 125 yamahou ale nic no nech mne zit
tu kawu uz mam doma, sice jeste neni zajeta, ale zatim se na ni jezdi paradne..pred tim jsem mel cebro 125 ale to se s timhle neda srovnavat, osobne bych byl radsi za vetsi objem, ale na druhou stranu jsem rad, protoze se moc dobre znam a nevim jak by dopadlo kdybych z 4taktni 125 sednul na 600 s 80kw
Ale to by ta Yamaha s polovičním obsahem musela taky vážit polovinu.Holt od dvouválu ke čtyřválu v dnešní době tolik váhy není.Já měl i jednoválec se 150Kg.Vše je otázka konstrukce a použitých materiálů.Ta Kawa 250 taky nestojí jak CBR600RR a jen motorem to nebude.
Kolik by tedy měla mít dle tebe ta Kawa kg?
to Anti:já ale srovnavam kawu 250 z testu coz je dvouval a ma 154 kg a hondu cbr 600rr-to je ctyrval a ma 155 kg,obe hodnoty jsou sucha hmotnost tak nevim jestli na tu kawu dali pod kapotu naky cihly nebo co
yamaha je fakt pěkná
ale kawa ty budiky horsi sem nemel ani na simovy
a v 18 uz bych chtel asi neco vetsiho
To interceptor:Každej se mi divý,ale opravdu zx 9 mi nevzala víc než 5,5-6 l /100km.A jezdil jsem normálně.Né jako hovado.beru,že kdybych jí dával pořád kotel,tak asi pojede za 8,ale jinak normálka za 5 a ve dvou.takhle jsem abslolvoval celo dovolenou ve dvou a s taškama a tankvakem.fakt si nedělám prdel.nemusíte věřit,ae je to tak.
motorky pekny,ale myslim si ze yamaha ma zbytecne vysoko sedlo,docela tim stizili zivot slecnam mensiho vzrustu,kawa zas postrada malinko toho smrncu,sem zvedavi jak bude vypada ta dalsi yamaha 250 a neco sem slysel i o suzuki
to durex: kdyby jsi do toho nezamotal ten okruh tak bych to přešel, ale takhle
, jsi stál jen v depu ne?, jinak k moto líbí se mi obě, ale nějaký koník u 250 by se snesl
Nemůžeš srovnávat váhově jednoválec s dvakrát objemnějším dvouválcem...
Mašinky pěkné...