Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Interceptor: Pocitově je zátah opravdu jen dole, u 09 i 12, ale pokud chceš jet rychle, tak samozřejmě jedeš až do 11 tisíc (u nové můžeš kopnout další kvalt trochu dřív). Je potřeba si dávat bacha, obzvlášť starší se ráda dusí, méně plynu je někdy více, chce to trochu potrénovat, dostat ji do ruky. Nová má hrozně uhlazený chod, je opravdu nudná, stará sebou při plném plynu pořád cuká a hází, je to mnohem zábavnější. Pokud jedete na půl plynu, jsou obě samozřejmě zcela klidné, ale to už mohu rovnou vzít auto...
MNo, starší se mi zdála uhlazenější designově jak už tu někdo psal. I tak se mi celkem líbí. Zajímalo by mě jak to jede. Stará GPZtka byla sice líná dole ale s pěknou špičku, tohle je asi pravý opak. Autor píše nemělo cenu přes 7?? když výkon je až na 8,3?, majitelé napište jak to máte..
Já teda nevím, ale proč je ta mašina tak designově nevyvážená? Vždyť to má "nařvanej" předek a tak subtilní zadek, až to skoro vypadá, jak kdyby tomu někdo uříz půl podsedlovky. To je zas nějaká nová móda? U takovýhle mašiny bych právě čekal, že to bude mít velký sedlo spolujezdce a hafec místa pod sedlem, aby se dalo i něco vozit bez báglů a kufrů.
Mr.Dreamer : podle mě si měl na pilování kolínek koupit 600 Ninju, která má jiná zavěšení a je na to dělaná, tohle je na pohodové ježdění a i tak ji Kawa prezentuje... To když chceš jezdit kolínka koupíš ER6 a ona ustřelí (ještě na cestovních pneumatikách s hrubím vzorkem) je podle mě spíše tvoje chyba..
Co je to za otřesný článek? Jak autor dokázal napsat tak málo v tolika slovech je mi záhadou, ale alespoň mi to připomnělo, proč tento portál už téměř nenavštěvuji. Pokud jsou podle vašich recenzí všechny motorky nejlepší, tak proč je tedy třeba je psát?
Pokud jde o tuhle ER-6, je ještě mrtvější než předchozí model, neposkytuje naprosto žádný kontakt s vozovkou, že to nedrží zjistíte ve chvíli, kdy jste v lowside, odpružení nereaguje pohotově, v nerovné zatáčce vám odskáče klidně až na krajnici, ale pokud jste cestovatelé, jezdíte na pohodu a nemáte ambice se jakkoli rychleji pohybovat, bude pro vás vhodnější, protože nemá tak šíleně nevyrovnaný průběh výkonu a je opravdu lehká na zvládnutí...
Mám ER6N 2008 a nyní i 2011 Původně jsem chtěl tu 2012 a dlouho jsem porovnával + a - až jsem vzal tu 2011. Ta madla jsou na 2008 lepší. Ukazal rychlosti jsem i zde dokoupil
Mam předchozí verzi, na téhle jsem jen seděl na předváděcí... Podle mě hodně chybí identifikace zařazeného stupně a opět není hlavní stojan... Plus je ta nádrž a plexištítek, budíky jsou také hezčí, jen jsem nepochopil proč již nemá ty pěkné zadní madla - že by proto že šla na dražší model Z 1000 ???
Tato generace se mi opravdu nelíbí. Vypadá jak mutant. Prostě predchozí generace byla hezky ucelená, vše ladilo do sebe. Tuhle Kawu jsem viděl i na výstavišti a vážně mne zklamala. To už i Sportard je hezčí
viem si ju zivo predstavit ako druhu moto do garaze
Příslušenství nic moc.
Když se dozadu dají kufry, tak bude designově vyvážená akorát.
Interceptor: Pocitově je zátah opravdu jen dole, u 09 i 12, ale pokud chceš jet rychle, tak samozřejmě jedeš až do 11 tisíc (u nové můžeš kopnout další kvalt trochu dřív). Je potřeba si dávat bacha, obzvlášť starší se ráda dusí, méně plynu je někdy více, chce to trochu potrénovat, dostat ji do ruky. Nová má hrozně uhlazený chod, je opravdu nudná, stará sebou při plném plynu pořád cuká a hází, je to mnohem zábavnější. Pokud jedete na půl plynu, jsou obě samozřejmě zcela klidné, ale to už mohu rovnou vzít auto...
MNo, starší se mi zdála uhlazenější designově jak už tu někdo psal. I tak se mi celkem líbí. Zajímalo by mě jak to jede. Stará GPZtka byla sice líná dole ale s pěknou špičku, tohle je asi pravý opak. Autor píše nemělo cenu přes 7?? když výkon je až na 8,3?, majitelé napište jak to máte..
Já teda nevím, ale proč je ta mašina tak designově nevyvážená? Vždyť to má "nařvanej" předek a tak subtilní zadek, až to skoro vypadá, jak kdyby tomu někdo uříz půl podsedlovky. To je zas nějaká nová móda? U takovýhle mašiny bych právě čekal, že to bude mít velký sedlo spolujezdce a hafec místa pod sedlem, aby se dalo i něco vozit bez báglů a kufrů.
Mr.Dreamer : podle mě si měl na pilování kolínek koupit 600 Ninju, která má jiná zavěšení a je na to dělaná, tohle je na pohodové ježdění a i tak ji Kawa prezentuje... To když chceš jezdit kolínka koupíš ER6 a ona ustřelí (ještě na cestovních pneumatikách s hrubím vzorkem) je podle mě spíše tvoje chyba..
Mr. Dreamer: Jojo. Psali o tom nenápadně i hoši v MH. Tuším ji tam kdosi málem zahodil, když dělali test stability.
Mně se líbí.
Co je to za otřesný článek? Jak autor dokázal napsat tak málo v tolika slovech je mi záhadou, ale alespoň mi to připomnělo, proč tento portál už téměř nenavštěvuji. Pokud jsou podle vašich recenzí všechny motorky nejlepší, tak proč je tedy třeba je psát?
Pokud jde o tuhle ER-6, je ještě mrtvější než předchozí model, neposkytuje naprosto žádný kontakt s vozovkou, že to nedrží zjistíte ve chvíli, kdy jste v lowside, odpružení nereaguje pohotově, v nerovné zatáčce vám odskáče klidně až na krajnici, ale pokud jste cestovatelé, jezdíte na pohodu a nemáte ambice se jakkoli rychleji pohybovat, bude pro vás vhodnější, protože nemá tak šíleně nevyrovnaný průběh výkonu a je opravdu lehká na zvládnutí...
Krásnej stroje. Škoda, že Kawa nedělá tenhle twin v litru.
prostě dvouválje dvouvál
Mám ER6N 2008 a nyní i 2011
Původně jsem chtěl tu 2012 a dlouho jsem porovnával + a -
až jsem vzal tu 2011. Ta madla jsou na 2008 lepší. Ukazal rychlosti jsem i zde dokoupil
no ta je překrásná
Mam předchozí verzi, na téhle jsem jen seděl na předváděcí... Podle mě hodně chybí identifikace zařazeného stupně a opět není hlavní stojan... Plus je ta nádrž a plexištítek, budíky jsou také hezčí, jen jsem nepochopil proč již nemá ty pěkné zadní madla - že by proto že šla na dražší model Z 1000 ???
"krouťák dvouválce se pěkně projevuje už na čitelném záběru spojky" - to je teda ale věta
Sorry, ale to sem fakt nepochpil, co tím chtěl básník říci.
Tato generace se mi opravdu nelíbí. Vypadá jak mutant. Prostě predchozí generace byla hezky ucelená, vše ladilo do sebe. Tuhle Kawu jsem viděl i na výstavišti a vážně mne zklamala. To už i Sportard je hezčí
Hmmm bunda 4SR, dobrá volba:)
Hezká holka
Nelibi se mi...
Libi se mi. A pro radu lidi myslim idealni masina.
Pěkná žabka
Pro mě designově posun dobředu,pěkná
,škoda,že není na těch videích slyšet ten zvuk dvouválu
To sedlo je pro mě -10 bodů.