yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
stiki (3) napsal 02.05.2012 v 12:09

mne osobne sa paci
viem si ju zivo predstavit ako druhu moto do garaze

Hogon (75) napsal 27.04.2012 v 14:43

Příslušenství nic moc.

ub88 (9) napsal 27.04.2012 v 13:55

Když se dozadu dají kufry, tak bude designově vyvážená akorát.

Mr.Dreamer (46) napsal 26.04.2012 v 16:22

Interceptor: Pocitově je zátah opravdu jen dole, u 09 i 12, ale pokud chceš jet rychle, tak samozřejmě jedeš až do 11 tisíc (u nové můžeš kopnout další kvalt trochu dřív). Je potřeba si dávat bacha, obzvlášť starší se ráda dusí, méně plynu je někdy více, chce to trochu potrénovat, dostat ji do ruky. Nová má hrozně uhlazený chod, je opravdu nudná, stará sebou při plném plynu pořád cuká a hází, je to mnohem zábavnější. Pokud jedete na půl plynu, jsou obě samozřejmě zcela klidné, ale to už mohu rovnou vzít auto...

Interceptor (108) napsal 26.04.2012 v 16:01

MNo, starší se mi zdála uhlazenější designově jak už tu někdo psal. I tak se mi celkem líbí. Zajímalo by mě jak to jede. Stará GPZtka byla sice líná dole ale s pěknou špičku, tohle je asi pravý opak. Autor píše nemělo cenu přes 7?? když výkon je až na 8,3?, majitelé napište jak to máte..

CharlieV (93) napsal 26.04.2012 v 15:01

Já teda nevím, ale proč je ta mašina tak designově nevyvážená? Vždyť to má "nařvanej" předek a tak subtilní zadek, až to skoro vypadá, jak kdyby tomu někdo uříz půl podsedlovky. To je zas nějaká nová móda? U takovýhle mašiny bych právě čekal, že to bude mít velký sedlo spolujezdce a hafec místa pod sedlem, aby se dalo i něco vozit bez báglů a kufrů.

BaRT_Czech (45) napsal 25.04.2012 v 22:38

Mr.Dreamer : podle mě si měl na pilování kolínek koupit 600 Ninju, která má jiná zavěšení a je na to dělaná, tohle je na pohodové ježdění a i tak ji Kawa prezentuje... To když chceš jezdit kolínka koupíš ER6 a ona ustřelí (ještě na cestovních pneumatikách s hrubím vzorkem) je podle mě spíše tvoje chyba..

Marex (2570) napsal 25.04.2012 v 22:16

Mr. Dreamer: Jojo. Psali o tom nenápadně i hoši v MH. Tuším ji tam kdosi málem zahodil, když dělali test stability.

ub88 (9) napsal 25.04.2012 v 21:19

Mně se líbí.

Mr.Dreamer (46) napsal 25.04.2012 v 20:44

Co je to za otřesný článek? Jak autor dokázal napsat tak málo v tolika slovech je mi záhadou, ale alespoň mi to připomnělo, proč tento portál už téměř nenavštěvuji. Pokud jsou podle vašich recenzí všechny motorky nejlepší, tak proč je tedy třeba je psát?
Pokud jde o tuhle ER-6, je ještě mrtvější než předchozí model, neposkytuje naprosto žádný kontakt s vozovkou, že to nedrží zjistíte ve chvíli, kdy jste v lowside, odpružení nereaguje pohotově, v nerovné zatáčce vám odskáče klidně až na krajnici, ale pokud jste cestovatelé, jezdíte na pohodu a nemáte ambice se jakkoli rychleji pohybovat, bude pro vás vhodnější, protože nemá tak šíleně nevyrovnaný průběh výkonu a je opravdu lehká na zvládnutí...

Marex (2570) napsal 25.04.2012 v 20:43

Krásnej stroje. Škoda, že Kawa nedělá tenhle twin v litru.

Pechyjo (3) napsal 25.04.2012 v 20:42

prostě dvouválje dvouvál

Hogon (75) napsal 25.04.2012 v 20:23

Mám ER6N 2008 a nyní i 2011 Původně jsem chtěl tu 2012 a dlouho jsem porovnával + a - až jsem vzal tu 2011. Ta madla jsou na 2008 lepší. Ukazal rychlosti jsem i zde dokoupil

bbanditka (0) napsal 25.04.2012 v 19:32

no ta je překrásná

BaRT_Czech (45) napsal 25.04.2012 v 18:33

Mam předchozí verzi, na téhle jsem jen seděl na předváděcí... Podle mě hodně chybí identifikace zařazeného stupně a opět není hlavní stojan... Plus je ta nádrž a plexištítek, budíky jsou také hezčí, jen jsem nepochopil proč již nemá ty pěkné zadní madla - že by proto že šla na dražší model Z 1000 ???

Mike70 (70) napsal 25.04.2012 v 15:20

"krouťák dvouválce se pěkně projevuje už na čitelném záběru spojky" - to je teda ale věta Sorry, ale to sem fakt nepochpil, co tím chtěl básník říci.

radek_ (2) napsal 25.04.2012 v 13:07

Tato generace se mi opravdu nelíbí. Vypadá jak mutant. Prostě predchozí generace byla hezky ucelená, vše ladilo do sebe. Tuhle Kawu jsem viděl i na výstavišti a vážně mne zklamala. To už i Sportard je hezčí

ZdeněkS (18) napsal 25.04.2012 v 11:57

Hmmm bunda 4SR, dobrá volba:)

LeonKrkon (0) napsal 25.04.2012 v 11:09

Hezká holka

SensationBlaack (-18) napsal 25.04.2012 v 10:58

Nelibi se mi...

BadRX (84) napsal 25.04.2012 v 10:50

Libi se mi. A pro radu lidi myslim idealni masina.

LiborK (37) napsal 25.04.2012 v 09:28

Pěkná žabka

Vrbeňák (2) napsal 25.04.2012 v 08:33

Pro mě designově posun dobředu,pěkná ,škoda,že není na těch videích slyšet ten zvuk dvouválu

Hogon (75) napsal 25.04.2012 v 08:00

To sedlo je pro mě -10 bodů.




TOPlist