Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mam ji doma, byla mezi Yamaha Xj6 Diversion F , nebo Fazer 2009. Nakonec jsem vzal zelenou ER6-F a jsem spokojen, dle recenze mě sedlo netlačí. Není jich tu tolik Fazer tu jezdí na každém rohu a Diversion se mi nelíbila kyvka a výfuk.
krasna masina, učesaný ladný tvary. Prostě nádhera v dnešní době ufounů na dvou kolech. Jasnej nástupce GPZ. Jenom ten vejfuk a budíky. FUJ Proč PR a marketing nedělá to, co lidi chtěj, ale to, co lidi nechtěj, ale musej si na to zvykat.
Celkem hezká motorka, akorát ten displej je úlet. Minimálně otáčkoměr by měl být analog, poloha ručičky v budíku se líp čte než změť znaků na displeji. A ty obrovské segmenty od měřáku paliva, to snad nemyslí vážně, úplně by stačil malý sloupek na boku displeje a červená kontrolka signalizující saharu v nádrži.
Letos same povedene univerzalni stroje. Nove ER6 je skvely dvouval, a diverzna krasny ctyrval, obe v polokapote ... nemit fazera, vazne premyslim na cem z toho jezdit
Škoda, že to nemá V motor. Ale asi se ten paralelní twin z GPZ, ER, EN a kdoví čeho ještě osvědčil. Jen mohli ponechat lomení kliky po 90 stupních a protisměrný chod. Kyvka z Versyse a mohla by z fleku kandidovat na motocykl roku. Co to kecám. To už si zase, po letošním přeplacení od BMW, určitě koupila Honda
Sakra,proč nepostaví to samé s obsahem 1000 nebo 1200. Šel bych to snad zítra koupit. Ne že by tohle na ježdění nestačilo, ale špatně se přesedá na menší obsah z většího..
Tak jako většina, bych chtěl jiné budíky, ale jinak je to zase konečně jedna z mála pěkně vypadajících motorek. Po letech důstojný nástupce GPZtky. Ve srovnání s Gladiusem je to blazám pro oči. Ač nejsem příznivec Kawy tak je to a ještě jednou
Jako někdejší fanda GPZ500S jsem se na tenhle stroj těšil. Loni jsem si dokonce došel do Vrbovky juknout na něj naživo. Vše se mi na ní opět líbí jako kdysi na 500S, ale... ale ty budíky asi nepřekousnu.
kojot: je to tak, ty pitomý displeje místo ručiček tam dávají kvůli ceně.. A lidi, zvláště co s motorkama začínají a nemají možnost porovnání si pak myslí, že je to "in"..Svezl jsem se poprvé s podobnou přístrojovkou na novém Monsteru a bylo mi z toho na blití..
Na pohled veliká fešanda,ale jak mnozí zmiňují,ten výfuk je trochu hrůza,ale co je to jen detail.Jinak fajn motorka jak na cesty do práce,tak i na cestování a to i ve dvou.Opravdu moc povedená krasavice
Mam ji doma, byla mezi Yamaha Xj6 Diversion F , nebo Fazer 2009. Nakonec jsem vzal zelenou ER6-F a jsem spokojen, dle recenze mě sedlo netlačí. Není jich tu tolik Fazer tu jezdí na každém rohu a Diversion se mi nelíbila kyvka a výfuk.
Zase jsem se presvedcil, ze na motorkari.cz jsou vsechny motorky nejlepsi
Ale Raduska je s ni spokojena, i kdyz ji zatim jen drazdi kolem baraku, tak co...
Do týdne bude doma:)jupííí
Fakt moc podareny bike.Bych sa asi rozhodoval medzi novu SV 650 S a ER 6 F
Nevím proč,ale na té hlavní fotce ta Kawa vypadá jak Fazer
Jinak by to šlo
Super testík a ještě na kawu, no paráda, Svezl bych se
krasna masina, učesaný ladný tvary. Prostě nádhera v dnešní době ufounů na dvou kolech. Jasnej nástupce GPZ. Jenom ten vejfuk a budíky. FUJ
Proč PR a marketing nedělá to, co lidi chtěj, ale to, co lidi nechtěj, ale musej si na to zvykat.
Já ji chci
Mám ji v garáži. Na ten displej jsem si zvykl rychle. Je přehledný. Je to pohodový stroj, akorát ten výfuk
Celkem hezká motorka, akorát ten displej je úlet. Minimálně otáčkoměr by měl být analog, poloha ručičky v budíku se líp čte než změť znaků na displeji. A ty obrovské segmenty od měřáku paliva, to snad nemyslí vážně, úplně by stačil malý sloupek na boku displeje a červená kontrolka signalizující saharu v nádrži.
Docela dost pěkná motorka na to, že to je od Kawasaki.
Budíky motorku nedělají a dají se snadno vyměnit.Důležité je že se povedl zbytek.Motor,rám nebo kapoty se vyměňují blbě...
Letos same povedene univerzalni stroje. Nove ER6 je skvely dvouval, a diverzna krasny ctyrval, obe v polokapote ... nemit fazera, vazne premyslim na cem z toho jezdit
Škoda, že to nemá V motor. Ale asi se ten paralelní twin z GPZ, ER, EN a kdoví čeho ještě osvědčil. Jen mohli ponechat lomení kliky po 90 stupních a protisměrný chod. Kyvka z Versyse a mohla by z fleku kandidovat na motocykl roku. Co to kecám. To už si zase, po letošním přeplacení od BMW, určitě koupila Honda
Sakra,proč nepostaví to samé s obsahem 1000 nebo 1200. Šel bych to snad zítra koupit. Ne že by tohle na ježdění nestačilo, ale špatně se přesedá na menší obsah z většího..
Tak jako většina, bych chtěl jiné budíky, ale jinak je to zase konečně jedna z mála pěkně vypadajících motorek. Po letech důstojný nástupce GPZtky. Ve srovnání s Gladiusem je to blazám pro oči. Ač nejsem příznivec Kawy tak je to
a ještě jednou
Jako někdejší fanda GPZ500S jsem se na tenhle stroj těšil. Loni jsem si dokonce došel do Vrbovky juknout na něj naživo. Vše se mi na ní opět líbí jako kdysi na 500S, ale... ale ty budíky asi nepřekousnu.
kojot: je to tak, ty pitomý displeje místo ručiček tam dávají kvůli ceně.. A lidi, zvláště co s motorkama začínají a nemají možnost porovnání si pak myslí, že je to "in"..Svezl jsem se poprvé s podobnou přístrojovkou na novém Monsteru a bylo mi z toho na blití..
My dream bike
no, jako líbí.. o tom žádná..
Není to sice moje parketa,ale vypadá to velmi dobře.Motor taky chválený,Kawě se zas něco povedlo...
Karlie: myslíš moji letitou kombošku? Která už je ztvrdlá jak moje játra? :) Jinak LCD je tam určitě kvuli ceně. Bude to stát pár dolarů..
Opravdu pekna, jen ten display
pěkná
tak ta se mi opravdu líbí, myslím, že je velice podařená
škoda těch budíků, ručičky jsou ručičky, proč to mění za tyhle sra.
Opravdu povedená motorka. A pocitově to opravdu působí, že je tam těch koníků o dost víc.
Na pohled veliká fešanda,ale jak mnozí zmiňují,ten výfuk je trochu hrůza,ale co je to jen detail.Jinak fajn motorka jak na cesty do práce,tak i na cestování a to i ve dvou.Opravdu moc povedená krasavice
Líbí se mi, ale nekoupím si jí, fazer je fazer