motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Grizzly_Luboš (3) napsal 28.01.2025 v 10:08

Kdyby to CFko bylo v litru...panečku

OndraF (48) napsal 18.06.2024 v 17:01

Škoda, že v tom testu není Honda Rebel 500 místo QJ, které je přece jen dost jinde. Taková trojice motorek pro holky. Vyzkoušel jsem všechny, Kawa - všechno má tak akorát, jako jediná má vepředu 18" kolo a co do pohodlí je daaaaleko vpředu. A to mi připadá nejpodstatnější, nikdo nechce sedět na verpánku. CFko je technicky teoreticky nejlepší (včetně sek. převodu řemenem), skvělý motor (včetně zvuku), nejlepší cena, ale... strašně tvrdé sedlo a vůbec celé odpružení, po pár minutách už vím o zadku, a s tou bantamovou gumou vpředu stran ovladatelnosti taky nic moc, trochu chopper posez, ale řidítka nepřirozeně daleko. No a Rebelka - někde mezi nima, jede hezky, ale tvrdá, s vylezlým krytem spojky a celkem malou nádrží. Takže za mě Kawa Eliminator.

1 reakce

Jarda
Jarda 18.06.2024 v 22:02

Podívej se tady v testu byly 4 malý cruisery: https://www.motorka...tes-310-v-43861.html


Matro2T (9) napsal 18.06.2024 v 14:11

Fajny test, suhlas s Domi, Kawa ukazuje ze dolezite je know-how a nie drahe serepetičky... to bolo vzdy vidiet na činskych veciach, ktore chceli byt super. Ovsem casom sa naucia vsetko, pak to bude vacsi problem

hd1727 (105) napsal 14.06.2024 v 15:38+1

Číňani se alespoň snaží o nějaký design, ale ta Kawa je fakt peklo. Cruiser (i tenhle babycruiser) může jezdit sebelíp, ale pořád by měl nějak stylově vypadat. To ten Eliminátor z 80. let je proti tomuhle překrásná motorka...

Stromek85 (3) napsal 14.06.2024 v 08:54

Ale zase pro mindráky jedině Kawa protože to není Čína, jako vždy jejich motto

SuperSic58 (1447) napsal 14.06.2024 v 05:50

Díky za test hoši Vzhledově za mě Kawa taková nějaká nemastná neslaná a číňan je zas číňan, furt se maj co učit. Ten véčkovej motor vypadá epesně, ale když to jede nahovno, tak co z toho...

MilanMl (716) napsal 13.06.2024 v 20:40-1+2

CFmoto,QJ motor...preboha,veď to predsa nechceš! .

Mig_35 (416) napsal 13.06.2024 v 20:17+1

já myslím, že mladé kluky táhne spíš supermoto nebo supersport, než tahle kategorie. a to je dobře

MartinXL650V (282) napsal 13.06.2024 v 18:36

CFMoto jsem viděl naživo. Je to pěkná motorka Menší postavě sedla jako ulitá. Stupačky jsou předkopnuté dopředu. Ne moc, ne málo. Je to fajn pro toho, kdo má rád cruiser posed.

nevo7 (118) napsal 13.06.2024 v 17:30

Plus mínus dizajn, možno aj cena, ale išiel by som do Jawy 42, to je komplet krása. Z tohto trojlístku som hlasoval za CL-C, aj ten predok je ako jawa, ale asi skôr vychádzali z nejakého Triumphu.

elvis78 (275) napsal 13.06.2024 v 13:52+2

nic pro mé oko natož pro mě jako jezdce. Všecky tři stroje jsou odporný. to se mě víc líbí Yuki 125 ale bez legrace. Tento kruizří design je mi odporný.

Pedl (249) napsal 13.06.2024 v 13:06+1

No ty 450ky od CFMoto se asi všechny povedly.

bigtomas (2) napsal 13.06.2024 v 13:05

Na CeeFu CLC jsem se svezl a bylo to doslova bozi. Zadek trosku tvrdsi, ale zadnej pruser. Chechtal jsem se na tom.

bledemon (131) napsal 13.06.2024 v 11:57+1

tak jsem zapátral po vztahu značek keeway vs qjmotor, koho zajímá čte dál. Vypadá to, že se keeway group vlastnicky a vedením oddělil od qj před pár lety a sídlí v šanghaji (zatím bez fabriky). V italské benelli ale stále vlastní menší část a má na starosti její celosvětovou síť z číny. Z qianjiang bere asi už jen modely rkf a light 125, ostatní z jiných fabrik (třeba benda, kterou zkopíroval qjmotor pro tříkilo). A svou podznačku mbp ještě přejmenovali na morbidelli. Pěkný čínský hokej

zdroj: https://www.motorcyclepowersportsnews.com/keeway-distribute-benelli-us

zolik. (52) napsal 13.06.2024 v 11:36+4

Možná by už bylo na čase tweetnout do Japonska, že totální dark side není univerzální řešení agendy zvané celkové estetické vyznění stroje.

Vymyslet i po letech Rebelů "nový" model opět v dekoru tmavého spodního prádla, aniž by rafinovaně obkreslovalo to, co shovává, je prostě škoda. Ono totiž pod matným závoje nic epesního ke koukání není. Opravdu by byl problém překonat stíny Rolanda Sandse a dotlačit aspoň co by se za nehet vešlo ze stylu Z650RS /Z900 RS i do třídy, která může nabrat podobně stylisticky náročnější jedince? Teď to spíš vypadá, že středního čopra si koupí buď moula, co bude uchvácen buď předesignováním nebo druhým pólem -úplnou abdikací na souhru tvarů a (absentujících) barev. Ale třeba to odráží rozpolcenost dané třídy, která nemá být pro zájemce konečná, spíš přechodná. Pak je vše OK - pokrokáři si časem své strojky vymění opět za nově přestylizované, voliči matné půjdou naopak o level výš, nejprve alespoň objemově (Rebel 1100..).

Nezbývá než opět vzpomenout stroje pro japonský trh, kde i nadále je svět trochu pestřeji hezký:

https://www.honda.co.jp/motor-lineup/?from=motorlineupbanner

MartasUS (123) napsal 13.06.2024 v 10:47+1

Zrušil bych příměr "JAKO VOSA NA BOMBÓNĚ" a nahradil ho novým ....
Sedíš na tom jako "FILIP NA TŘIAPÚLE"




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist