globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nick675 (0) napsal 08.10.2015 v 14:54+1

Ta motorka má jednu velkou chybu... zkonstruovali ji v jawě a jelikož je českej člověk velice patriotistický a kolem sebe jenom tlachá hubou o tom jak je to tady strašný a jak je to všude daleko lepší svět tak bohužel moc uspěchu slavit nebude... kdyby ji postavili v Aprilii a dali na ni cenovku 300.000,- tak bude vše v naprostým pořádku ale když je to jawa? tak je to hroznej problém protože to stojí víc jak fechtl a nevypadá jako pérák... nějak jsem si nevšiml že by na fórech BMW všici brečeli že jsou bavoráky hnusný a že nevypadají jako R6 z 30.let a že stojí moc peněz nebo že Hondy nejsou jako Type D atd... proč asi nevyrábíme pořádný motorky? protože se tady těm indivudum bez budoucnosti nedokáže nikdo zavděčit a jelikož kritizovat slavný značky jako yamaha a harley davidson by bylo společenský odsouzení tak se radši obujeme do svojí značky vždyť ta nikoho nezajímá a já si aspoň můzu tlachat že? Mě osobně se Jawa 660 moc líbí a rád bych si ji pořídil a kdyžbych s ní někam jel tak bych měl měl hlavu nahoře a za sebou klidně 90x150cm českou vlajku abych všem ukázal co u mě v mojí vlasti postavili... a že nejsme takovej zkrachovalej národ jak to o nás do světa prohlašují NAŠI VLASTNÍ OBČANÉ Vzpamatujte se

PhoneutriaFera (0) napsal 15.03.2012 v 11:25

kurva to je hnus

michalbike (3) napsal 07.09.2011 v 15:22+2

Myslím,že odpovědní lidé z Jawy by měli více času trávit na tomto webu.Vždyť kolik článků o novém motocyklu vyvolá takovou vlnu názorů, jako tento? 186 lidí je vyslovilo, při testování běžných motorek se většinou vyjádří kolem 40 přispěvatelů.Jsem toho názoru,že Sportard vůbec není špatná motorka, ale v kategorii sportovních motardů naprosto nemá šanci.Tady jsou jiní cenově srovnatelní šíbři (Yamaha,KTM nebo Husqvarna či italské krásky)ale i těch se v Čechách prodá pár kousků.Proč Jawa zacílila své nové dílko zrovna do této kategorie, kde navíc nikdy nepůsobila, je mi záhadou. Předtím se vyráběla Jawa Classic,která měla k jakési tradici Jawy přece jen blíž,ale po té už pes neštěkne.Hodně nás zde vyslovilo názor, že Jawa postrádá především koncepci a vizi, jakou cestou se ubírat.Myslím, že bloudění od Classicu ke Sportardu je toho jasným důkazem.Nevím, proč Jawa nedělá HEZKÉ padesátky silničky a HEZKÁ malá endurka,aby se naše děcka měla na čem učit jezdit, proč v Česku nevládne v lehkých a jednoduchých stopětadvacítkách,aby na nich študáci jezdili do školy a rybáři za úlovkem.Dvě provedení,dva různé zdvihy pérování,dvě odlišné sady doplňků,jednoduché spolehlivé (A KLIDNĚ I ČÍNSKÉ)motory,svižný design a rozumný ceny.No a pro nás fotříky třeba dvěpade retro kopii kývačky nebo 500 OHC tak, jak to provedl Triumph s Bonneville T100.K tomu tu a tam nějakou prodejnu s možností zkušební jízdy,tu a tam tovární servis.Co dva roky malá modernizace, facelift. Vím, že se to snadno řekne a hůř udělá,ale od toho snad mají v Jawě obchodního a marketingového ředitele?!Když se teď podívám na - mimochodem otřesné- stránky Jawy a odmyslím si Sportarda, dýchne na mne reálný socialismus v celé kráse.Na koncepci motorek JAWA se totiž od sedmdesátých let mnoho nezměnilo a to bude asi jádro pudla

MOJIPI2 (1) napsal 19.08.2011 v 16:37

To je křiku kvůli jednomu krumplu .Takhle to Jawa moc dloho neustojí ! (starší technologie atd.,nehledě na to ,že mají určitě v plánu to vyrábět aspoň 10 let tak co řešit ?)

Soudce-v-kápi (0) napsal 23.06.2011 v 12:41

...ale abych nebyl za nerudu, přece jen Jawě poradím - inspirujte se Triumphem. V osmdesátých letech zavřeli krám úplně (což se Jawě dosud nepovedlo), v devadesátém otevřeli a kde je fabrika teď! A možná to je tím, že nezačali vyrábět Sportarda

Soudce-v-kápi (0) napsal 23.06.2011 v 11:29

Aleši Aleši, proč nechceš pochopit co je zcela zjevné? Urážíš ostatní diskutující, aniž bys předložil jakékoli argumenty na podporu svého názoru. To je ten problém. Nikdo ti samozřejmě nebere právo vyjádřit svůj názor, ale v mezích daných pravidel. Já sám jsem přece vždy říkal, že jsem neměl možnost na Sportardu jet a proto jde o moje čistě subjektivní dojmy. A ty jsou negativní. Zkus mi říci, proč bych se neměl dívat na Jawu z tohoto negativního úhlu pohledu, když je všude kolem spousta nepochybně prověřenějších (nechce se mi psát kvalitnějších, aby mě zas někdo nenapadal) strojů. Mimochodem třeba nový V-Strom 650 je teď k mání za 164 900. Podle mého je Suzuki na první pohled daleko propracovanější než dražší(!) Jawa. A už vůbec nechápu, proč bych měl lidem z Jawy (nebo kdokoli jiný) radit, jak z tý jejich šlamastyky ven. To je přeci jejich byznys, ne můj, nejsem zaměstnanec ani obchodní partner Jawy, ta továrna mi je naprosto lhostejná.

DMC.motobiker (-23) napsal 21.06.2011 v 15:51

LiborK> Kdybych se já osobně měl rozhodovat mezi touto Jawou a nějakým tuctovým strojem z Asie , tak vezmu bez váhání tu Jawu , a to i kdyby byla dražší!

Krtek.Sileny (1) napsal 21.06.2011 v 13:21

KLUCI vdrzel a trampa sem prodal a koupil jinou mrsku a vubec nelituju pri 90km spotreba 3,5l a pri 120km jen 4.5l tak si tak jezdim zase sam a bez party.zdravi šileny krtek

LiborK (37) napsal 21.06.2011 v 09:51

konečně

LiborK (37) napsal 21.06.2011 v 09:51

p, r, d, e, l,

LiborK (37) napsal 21.06.2011 v 09:51

já se zblázním do p?r?d?e?Le

LiborK (37) napsal 21.06.2011 v 09:50

do p, r, e, l, e, je sprostý, to čtou tady tříletý děti ???

LiborK (37) napsal 21.06.2011 v 09:49

No co budem povídat, pokrok to je,ale bohužel na konkurenci je to málo. Porovnejte si třeba Versyse a tuhle motorku. Body dávám za odstranění těch hnusnejch placato-kulatejch věcí,kterým říkali výfuk. Jinak se směrem vývoje Jawy nesouhlasím, doprdele postavte něco jako W800 nebo Enfield a budu to mít doma hned. Navažte třeba na 350 SV nebo 500 OHC, to bude radosti po ulicích.

preker (8) napsal 20.06.2011 v 22:25

no ten idiot ktery vyrobil/naprojektoval predni blatnik i s tim usazenim bude zanedlouho zcela jiste omotan misto satku na krku Barty ... a ksandy zastane to kopyto ktere tak nechutne "polepilo" vec ktera nemusela urazet vkus kdyby byla treba v jednolite barve

preker (8) napsal 20.06.2011 v 22:21

tusi nekdo jak se na webu tech hňupů kteri chteji udelat z jawy odstrasujici priklad da dohledat tato motorka? ... myslim sportard ... ti hlupci tu seredu ani nechteji prodavat mam pocit

tomas100 (0) napsal 19.06.2011 v 21:48

Jejda, světla z mého Madásska! Jak je ten svět malý... (tedy spíše "Jak je ta Čína malá")...

DMC.motobiker (-23) napsal 17.06.2011 v 13:20+1

Celkově moc krásná motorka , časem bych si ji určitě rád pořídil! Ten design má skutečně něco do sebe! Navíc pokud to bude i dobrý pracant a kamarád do deště , byla by to pro mne přímo ideální volba! Tedy jako druhá až třetí motorka samozřejmě!

Tak ať se daří , značce přeji úspěch...

Jurášek72 (2) napsal 17.06.2011 v 09:51

Je mi líto těch řadových lidí v Jawě. Když vidí, kam to dospělo a všem je tam jasné, že spíš než do práce jdou na pohřeb. Tak to vidím já.
Osobně jsem neměl nikdy Jawy rád, i když pár mých kamarádů je sedlali a na čtveře jsem dělal kdysi dávno autoškolu. Měl jsem před ní velký respekt

SuperSic58 (1307) napsal 16.06.2011 v 21:56

Ten radiál na zadku ten mě drtí

VeFeRák (0) napsal 16.06.2011 v 15:08

bledemon- jednoznačně souhlas! kola

bledemon (126) napsal 16.06.2011 v 10:43

Já bych jim poradil, aby se vyvarovali zbytečných (a levně odstranitelných) chyb, které vidí i laik, neustále se tu v příspěvcích opakujou a celou motku schazujou na úroveň lepší číny (vysoko zvednutý blatník, hnusné vystřihovánky, vychýlená páka brzdy, izolačka v elektroinstalaci, amatérské proužky gumy mezi nádrží a krytem, kvalita černého laku, díra mezi sedlem a nádrží zvýrazňující garážové nalepení různých dílů atd). Takových věcí by si měla všimnout i uklízečka v továrně a nepustit to do prodeje. Schazuje to pak stroj jako celek, i přes např. nadstandartně povedenou kyvku a kola. Bez těch nedodělků by ta cena byla odpovídající až nižší, ale ke 170tkč zkrátka "dodo" nepatří.

AlešT. (3) napsal 16.06.2011 v 01:38

Soudce: 1) neber jiným právo na svobodné vyjádření vlastního názoru? Proč ho upíráš mě? Argumenty proč to sr... není uvádět netřeba, když sám argument že je to sr... je absurdní... Ostatně to je to poslední, spíš šlo o zastání se práce některých lidí, ať už v Jawě nebo z řad současných i potencionálních zákazníků nebo některých i zde. Myslím, že se mnou souhlasí daleko více lidí, nemají zájem čeřit vodu, vědí, že to nemá cenu a mnozí sem vůbec nechodí. Však už je to můj poslední příspěvěk, další třeba přes vzkazy, kdyby byl zájem.
2) ani za nereálnou sníženou cenu 139 by motorka nezaujala větší okruh lidí. Byl by stále stejný, jen by se motorka stala pro pár jednotlivců rychleji dostupnější. Tuhle motorku buď lidi chtějí, nebo nechtějí, strovnání s HD ve smyslu zaujme/nezaujme je zcela na místě.
ABS jednoznačně beru, nedostatek veliký, ale myslím že by to situaci výrazně nezměnilo.
Těším se na osobní stekání, ale kdybys mě bral za slovo, tak bys nepřivezl ukázat jen motorku (tu jsme jistě všichni viděli na výstavách i u dealerů je ta možnost), ale cestu, jak této kvality dosáhnout v současných finančních a výrobních podmínkách s sebou vzít nezapomeň.

AlešT. (3) napsal 16.06.2011 v 00:52

sxs525: možná to bereš moc tabulkově. Naštěstí při koupi mašiny není rozhodující jen objem válců, výkon, spotřeba a cena.

sxs525 (138) napsal 16.06.2011 v 00:42

Freska hele hrabu se v motorkách vot 13ti let hodně sem jich pojezdil řekni nám kolik z těch 12ti patentů co honda koupila jich koupila po převratu 89 a jestli náhodou ty strejdové v rádiovkách co ty všelijaký automaty v jawě vymešleli neměli víc rozumu než ten dnešní spolek diletantů dohromady jestli i ty furt zatracovaný komanči to prostě nedělali líp než ta dnešní zlodějská holota protože voni ty učouzený 634ky aspoň uměli prodat jen tak mimochodem prostě jen blabolíš proč bych se na tom měl vozit čim mě to asi může ohromit je v tom italskej licenční motor na italskejch tlumičích jawský sou na tom jen ty blbě svařený trubky a pár plastovejch deklů a čínckejch zinkovanejch šroubů já měl yamahu xtz 660 už v roce 1991takže si myslim že to pro mě nic nového nebude

Freska (0) napsal 16.06.2011 v 00:07

sxs525

Když jseš tak informovaný tak nás pouč. Já ty informace mám a vím že jsi mimo.

ostatní

Jawa 660 se mi líbí ikyž né všechno je na ní ideální, ale to je normální. Náhodou ta maska vypadá dobře, protože má co říct. Jestli bude Jawa vyrábět stejné motorky jako konkurence, tak bude podle mě zbytečná. Každá značka má něco svýho a tak to má být, tak se odlišují. Důležitý je, že má dobrý jízdní vlastnosti a má odpych, to jestli se bude prodávat je věc jiná, ale kritizovat něco co jsem ani na živo neviděl je česká rarita. Porovnávat jí s Houdou a jinými značkami na stejné rovině je blbost a ví to i malé dítě.

Jen tak mimochodem kdo z vás ví, kde byla Honda a jiné značky, když byla Jawa na vrcholu? A jen tak mimochodem Honda od Jawy, když byla na vrcholu koupila 12 patentů a Jawa od Hondy jeden. To že se to potom zvoralo je jasný a že Jawa se teď snaži z ničeho něco udělat zaslouží trochu obdivu. Zabalit to je to úplně nejjednodušší to je snad jasný.

Kritika je důležitá, ale to co tady čtu až na pár vyjímek jako je AlešT, nemá s objektivní kritikou a hodnocením vůbec nic společného. Upřímně je to horší než v hospodě, protože tam nejste anonymní a nědko by mohl dostat do čumáku za takový kraviny, co? Bohužel objektivní nebyl ani autor druhého článku, ikdyž se o to vehementně snažil.

Jen tak mimochodem kdo z vás kritiků na ní jel nebo aspoň seděl?

sxs525 (138) napsal 15.06.2011 v 23:59

v segmentu cestovních moto pro každodenní využití s objemem okolo 600ccm nemá jawa šanci je to stejný jako kdyby tesla chtěla konkurovat HP v počítačích když sotva uměj elektronky dneska nepotřebujete žádnou fabriku stačí vám jen dobrej nápad a číňan to za hubičku vyrobí a sešroubuje v kvalitě jakou budete požadovat stačí vam na to jen comp továrna jako jawa je dobrá jen na to jak státu postit žilou a kdyby tam bylo zhasnuto tak by to bylo moc vokatý proto je tu sportard a nekonečné diskuse o něm

Soudce-v-kápi (0) napsal 15.06.2011 v 23:26

Milý AlešiT., rád bych stručně reagoval na Tvůj rozhořčený příspěvek. 1. neber jiným právo na svobodné vyjádření vlastního názoru. Chce-li někdo říci, že je Sportard srač.ka, nechť tak učiní. A buď nereaguj, nebo napiš argumenty proč to srač.ka není. 2. Jawa bohužel nabídla svou novou motorku za velice nekonkurenceschopnou cenu, o tom se asi nebude přít. Srovnávat H-D a Jawu a jejich zákazníky je tak trochu mimo mísu, to se asi také shodneme. Já na Sportardu nejel a ani o něj nemám zájem, ale pokud by Jawa uvedla na trh motorku třídy XT za cca 139 tisíc, pak by podle mě ani proti tomu kontroverznímu designu nebylo tolik připomínek a motorka by zaujala větší okruh lidí. Ale jestliže je cena de facto shodná se zavedenou konkurencí a přitom fabrika neumí dodat ani dnes už běžné ABS (narozdíl od zmiňovaného Harleye) či podobné fičury, pak nemá na trhu šanci. Na závěr chci říct, že Tě asi vezmu za slovo a přijedu na nějaký ten Jawaden ukázat svoje špičkový vefro, aby kluci z Jawy viděli, jak se dělají opravdové motorky . Měj se.

AlešT. (3) napsal 15.06.2011 v 23:13

sxs525: děkuji, tys mě potěšil Možná máš pravdu, ale znáš tedy někdoho z fabriky osobně? Těm za bukem to totiž baští víc, ne zrovna hloupých lidí, než jsem já a pár zákazníků Jawy. Ale ti, co jsou opravdu za bukem, jsou v parlamentu, na radnicích, v Bruselu resp. mají tam své loutky a lobisty... A vůbec ve světě je mnoho vikuků za bukem. Těm to baštíme všichni co tu jsme, chtě nechtě. To bych se nemohl už ani nedechnout, kdybych měl mít na věc tento náhled...

sxs525 (138) napsal 15.06.2011 v 22:57

alešT ty nejseš hloupej seš jen málo informovanej a těm lidem který si za bukem užívaj tučnejch dotací to všechno baštíš i s navijákem stejně jako pár falešnejch vlastenců ale naštěstí tu naleštěnou bídu většina lidí prokoukla

AlešT. (3) napsal 15.06.2011 v 22:20

jawadřevák: tak jsem to myslel

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist