globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
honza_v-max (-1) napsal 12.11.2016 v 17:21-1

dobry video, až na tu muuziku jak k armagedonu

sirr (55) napsal 07.11.2016 v 18:47-2

chooki : ver ze vyhrat soutez jen v motorce rozhodne neni!
Ktm udava smer a ostatni evropsti vyrobci ji kopiruji i s jejima chybama.
To ze po ceste na zavody a prez noc vidle prestala fungovat neni fama, ale stalo se to primo nam na zavodech.Motorku jsem rano vyndal z garaze auta a vidlice tvrda, ze nesla promacknout ani o cm...destrukci uz po nekolikate za rok identifikoval servis vidli...
Mnoho jezdcu to resi olejovou kartrigi, ale mnohdy ani to efunguje (napr. Ktech...)
Mnohdy schani olejove vidle ze starych motorek a na prodej vracej z5 vzduchovky...(staci se podivat na jezdce kraje, republiky..) to je jeden z nasledku snizovani vahy, podobne jako destrukce prevodovek, atd...
Na nejake smrdlani to staci, ale pokud chces opravdu zavodit...je to problem.
Ceny za ktere maji silne teamy stroje Ktm...radeji ani nelze zverejnovat...(tyto stroje se dal prodavaj za nizssi ceny...)
Ostatni jsou jen manipulovani touhle reklamou...,a hraji si na 222 atd..👍

chooki (100) napsal 07.11.2016 v 15:40-1+3

sirr, neviem kde sa ty pohybujes, ale ktm medzi offroadmi rozhodne nikto nejazdi kvoli cene :) ale asi kvoli tomu, ze moto vezmes z kramu, a bez velkych uprav (no dobre, das polepy :) vyhras co chces.
Sam jazdim trochu, na vzduchu, a to ze ti vyfuci priputana moto je uplna fama, neviem kde sa to berie, proste blud, nic v zlom tiez :)
Ja sa pohybujem sice max medzi hobbikmi, ale kazdy kto ma japonca a si skusi oranzovu chvali (starter, -5kg hmotnost, vykon +20perc, podvozok), na vsetkych zavodoch dominuju, ale na motorkari a inych forach su najhorsi. A najlepsi su samozrejme 10rokov neinovovani japonci ..sranda

sirr (55) napsal 07.11.2016 v 10:32-1

chooki ... ty si asi jeden z tech co spí v KTM dupačkách co? (nic ve zlém...)
- jen narážím na tvou zaujatos vůči této značce
Hele ano, KTM jede hodně jezdců, ale je to jen díky dostupnosti levných strojů a dílu druhovýroby co pořídí od velkých teamů se slevou a bez DPH...(evropská továrna, podporuje hlavně evropské teamy výhodnější cenou strojů a techniky)
Po depu vyslechneš o nefunkčnosti vzduchových vidlí moc, stačí motorku na noc uvázat kurtou v autě, a ráno už je nefunkční...- těsnění neudrží tlak vzduchu...atd atd...
Už když přišel vzduch na nové stroje, jezdci AMA na nich nechtěli jet...
Nenech se tolik manipulovat reklamou ..
Jinak jezdi na čem chceš, hlavně že jsi spokojený

chooki (100) napsal 07.11.2016 v 08:47-1

Sirr..hm.
Ze tovarenske timy jazdia na pruzinach neznamena, ze ty alebo bezny CR tim sa k takej vidli dostane. Maju to odladene pre seba, to je iny svet.
Co sa predava v US je pre nas nepodstatne, uplne ine trate, ceny atd..alebo myslis ze naj auta su americke V8 pickupy, lebo tam su najpredavanejsie?:)
Staci si pozriet Top 10 hocjakeho motokrosu v CR od republiky po nejaky okres a uvidis aka znacka vedie ;)

Minddo (3) napsal 07.11.2016 v 07:54

sirr> presne ako píšeš tak to vidím aj ja. Tým dvojkomorovým olej/olej tlmičom nič nechýba a fungujú perfekne.
pred nejakým cca mesiacom som bol trenovať na mojej yzf250 2014 a mal som možnosť tam sa previesť na kxf250 2016 a sxf250 2017. Musím povedať že výkonovo som nevidel velké rozdiely, ale čo ma najviac nemilo prekvapilo že na ktm ide ovela ťažšie spojka ako na yzf alebo kxf.

sirr (55) napsal 07.11.2016 v 06:34-1

Malinko mi tam chybí RMZ, CRF...ale jinak Super test co oku lahodí, ale jinak díky tomu že každý má jiné potřeby moc neřeknou.. .
Ty stroje jsou tak vyrovnané, že není moc velkých rozdílů...nejzásadnější z nich je použití přední vidlice!
Profi teamy na vzduchových (rozuměj ty, do kterých se musí pumpičkou foukat vzduch) NEJEDOU pro jejich poruchovost a nefunkčnost, z toho vychází nejlépe jediná YZ s funkční a bezporuchovou klasikou olej/pružina (nejprodávanější stroje v USA), i nová CRF 2017 se vrací ke klasické vidli olej/pružina - proč asi
Jinak každý má asi tu svou barvu ...

technasia (1933) napsal 06.11.2016 v 12:09

Pelhřimovská dráha je pro 4T 250tky ideální jinak kdybych si mohl vybrat tak bych bral KTM

chooki (100) napsal 06.11.2016 v 11:39-1

co mate vsetci s tymi 2T motokrosmi, ste zaspali v 90tych rokoch ?
Sa chodte pozriet na zavody, okrem 125 uz ine 2T skoro nejazdia, par 250 sa preda, ine objemy 2T sa uz nejazdia v podstate. Ale tak mozte podporit 2t MX, a kupit si novu 250 a potom budu aj testy

Tu vzdy musi byt aspon mala kritika, co na tom ze uplna blbost od amatera, ale musia si tu proste pohonit ego..

speedman93 (0) napsal 05.11.2016 v 11:08

Chtělo by to test 2T. Na 4T je sranda jezdit ale 2T je jinej oheň... A kdyz dojde na testování prosím alespoň 250 mám doma KX500 2003 Tak aby se jí to aspoň trochu přiblížilo :D

Belgarda (34) napsal 04.11.2016 v 18:04

Ale , to je to nejlepší co může být . podívejte se nato na kolika motorkách má možnost se redaktor za sezonu svést . Takovou možnost srovnání má málo kdo a to i z předních jezdců . Vetšinou jede celou sezonu na jedné motorce a to srovnání prostě nemá takové . A i jeho názor nemusí být uplně objektivní , neb stále platí ,, koho chleba jíš , toho píseň zpívej.. Tak že super test a jen tak dál .

_GAS_ (21) napsal 04.11.2016 v 10:24+1

Rád bych se zastal redaktora.

Vláďu znám osobně a vím jak jezdí (velmi slušně a čistě), proto jsem přesvědčený, že tento srovnávací test pro hobíky bude mít mnohem větší přínos, než kdyby ho psal samotný Toni Cairoli.
Ten by se na to totiž díval zase jen ze svého profi jezdeckého pohledu, který by byl zase na fíku hobíkům a vypovídací hodnotu by měl jen pro vrcholové jezdce, kteří možná i nejezdí na tom co chtějí, ale na tom co jim určí sponzor.

Toť můj názor.
Můžete s ním samozřejmě nesouhlasit, ale to je vše co s tím dá dělat.

iVlada (80) napsal 03.11.2016 v 22:15+3

Díky za komentáře a jsem moc rád, že se srovnávák převážné většině líbí.

Cormac a changes1>rádi bychom něco podobného udělali i s 2T vzteklinami. Vše se ale odvíjí od dostupnosti motorek u dovozců a jejich zájmu je prezentovat…bohužel motokrosy a tím spíš 2T, k dispozici nejsou a podle toho co EU předvádí, mám obavy, že jen tak nebudou Popravdě, dostat do testu alespoň tuto čtveřici byla pořádná makačka a všem zúčastněním za to ještě jednou díky.

Motokrosy to nejsou, ale loni jsme ve spolupráci s Motocyklem dělali hodně zajímavý srovnávák 2T endur, viz. odkaz níže, tak třeba ten by mohl být náplastí pro dvoutaktní milovníky…

//www.motorkari...ych-endur-31369.html

demo> máš pravdu, toník 222 nejsem, to teda né, ale mezi hobíky, pro které jsou podobné srovnáváky určeny primárně, se zatím úplně neztratím... Podle reakcí zde i v mailu soudím, že to není úplně vedle jak ta jedle. Ba naopak, je pro někoho dokonce přínosem.

chooki>čoveče, ta trakce mi přišla na suchém, prašném a kluzkém povrchu větším přínosem, než na bahně, kde se zubatá guma zahryzne do bahna a drží. A díky!

Benda WR> jo jo, očista je vždycky daň za super zážitky a jedinečné chvíle v sedle. Zajímavý, že to člověka neodradí a druhý den to zase jede do bahna zařezat. Prostě vášeň a pochopí to jen ten, kdo blátu podlehl. Díky!

jean192>holt každá sranda něco stojí, ovšem někdy je to už velká pumelenice…

jean192 (153) napsal 03.11.2016 v 17:23+1

Z pohľadu servisu sú na tom Japonky úplne inde, ak by som chcel šílené kola, tak na toto by som sa asi zameral, podľa tých cien je benzín jedna z tých menej bolestných položiek.

BendaWR (38) napsal 03.11.2016 v 17:13

Díky za test, pro mě jako enduro hobíka to je vyčerpávající. Sám jezdím Yamahu WR250F, takže podobnej motor, trochu jinak naladěnej. A podvozek mám taky asi trochu víc do měkka. Mít možnost to takhle vedle sebe v jeden čas projet na trati, to se našinci nepodaří. Za mě potvrzuju pocit určitý robustnosti na Yamaze, srovnával jsem s KTM a ta je oproti Yamaze jak horský kolo.
Servisní intervaly, kontrola všeho možnýho a očista po jízdě (hlavně po blátě a brodech), to je holt tak trochu peklo, 1 hod ježdění = 2 hod v garáži Kromě motoru se musí řešit olej ve vidlích, gufero na řetězovým kolečku, řetězová sada, ložiska na přepákování atd. atd. Ale mě to baví!

changes1 (30) napsal 03.11.2016 v 14:54+1

Pěkný test. Přimlouvám se za to aby se tu někdy objevilo něco podobného, ale 2T, ať už 125 nebo 250.

demo (106) napsal 03.11.2016 v 13:15-11+1

Test by byl super kdyby ho psal nekdo kdo na krosce umí pořádně jezdit .

Cormac (39) napsal 03.11.2016 v 11:18+2

Ceny těch dílů, to je sakra rozdil. Jinak fajn test, přiště 2T

chooki (100) napsal 03.11.2016 v 10:12-1

pekný testik, pecka porovnanie..malokto z nas co jazdime trochu offroad sa ma moznost previest naraz na viac moto a zhodnotit plusy minusy... doplnim ze ta kontrola trakce je pre mokre, blative trate..samozrejme ze na suchej to neni citit




TOPlist