Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Předělat se dá všechno, ale radsi bych to koupil už hotový z fabriky
Tenere sice vydržela všechno, kvalitně postavená, avšak těžká a líná mrcha. A nástupce, to znamená něco lehčího do terénu, ale zároveň i na cestování v nedohlednu...
(já vím, je tu CCM GP450, ovšem trochu exotika)
Škoda, že kolem toho motoru už dávno KTM nebo teď HQ nepostavili silniční enduro. Něco jako Yamaha Tenere 660, ale o 20 kg lehčí a o 25k výkonnější
Vždyť stačí jen větší nádrž, pohodlnější sedlo a přední maska. Nechápu.
Asi mají strach o životnost )))) Přece jen při skákání po lese a lítání kolem komína se nestihne do konce záruky natočit tolik km
Jasný, jednoválec bez vibrací neexistuje jde ale o to, jak se podaří ve fabrice eliminovat a to se u 701 povedlo slušně. Pak jedině elektromotor
Přesně jak napsal deluxa, tohle je homologované civilní enduro/supermoto s intrvaly po 10.000km, které je konstrukčně větší a je určené především pro silniční provoz a každodenní ježdění. Krom toho má větší rám, sedlo, nádrž, podsedlovku, ABS na obě kola, zrcátka apd. Naproti tomu FS 450 je ryzí závoďák, vycházející z lehkého endura/motokrosu a je na něm jen to nejnutnější. Stačí se podívat a porovnat specifikace na stránkách továrny //www.husqvarna-motorcycles.com/cz/supermoto
Něco mezi byl Husaberg FS 570, který vycházel z ostrého endura a byl homologován pro silniční provoz.
Díky za komentáře
Podla mna vlozit motor sa da do vsetkeho to asi problem nie je. Ale preco by to robili? Motorka ma presnu cielovu skupinu a tak bola aj vyrobena. 40kg robi homologovanie na cesty (katalizator,blbosti, smerovky,packy,svetla, drziaky, abs od ma vraj s kablovackou cez 10kg) Keby si dajme tomu uplne oholil a vytunil tu 701 tak sa tych 40kg zbavis uplne v pohode...
Na nove verzi jsem nejel, na stare verzi jsou, na nove budou taky, jako u kazdeho jednovalce:)
at mi nekdo erudovany vysvetli jednu vec. V clanku se pise, ze ostre SM s motorem 450 bude daleko vetsi uzovka nebo jak se to tam pise.
Otazka zni: Proc nelze vlozit tenhle motor do utrob toho lehkeho SM? ktere je o 30-40 kg lehci? cim je tvoren ten rozdil 30-40 kg mezi ostrou a timhle?
Kome> je to tak, jak píšeš na motoru je více inovací a mimo jiné se objevuje druhá vyvažovací hřídel... to je uvedeno v článku. Vibrace jsou fakt minimální.
Yashin81> termín testu se odvíjí od dostupnosti motorky a ta se snad brzy v kalendáři testů objeví
Kome> Během prezentace jsme sice po silnici krátké přejezdy dali, ale max do stovky. Vibrace víceméně žádné a na jednoválec opravdu super. Více ale vyzkoušíme v rámci klasického rekčního testu, kdy najezdíme více kilomerů a proženeme Husku nad 100km/h.
Předělat se dá všechno, ale radsi bych to koupil už hotový z fabriky
Tenere sice vydržela všechno, kvalitně postavená, avšak těžká a líná mrcha. A nástupce, to znamená něco lehčího do terénu, ale zároveň i na cestování v nedohlednu...
(já vím, je tu CCM GP450, ovšem trochu exotika)
mimochodem "cestovních endur" je jako sr---k, ale jednoválcových 150 kg vážících 70 hp strojů moc ne, vlastně žádný.
To není tak těžký přestavět, viz můj profil... jen ten rozdíl je tak 50 kilo:)
Škoda, že kolem toho motoru už dávno KTM nebo teď HQ nepostavili silniční enduro. Něco jako Yamaha Tenere 660, ale o 20 kg lehčí a o 25k výkonnější
)))) Přece jen při skákání po lese a lítání kolem komína se nestihne do konce záruky natočit tolik km
Vždyť stačí jen větší nádrž, pohodlnější sedlo a přední maska. Nechápu.
Asi mají strach o životnost
dík za vysvětlení:)
Jasný, jednoválec bez vibrací neexistuje
jde ale o to, jak se podaří ve fabrice eliminovat a to se u 701 povedlo slušně. Pak jedině elektromotor
Přesně jak napsal deluxa, tohle je homologované civilní enduro/supermoto s intrvaly po 10.000km, které je konstrukčně větší a je určené především pro silniční provoz a každodenní ježdění. Krom toho má větší rám, sedlo, nádrž, podsedlovku, ABS na obě kola, zrcátka apd. Naproti tomu FS 450 je ryzí závoďák, vycházející z lehkého endura/motokrosu a je na něm jen to nejnutnější. Stačí se podívat a porovnat specifikace na stránkách továrny //www.husqvarna-motorcycles.com/cz/supermoto
Něco mezi byl Husaberg FS 570, který vycházel z ostrého endura a byl homologován pro silniční provoz.
Díky za komentáře
Podla mna vlozit motor sa da do vsetkeho to asi problem nie je. Ale preco by to robili? Motorka ma presnu cielovu skupinu a tak bola aj vyrobena. 40kg robi homologovanie na cesty (katalizator,blbosti, smerovky,packy,svetla, drziaky, abs od ma vraj s kablovackou cez 10kg) Keby si dajme tomu uplne oholil a vytunil tu 701 tak sa tych 40kg zbavis uplne v pohode...
Na nove verzi jsem nejel, na stare verzi jsou, na nove budou taky, jako u kazdeho jednovalce:)
at mi nekdo erudovany vysvetli jednu vec. V clanku se pise, ze ostre SM s motorem 450 bude daleko vetsi uzovka nebo jak se to tam pise.
Otazka zni: Proc nelze vlozit tenhle motor do utrob toho lehkeho SM? ktere je o 30-40 kg lehci? cim je tvoren ten rozdil 30-40 kg mezi ostrou a timhle?
Kome> je to tak, jak píšeš
na motoru je více inovací a mimo jiné se objevuje druhá vyvažovací hřídel... to je uvedeno v článku. Vibrace jsou fakt minimální.
Yashin81> termín testu se odvíjí od dostupnosti motorky a ta se snad brzy v kalendáři testů objeví
iVlada: díky. Má tam být prý posun k lepšímu proti prvním KTM 690
Kdy asi bude redakční test uveřejněn? Díky
Kome> Během prezentace jsme sice po silnici krátké přejezdy dali, ale max do stovky. Vibrace víceméně žádné a na jednoválec opravdu super. Více ale vyzkoušíme v rámci klasického rekčního testu, kdy najezdíme více kilomerů a proženeme Husku nad 100km/h.
Líbí se mi.Potkal jsem na ni Rakušana v Bosně. Mel ji celkem touring vitunenou a moc chválil...
Jak je na tom nova 701 co se týče vibrací dejme tomu do 120-130kmh? Jestli jste tedy absolvali nějaký silniční přesun.