Husqvarna 701 Enduro: Všude dobře, v terénu nejlíp
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Video: Míra Lisý | Zveřejněno: 28.7.2020 | Zobrazeno: 18 903x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Video: Míra Lisý | Zveřejněno: 28.7.2020 | Zobrazeno: 18 903x
Neviete koľko článková reťaz je pri prevode 15:46? (pripadne 15:47,48,49) vďaka
To, že na takové motorce je kontrola trakce není zvláštní - je to v současnosti předpoklad pro homologaci. Bez TC už dneska motorku prostě nekoupíte
Za ca 100 EUR se ale dá koupit "bazmek" (offroad dongle) který se připojí do pod sedlem připraveného konektoru a ABS a kontrola trakce potom zůstanou trvale vypnuté.
1 reakce
No právě proto je to z mého pohledu (slušně řečeno) u mašin této kategorie prazvláštní a je fuk, kde má důvod nasazení TC kořeny. Přesně, jak nastínil použitý smajlík v komentáři, je to k pláči a jisté předpisy jsou mi proti srsti a mám pocit, že ani výrobci z nich nemají radost. No a za 100 éček jde pořídit třeba nějaké protektory a nebo pěkných pár kanystrů benzínu.
Jestli si to Vláďa přečte: nemáš náhodou porovnání s verzí LR? Jak moc ty bandasky vepředu zkazí hravost téhle motorky?
Jinak souhlas s Mig_35: převodovka nutí jezdit rychleji než je zdrávo, je odstupňovaná fakt zvláštně. Já měl ještě starý motor (2016) a vibroval dost, nicméně vzít Camelbag, svačinu a celý den jet mimo cesty skrz republikou je to co se téhle mašině líbí. A pak kdykoliv jde najet na silnici a pálit to domů 130 na pivo
1 reakce
Bohužel nemám, čekal jsem LR verzi v testovací flotile Husky, ale neobjevila se tam... tak třeba příští sezónu.
Bombová mašina
Hezký video. Hned bych ji bral.
Pěkný článek a v podstatě je to s HQ701E tak, jak Vláďa píše. Dovolím si jen pár drobností.
Takže i zde platí endurová poučka číslo jedna "chce to jen cpát tam plyn a trošku se na tom hejbat"
Zadní úchyty jsou součástí motorky, jen je tam v prodejně někdo nedal. Není tedy nutné dokupovat a pod zadním plastem jsou připravené závity. Stačí udělat díry do plastu. Z vnitřku plastu jsou dokonce i značky, kde ty díry udělat.
Jak Vláďa kulatně píše, motor není výbušný. Ono by se dalo říci, že ve spodku to vůbec nejede. Ale to platí jen do té doby, než sundáš originál koncovku výfuku s integrovaným katalyzátorem, nahradíš jí otevřenou koncovkou a svou troškou přispěje i otevřený vzduchový filtr. Z HQ701E je rázem úplně jiný stroj. Reakce na přidání plynu se rovná odpálení nálože dynamitu a při každém zbrklejším gasu se přední kolo zvedá bez ohledu zařazené dvojky, trojky...
Výhrady mám však k ovládání spojky, kterou Vláďa chválí. Páčka jde sice lehce, ale dávkovatelnost je velmi nečitelná. Oproti lehkým endurům je to fakt hrůza. Ale je zase pravda, že díky ohromné síle, není spojkování až tak potřeba, jako třeba u 2T 300 ccm. Motorka vyjede opravdové krpály, jen je potřeba vypnout kontrolu trakce, která se snaží vypínat motor při tom výjezdu a odskakování kola na nerovnostech. A to vypínání TC je bez vysokoškolského titulu sotva pochopitelné, s tím musím souhlasit.
Letos na jaře jsem prodal GasGas EC 300 a XT660R a na místo nich zakoupil právě testovaný dual sport. HQ701E zvládá vlastně vše, co ty dvě předešlé motorky a limitem zůstává jen pilot a v článku zmiňované obutí....dokonce se dá s těmi 150 kg skákat lavice
3 reakce
Zatímco na jednoustopou jsou testy stále delší a obsáhlejší, tak tady kratší a kratší. Méně nosné video už snad bylo jen u CF Moto 650GT.
3 reakce
Jo, to tam není, ale jak jsem psal... No ale myslím, že se chápeme :) Primární cíl videa je u nás vlastně přiblížit ty jízdní dojmy a emoce z jízdy, což video umí líp než písmenka.
Strojek fajny, ale spíš pro solitéry, popř na ježdění se stejně motorizovanými kolegy. Neboli při ježdění s partou ostrých endur těžce nestíháte. A při výletech spolu s dvouválcovýma mastodontama se zase v offu těžce nudíte. Zažil jsem to s TTr a po čase přešel na kombinaci dvou motorek
1 reakce
dualsport velkého kalibru, ale taky za velkej ranec, cena je přestřelená na jednoválec. Ale mašina suprová a i parádní na pohled. Huska je v současnosti královna velkejch jednobuchů
Na "vyblbnutí" super mašina, jen ta cena mi nepřijde zrovna lidová.....
U mě dobrý,cena myslím taky OK,když to porovnáme s lehkou450...a co se týká výkonu,jak autor píše,že je to výbušnější oproti sm,bych přisuzoval lehčímu 21palcovýmu kolu a celkovou ergonomii ...tělo rovněji... Hezký test i fotky
Motorka to bude určitě skvělá ale nějak značce Husqvarna nemůžu už léta přijít ma chuť, vždy to budou druhé housle za KTM.
Nic to ale nemění na tom že
2 reakce
Díky za test. Husky 701 tady byla už několikrát a myslím, že komentáře a postřehy lze brát 1:1 i pro KTM 690 enduro R. Letos jsem se pro KTM rozhodl. Husky byla v létě nedostupná a KTM měla zajímavé ceny. Velmi často se zmiňuje a i v papírech těchto motorek je, že servis je po 10 000 km, asi to zvládne a je dobré tuto rezervu mít, ale realita bude jiná a většina majitelů bude olej a filtry měnit dříve. Servis KTM doporučuje cca 5 000 km. Samozřejmě jde o styl jízdy.
A Zajoch testoval letos i 701 Supermoto. Podívejte se na video: