Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
matuS - dne som sa rozprával s chalanmi vo Foxracingu v Hornej Strede. Huska vraj má airbox odlišný, celá podsedlovka je vraj komplet iná, má inú elektroniku a motor Rotax nie je. Vychádza síce z 690tky LC4, ale je vraj zmenený, klukovka, ventily a pod.
Huska má užší krk a podla slov predajciu sa viac blízi k enduru- proste lepšie ju otočíš okolo nohy.
...ještě by to mohlo být o nějaké teorii spiknutí a na Slovensko se vozí motorky s vadou (pokus o vtip) Já mám sundaný filtr tak 3 ročně a nic špatně tam nevidím. Pravda, je mi 50, zrak slábne
O tom sání ví někdo, kdo 690 opravdu má (dle obrázků strojů u fotek asi ne) nebo je to jen agentura JPP (jedna paní povídala) ? Myslím opravdu ví, ne slyšel. Viděl někdo zadrbaný motor, co něco nasál? Mám 690 třetí rok a nikdy jsem o tom neslyšel ...Test asi dobrý,ale s tím střelcem, co mu 60 koní nepříjde moc bych se rád povozil...
To bolo issue z 2014 dole, ale teraz citam ze sa to deje aj na 2015 modeloch tak zrejme na to fakt seru. Vraj sa ta plastova sacia komora deformuje (je moc tenka) pri vysokych otackach ked samotny filter nestiha pustat tolko vzduchu (podtlak) a moze tam vniknut medzera. Zaujimalo by ma ako ten motor testuju ze to majitelia hlasia po prejdeni 3tis.km. Motorka za tolke prachy a este si ju musis sam dovyvijat :D best...
Satanokky> je chybne navrhnuty airbox a taha pomimo. Vraj je to problem aj niektorych 1190 - to ale neviem 100%.
Ale 690tky tahaju bordel vsetky. Uz su na trhu napravne kity od tretich vyrobcov. Vyrobca na to sere, preto ma zaujima ci to aspon u husky opravili, alebo veselo pokracuju dalej.
matuS - dne som sa rozprával s chalanmi vo Foxracingu v Hornej Strede. Huska vraj má airbox odlišný, celá podsedlovka je vraj komplet iná, má inú elektroniku a motor Rotax nie je. Vychádza síce z 690tky LC4, ale je vraj zmenený, klukovka, ventily a pod.
Huska má užší krk a podla slov predajciu sa viac blízi k enduru- proste lepšie ju otočíš okolo nohy.
...ještě by to mohlo být o nějaké teorii spiknutí a na Slovensko se vozí motorky s vadou
(pokus o vtip) Já mám sundaný filtr tak 3 ročně a nic špatně tam nevidím. Pravda, je mi 50, zrak slábne
Neviem co myslis pod pojmom "zadrbany motor", ale ja mam zadrbany airbox a nie som sam.
O tom sání ví někdo, kdo 690 opravdu má (dle obrázků strojů u fotek asi ne) nebo je to jen agentura JPP (jedna paní povídala) ? Myslím opravdu ví, ne slyšel. Viděl někdo zadrbaný motor, co něco nasál? Mám 690 třetí rok a nikdy jsem o tom neslyšel ...Test asi dobrý,ale s tím střelcem, co mu 60 koní nepříjde moc bych se rád povozil...
Motorka nic moc, ale test skvělý. Popis jízdních vlastností a chování motorky v terénu nemá chybu. Jen tak dál.
Jak to neni japonec, smrdí to průserem..
To bolo issue z 2014 dole, ale teraz citam ze sa to deje aj na 2015 modeloch tak zrejme na to fakt seru. Vraj sa ta plastova sacia komora deformuje (je moc tenka) pri vysokych otackach ked samotny filter nestiha pustat tolko vzduchu (podtlak) a moze tam vniknut medzera. Zaujimalo by ma ako ten motor testuju ze to majitelia hlasia po prejdeni 3tis.km. Motorka za tolke prachy a este si ju musis sam dovyvijat :D best...
Satanokky> je chybne navrhnuty airbox a taha pomimo. Vraj je to problem aj niektorych 1190 - to ale neviem 100%.
Ale 690tky tahaju bordel vsetky. Uz su na trhu napravne kity od tretich vyrobcov. Vyrobca na to sere, preto ma zaujima ci to aspon u husky opravili, alebo veselo pokracuju dalej.
matuS - o akú chybu sa konkrétne jedná? Mal by si to oznámiť v KTM výmenou za tučnú províziu.
Aspoň ty loga KTM by tam byt nemusely
Saje aj Huska prach cez chybu v airboxe, tak ako vsetky 690tky?