husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zotac (2) napsal 15.07.2013 v 16:15

hele mohly by ste knějake teto motorce přiřadit yamahu WRF450? ktere se tak zhruba podobá

Dave20 (0) napsal 19.04.2011 v 09:40

Suuupr test,hlavně sem rád že se konal blízko mého domova na dráze kam taky jezdím.Do nedávna než se toho ujal žerava tak s tím byli celkem problémy.Nesmělo se tam jezdit,dokonce navezly pod sjezdy velky šutry a nalili tam plno močky...no hrůza...Takže doufám že teď to bude jen a jen lepší a hlavně stále přístup zadramo

sxs525 (138) napsal 17.04.2011 v 10:10

2t4t věčné téma udržba je u 2t nepochybně snadnější i když nesmrtelná teta ktm 525 vydrží leta jen se seřízením ventilů je to spíš o tom komu co víc vyhovuje obecně na 4taktu je i slabší jezdec rychlejší 2takt naučí technice jízdy

Itall (10) napsal 16.04.2011 v 11:11

Pěkné,pěkné,a užitečné informace.
Alexa7: Taky mám 2T a jsem za to rád.
Corleone: Hele, nenavážej se do Židů,oni za své geny a výchovu nemohou (stejně,jako cikáni ). Je tržní ekonomika,každý si může vybrat. Ptáš se,jestli si myslím,že je to zlodějna? Odpovídám: Ano,ale tím se nic nemění na tom,co jsem napsal předtím .

KmotaK (0) napsal 16.04.2011 v 10:12

na občasné blbnutí paráda

SuperSic58 (1307) napsal 16.04.2011 v 08:22

Koukám ty ceny náhr. dílů to je docela hukot, už vim, proč kolega na KTM vyjíždí jednou za uherák))) Jinak třeba spojkovej koš u TM 1400kč a u KTM přes 12 táců! To nestálo ani moje auto!)))) Kapku rozdíl ne? Kdopak si na tom pohádkově maže kapsu? Haló do Vlašimy, nenosíte tam jarmulky))))

supermoto7 (0) napsal 15.04.2011 v 21:37

Super test

sxs525 (138) napsal 15.04.2011 v 20:44

kde je crfx klx rmx wrf a naše slavná vm

wario (126) napsal 15.04.2011 v 19:59

A ted test pro houbaře 4T 250

SirIndy (56) napsal 15.04.2011 v 17:20

alexa7: Pockej az protlacej 4T i do 125

alexa7 (101) napsal 15.04.2011 v 16:49

Pekný článok . Ale ked vidím tie servisné intervaly, napr. výmenu piestov som štastný že mám 300ku 2t. 3 rok jazdím s jednou výmenou piesta za 120€ a len tankujem. A s usmevom počuvam kolegov v teréne ,temy o nastavovaní ventilov, výmeny ventilov, rozvodových reťazí a že to neštartuje a pod.a majitelov 4T 250 , tých mi je až lúto.

SirIndy (56) napsal 15.04.2011 v 16:27

Za me Beta - nejlevnejsi, nejlevnejsi dily, nejrozumnejsi intervaly, podle testu dole nezaludna, nahore jede, idealni

husatko (16) napsal 15.04.2011 v 15:18

BETA a aj jej cena sa mi paci. rad by som na nej pojazdil na nejakej testovacke, aby som mohol porovnat so 4T husabergami, ktore k mojej spokojnosti uz otestovane mam. mozno v cechach tento rok nieco take bude, ale na slovensku pochybujem. :(. takto neviem o com mam snivat ako o mojej buducej motorke. co sa tyka testu, chyba mi tam zmienka o tom ako sa husaberg stavia na zadne oproti ktm, ze treba byt na nom kvoli centralizacii hmoty viac nakloneny cez riaditka, dalej ze huska ma lepsi podvozok ako KTM, takisto o tom, ze beta by mala byt o.i. citelne nizssia od ostatnych v teste. som rad, ze jej este neamputovali nakopavacku. velmi schvalujem poznamku o tom, ako KTM drzi uzdu husabergu, aby ktm vyrazne nezatienil, coho dokazom je aj jeho umelo vyssie nastavena cena (co je nelogicke ak je KTM lepsia) a hmotnost (novy husaberg je tazssi cca o 5kg od modelov do 2008, teda rovnako tazky ako KTM). no, fuj!

Alen (0) napsal 15.04.2011 v 14:57

Test Promiň HSQ,ale KTM a TM se mi zamlouvají víc

Michal_WR250 (3) napsal 15.04.2011 v 14:33

Gratuluju k super testu!

díky!

Messiah9 (0) napsal 15.04.2011 v 12:53

Podle mě Husaberg vede - ovladatelnost jako 250 4T a super podvozek

SuperSic58 (1307) napsal 15.04.2011 v 12:33

Paráda, ideální motorky na české rádoby silnice
Slintám, jen ty japonečky chyběj...

Belgarda (34) napsal 15.04.2011 v 12:21

Jo dobrý test Díky. Bude něco dalšího ??

iVlada (80) napsal 15.04.2011 v 11:59

Popravde, taky bych pri testu moc rad privital par Japonek bohuzel ani jedna neni v CR pro redakcni ucely rozjeta snad se ale brzy zadari a bude podobny test obsazen stroji z vice kontinentu... jinak dik za reakce

Myna (15) napsal 15.04.2011 v 11:55

Skvělej článek . Super, že jste napsali i o údržbě a servisu .

Xlak (0) napsal 15.04.2011 v 11:52

Test pěknej, jinak mě docela mile překvapila ta Beta, cena nejmnesí. a překvapili mě rozdíly v ceně spojkových košů jako u KTM 12 litru a beta 1300 kč? Jinak super škoda těch japonců, třeba přijdou v dalším testu

wario (126) napsal 15.04.2011 v 11:29

Dobrý test škoda , že se tam neobjevilo třeba WR450F

prackarr (1) napsal 15.04.2011 v 11:27

Dobře napsaný test. Škodajen,že k těm Evropandám nepřihodili něco z Japonské čtyřky...

HanzKTM (0) napsal 15.04.2011 v 10:28

jinak perfektní test ... , ještě by to chtělo srovnat dvoutaktní 125 ne

HanzKTM (0) napsal 15.04.2011 v 10:25

nádhera prostě best of... ale doufal jsem, že husqvarna po takové brutální změně bude víc (nebo aspon jak byla) "závodnická" , prostě lehká a ostrá, nevim no...nemužou bejt všechny jak KTM no...

rc28 (2) napsal 15.04.2011 v 09:44

Dobrej test!!! Jen mě trochu mrzí ten Husaberg, myslím, že jej KTM drží zpátky, aby byla pořád "na špici". Určitě by se u něj dalo jít s cenou dolů, nádrži přidat nějakej ten litřík, a hlavně nastavit ostřeji spodek.

Janek (27) napsal 15.04.2011 v 09:36

Pěkné, pěkné, pěkné .




TOPlist