Velký test: 5x čtyřtaktní endura 450
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Ivo Helikar | Zveřejněno: 15.4.2011 | Zobrazeno: 100 347x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Vláďa Novotný | Foto: Ivo Helikar | Zveřejněno: 15.4.2011 | Zobrazeno: 100 347x
hele mohly by ste knějake teto motorce přiřadit yamahu WRF450? ktere se tak zhruba podobá
Suuupr test,hlavně sem rád že se konal blízko mého domova na dráze kam taky jezdím.Do nedávna než se toho ujal žerava tak s tím byli celkem problémy.Nesmělo se tam jezdit,dokonce navezly pod sjezdy velky šutry a nalili tam plno močky...no hrůza...Takže doufám že teď to bude jen a jen lepší a hlavně stále přístup zadramo
2t4t věčné téma udržba je u 2t nepochybně snadnější i když nesmrtelná teta ktm 525 vydrží leta jen se seřízením ventilů je to spíš o tom komu co víc vyhovuje obecně na 4taktu je i slabší jezdec rychlejší 2takt naučí technice jízdy
Pěkné,pěkné,a užitečné informace.
). Je tržní ekonomika,každý si může vybrat. Ptáš se,jestli si myslím,že je to zlodějna? Odpovídám: Ano,ale tím se nic nemění na tom,co jsem napsal předtím
.
Alexa7: Taky mám 2T a jsem za to rád.
Corleone: Hele, nenavážej se do Židů,oni za své geny a výchovu nemohou (stejně,jako cikáni
Koukám ty ceny náhr. dílů to je docela hukot, už vim, proč kolega na KTM vyjíždí jednou za uherák
))) Jinak třeba spojkovej koš u TM 1400kč a u KTM přes 12 táců! To nestálo ani moje auto!
)))) Kapku rozdíl ne? Kdopak si na tom pohádkově maže kapsu?
Haló do Vlašimy, nenosíte tam jarmulky
))))
Super test
kde je crfx klx rmx wrf a naše slavná vm
A ted test pro houbaře 4T 250
alexa7: Pockej az protlacej 4T i do 125
Pekný článok
. Ale ked vidím tie servisné intervaly, napr. výmenu piestov som štastný že mám 300ku 2t. 3 rok jazdím s jednou výmenou piesta za 120€ a len tankujem. A s usmevom počuvam kolegov v teréne ,temy o nastavovaní ventilov, výmeny ventilov, rozvodových reťazí a že to neštartuje a pod.a majitelov 4T 250 , tých mi je až lúto.
Za me Beta - nejlevnejsi, nejlevnejsi dily, nejrozumnejsi intervaly, podle testu dole nezaludna, nahore jede, idealni
BETA a aj jej cena sa mi paci. rad by som na nej pojazdil na nejakej testovacke, aby som mohol porovnat so 4T husabergami, ktore k mojej spokojnosti uz otestovane mam. mozno v cechach tento rok nieco take bude, ale na slovensku pochybujem. :(. takto neviem o com mam snivat ako o mojej buducej motorke. co sa tyka testu, chyba mi tam zmienka o tom ako sa husaberg stavia na zadne oproti ktm, ze treba byt na nom kvoli centralizacii hmoty viac nakloneny cez riaditka, dalej ze huska ma lepsi podvozok ako KTM, takisto o tom, ze beta by mala byt o.i. citelne nizssia od ostatnych v teste. som rad, ze jej este neamputovali nakopavacku. velmi schvalujem poznamku o tom, ako KTM drzi uzdu husabergu, aby ktm vyrazne nezatienil, coho dokazom je aj jeho umelo vyssie nastavena cena (co je nelogicke ak je KTM lepsia) a hmotnost (novy husaberg je tazssi cca o 5kg od modelov do 2008, teda rovnako tazky ako KTM). no, fuj!
Test
Promiň HSQ,ale KTM a TM se mi zamlouvají víc
Gratuluju k super testu!
díky!
Podle mě Husaberg vede - ovladatelnost jako 250 4T a super podvozek
Paráda, ideální motorky na české rádoby silnice
Slintám, jen ty japonečky chyběj...
Jo dobrý test
Díky. Bude něco dalšího ??
Popravde, taky bych pri testu moc rad privital par Japonek
bohuzel ani jedna neni v CR pro redakcni ucely rozjeta
snad se ale brzy zadari a bude podobny test obsazen stroji z vice kontinentu... jinak dik za reakce
Skvělej článek
. Super, že jste napsali i o údržbě a servisu
.
Test pěknej, jinak mě docela mile překvapila ta Beta, cena nejmnesí. a překvapili mě rozdíly v ceně spojkových košů jako u KTM 12 litru a beta 1300 kč? Jinak super škoda těch japonců, třeba přijdou v dalším testu
Dobrý test škoda , že se tam neobjevilo třeba WR450F
Dobře napsaný test.
Škodajen,že k těm Evropandám nepřihodili něco z Japonské čtyřky...
jinak perfektní test ...
, ještě by to chtělo srovnat dvoutaktní 125 ne
nádhera
prostě best of... ale doufal jsem, že husqvarna po takové brutální změně bude víc (nebo aspon jak byla) "závodnická" , prostě lehká a ostrá, nevim no...nemužou bejt všechny jak KTM no...
Dobrej test!!! Jen mě trochu mrzí ten Husaberg, myslím, že jej KTM drží zpátky, aby byla pořád "na špici". Určitě by se u něj dalo jít s cenou dolů, nádrži přidat nějakej ten litřík, a hlavně nastavit ostřeji spodek.
Pěkné, pěkné, pěkné
.