Horwin CR6: Malá elektrika s velkým sebevědomím
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: Horwin | Zveřejněno: 14.5.2020 | Zobrazeno: 18 711x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: Horwin | Zveřejněno: 14.5.2020 | Zobrazeno: 18 711x
Nejen že motorka nemá výfuky , dojezd, zvuk!!! je těžká , pro dva nevhodná, nejede a stojí tolik co konkurenční pětistovky a výš..Ale...Ten krabicový prostor na motor není ani zdaleka tak pěkný , jako motor na originálu GS500 , který rámem připomíná.
No a to dobíjení je fakt špatný vtip.
A teď mi řekněte , proč bych si to měl koupit.
Kéž by byla možnost ty , co za nás rozhodují tímto směrem , beztrestně defenestrovat , aby byl klid.
E-motorky s koly nad 16" se nedají s E-skútry porovnávat. E-skútrů je již hodně a slouží nejlépe do města, na jízdu pro rohlíky aj. E-motorky v nesnobském provedení (supersport) jsou důležitým vývojovým stupněm pro častou dopravu meziměstskou, to aby E-prkače nepřekážely. Tím, že se nevyrábí masověji je jejich cena uhozená, jinak jsou to stroje s úžasným zrychlením, na které není potřeba ŘP skupin A, což je jejich velké +. Navíc je dělají ve velmi líbivých provedeních, bezúdržbové a s nepatrnými provozními náklady. Nesmrdí, nehlučí, jsou sexy a mají budoucnost...
Konkurence E-mobility

*********************************
Maximálka málem 100, takže *pokutonosné*
Zase další krám k ničemu.
Omlouvam se adminovi za toho d...a. Takze korektne, ale porad kriticky k clanku. Napsali jste na nekolika stranach, ze by si to nekoupil ani clovek s IQ 50 - 68-
To je zase vášně tady!
Jak kdyby o něco šlo...
3 reakce
Pro Kitko 28.05.2020 v 08:34
Zvlášť pro jízdu offroad ! Zato zdůrazňuješ, jak CR6
řidiče+tandemisty(?) ...
**********************************
Po přečtení Tvé obhajoby jednostopé e-mobility bych předpokládal ,
že se na profilu pochlubíš "flotilou" aspoň E-bicyklů, když ne E-motorek .
Přesto, že jsi na M.cz zaregistrován už od r.2017, není tam nic a tak
k jádru problematiky :
ve Tvém rozsáhlém *pojednání* o Horwin CR6 jsi totiž "zapoměl"
zmínit pro jednostopou jízdu velmi důležitý parametr a sice hmotnost
stroje
"natrhne" při pevném startu na asfaltu benzinového molocha,
ale už se nezabýváš faktem, že po několika takových
"natrhnutích" už se s CR6 třeba nebudeš schopen
vrátit domů motorickou silou tohoto ""zázraku"" .
Na závěr jedna pozoruhodnost, vlastně FAKT :
v technic. údajích článku je uvedena pohotovostní hmotnost
134kg a užitečná (správně užitná/užitková !) hmotnost 170kg ...
Oficiální definice zní, že
POHOTOVOSTNÍ hmotnost vozidla je hmotnost
silničního vozidla se standardní výbavou, veškerými
provozními náplněmi, ale bez cestujících a nákladu
a
UŽITNÁ hmotnost je hmotnost nákladu, osob a pomocného
nebo pracovního zařízení přechodně i nepevně připojeného.
Výrobce tedy "připouští" řidiče lehké váhy dejme tomu 66kg
pro užitnou hmotnost 200kg (PODLE Tebe i offroad !)
AŽ těch uvedených 170kg
Když úplně pomineme využití CR6 offroad ,
při pohotovostních 134kg stroje + 66kg řidiče, tak na
silnici s tandemistkou pouhých 50kg , t.j. 134+66+50
= 250kg UŽITNÉ hmotnosti, budou dynamické
vlastnosti tohoto E-zázraku "žádné" .
P.S. Kvalita brzd E-motorky 250kg užitné hmotnosti
při provozu na veřejných komunikacích taky podle
Tebe asi není až tak důležitá ...
Úplne ma rozveselila.
Sú však ľudia, ktorí by to nechceli ani zadarmo.
Napríklad ja.
Ešte by mysleli, že som blázon...
Jenom elektro křáp s minimálním dojezdem! To už radši elektro kolo!
Spíše než vada laku to vypadá na 3 bodové sváry v lajně.
Kupovat něco jen proto, že to jezdí na elektriku???
To je tedy fakt "argument".
Vyzerá to, ako GS500, napadnuté kutilom.
Preferuji elektrokolo před "tímto"
Jen se nebojte, panstvo najde zpusob, jak nam tyhle kramy natlacit. Ursula von... uz planuje rozfofrovat bilion Ecek a zavest kvuli tomu globalni evropskou ekologickou a digitalni dan. A spalovaci motory jsou hned druhy na rane.
1 reakce
Taky si myslím, že plýtváte časem a všichni tady by uvítali test nějaké motorky nebo skútru a že těch ještě neotestovaných je.
HAJAJA se Spejblem a Horwínkem ...

************************************************
Vidím v tom nejakú tu skladačku GS500, CB650 a Monkey. Divné.
Ale, keď už tam nemám výfuk/y, čo by špinili moto či okolie, prečo tam je reťaz čo všetko zaserie po nastriekaní a rotácii? Nebol by remeň lepší, čistejší, menej starostlivý?
Dokud tyto Emotorky nebudou mít dojezd aspoň cca 300Km (reálných km, né tabulkových) a jízdní vlastnosti nebudou do mrtě srovnatelné s normálními motorkami (pohodlí, rychlost, brzdy, tlumiče, estetika atd) tak to bude pořád klump.
3 reakce
Myslím, že to vypadá pěkně. Ale stále si to jen tak někdo nekoupí s tím poměrem cena vozidla vs dojezd, leda až zmizí ropa. Snad jen výhoda, že tohle se dá skladovat beze smradu a dobíjet v obýváku
3 reakce
A mě se líbí, že o tom píšete. Vůbec mi nevadí, že mi takovej samohyb nedává smysl. Jsem rád, že vím a přijde den a já na elektropohon změním názor (jednou v budoucnu až začne dávat smysl).
1 reakce
Náhodou mě se to líbí. Dovedu si dobře představit, jak si na tom dojedu za barberem, od něj na oběd do vege restaurace a odtud už na rande za svojí transsexuální přítelkyní
1 reakce
Tentokrát budu i já kriticky. Možná by stačilo misto tolika dlouhého textu napsat jen dvě slova: " NA HOVNO!! ".
Tomuhle čínskýmu šrotu se snad ani nedá říct motorka. Neni to alternativa k ničemu. Nechte tyhle pseudovariace prosim na servery, které se zaobírají elektromobilitou od koloběžek po tyhle srajdy. A šetřete svůj čas, energii a prostor na testování pořádaných MOTOCYKLŮ, které nas opravdu zajímají.
Jediné, co je na tom článku chvályhodné, že se nám nesnažíte matlat med kolem huby a narovinu řeknete, jak to s tím krámem je.
Vždyť Vás taková práce nemůže ani bavit...
Raději skůtra který jde s řp B nebo drahý luxus kolo a nebo hodně dobrý elektrokolo nebo přistavět garáž nebo si připlatit na lepší auto nebo si zajet do Vegas a nechat tam těch 150tis v ruletě.... Cokoli jiného než tahle elektrická hračka co bude fungovat rok a pak se začne s*át a neprodá se. Vždyť je to i hnusný
1 reakce
Přiznám se, že je cena těchto elektrosamohybů tak nějak mimo realitu. Vezmu-li si Hondu PCX 125, ta stojí asi 78 i s ABS. V e-skútru je pravda baterka, ale zbytek je mnohem a mnohem jednodušší než spalovák. Fakt ta docela mrňavá baterka stojí 100 tisíc? Nebo je to jakási frikulínská přirážka?
3 reakce
Take znam par lidi, kteri chteji jezdit na motorce, maji cas i penize, ale NECHTEJI si rozsirit ridicak o A-cko. Jako kdyby to byla nejaka disertacka z jaderneho inzenyrstvi...
: o )
Čínskej krám z dojezdem 60 az 70 v normalnim provozu z cenou 2 znackovejch skútru tvl no nekup to
2 reakce
Super nápad, jak vyhodit 180tis za krám, kterej už neprodáš
...i skůtr PCX nabídne za půlku ceny nesrovnatelně vic
1 reakce
raději chřipku
1 reakce
Honza-TA950 (6) napsal 27.05.2020 v 09:33
Tak zas nic ...tohle si fakt v klidu nechám ujít ................Já taky !
Až po krk řízení je to pěkný. Dále "inspired by box of shoes", jak psáno v prospektu.
Tak zas nic ...tohle si fakt v klidu nechám ujít