yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martinn1313 (55) napsal 06.07.2015 v 09:05

Pokud se bavíme o asfaltu, ta Honda vypadá lépe. K jejímu designu bych měl přesto 3 výhrady:
1) jelikož je to prakticky 100% silnice, ty padáky a přídavná světla jsou příliš výrazná, necitlivě navržená
2) Honda (obecně) asi počítá s tím, že každý si vymění výfuk dle svýho vkusu (ty origo "zrcátka" jsou hrozný)
3) mám problém s palubkama bez klasickýho otáčkoměru ...

seikos (975) napsal 24.06.2015 v 09:09

deluxa: jak jsem psal, jestli chceš opravdu kvalitní testy, na českém mediálním trhu je nehledej.

deluxa (347) napsal 24.06.2015 v 08:19+3

Mne pride ze v dnesnych recenziach sa uz kritizovatnie a poukazanie na nedostatky nenosi. Lebo sa riskuje ze ked sa sprdne motorka dodavatel nemusi poskytnut dalsie stroje na testovanie alebo je to cele ako kampan zaplatene a opisane z letaku tak ako tu niekto dole pisal. Pride mi to cele chore a na hlavu. Pritom v tomto segmente by toho na kritizovanie a porovnavanie bolo pozehnane ale vsetci sa tvaria ze je to ok. Nuz keby som si mal vybrat (to ako ze by som si nic z toho co tu bolo popisane urcite nekupil) bola by to v4 honda. Nechcem podcenovat 3val ale v4 je vo vsetkych ohladoch lepsi motor aj ked to na papiery nemusi na prvy pohlad vyzerat a podvozkovo mi to vychazda tiez na hondu. To nehovorim o mlateni km. Vsadil by som si, ktory motor by sa skor rozpadol... Chcem uz konecne nekompromisnu recenziu s tabulkami, porovnavanim, rozborom, napadom, vtipom a aspon 5 motoriek zo segmentu. Riadny vyzivny text nie za 10min. zbuchane a fakt vlastne nazory nie blaboli starej matere, ruzove letaky, pedro zuvacky a chupachups lizatka. Tohto tu uz bolo aj dost snad nie?

zmulin (371) napsal 23.06.2015 v 23:41+1

Měli:Přečti si i ostatní "testy" páně Podušky a zjistíš,že to tak prostě má.Stačí se nafotit a opsat produkční leták.Prostě hromada vysoce kvalitní práce

sered (113) napsal 23.06.2015 v 09:28

Seikos> ani olajkovat nejde

seikos (975) napsal 23.06.2015 v 07:32+9

Kawa pavel: tohle se už dnes nenosí - kritizovat a mít nějaký svůj vyhraněný názor. Dnešní moderní doba přeje prumernostia politické korektnosti. Říct že je něco špatné, nebo že je něco lepší než to druhé, to si v téhle branži dovolí snad už jen Siler (Sršeň) a ani tomu se to ne vždy vyplatí.
Nijakych názorů jsou plné i české časopisy. Pokud chceš nějaký koherentní názor na motorku, musíš dnes číst časopisy z ostrovů, nebo alespoň německé. Tam ti nejsou závislí na tom že jim někdo motorku půjčí či nepujci. Trh pro jejich časopisy je mnohem mnohem větší a ti si tu motorku pro testy klidně koupí, aby mohli říct nezaujatý názor z plných plic.
A ono to českým redaktorům už ani nevadí. Ti si zvykli, stejně jako si zvykli čeští čtenáři. Zvykli si že se vlastně nakonec nic konkrétního nedovedi.
Však ono je to vidět i v této diskusi. Můžeš mít svůj názor a olajkovat. Ale aby nebyl moc vidět, můžeš ho mít maximálně jen jednou za 30 minut

kawa...pavel (101) napsal 23.06.2015 v 06:36

Závěr teda trochu překvapil...když už srovnávací test tak bych čekal i verdikt, třeba od každýho kdo jezdil samostatně...proč se mi tahle motorka zamlouvá víc než ta druhá, co mi na ní vadí a proč...finito. Napsat obě jsou fajn ... chápu, že to je někdy těžký něco najít, ale máte s tím už zkušenost ne?
Jinak dík za test, ale nebojte se zkritizovat nebo vynachválit...spousta lidí se tím dnes fakt řídí třeba při výběru. Tak ať pak mají na koho svést to, že si koupili mrdku

onderfaus (24) napsal 23.06.2015 v 04:35

Obě nádherné, krásné a těžké rozhodování, ale sáhl bych po Triumphu, ten dostal .

jets (522) napsal 22.06.2015 v 22:00

ať jsou testy jaké chtějí, stejně si nakonec 95% strojů najde svoje příznivce. Někdo má rád holky a jiný zase vdolky a pátrat po tom který stroj je nejlepší je stejné jako hledat ideál ženské krásy nebo (nedejBože) ženskou logiku

Meli (195) napsal 22.06.2015 v 20:56+5

Je to hezké představení ale fakt jste to testovali? Fotky tvrděj že jo, ale v tom textu to na mne tak nepůsobí.Např. u cestovních motorek bych řešil nájezd km, spotřebu, co spolujezdec? Na fotkách jste dva a nezkusili jste to? Technická data jste mohli vyplnit - bývaly testy kde bylo "oficielní vs naměřené" info u některých dat. Prostě mi připadá, že jste se svezli na každý max 10 minut a pak podle letáku napsali test.

Radim75 (6) napsal 22.06.2015 v 20:31

Ano jsou to cesťáky, nebavíme se o XC 800 a nové AT

Anti (391) napsal 22.06.2015 v 20:26

Opravdu se vám líbí Honda?Vždyť proti tomu Triumphu je to furt tlustá Berta.Už i tři válce jsou moc...Aha,pardon,bavíme se o silničních strojích...

Radim75 (6) napsal 22.06.2015 v 20:24

Triumph je pěknej, ale co o něm čtu, probley s netěsnostmi motoru, poruchy, svolaváčky... Líbí se mi, ale honda bude fungovat a taky pěkná

petrumr (-185) napsal 22.06.2015 v 19:43-1+1

hlasoval jsem pro hondu.

olha (4) napsal 22.06.2015 v 19:34

jets : Tak to je prda .

Sivoj (-1) napsal 22.06.2015 v 18:24

Crossrunner.Výborné jízdní vlastnosti a VFR.

zmulin (371) napsal 22.06.2015 v 17:12

Když už,tak bych se rozmejšlel spíš mezi Tigerem 800 XC (jakože víc enduro),nebo Tracerem (jakože víc silnice a srandy a ta cena...)

Míra (210) napsal 22.06.2015 v 16:50

Za mě Triumph
Lehčí o 32 Kg , levnější o 25.000 Kč , přední kolo 19" a myslím,že jde koupit i drátěný výplet.

Interceptor (108) napsal 22.06.2015 v 16:01

Mně se líbí obě, ale je fakt, že kdybych šel do tohoto stylu čekal bych více nadání pro terén. Celkově obě.

Frankie (731) napsal 22.06.2015 v 15:18

Na to ze je to Honda a u ty stoji posledni dobou design za prd, je CR pekny. Jeste shodit nadvahu a nezlobil bych se za nej

standavfr (96) napsal 22.06.2015 v 15:16

V-tec nikdy v ničem.Téhle recyklaci motorů stejně nefandím.

michal-kviz (0) napsal 22.06.2015 v 15:16

hondááá

superbiker.mike (1) napsal 22.06.2015 v 15:14

crossruner nádhera, kus pravý motorky !!!

vencysta (78) napsal 22.06.2015 v 14:49

Já bych volil Angličana, protože se víc blíží cestovnímu enduru

jets (522) napsal 22.06.2015 v 14:18+1

to olha - je to silně návykové , nejenže se CR změní na raketu, ale navíc ten zvuk! Žádný laďák tu není potřeba

olha (4) napsal 22.06.2015 v 13:37

Za mě Honda. Líbí se mi, má míň elektroniky a ty další 2 ventily, to bych chtěl vyzkoušet .

wsbk (8) napsal 22.06.2015 v 13:35+2

crossruner

jets (522) napsal 22.06.2015 v 12:38+2

mnóóó, já teda určitě Crossrunner

Kukkan (19) napsal 22.06.2015 v 11:34

Na té Hondě jsem se svezl - a ten motor je fakt návykovej. Jak to člověk jednou zažije, otáčkoměr se pod 7 tisíc skoro nepodívá...

Diaboluss (42) napsal 22.06.2015 v 11:30+2

Obě pěkný, ale z těchto dvou bych šáhl pro Tigerovi!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist