Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
..hele nebude to že se nepodařil zavřít uložný prostor tim, že ste tam tu helmu podle fotky dávali obráceně? U staršího modelu se totiž C3 vejde v pohodě - hledím nahoru.
Laciné komponenty, vysoká hmotnost a cena, spotřeba na ten výkon nic moc, se stejnou jezdí i Versys ve 2. Asi motorka pro lidi, kteří nechtějí kupovat skůtr i motorku zároveň, tak si koupí "něco mezi" - plastové posunovadlo s váhou a neskladností motorky a zároveň bezpohlavností skůtru
Jen se zeptam zkusenejsich, v cem spociva rozdil radit na manualni prevodovce klasickou radicku a na DCT prevodovce, radit klasickou radickou, nebo tlacitky na riditrkach? Neni to uplne stejne? V cem je rozdil?
nic takovýho bezduchýho do mý garáže NIKDY nesmí. K motorce s charakterem to má daleko. Styděl bych se na tom vyjet. A pokud budu chtít něco s automatem, tak už tam mám, jako přibližovadlo po blízkém okolí, skůtra. To je ale jiná kategorie - ten slouží a nehraje si na motorku
pro SuperSic58: Škodná Fóbie je jedno z nejprodávanějších aut, a taky to neznamená, že je to dobrý, nebo hezký, i když i tady je novější generace míň hnusná než předchozí (a je vyloženě krásná proti generaci první).
kdysi.me tyhle NCcka nadchlicenou nekde kolem 130 tisic (asi nejaka mene oplastovana varianta) coz byla docela bomba, Za 200 tisic to uz moc bomba neni a motyka tak ztratila svou nejvetsi vyhodu. spotreba dobra, kvalita asi taky, ale.za dvojkilo existuji lepsi.
Mě se NC750X líbí, současná generace víc než ta předešlá, klidně si jí dokážu představit doma. Automat bych na rozdíl od auta asi na motorku nezvolil, ale to je každého věc. Nechápu, proč si do NC všichni místní machýrci přijdou vždycky kopnout. Každému se líbí něco jiného a každý něco jiného využije. Je to asi místní kolorit trefovat se do Hondy, zatímco ostatní značky dělají všechny motorky výkonnější, hezčí, lehčí... a tu už celá dlouhá léta. Akorát že je u nás moc neprodávají (alespoň ty ve střední kubatuře), snad s výjimkou MT07, která zase někomu, komu se líbí řada NC, může připadat např. mrňavá…
Původně jsem chtěl NC, ale nějak mě neoslovilo... Působilo na mě jako kdybych hrál videohru.. Fakt je, že z práce do práce, město, chalupa a tak IDEÁLNÍ STROJ! To DCT tedy u motorek nezastávám(narozdíl od aut), ale tohle je dobře sladěné.. Jen to rozhodně není pro každého. Většina motorkářů si chce s motorkou zařádit, zatahat nebo si užít "Pure Ride" bez mačkání tlačítek na řidítkách.
Navíc 220Kg není zrovna na tak "malý" stroj zrovna málo. Jsem opravdu moc rád, že jsem nakonec jednoznačně zvolil uniVersysální Kawu
je pravda, že nc/hondí umělohmotná matlanice už vzhledem dohnala nejhorší čínské napodobeniny motocyklů. To, že cenu, vzhled a kvalitu výrobků diktuje už desetiletí šikmooký hmyz se zákonitě musel někde podepsat. Nechtěl bych být v kůži prodejce, nebo servisáka upadající značky
No jó furt, už jsem tady. Jsem redakci slíbil, že nebudu komentovat nový Hrndy. Prý to není vůbec k tématu, zdravit se tu s místním osazenstvem, to prý patří na fórum. Ahoj Geodete, soccere, seikosi.
K věci: vysloveně hnusný to není, rozhodně to vypadá o fous líp (výfuk, dvoubarevný lakování) než předchozí generace. Dual-CBS zmizelo už v předchozím faceliftu, vysoká hmotnost (vzhledem ke kategorii), směšnej výkon a automat pro mantáky, který řadit neumí, bohužel zůstaly.
Ergo, tuhle generaci si nejdřív prohlídnu. Až potom to zapálím. Svatá válka pokračuje, Sancho Panza a já jdeme rozpouštět polystyrén v benzínu.
To s tou c3 pro mysli pisatel vazne? Lebo do 700vky som zavrel vacsiu c3 uplne bez problemov. Tak ak je to skutocne tak a nielen ze ju tam pchal autor aj s hlavou, tak to je od hondy celkom priekak.
Pane Bože, kam jsme to došli, že jsou hromady laciných plastů označovány slovem "krása" ?!?!
A v jejich nitru se ještě navíc skrývají čím dál hrůznější nápady Velkého Bratra, které jsou jen a jen namířeny proti lidem !
A jak potom asi vypadá " ošklivost " ??
Opravdu děkuji Bohu, že jsem ještě zažil kdysi normální svět
Ale, chlapci, no ...
Kedysi sme machrovali na triapolkách a niektorí na nich machrujú aj dnes.
NC-čko bez DCT by som si aj vedel predstaviť, ale až neskôr, keď budem starý.
Zatiaľ mám len málo nad 60.
Ak niekto nechce motorku, ako hobby-náradie, ale skôr ako dopravný prostriedok, ujde to.
Veď 80-90 percent super-motorkárov nemá ani najmenšiu šancu využiť plný potenciál svojho tátoša...
Ak aj, tak pri dnešných pravidlách cestnej premávky len chvíľu, potom ide vodičák do práčovne.
Teda problém nevidím s touto mašinkou, obohacuje výber (aj keď baby vypadajú najlepšie v predklone na superšportoch... )
Problém bude s ostatným sortimentom Hondy. "Výstrely" typu DN 01 či aj Vultus triafali riadne vedľa, no a dieru do sveta s takou vysokou cenou asi ani NC-čko neurobí.
Za takú cenu totiž sa už dá kúpiť aj motorka...
Už to vypadalo, že se nedočkáme, ale konečně je to tu! Stačí přešít sedlo a naprat tam nějaké analogové budíky a je to dokonalé "vozidlo". Ovšem zákony trhu jsou neúprosné a něco mi říká, že s největším konkurentem své třídy - Dacii Sandero - to bude mit toto vozidlo hodně težké...
Ač jsem zapřísáhlý hondista a majitel maxiskútru,kterému se už (ve 32 letech ) moc nechce spojčit a řadit,tak tohle mě moc neoslovilo,CB 500 X je mi mnohem sympatičtější.Kdyby aspoň měla kardan,aby to byl opravdu bezúdržbový pracant..Design se sice ve srovnání s předchozím modelem zlepšil,ale pořád je to takový plastový podivín
To parallax: Schuberth dělá dvě velikosti skořepiny u C3. Ta menší se, jak píšeš, v pohodě vejde. U té větší už bohužel nemáš šanci jí tam nacpat.
..hele nebude to že se nepodařil zavřít uložný prostor tim, že ste tam tu helmu podle fotky dávali obráceně?
U staršího modelu se totiž C3 vejde v pohodě - hledím nahoru.
Laciné komponenty, vysoká hmotnost a cena, spotřeba na ten výkon nic moc, se stejnou jezdí i Versys ve 2. Asi motorka pro lidi, kteří nechtějí kupovat skůtr i motorku zároveň, tak si koupí "něco mezi" - plastové posunovadlo s váhou a neskladností motorky a zároveň bezpohlavností skůtru
Jen se zeptam zkusenejsich, v cem spociva rozdil radit na manualni prevodovce klasickou radicku a na DCT prevodovce, radit klasickou radickou, nebo tlacitky na riditrkach? Neni to uplne stejne? V cem je rozdil?
Ty přední tlumiče jsou vážně funny. Párkrát šotolinka pár zpomalováků v kilu a můžou jít na repas
Škoda že nepostaví na tomto základu enduro. 21 a 17 ráfky na drátech, lepší přední vidle a byla by to pecka.
Proto se dělá spousta značek, každí podle svého gusta ! Vážení přátelé jedné stopy .
nic takovýho bezduchýho do mý garáže NIKDY nesmí. K motorce s charakterem to má daleko. Styděl bych se na tom vyjet. A pokud budu chtít něco s automatem, tak už tam mám, jako přibližovadlo po blízkém okolí, skůtra. To je ale jiná kategorie - ten slouží a nehraje si na motorku
Vzhled staršího modelu byl pro mne zajímavější, automat bych bral, ale ta cena
.
pro SuperSic58: Škodná Fóbie je jedno z nejprodávanějších aut, a taky to neznamená, že je to dobrý, nebo hezký, i když i tady je novější generace míň hnusná než předchozí (a je vyloženě krásná proti generaci první).
kdysi.me tyhle NCcka nadchlicenou nekde kolem 130 tisic (asi nejaka mene oplastovana varianta) coz byla docela bomba, Za 200 tisic to uz moc bomba neni a motyka tak ztratila svou nejvetsi vyhodu. spotreba dobra, kvalita asi taky, ale.za dvojkilo existuji lepsi.
Mě se NC750X líbí, současná generace víc než ta předešlá, klidně si jí dokážu představit doma. Automat bych na rozdíl od auta asi na motorku nezvolil, ale to je každého věc. Nechápu, proč si do NC všichni místní machýrci přijdou vždycky kopnout. Každému se líbí něco jiného a každý něco jiného využije. Je to asi místní kolorit trefovat se do Hondy, zatímco ostatní značky dělají všechny motorky výkonnější, hezčí, lehčí... a tu už celá dlouhá léta. Akorát že je u nás moc neprodávají (alespoň ty ve střední kubatuře), snad s výjimkou MT07, která zase někomu, komu se líbí řada NC, může připadat např. mrňavá…
Původně jsem chtěl NC, ale nějak mě neoslovilo... Působilo na mě jako kdybych hrál videohru.. Fakt je, že z práce do práce, město, chalupa a tak IDEÁLNÍ STROJ! To DCT tedy u motorek nezastávám(narozdíl od aut), ale tohle je dobře sladěné.. Jen to rozhodně není pro každého. Většina motorkářů si chce s motorkou zařádit, zatahat nebo si užít "Pure Ride" bez mačkání tlačítek na řidítkách.
Navíc 220Kg není zrovna na tak "malý" stroj zrovna málo. Jsem opravdu moc rád, že jsem nakonec jednoznačně zvolil uniVersysální Kawu
je pravda, že nc/hondí umělohmotná matlanice už vzhledem dohnala nejhorší čínské napodobeniny motocyklů. To, že cenu, vzhled a kvalitu výrobků diktuje už desetiletí šikmooký hmyz se zákonitě musel někde podepsat. Nechtěl bych být v kůži prodejce, nebo servisáka upadající značky
No jó furt, už jsem tady. Jsem redakci slíbil, že nebudu komentovat nový Hrndy. Prý to není vůbec k tématu, zdravit se tu s místním osazenstvem, to prý patří na fórum. Ahoj Geodete, soccere, seikosi.
K věci: vysloveně hnusný to není, rozhodně to vypadá o fous líp (výfuk, dvoubarevný lakování) než předchozí generace. Dual-CBS zmizelo už v předchozím faceliftu, vysoká hmotnost (vzhledem ke kategorii), směšnej výkon a automat pro mantáky, který řadit neumí, bohužel zůstaly.
Ergo, tuhle generaci si nejdřív prohlídnu. Až potom to zapálím. Svatá válka pokračuje, Sancho Panza a já jdeme rozpouštět polystyrén v benzínu.
To s tou c3 pro mysli pisatel vazne? Lebo do 700vky som zavrel vacsiu c3 uplne bez problemov. Tak ak je to skutocne tak a nielen ze ju tam pchal autor aj s hlavou, tak to je od hondy celkom priekak.
Pane Bože, kam jsme to došli, že jsou hromady laciných plastů označovány slovem "krása" ?!?!
A v jejich nitru se ještě navíc skrývají čím dál hrůznější nápady Velkého Bratra, které jsou jen a jen namířeny proti lidem !
A jak potom asi vypadá " ošklivost " ??
Opravdu děkuji Bohu, že jsem ještě zažil kdysi normální svět
Nejpoplivávanější motorka, jedna z nejprodávanějších
Bike to bude asi dobrej, ale nějak nevidím tu krásu o které mluví nadpis. Takový slepenec, po třech sezonách to bude out.
Dráťo, kde se flákáš. Taková krásná diskuze.
Kedysi sme machrovali na triapolkách a niektorí na nich machrujú aj dnes.
NC-čko bez DCT by som si aj vedel predstaviť, ale až neskôr, keď budem starý.
Zatiaľ mám len málo nad 60.
Ak niekto nechce motorku, ako hobby-náradie, ale skôr ako dopravný prostriedok, ujde to.
Veď 80-90 percent super-motorkárov nemá ani najmenšiu šancu využiť plný potenciál svojho tátoša...
Ak aj, tak pri dnešných pravidlách cestnej premávky len chvíľu, potom ide vodičák do práčovne.
Teda problém nevidím s touto mašinkou, obohacuje výber (aj keď baby vypadajú najlepšie v predklone na superšportoch...
Problém bude s ostatným sortimentom Hondy. "Výstrely" typu DN 01 či aj Vultus triafali riadne vedľa, no a dieru do sveta s takou vysokou cenou asi ani NC-čko neurobí.
Za takú cenu totiž sa už dá kúpiť aj motorka...
By mě zajímalo kolik Hondu stál jenom ten nadpis...
Až budu jednou o bájném manuálním řazení dětskám vyprávět, to se pomějou.
Už to vypadalo, že se nedočkáme, ale konečně je to tu! Stačí přešít sedlo a naprat tam nějaké analogové budíky a je to dokonalé "vozidlo". Ovšem zákony trhu jsou neúprosné a něco mi říká, že s největším konkurentem své třídy - Dacii Sandero - to bude mit toto vozidlo hodně težké...
Ač jsem zapřísáhlý hondista a majitel maxiskútru,kterému se už (ve 32 letech
) moc nechce spojčit a řadit,tak tohle mě moc neoslovilo,CB 500 X je mi mnohem sympatičtější.Kdyby aspoň měla kardan,aby to byl opravdu bezúdržbový pracant..Design se sice ve srovnání s předchozím modelem zlepšil,ale pořád je to takový plastový podivín
Motorka bez koulí a kapky drenalinu
bezpohlavní těžký skútrkolo
Praktický, spolehlivý stroj na dojíždění z "A" do "B", to bezesporu. Ale nějaká krása a emoce z jízdy? To asi fakt neee
škoda toho šetření, 700NC s abs měly duální brzdy.