globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Johny_Servis (72) napsal 07.10.2020 v 23:05

Proste parada. Letos jsem resil jakeho skutra. Zacal jsem s PCXem, to je ale na me (191cm/82kg) male, bez jakekoliv rezervy a pusobi desne lacinym dojmem. SH300 byl kralovsky velky a super, ale mimo moji cenu a manzelka by na tom nemohla. SH125 byl velmi horky favorit diky prakticke podlazce, ale nedokazal jsem nikde sehnat predvadecku na vyzkouseni a i cena uz se mi zdala trochu vyssi. Nakonec jsem mel moznost zkusit NMaxe 125. Motorove prekvapive dravy, krasne se na to vejdu, za jizdy muzu natahnout nohy, slusne kotouce s ABS na obou kolech (mega vyhoda) a cena podle predstav.
Ale SHcko zcela uznavam treba pro ty co jezdi ryze ve meste a nebo starsi lidi co uz nechou prehazovat nohu pres stredovy tunel stylu PCX/NMax a toto nove provedeni vypada dobre, skvele jezdi a vlastne ani recenzent tomu nemel co vytknout. Dokonce i ta cena, byt vyssi, tak za to clovek dostane co hleda. Nenadchne, neurazi a dlouhe roky bude slouzit ke spokojenosti - proste volba rozumu vsemi 10.... ajjjj to jsem se nejak rozepsal

htr (9) napsal 05.10.2020 v 16:50+3

Vytknout by se Hondě dalo, že v ČR nenabízí 150-tku. Přitom v Rakousku, Německu i Itálii ji v nabídce vedle 125-tky mají.

lenkochal (26) napsal 05.10.2020 v 08:42+1

Mam PCX125 a mozem povedat, ze je to pohodova vecicka, ktorej plagat si nad postel asi nikto nezavesi, ale pracu s prehladom odvedie.

Negativom je slabsie perovanie a potom hlavne vykon mimo mesto (ja 90kg). Na trhanie asfaltu su samozrejme ine stroje, ale za obcou Vas proste predbiehaju, vsetci, aj autobusy. Pocitam, ze to je problem vsetkych 125, a zaroven hlavny dovod pre nakup silnejsej.

SuperSic58 (1307) napsal 02.10.2020 v 17:27+1

moc pěknej skútřík, honda design umí, když chce. Já mam na účelový pojížďky po městě babetu a poslouží dobře. Jak píšou borci níž, vyjíždět kvůli každý kravině za rohem autem nebo s velkou moto je pitomost. A čím je aglomerace větší, tím je malý moto nebo skútr užitečnější a nutnější.

Zedsdead (293) napsal 02.10.2020 v 13:12-4

Královna nudy.
Na trhu jsou mnohem víc cool skůtry.

HonzaeR (3) napsal 02.10.2020 v 13:08+1

Na konci videa zazněla řečnická otázka proč vlastně třístovku? Když pominu výraznou výkonovou rezervu pro úseky silnic 80-130km/h, tak SH300 (byť se na pohled zdá rozdíl jen v kubatuře) má větší rám a vidli, výš řídítka, posez pro vyšší postavy je lepší. Komfortnější podvozek. Hodnotím z vlastní zkušenosti z roku 2012, kdy jsem měl půl sezony SH150 a pak 3 roky tříkilo. Lepší stroj do města neznám. Kéž by současné třístovce dopřáli také tato vylepšení, snad kromě otravného start-stopu...

6S310DR (14) napsal 01.10.2020 v 21:07+1

SH je dobrá volba.
Zkusil jsem i jiny skutraky, ale po pujceni ojetyho SH 150, jeste s karbecem, bylo jasno.
A jeden lehce jety koupil. Po pulroce a skoro dennim jezdeni, podzim zima, ho nekdo ukradl, jednou zapomněl dat zamek. SNBaci samozřejmě nic nezjistili.
Ted mam dva roky 300i, koupen se 44tkm 2008. Pridreny motor po NDR majiteli opraven, nový remen, obuto. Celorocni provoz do/z prace a jine ucelovky. Najeto mam 17tkm.
Jedina zavada-uvolnena matka zebrovane remenice.
Ma sice kosmetiku, to nejezdi. A menit, rozhodně nehodlam.
Neskutecne mrstny stroj.
Myslim, ze i 125i,ve vsech verzich, ok.

CR500 (142) napsal 01.10.2020 v 13:27+1

Ac rikam ze jednou bateriove pohony maji sanci prorazit pouze ve skutrech ...ted maji zas proti tomuto konkurentovi dloooouho co dohanet Tatovi jsem kdysi koupil sh 150i 06(privni strikacka) ...ted kdyz je v duchodu ac abnormalne fit (nonstop mi pomaha na stavbe domu) Jsou to jeho druhe rychlejsi nohy, jezdi na tom neustale. Hlave ta rovna plocha pod nohami je u skutra !povinnost! a jedina zasadni prednost proti motorce. Uprimne kolikrat kdyz musim popojet jen 10-15km misto abych vytahoval sveho nabuseneho litra moto z garaze - pro takto kratkou jizdu v lete mezi vesnicemi si pujcim skutra a jedu radeji nez autem

JoskaH (443) napsal 01.10.2020 v 12:44

Já autem jedu jen když fakt potřebuji, tzn. vezu děti, hodně krámů atd. Jinak jedu na motorce a když je zima /déšt, tak na skútru. Reálné náklady auta jsou 6kč/km (normálního, obři stojí víc...), motorka 3kč/km (zase normální, ne supersport na okruhu apod...), skutr 2,50kč/km.
I žena už jezdí v podstatě pravidelně na skútru, i docela daleko. Krom toho, že si to dovede spočítat, tak jí to i baví

Komorerth (60) napsal 01.10.2020 v 11:29

ono je to relativne tazke rozhodovanie - novy skuter vs nejaka rozumne vylietana auto popelnica. Tu na Juznej moreva sa teoreticky da jazdit (ak nepocitam fakt marast) cca 320 dni do roka. Dnes tu prsi a asi by sa mi nechcelo ist do prace v dazdi. Plusy skutru su jasne (spotreba, obratnost v zapchach, parkovanie) ale je to vykupene aj mnohymi nevyhodami (jednoucelovost, potreba ochrannych prostriedkov - clovek to proste musi bud zamykat alebo tahat so sebou a nachylnost na pocasie). U nas stale vyhrava druhe auto v rodine (Fabia). Aj v ramci Brna ( a to ej teraz fakt peklo)

RomanK69 (38) napsal 01.10.2020 v 10:14

Čau, skútry SH jsou kvalitní, tátovi jsem koupil SH 150i z roku 2008 a paráda, cena byla dobrá, po prvním majiteli, kupované u dealera v Kolíně jako nové a jezdil s ním důchodce, takže žádný závodník, dalším plusem je pěkná červená barva, stříbrna je nevýrazná. Změny v designu skoro žádné, jen chybí bez klíčkové zapalování a displej je klasický, ne digitál, světla nejsou led diody. Jen ten originální kufr má strašně složité otvírání a na originální plotně drnčí, mnohem lepší jsou neoriginální kufry, třeba od Givi.

JoskaH (443) napsal 01.10.2020 v 09:11

U nás vede PCX prostě protože je levnější
SH je špice a teď když dali do podlahy nádrž a zvětšili uložny prostor, tak naprostá špice.
Jediné relativní negativum je ten zachodovy posed, kdy nejdou hodit nohy dopredu na plotny...
Mimochodem to mizerné zavírání originál kufru není nic nového




TOPlist