globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.04.2021 v 02:26

ten blahoreceny start-stop system sem zatim u kazdyho videl jako zdroj nas*ani, kdy ihned po nastartovani to dotycny vypinal (a aut) a i v Thajsku v pujcovne mi majitel rikal (u Click 125), at to necham vypnuty, ze to je jen zdroj problemu. a v thajsku na skutrech i jedi a holi si vousy, tak vedi. pro me je to fakt blbost a nechapu tu adoraci celym clankem. rozhodne prvni vec ze bych to vyrval a urcite to neni duvod proc dany skutr preferovat, zcela naopak.

michalj10 (0) napsal 18.04.2021 v 20:07

Recenze super, díky.
Mám ,,pecku" 2021, a zatím spokojenost. Jen jak se píše.... zadní tlumiče, ve dvou je to na kost. Může někdo doporučit jak vyřešit... jaké tam dát tlumiče, díky

Stephen7 (1) napsal 17.04.2021 v 22:32+1

Dotaz na redakci. Máte v plánu testovat i novou generaci Hondy Vision 110?

1 reakce

Jarda
Jarda 19.04.2021 v 12:47

Ahoj, to vis ze jo :) Mame tedy v planu az v cervenci. Pozde ze? Budeme muset posunout, cena 57.900 Kč za Vision je hodně lákavá. Tady je zatím test z roku 2011: https://www.motorka...da-vision-19601.html

a fotky 2017:
https://www.motorkar...ision-110-37777.html

Díky za přízeň.


OndraCB (101) napsal 16.04.2021 v 06:32-1

PCX bylo letos taky v mém výběru pro přibližovadlo, ale za těch 80 tisíc to nestojí. V porovnání s SHáčkem a Medley od Piaggia by i 70 tisíc bylo moc. Ale to je na zvážení každého kupce.

pps2 (38) napsal 15.04.2021 v 22:44-8

Nemám nic proti PR článkům, jen v seriózních mediích bývalo kdysi dobrým zvykem tyto výrazným způsobem označit.

PCX je to prostě masová rozpočtofka pro denní přesun primérně určená pro 3. svět /prodeje v Evropě jsou pro tu fabriku zcela marginální/ .

Technicky je na úrovni doby o tom žádná.

Ok, ale hujersky jásat a dělat "testy" těhle hejblat je podle mne hluboce pod úrovní tohoto serveru o motorkách i samotných jeho redachtorů , ne?

Adolpho (1) napsal 15.04.2021 v 22:28

Skútr pěknej, recenze slušná, ale video naprosto úplně TRAGICKÝ(!!!). Mám na mysli kvalitu záznamu. Rozlišení kolik? 1,3MB?

1 reakce

Jarda
Jarda 16.04.2021 v 07:21

Ahoj, každé video nahráváme na server v SD a HD kvalitě.
Rozlišení je toto:

SD kvalita = 640x320 px a datový tok cca 2500 kbps.
HD kvalita = 1920x1208 px a datový je od 5000 kbps do 10000 kbps dle délky videa.

Pokud si klikneš dole vpravo na ozubené kolečko u videa můžeš si kvalitu přepnout na lepší, horší..

Máš pravdu, že video v SD kvalitě, které se primárně spouští na mobilu je ve špatné kvalitě. Poslední asi 4 nahraná videa v SD byla špatně u nás komprimována a ta kvalita je chybná. Moc se omlouváme a opravíme to. U SD verze také asi zvýšíme jak rozlišení na 720x576 px., tak i datový tok.


MajoKE (51) napsal 15.04.2021 v 17:17+1

Mal som všetky typy Pcx a najazdil som na nich tisíce km. Spoľahlivý otrok, trochu ženské krivky. Výhoda je okamžitá predajnosť po 3 r. Strata hodnoty 700-800€. A potom 100€ ročne teda nič.

Ovšem NMax lepší, pre vysokých núka viac miesta, kotúč vzadu, motor s variabilným časovaním. Navyše na rizikových miestach má čierne plasty.

Štart/stop je trápna vec.

Ale je dobre, že Honda a Yamaha súťažia v prospech zákazníka.

gresini (4455) napsal 15.04.2021 v 16:21

Tento skůtřík se hondě hodně povedl,ale je čím dál škaredší - to světlo už je jak tlama

filousb (8) napsal 15.04.2021 v 15:47

Jj skutr dobry, kupoval jsem ho od kamose co na nem najel za 3 roky 1100km. Byla to vyhodna nabidka. Ted zvazuju prodej, jelikoz me vadi(a od zacatku vadil) ten stredovej tunel a pujdu do SH. Jinak designem nevytrhne, ale jako pracant je dobrej.

cuir (13) napsal 15.04.2021 v 13:53-4

osobne mi PCX nevyhovuje, tahle ctvrta generace vyresila nektere veci, ktere me vylozene na tom vadily, ale celkove je PCX rozpoctovej kram, kterej je co se tyka servisnich ukonu naprosto strasnej a kdyz vim o nekolika pripadech jak se k problemu stavi Honda tak bych si PCX nekoupil. Sedlal jsem a servisoval vsechny 3 verze a nez bych sel slepe do PCX tak bych se rozhodne podival i po necem jinem. Hodne bych zvazoval, ze bych radeji priplatil a koupil neco jeste kvalitnejsiho. Ale chapu ze toto je za dobre prachy a neni to cina, proto na to lidi slysi. Navic to od pocatku ma super parketing, ktery pochvali i otresne jizdni vlastnosti a i nepohodlne sedlo, ze ktereho se obzvlast v prvni generaci neustale klouzalo pod riditka a musel se clovek zaprit nohama bylo v recenzich chvaleno, ze je pohodlne. Zkratka pekne zaplacena propagace spojena s dosazitelnou cenou z tohoto udelalo prodejni trhak, ale rozhodne ne kvalita.

Huny (6) napsal 15.04.2021 v 12:42

Mam 3 generaci asi druhou sezonu a je celkem fajn. Do mesta super, na chalupu jaks taks (76km), na dovolenou na slovensko uz utrpeni, ale za zkousku to stalo.
Jeste mensi zadni kolo? No nevim..

Zajimalo by me, zda Honda vyresila u tohoto pcx otravne zvuky od abs, ktere se ozyva po kazdem přejetí vetsi nerovnosti. (a ne, neni to zavada, rekli mi v honde).

Bezklicek super, to odemykani je tak titerne, ze je to az otrava. Kor s tim plechovym predzameckem.


No tak jsem zvedav..

slon (9) napsal 15.04.2021 v 12:04+3

PXC jsme pořídili loni v květnu. Jeden z nejlepších mých počinů poslední doby. Na dojíždění do práce a popojížděčky kolem komína absolutní paráda. Za rok nalítáno 3000km a s úsměvem na rtu. PCX se Hondě opravdu povedlo.

KVTU (106) napsal 15.04.2021 v 11:37

Nová 8 pětek, to by šlo, pro manželku dobrý . Číňa je od 40 do 55 tkč. ovšem výkony kolem 7 kw. Příplatek 25 tis za kvalitu a silnější motor už není takovej problém. Ovšem co by mě sejřilo je ta hrůza start stop. Chudák baterka.

robart (58) napsal 15.04.2021 v 09:58

Pekný test Jazdil som na bráchovom PCX, model 2014, ale ja nohy s mojou výškou 184cm nevystriem. M-ková vyklápačka pod sedlo v pohode. Do mesta a na dedinu ideál, na kopčekovité liptovské okresky dýchavičnejší v tiahlejších stúpaniach pri plnej paľbe. Ale pohodlný, to áno :) Jediný porovnateľný konkurent asi len N-Max, neviem, nejazdil som na ňom. Registráciami stále najpredávanejší na Slovensku: PCX (v zátvorke N-Max):
2017: 386ks (147ks)
2018: 441ks (183ks)
2019: 516ks (185ks)
2020: 387ks (204ks)




TOPlist