První test Hondy Hornet: Pětikilo na druhou
Text: Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Honda | Zveřejněno: 28.11.2022 | Zobrazeno: 25 872x
Text: Honza Zajíček | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Honda | Zveřejněno: 28.11.2022 | Zobrazeno: 25 872x
Otestoval jsem, jede to moc pěkně, povedl se jim i pěkný zvuk Se standartní koncovkou. Celkově velmi vyvážená motorka, vzhled nekomentuju.
Ahoj, mám CB650R. Má cenu přecházet? Láká mě hlavně ten displej a moderní funkce (palivové mapy, spojení s mobilem apod.) a také oboustranný quickshifter (na CB650R mám pouze nahoru).
1 reakce
Dole v diskusi se rozmohl takový nešvar, že prý předešlý čtyřválcový Hornet měl také ocelový rám.
Ne, vážně neměl.



Rám byl z hliníku pánové ondrejj, callowsick a měly ho všechny modely od Hondy: CBRka, Hornety i levná CBFka. A bylo to to nejlepší co ty motorky mohly dostat.
Foto:
Pokud i tak nevěříte, přijeďte a já vám ten magnet na zkoušku půjčím
12 reakcí
Tak to bychom měli nového Horneta a teď už rychle na Transalpa
Co to je pětikilo na druhou. To je cenovka, těch 250 000 nebo o co jde?
1 reakce
Je to Honda, sice rozpočtovka, ale Honda. Za tu cenu to bude super nákup. A všichni ti co podlehli vábení CF MOTO májí o čem přemýšlet.
Přemýšlel jsem dlouho,co se mi vlastně na té nafouklé CB 500 nezdá. Až na tom porovnávacím dvojobrázku mi to trklo. Ten střed je divnej. Zatímco pětikilo mi přijde designově zajímavé, vyvážené,tak tady je mezi hubenou držku a tenkou prdel vecpananá obrovská hranatá krabice nádrže a bočních plastů. Plus ta černá hrouda motoru pod tím. Marná sláva, ale jak už tu někdo napsal předem mnou, ta malá vypadá hodnotnější. Škoda. A při tom stačilo jen víc naostřit tužku a okopírovat se líp. Je vidět, že ti japonští kopisti už jsou v penzi a mladý to neumí. Měli by je poslat do Číny na stáž...
Ale že to nebude fungovat se neobávám a za ty prachy to taky půjde veselé do světa .
Díky za test, myslím že jsme se v něm dozvěděli vše.

Věřím, že je motorka dobrá, že má povedený motor, brzdy i podvozek...
...co je to ale všechno platný, když prostě vypadá tak jak vypadá
Motorka se musí líbit, chytnout za srdce, ty emoce aby tam byly už při pohledu na ní a ne až při jízdě.
Tohle je zkrátka volba rozumu. A jak bylo v testu řečeno: "nenadchne, neurazí".
Reseni jednoho vackoveho hridele neni u Hondy novinkou
Neurazi to, jen je tech dvouvalcu posledni dobou proste vsude hodne. Zabavny to zajisty bude, jestli to bude obratny jako stary hornety, tak, bych mu ty dva chybejici valce odpustil.
Jen proste nejsem fanda tech moderne hranatych tvaru, ale to je ciste muj subjektivni nazor
Díky moc za fajn článek a pěkný video. Takhle si představuji představení motorky.
Hondě se to určitě povedlo a své zákazníky si to najde. Nejsem cílová skupina tohoto stroje, ale mě se líbí.
věřím, že bude "dobrá".. v poměru cena/výkon asi úplná pecka.. jsem už trošku nemladej a Honda pro mě vždycky znamenala záruku kvality a ani u týhle mašiny nepochybuju, že to nebude jinak.. přesto bohužel mě ale úplně neoslovila, nevim proč.. jsem z toho takovej zmatenej, protože mi nevadí rozhodovat se rozumem, líbí se mi dvouválce 270°, všechno by to mělo krásně zacvaknout.. ale prostě nezacvaklo..
V pohodě motorka za solidní peníz. Že tam není 4válec bych vůbec neřešil. V téhle kubatuře je 2válec uživatelsky vstřícnější motor se švuňkem odspodu. Zajímavý by bylo srovnání této hondí jednotky s yamaháckym masterpiece počinem CP2 v MT-07. Klukům díky za video, skvělá práce. Youtube je letos prakticky mrtvej a motorkáři.cz je vlastně už jediný v tvorbě pravidelných českých videotestů.
2 reakce
Takže takové ÚHO mezi motorkami, nenadchne, neurazí, jede, kam řidič chce, zabrzdí, zastaví a po odstavení a odchodu z garáže jste na ni rázem zapomněli a doma vás ani jednou nenapadne jen tak se jít do garáže potěšit tím strojem, ať už krásnou technikou, detaily či designem. Je to ale levné, tak se to bude líbit a prodávat. Nikomu to neberu, ale pro mně je motorka a motorkaření rozhodně o něčem jiném.
P.S. některé detaily, sváry, izolační páska, obludný kryt karteru, totálně nedořešená spodní část, to už i některý ten Číňan dneska dělá lépe
1 reakce
zajímalo by me porovnání s novou GSX-S8
jako jo no, ale hornety měly vždycky jednu blbou vlastnost. Byly tak vychytane a bezproblémové, až byly vlastně příšerně nudné. Já to vždycky považoval za takovou fabii mezi motorkama. Naprostý univerzál, nenadchne ani neurazí, svoje to vždycky udělá a trh na to vždycky existuje
Měli udělat 3válec, když už, ten jim chyběl.
Kdyby měl pěkný zvuk, mohl krásně doplnit celé potrfolio. CB650 "retro" čtyřválec, Hornet dravý tříválec, do TransAlpa bych dal 750 dvouvál z NC( ideál pro tu motorku) a vyřešeno.
1 reakce
Pěkný test, na který jsem se hrozně těšil. V létě jsem se po 30 letech vrátil do jedné stopy, skoro rok jsem předtím pečlivě vybíral, co si koupit, abych (hned) nemusel měnit a jsem naprosto nadšenej z MT-07. Motorka přesně splnila, co jsem čekal a chtěl. Tenhle stroj bude, předpokládám, hodně podobný. Na původním, čtyřválcovém, Hornetu jsem si letos párkrát sjel a musím říct, že je to charakterově úplně jiná motorka, takže její příznivce naprosto chápu v jejich rozčarování. Na druhou stranu, zde má Honda model CB650R.
Honzi, díky za parádní první osvětu. Jak si stroj popisoval,hned se mi vybavil můj bývalí Shiver 750. Honda bude asi hbitější, lehčí a více friendly pro menší a lehčí osoby. Na první dobrou mě stroj zaujal a určitě využiji možnosti se někde svézt. Nepořídit letos Street Tripla,asi bych o téhle vylepšené mt07 uvažoval. Ještě jednou díky za další bezva test.
Za mě tomu chybí 4 válec a hlavně pěknější ať už retro či neo retro design. Tohle už je pryč. Taková šedivá myš. To už tu bylo, nejen CB500F, ale CB650F....
3 reakce
Dobrá recenze, solidní stroj
1 reakce
Co to je?
Příjemný motor, který se pěkně točí, ale nevyděsí; příjemná pohodlná jízdní pozice; příjemný "neprémiový" ale funkční podvozek; příjemná ovladatelnost; příjemná cena a provozní náklady ...
Hm, tak to bude, to budééé ... jistě Honda
10 reakcí
Moc pěknej testík
Díky, skvělý test a poctivé odpovědi na všechny, někdy dost vsetecne
, otazky
Jinak k motorce, bude to určitě úspěch, hodnota,kterou nabízí,je výborná, i když tu někteří kolegové spoludiskutujici často pláčou, že to není opět 4valec s kulatým světlem
Chápu kluci vaší nostalgií,taky jsem začínal na Hornetu 600,ale je rok 2022 a doba si žádá trochu něco jiného. Mimochodem, není problém si starého Horneta za celkem malé peníze pořídit
9 reakcí
Zkraje videa jsem měl párkrát pocit, že motorka docela rychle - zbrkle v náklonu korigovala směr. Nedalo by se takové rychlé řízení označit za nervózní?
Jinak pohledově se mi nelíbí světlomet (ale sršně připomíná) a červený rám s vidlicí. Ten svařenec podsedlovky a rámu moc estetiky nepobral. Černá mu sluší...
Díky motoru to prodejní potenciál mít bude.
Díky za vyčerpávající test a za odpovědi na všechny otázky. Když se odprostím od názvu Hornet a řeknu si, ze je to další Honda se všemi předpoklady kvality, co k Hodně patří, tak za ty prachy je ta motorka skvělý kauf!!!
V tuto chvíli nevidím jediný důvod, proč si jít koupit čínu. S tímhle bude Honda po celém světě bodovat.
3 reakce
Díky za parádní test
a za pěkný video (na konci se mi líbily ty zpomalený průjezdy
) Taky jsem se na to náhodou se štěstím proklikal trochu dříve
a mám radost, jak příjemně Hornet překvapil po jízdní stránce. Pro mě by byly už asi příliš zalomený nohy, ale to by se muselo zkusit naživo. Vzhled podobný trochu nafouknutý CB500 mě neuráží, nostalgií k původnímu Hornetu nijak netrpím. Bude to tak mít spousta lidí, další spousta to zase tradičně odsoudí jako neslanou/nemastnou japonskou motorku, která si nezaslouží své jméno. Já se každopádně hrozně moc těším jak se ten motor bude chovat v Transalpu.
1 reakce
Díky za test.
Vyjde až v pondělí, ale když už jsem se k němu proklikal ...

Motorka dobrá, jen si myslím, že kdyby pětistovka (CB500) nebyla omezená A2kou, jela by také velmi dobře a "Hornet" by skoro nebyl třeba.
Foto: Kdo je kdo?
Pro mě je CB500 vzhledově "dražší" motorka, asi hlavně kvůli zajímavěji lakovanému motoru. Ten černý v 750ce je fádní. (asi si schovávají trumfy pro další ročníky)
p.s.: CB650R je rozhodně víc "Hornet" než sedmsetpade - prostě dnes je to název z nouze, tím ale neříkám, že bude nová motorka špatná, to vůbec ne, prostě levná slušně fungující mašina
1 reakce