motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Xadevak (23) napsal 21.11.2024 v 19:22+1

Super test. Při jiných testech jezdí všichni na režim sport a člověk se o ostatních režimech moc nedozví, navíc tady v kombinaci s automatem jsou dost zásadní. Naprosto přesné je info o uživatelském režimu mezi sportem a standardem, přesně tak to mám u XADV nastaveno a z 90% na to jezdím. Vzhledem k tomu, že se už. režim nastavuje komplet ručně, dobrá náhoda
Jinak za mě XADV mezigeneračně zošklivělo, zeskůtrovatělo a Forza naopak zkrásněla, zmotorkovatěla, pokud bych vybíral teď a ne před 2 lety, koupil bych Forzu.

WobRetnuh (136) napsal 12.11.2024 v 13:47

Diky za pekny test . Trochu mne od Hondy mrzi, ze oba tyto modely dostaly tempomat, ale jejich motorove trojce NC750X ne. Skoda

Codo (458) napsal 12.11.2024 v 00:18+1

Tentokrát budu fakt kritickej: kde je během testu podanejch pár dalších potřebnejch technickejch a uživatelskejch dat??? Sekundární převod musím hledat v technických specifikacích, odkládací prostory u Forzy zcela ignorovaný... Hele, sorry, ale jako představení dvou celkem důležitých strojů z nabídky Hondy slabota. Tak mají nový blinkry...úžasná informace, ale pro uživatele zcela k prdu, na to stačí jediná fotka. A co brzdy, co spotřeba při změně režimů, jaká je nebo není nastavitelnost podvozku atakdále? Kvůli následně podaným poloinformacím snad netřeba jezdit na Sicílii, to fakt ne?!! Ten test stojí za dvě věci, autore, promiň. Tohle bylo svezení amatéra, kterej si chvíli před výjezdem přečetl leták od výrobce. Tak tudy už prosím ne... fakt ne... Ten test mi nedal prakticky vůbec nic... Zlatý třeba Honzisovy testy.

3 reakce

Viper
Viper 12.11.2024 v 14:02

Tohle je zkrátka první svezení, nikoliv plnohodnotný test. Reálně jsem na obou motorkách strávil ježděním cca dvě hodiny čistého času, takže na nějaké rozsáhlejší soudy prostě není prostor, třeba na spotřebu už vůbec ne. Bohužel to tak často bývá, že jde o testování tak trochu z rychlíku... Celé jsem to tedy pojmul zejména jako představení novinek v rámci modelové obměny a hlavně přímé srovnání toho, jak oba stroje působí při jízdě.


Dzawar (137) napsal 11.11.2024 v 20:17

Díky za pěkný test . Jsou to zajímavý stroje a jeden detail se mi líbí . Po vjezdu do tunelu se stane displej inverzní . Oba bubláky mají i pěkný zvuk a tak trochu jsem ti záviděl to teplo na Sicílli ovšem ne tu jízdu městem a jěště u toho plynule komentovat. Mašiny mají i tempomat , to je bezva . Mohl by být i na transalpu . ale myslím že už na jaře bude.

kikin18 (63) napsal 11.11.2024 v 19:21

Ne že musím všemu rozumět, když mám strojní průmyslovku.... Ale přeci jen.... Obě¨motorky /skútry/ váží až na 1 kg stejně. Mají stejná kola vpředu 17". Jedna má dráty /ty jsou samozřejme těžší/ druhá loukotě /ty jsou vždy lehčí/. A teď cituji článek: liší se ovšem výplet u X-ADV oproti litým kolům u Forzy, a pak i přední brzda – dva kotouče mají v případě X-ADV 296 milimetrů, v případě velké Forzy 310 milimetrů. Rozdíl ve velikosti tu ovšem podle slov zástupců Hondy není kvůli brzdnému účinku, ale kvůli vyšší setrvačnosti předního kola, které u Forzy dodává na stabilitě...
Jak může mít lehčí kolo vyšší strvačnost? Díky za vysvětlení.
Tento /pro mě/ nesmysl se v článku opakuje ještě jednou, opět cituji: ...a větších kotoučů pro přidanou rotující hmotu na předku, je Forza o velký kus stabilnější...
Opět dotaz, co je přidaná rotující hmota, když loukoť je lehčí než dráťák. Díky za vysvětlení.

MMARTINK (11) napsal 11.11.2024 v 15:25

někomu dobře poslouží i stará 750 Integra, navíc byla za jiné peníze

MMARTINK (11) napsal 11.11.2024 v 13:42

nechápu proč z toho neudělali premium

puffybodie (417) napsal 11.11.2024 v 10:43-2

Takze cena nahoru, maska predelana, ale zadne cornering lights a adaptivni tempomat alespon na te Forze?

Ta jejich politika je des, stejne jako to delaji ze do Transalp 750 nedavaji DCT

K167 (2084) napsal 11.11.2024 v 09:51+3

Povalujíce se letos chvíli u moře v Černé Hoře, vypozoroval jsem, že Honda X-ADV jest zde celkem slušný kočkolap. Ovšem s výfukem Akrapovič, samozřejmě.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist