globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bunka20 (-8) napsal 19.01.2021 v 18:53-4

skutr je neco, co ma motor a spojku na zadni kyvce, absence stupacek, a ulozny prostor mezi nohama ktery zabranuje udrzet stabilitu zaprenim nohou o kapotaz. ! . TENTO CLANEK nenabizi skutr. Je to KOPIE Multistrada -Gen 1, vcetne umisteni motoru a prenosu vykonu na zadni kolo a ulozneho prostoru a stupacek pod FALESNYMA slapkama na nohy ( fejkova kapotaz nad stupackou). Zkratka to neni skutr, ani nahodou !

RenekD (47) napsal 19.01.2021 v 17:46+1

Je to šílené, terénní skůtr....ale což, taky jsem si nikdy nemyslel, že si koupím elektrokolo

8enil (6) napsal 19.01.2021 v 16:33

ked tak uvazujem / občas to aj bolí /, tak samotná jazda na takejto ADV sa asi najviac podobá na budúce motorky bez benziňáku. "Onedlho" budeme spomínať na staré dobré hlasné výfuky, stláčanie spojky a podraďovanie. Tak ako ludia zabudli na parné stroje, tak o pár desiatok rokov zabudnú aj na benzin.....

BURI5 (-5) napsal 19.01.2021 v 12:47

Zdar Honzis,
pujčil jsem si X-ADV 2018 a lepší zábavu jsem na motorce nezažil. Paráda ,motor super.
Na rovinu, za ty prachy bych koupil lepší přibližovadlo.
Pěkný video, zapracuj na komentáři, lýtko (ten real je asi mazec. že? )
BURI

CRF1000 (91) napsal 19.01.2021 v 07:50

je to parádní motorka, ale bez těch trapných plastových kufrů...ty s logem Hondy sou mezi motorkářskou veřejností velmi oblíbené, kvůli decentnímu vzhledu a především kvůli praktickému způsobu otevírání do stran...

cena X-ADV je v pořádku, stačí s e podívat na podobné stroje - maxiskůtry jiných značek, když si naporoučíte předraženo doplňkovou výbavu, cenovky i tam atakují hranici 300 tisíc...

ve skutečnosti je to úplně jinak, převážná většina z nás má malé platy...ale to není problém výrobce, ten má cenu dobře vykalkulovanou... jinak by se X-ADV neprodávala

goes (8) napsal 18.01.2021 v 21:30

Pro K167

delas jako by byl snih jen u vas. Bydlim cely zivot v Beskydech, cca 470 nad morem. Babka bydela o par km dal asi 500 metru nad morem.... a jezdime celorocne i ted... proste chce to nebyt slecinka co ma kopu vymluv no ;)

K167 (1435) napsal 18.01.2021 v 21:26


Zábradlí na balkónu odpoledne - pro pana Goese

PEPEE01 (336) napsal 18.01.2021 v 21:04

X-ADV se mi líbí, co se ukázalo světu. A tahle druhá generace vypadá naprosto skvěle, i s těma kuframa. Moc by se mi líbilo ji mít v garáži. Ale jako druhou motorku. A na to je to pro mě bohužel moc drahý. Škoda, treba jednou...

Formy69 (31) napsal 18.01.2021 v 19:27

Zajímavé vozítko. Docela i pohledné a univerzální. Ten motor jak pěkně zabrumlal. Mile mě testík překvapil.

Badyss (-4) napsal 18.01.2021 v 18:37-2

Honda si sama zadělala na problém s řadou NC. Je tady nové, nejuniverzálnější něco na světě. Sedíš - na motorce, dáš nohy dopředu - abrakadabra a máš skůtr, dokoupíš (bohužel) terénní zubaté stupačky - a spadne ti brada, máš teréňák jak vyšitej. Ve stoje se na tom prý jede líp než na běžné adventůře. Levný všeuměl se srandovní spotřebou. Kde to prodávaj ?

K167 (1435) napsal 18.01.2021 v 16:44+1

Kluci, nic ve zlým, ale téhle hlášce: "Špatné počasí neexistuje, jenom špatně oblečený motorkář." se musím hořce pousmát. My, co třeba bydlíme 640 metrů nad mořem v oblasti, kde se kvůli vodním zdrojům nesmí solit (to znamená, že sníh se na silnicích v lepším případě pouze pluhuje a občas sype drtí, jinak stále ujíždí a po oblevě a opětovném umrznutí je z něho led s dlouhou výdrží), se můžeme strojit, do čeho chceme. My jsme rádi, když už to potom z těch silnic oddtaje, že pak můžeme na motorce jezdit na tom štěrku, který Vy, co bydlíte níž, tak proklínáte.

Hondasl (107) napsal 18.01.2021 v 15:21

Přesedlal jsem z Burgmana 400 na NC. z duvodu že když jsem sedl na Integru, nepřipomínal vůbec skůtr. přišlo mi to jako kdybych seděl na koze. prostě mi to sedlo u řekněme skůtrovských motorek příjde strašně vysoko. aspon dle mého názoru. tady to je obdobné . a ta cena.. kdyby to bylo s klíčkem o 10 táců levnější. nic by se nestalo. jinak povedená motorka. hodně lidem udělá radost

rraadduuzz (17) napsal 18.01.2021 v 13:10

to je zajímavý stroj...ale do města se mi zdá tahle Honda obludná ale třeba to je těmi kufry...a co je na 22.fotce?

SuperSic58 (1296) napsal 18.01.2021 v 12:11

vzhledově je to bomba, to se Hondě povedlo, narozdíl od neforemné ohyzdnosti NC. I ten motor v tom dostává nějaký smysl. Bohužel cena je absolutně mimo a celý to zabíjí.. Za ty prachy se daj koupit mnohem lepší motorky..

MichaT (31) napsal 18.01.2021 v 12:01

Největší překážkou pokroku jsou vždycky "zvyklosti". Tato Honda není "skůtr", ale je to Honda-XADV. A pro se nejmenuje např. "City něco". Najezdil jsem na ní asi 20000km i mimo republiku, i v terénu a také jsem se s ní pochopitelně vyválel. Tahle motorka "kategorie Honda-XDV" je skutečně úžasná. Teď s ní jezdí moje manželka a je také spokojená.

indi750 (191) napsal 18.01.2021 v 10:45

omlouvám se za offtopic, ale na Timmelsjochu vyhořelo motocyklové museum, přes 200 historických unikátů (byla tam i Jawa) lehlo popelem
https://tirol.orf.at/stories/3085418/

Juraj22 (167) napsal 18.01.2021 v 09:31

Jako pro holku do města asi dobrý, ale ta cena......

Clint. (76) napsal 18.01.2021 v 09:18

Za mě, design tedy povedený, mě se libí, nad přirovnáním nazvu k ledničce jsem se pěkně zasmál , jinak Honzis, zavidim ti ty prvni kilometry v sedle, my na jihu, jsme už zoufalý kdy už budeme moct

l333v (7) napsal 18.01.2021 v 09:15+1

Ja si pamatuji jak xadv poprve predstavily na motosalonu v Brne, kde jsme s brachou rikali toto je presne co hledame k motorce neco do mesta a navic muze clovek obcas jezdit nekde nejakou lesni cestu nebo polni sotolinu. Hadaly jsme cenu od 170-230 000kc no a pak honda oficialne uvedla cenu 299 990kc a bylo po snu :D protoze v te dobe si clovek 30K priplatil a mel Hondu africu twin zakladni verzi tedy plnohodnotny adventure a ne jen skutr s vyssimi zdvihy :)
Kazdopadne tento novejsi model se mi libi hodne na tom zapracovaly, ale stale u "skutru" neprekousnu retez proc? tam ma byt remen jak vsechny H-D aby to bylo co nejvic univerzalni a bezudrzbovy, kdyz se jedna o "skutr" jinak asi fajn svezeni skoda jen ze se v podstate nikde nedal ani pujcit

Codo (352) napsal 18.01.2021 v 09:04-1

Může to bejt fajn, ale něco tak šerednýho člověk moc často nevidí

goes (8) napsal 18.01.2021 v 08:34

XADV zrovna do mesta neni nejelepsi stroj. Kdyz podmineme ze proste do ryziho mesta je CVT vyrazne lepsi, tak blba je sirka v riditkach, ktera je 940 mm, coz je asi o 18 cm vice, nez je bezny prumer u skutru. Ona i ta forza 750 ma 790 mm a ono cca 15 cm uz je sakra poznat. Kdyz vezmu, jak se casto proplitam kolonami a mam tak centimetr na kazdou stranu... ale porad je to dost pouzitelne i do mesta, jen si clovek postoji o dost vice, nez se skutrem no.

Jinak za mne fajny povoz, dost nad nim premyslim, splnoval by asi vse co bych potreboval. Skoda toho mista pod sedlem, ale furt lepsi jak motorka, mohla byt lepsi ochrana od pasu nahoru (holt pri 188 cm to funguje jinak jak pri 174 cm..).

A ten retez no. Pro skutristu meho kalibru kapku neprijemnost, ale tak ocisteni a promazani je hned a napnuti taky zadna slozitost.

Takze jo, chapu, ze spousta bude resit "za ty penize uz je skoro afrika" no je a neni a hlavne proc. Toto cili primo na mne. Vykon to uz nejaky ma, takze se s tim da jet solidne. Na ovladani spica, nemusim se otravovat kvedlanim apod. porad to ma nejaky prakticky prostor apod.

Jen skoda, ze Honda nedala carplay i do Forzy/xadv, to bych nemel co vytknout. Takto zase bude clovek zbytecne resit navigaci.

2 reakce

Honzis
Honzis 18.01.2021 v 09:09

Snad to nakousaný jablko přidají. Golďas na začátku uměl jenom CarPlay a neuměl Androida, teď už umí oboje, Forza+X-ADV+CB1000R zase v rámci toho HSVCS umí spárovat jenom Android, tak třeba to teď vezmou opačným směrem





TOPlist