yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Italofil (41) napsal 30.03.2010 v 13:25

Ječí to, netahá to, brzdný účinek motoru žádný, co je to? Přece 4V šestikila

miska-600rr (0) napsal 07.09.2009 v 11:19

HOOOOONDAAAA

sharkis (6) napsal 18.08.2009 v 09:35

ta limited edition RRka se mi teda vůbec nelíbí, zlatej Repsol

zx6rmichal (0) napsal 12.08.2009 v 21:52

ZX-6R

tom@s-#67 (40) napsal 10.08.2009 v 22:42

koukni na on-board videjko

Lora (0) napsal 10.08.2009 v 14:52

Jen drobná otázka :"výsledkem všeho je brzdná dráha o něco delší než zamýšlíte. To „něco“ tipnu na 2 až 3 metry a loterie je na světě."
Z jaké rychlosti se asi tak brzdilo ?

acALIEN (-4) napsal 10.08.2009 v 14:47

A je ticho...

acALIEN (-4) napsal 07.08.2009 v 15:42

ZZR1200 tak tak

ZZR1200 (127) napsal 07.08.2009 v 14:39

acALIEN, Jarda: Mě by čeština nevadila, nikdo není dokonalý, ale vadí mi, když věta nedává smysl jako v tomhle případě..

acALIEN (-4) napsal 07.08.2009 v 14:30

ZZR1200 no vidis, to ja jsem si cestinu a slovosled nedovolil komentovat...pac je toho mraky v kazdem clanku a uz bych byl za uplneho ,,negouse"...Samozrejme mas pravdu.

ZZR1200 (127) napsal 07.08.2009 v 14:26

Jarda: Následující věta, cituji:
"I tam je motorka použitelná snad možná s odstupem času si teprve dnes uvědomuji, že právě tam všechny tyto supersporty nepatří.", je z češtinářského i významového hlediska nesmylná. Je to víc vět spojených v jednu, ale neoddělených čárkou, nebo tečkou. Nevíc to má nesmyslný slovosled. To k tomu CO je chybně.

acALIEN (-4) napsal 07.08.2009 v 13:21

Jarda nesmis to brat tak zle a neurazej se :), jen jsem si v poslednim testu vsiml, ze ste psali, ze zrovna R6ka je na tom s kazdodenni egrgonomii nejhure z teto kategorie, v tomto testu se to neopakovalo. Napsano bylo ,,že právě tam všechny tyto supersporty nepatří" , pricemz u GSXRa jste tenkrat psali, ze je to fpohode i na jezdeni po meste, ze usazeni jezdce neni tak padle na ruce, dostatecnej rozdil mezi sedlem a nadrzi...oproti R6ce ze ktere clovek prakticky ,,padal". Proste si jen vsimam detailu, co je v tom za problem...

ZZR1200 (127) napsal 07.08.2009 v 09:01

matrixbiker: měl jsem kdysi audi 80 a u ní šlo ABS vypnout..
Jinak prameny hondy hovoří o tom, že při jakékoli poruše systému ABS se z brzdy stává normální brzda. Vypnutí by tedy neměl být problém..

Jarda (281) napsal 07.08.2009 v 07:20

acALIEN: O cem to mluvis? R6 se do provozu opravdu nehodi a take to v tomto testu piseme...

"Dále probíhalo testování v silničním provozu. I tam je motorka použitelná snad možná s odstupem času si teprve dnes uvědomuji, že právě tam všechny tyto supersporty nepatří."

U tve osoby si vsimam porad neustaleho rypani. Testy podplacene, clanky spatne, jenom kecani a tlachani do prazdna. Byl bych rad, kdyz budes priste konkretnejsi a napises CO je tam chybne a CO delame spatne, nez jsme predtim napsali.

acALIEN (-4) napsal 07.08.2009 v 01:29

Zajiíma ve je, ze nedavno jsem se an tomto webu docetl, ze R6ka je v normalnim provozu prakticky nepouzitelna, vzhledem k posazeni jezdce, a ted...kde nic, tu nic.nojo no...

riderhenry (2) napsal 06.08.2009 v 22:54

Test komentovat nechci, ostatne jsem ty motorky neridil. Jen bych okomentoval ABS - nevidim duvod, pro motorku s ABS neporidit (kdyz opomeneme cenu). Sice na nej tady jsou stiznosti, nicmene v jednom nejmenovanem casopisu delala britska redakce testy (merene) a ABS vychazelo pro obycejneho smrtelnika, ale i pro testovaci jezdce (!) lepe! Jediny, kdo dokazal zastavit na suchu lepe, byl zavodni jezdec, a to jeste s minimalnim rozdilem. Je mozne, ze to plati treba jen do urcitych rychlosti, na druhou stranu si myslim, ze na obycejne silnici je prilnavost vyrazne mensi, jednak kvuli povrchu, ale i kvuli cistote vozokvy - nebo Vasi oblibenou okresku kazdy den nekdo zameta? No a na okruhu? Jak je napsano v testu, jde vypnout, mozna to nebude tak jednoduche (taky bych uvital asi "cudlik" na riditku, resp. nekde na pristupnem miste), ale jde to. Jasne, pro cloveka, ktery jezdi jen okruh, je to nesmysl, ale jinak ma u me Honda

Maxim (21) napsal 06.08.2009 v 19:54

navic jak uz nekdo psal,trochu se ty pretechnizovanosti na motorce taky bojim.pokud to vse bude slapat na 100 procent,pak no commnent,ale bohuzel to je a bude vzdycky jenom pocitac

Maxim (21) napsal 06.08.2009 v 19:51

porad mi nerozumis,ale to je jedno.napsal jsem,ze to je super a ze jen nevidim duvod,proc neni mozno to vypnout,opodstatneni by to melo.a ani jsem nenapsal,ze to je nepezpecny.jenom jsem reagoval na to,co bylo receno v clanku.a to na to,ze tam urcita prodleva je a ze ta odezva na brzdeni neni optimalni.osobne mi to je jedno,koupil jsem si moto bez abs a zatim jsem ho nepotreboval a snad ani nebudu.myslim,ze kdyz uz je fakt pruser,abs te z toho nevytahne.

matrixbiker (457) napsal 06.08.2009 v 19:22

Maxim
Když chceš mít všechno pod kontrolou tak si to nekoupíš s tim a ušetříš si 25 táců. Štěrk v zatáčce ne za zatáčkou ano. :) Jinak tenhle system je dokonalejší než u BMW tam moc nepoznáš že je něco mezi tebou a brzdou. Prostě pro lidi co nejsou žádný trhači oruhových rekordů to je super,ale když to máš prioritně na okruh tak to moc nemá smysl. A kdyby to bylo tak hrozně nebezpečný, tak se ty motorky neprodávaj 2 ku 1. (2 bez 1s)

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.08.2009 v 19:08

matrix: v profilu mam 954 co sem mel , pisu tam "brzdy a podvozek super 1A. "

Maxim (21) napsal 06.08.2009 v 19:07

zatackou

Maxim (21) napsal 06.08.2009 v 19:06

btw. ABS vyresi sterk za zatacku??tak to je dobry

Maxim (21) napsal 06.08.2009 v 19:02

to mas pravdu.hlavne ale abychom si rozumneli.abs beru jako perfektni vec,o tom zadna.ale pokud uz teda budu srovnavat s autem,jsou situace,kdy kazdy zatouzi mit stroj stoprocentne v ruce,bez toho aby do toho cokoliv zasahovalo i za cenu problemu.v tu chvili vsechno off.nevidim duvod proc nemit tu moznost.

Maxim (21) napsal 06.08.2009 v 18:59

matrix ty si myslis,ze jsem uplne blbej,ne? nejdriv me poucis o esp,ted o tom ze kdyz nemam abs mam normalni brzdu.kdyz mi auto na nerovnosti bude diky abs skakat o dvacet metru dal a ja to do neceho flaknu,nejspis to odnesou plechy.kdyz zareaguje pri ostrejsi jizde brzda na moto diky abs pozdeji,bude to asi o dost osklivejsi.

matrixbiker (457) napsal 06.08.2009 v 18:58

Jinak uznávám že ta červená není moc racing, ale například zelená je super a modrá taky.

matrixbiker (457) napsal 06.08.2009 v 18:55

Nebo pojedeš úsek co znáš, tak to vypneš a najednou za zatáčkou štěrk a už se vezeš.

Maxim (21) napsal 06.08.2009 v 18:53

pockej,co je pripad cislo dve?

matrixbiker (457) napsal 06.08.2009 v 18:53

Když selže abs tak s toho máš normální brzdu. Nebo si myslíš že když se to odpojí tak to nezabrzdí.
Bubrak
Tak to je skoro na print screen to mi nikdo neuvěří.

matrixbiker (457) napsal 06.08.2009 v 18:51

A kontrolka vyřeší případ číslo 2? (co jsem psal)

Maxim (21) napsal 06.08.2009 v 18:50

matrix vim,ze abs neni esp ale diky.napsal jsem to jako priklad elektroniky ktera lze vypnout.at uz sportovni nebo normalni je to blbost.dve a ctyri kola nikdy nesrovnas.brzdeni v aute a na moto je diametralni rozdil a prave proto nevidim az takovou nutnost to v aute vypinat.kdyz to selze v aute,tak mam dalsich milion moznosti co s tim.na motorce se budu uz davno valet.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist