motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Matro2T (9) napsal 11.09.2024 v 16:53

Fajn test, Domčovi to zatial trochu lepšie "mluví", ale to sa casom spravi

Duranga (138) napsal 06.09.2024 v 17:35

Dá se těch 70 kW nějak otevřít na plný potenciál motoru?

Radek2107 (67) napsal 06.09.2024 v 08:02

Tu Kawu má brácha a je to opravdu fajn poježdění. Je to nezáludná motorka, kterou zmákne i začátečník, pokud není jantar. Za mě to jede moc pěkně a vzhledově je krásná. Snad až na výfuk, ale s tím nejde moc dělat.
Hondu nehodnotím, nejel jsem na ní.

Gilless (298) napsal 05.09.2024 v 22:17+2

Věřím, že ten E-clutch funguje výborně a v provozu líp než quickshifter, ale nějak mi vadí ten hrozně trčící housing z motoru. Možná je to na živo lepší a fotky to zkreslují?

Jofré (258) napsal 05.09.2024 v 21:31+1

Musím uznat, že v Kawě dokázali d běžných komponentů postavit pohlednou motorku. Určitě na ní mají větší zisk než Honda. Na běžné ježdění to bohatě stačí.

nevo7 (118) napsal 05.09.2024 v 17:24+1

Keby som bol rozhodnutý pre Z RS, tak jednoznačne 900. Ja tie R2 bez otočenej kľuky nemôžem. Takže Honda to istí z tejto dvojice. E-clutch môže byť fajn vychytávka, raz si na to zvykneš /ako na QS/ a chceš to už všade.

wild38 (57) napsal 05.09.2024 v 15:41

Chtěl bych se zeptat, E-clutch lze mít s QS nebo máte prostě jen jedno nebo druhé? Nepochopil jsem to z komentáře k paketům u Hondy... Děkuji za vysvětlení.

o2o (118) napsal 05.09.2024 v 15:30

Můžu se zeptat, co je to za štítek na tom RS? Ideálně konkrétní typ. Díky.

Dzawar (137) napsal 05.09.2024 v 13:08

E -Clutch funguje velice dobře ve sportovním režinu , na kochačku zatím nebyl uplně dotažený v době kdy jsem testoval . Mechanický poloautomat od Hondy je uplně někde jinde / více vychytaný / . Včetně brzdičky spojkového koše . Pokud u E -Clutch nedořadíš a zařadíš falešný neutrál AAAjjtááá . To se mě u mech. poloautamatu nikdy za těch 60tkm nestalo !/ honda wave /cub// Ale myslím dobrá cesta . Honda má všat tak dobře vychytaný Qshifter a lehkou spojku že opravdu E -Clutch není potřeba ani ve městě. To je moje zkušenost z test jízdou.

Kybergreg (113) napsal 05.09.2024 v 11:53+2

Z těch dvou bych asi spíš vzal Kawu. Design téhle Hondy není nic pro mě, oproti tomu Kawa je pěkná klasická motorka a ty dva kulatý budíky...
Motor by mi průběhem asi taky víc vyhovoval od Kawasaki, i když je papírově o dost slabší.
Což nic nemění na tom, že napřed bych si obě pořádně vyzkoušel, vlastní zkušenost dokáže dost změnit pohled na věc...

paliZBlavy (32) napsal 05.09.2024 v 10:56-1+1

nevyjadrujem sa síce k testu, ale som rád, že máte aj slovensky hovoriaceho redaktora len sa zamýšľam, či ste nepodarilo "zohnať" lepšieho, príde mi voči tým "domácim" hraje štvrtú ligu a ani nedokážem dopozerať to video do konca ... je to subjektívne a áno, ja ho nenahradím. Sorry, už mi to nedalo

MartinXL650V (282) napsal 05.09.2024 v 10:18+2

Z těch dvou bych si vybral Hondu a ten jejich e.clutch bych si možná docela rád zkusil.
Od Kawasaki by mi byla koncepčně a vzhledově milejší 900RS (žluto-černá samozřejmě )

rousini (185) napsal 05.09.2024 v 10:00+1

Kdybych si měl vybrat z těchto dvou tak Z900RS. Dizajnově se nic nemění a technika nenutí po sezóně k apgrejdu...

Deadman (33) napsal 05.09.2024 v 09:55

Tyto motorky mě sice nezajímají, ale musím pochválit redakci, že si pořídila váhu.
Při srovnávání endur to bude podstatná informace. U mnohých dalších motorek to odhalí rozdíl mezi číslem na papíru a realitou.

Mig_35 (416) napsal 05.09.2024 v 09:51

srovnávací test a zadarmo? kde se stala chyba?

vinokurov (570) napsal 05.09.2024 v 09:46

Klasika od Kawasaki

JAVR (44) napsal 05.09.2024 v 09:09+1

E -Clutch se zdá jako dobrá vychytávka! A za rozumnou cenu – Musím vyzkoušet.
Doufám, že to dají příští rok na Transalpa.

JardaBar (227) napsal 05.09.2024 v 08:37+5

Tady je jasný vítěz .. CB650R

31081 (758) napsal 05.09.2024 v 07:39

Dobrý test.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist