Kawasaki Z650RS vs. Honda CB650R E-Clutch – géniové v dělání čehokoliv
Text: Tomáš Scherer , Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Dominik Valášek | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 5.9.2024 | Zobrazeno: 15 191x
Text: Tomáš Scherer , Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Dominik Valášek | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 5.9.2024 | Zobrazeno: 15 191x
Fajn test, Domčovi to zatial trochu lepšie "mluví", ale to sa casom spravi
Dá se těch 70 kW nějak otevřít na plný potenciál motoru?
1 reakce
Tu Kawu má brácha a je to opravdu fajn poježdění. Je to nezáludná motorka, kterou zmákne i začátečník, pokud není jantar. Za mě to jede moc pěkně a vzhledově je krásná. Snad až na výfuk, ale s tím nejde moc dělat.
Hondu nehodnotím, nejel jsem na ní.
Věřím, že ten E-clutch funguje výborně a v provozu líp než quickshifter, ale nějak mi vadí ten hrozně trčící housing z motoru. Možná je to na živo lepší a fotky to zkreslují?
Musím uznat, že v Kawě dokázali d běžných komponentů postavit pohlednou motorku. Určitě na ní mají větší zisk než Honda. Na běžné ježdění to bohatě stačí.
1 reakce
Keby som bol rozhodnutý pre Z RS, tak jednoznačne 900. Ja tie R2 bez otočenej kľuky nemôžem. Takže Honda to istí z tejto dvojice. E-clutch môže byť fajn vychytávka, raz si na to zvykneš /ako na QS/ a chceš to už všade.
Chtěl bych se zeptat, E-clutch lze mít s QS nebo máte prostě jen jedno nebo druhé? Nepochopil jsem to z komentáře k paketům u Hondy... Děkuji za vysvětlení.
4 reakce
Můžu se zeptat, co je to za štítek na tom RS? Ideálně konkrétní typ. Díky.
2 reakce
E -Clutch funguje velice dobře ve sportovním režinu , na kochačku zatím nebyl uplně dotažený v době kdy jsem testoval . Mechanický poloautomat od Hondy je uplně někde jinde / více vychytaný / . Včetně brzdičky spojkového koše . Pokud u E -Clutch nedořadíš a zařadíš falešný neutrál AAAjjtááá . To se mě u mech. poloautamatu nikdy za těch 60tkm nestalo !/ honda wave /cub// Ale myslím dobrá cesta . Honda má všat tak dobře vychytaný Qshifter a lehkou spojku že opravdu E -Clutch není potřeba ani ve městě. To je moje zkušenost z test jízdou.
2 reakce
Z těch dvou bych asi spíš vzal Kawu. Design téhle Hondy není nic pro mě, oproti tomu Kawa je pěkná klasická motorka a ty dva kulatý budíky...
Motor by mi průběhem asi taky víc vyhovoval od Kawasaki, i když je papírově o dost slabší.
Což nic nemění na tom, že napřed bych si obě pořádně vyzkoušel, vlastní zkušenost dokáže dost změnit pohled na věc...
nevyjadrujem sa síce k testu, ale som rád, že máte aj slovensky hovoriaceho redaktora len sa zamýšľam, či ste nepodarilo "zohnať" lepšieho, príde mi voči tým "domácim" hraje štvrtú ligu a ani nedokážem dopozerať to video do konca ... je to subjektívne a áno, ja ho nenahradím. Sorry, už mi to nedalo
5 reakcí
Z těch dvou bych si vybral Hondu a ten jejich e.clutch bych si možná docela rád zkusil.
)
Od Kawasaki by mi byla koncepčně a vzhledově milejší 900RS (žluto-černá samozřejmě
1 reakce
Kdybych si měl vybrat z těchto dvou tak Z900RS. Dizajnově se nic nemění a technika nenutí po sezóně k apgrejdu...
Tyto motorky mě sice nezajímají, ale musím pochválit redakci, že si pořídila váhu.
Při srovnávání endur to bude podstatná informace. U mnohých dalších motorek to odhalí rozdíl mezi číslem na papíru a realitou.
2 reakce
srovnávací test a zadarmo? kde se stala chyba?
1 reakce
Klasika od Kawasaki
E -Clutch se zdá jako dobrá vychytávka! A za rozumnou cenu – Musím vyzkoušet.
Doufám, že to dají příští rok na Transalpa.
2 reakce
Tady je jasný vítěz .. CB650R
Dobrý test.