yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petr1000001 (225) napsal 14.03.2025 v 09:43

Tak ještě jednou zhodnotim to světlo,... jo ,přijde mi jak na Africe,ale s downovym sindromem...
Je strašně pidlooké a fakt ošklivé...

Hanz4405 (4) napsal 19.02.2025 v 09:25+2

Skoro v každým testu se řeší, že po nastartování se všechny vypnuté jízdní asistenty znovu aktivují. Přijde mi jako kravina za to tepat výrobce, když je to povinné nařízení EU? Nebo to někdo umí továrně vypnout trvale? Když si v novém autě vypnete udržování v jízdním pruhu a hlídání rychlosti, taky ho tam máte po startu zpátky..

ZdeněkS (24) napsal 11.02.2025 v 21:06+1

Zlata afrika.

Jirka_65 (0) napsal 05.02.2025 v 14:00

Jsem zvědavý na test té zmíněné NC750X. Jestli se i ta posunula k lepšímu..

Robie (3) napsal 04.02.2025 v 21:52+2

Před dvěma roky jsem jako následovníka svého BMW F650 GS zakoupil po testech několika strojů KTM 790 Adventure R . V rámci testování jsem měl trochu neplánovanou možnost svést se na novém Tranďákovi a rozhodně to bylo jedno z největších překvapení, jak pohodovou motorku se skvělým quickshifterem Honda vyrobila. Chtěl jsem trochu větší brko, tak mám KTM, ale myslím, že s tímhle se Honda opravdu trefila. Ještě na závěr Tenerka na Öhlinsech mě dodnes vrtá hlavou.

Lucasbiker (197) napsal 04.02.2025 v 18:23-1+2

A stejně bych raději volil V-stroma 800DE

martinec1 (12) napsal 03.02.2025 v 23:46+3

Ten design stále odpovídá roku maximalně 2015 .. Takže nic moc

petr1000001 (225) napsal 03.02.2025 v 22:16-1+5

No nevím,v čem by mnělo bejt to nové světlo hezčí,než to staré.
Už vím,to staré v člověku navozovalo pocit,že jakékoliv by bylo lepší...
Já si nemyslím,že se to vzhledově posunulo k hezčímu...

Komplic (1) napsal 03.02.2025 v 21:02-1+2

Alpik je super motorka za krasny penize, zabery pekny ale teda nudnejsi recenzi sem dlouho nevidel. 3x sem koukal kdy uz bude konec a to tu motorku mam fakt rad a hltam kazdou novinku/zaber s ni. Trosku zivota do toho umirani!

Jirka4137 (116) napsal 03.02.2025 v 20:17

Technika asi dobrá ale TA 700 je nejhezčí. Nechci urazit design nekomentuju.

MartinXL650V (282) napsal 03.02.2025 v 19:41+2

Dobrá váha, dobrá cena, dobrá motorka nesmí být ale dobrá moc, aby náhodou neohrozila Afriku. Tak to na mě působí. Ještě že má alespoň ten režim Gravel, bez toho už to na polňačce dneska vůbec nejde

skaza55 (9) napsal 03.02.2025 v 18:45+2

Za mě pěkný, vzhled ok, oproti Suzuki V- strom 800 je pecka jakákoliv motorka, ta nemůže vzhledem konkurovat
ani 30 roků starému čínskému skutru. Technika bude fungovat a že to není do těžšího terénu většinu majitelů trápit nebude. Do terénu to vezme málokdo, na to jsou ve třídě lepší stroje a na rozbité okresky to bude super. Pěkný test, jako vždy.

JAVR (44) napsal 03.02.2025 v 17:57

S tím slabším spodkem by mohlo pomoci menší kolečko na sekundáru? Nebo je to o nějakém celkovém naladění motoru?

Berka79 (21) napsal 03.02.2025 v 17:55-2+5

Já si nemůžu pomoct, ale ten design se mi vůbec nelíbí. Takový mdlý, bez nápadu, žádný šmrnc, prostě úplná nuda.

o2o (118) napsal 03.02.2025 v 16:01+10

Na jednu stranu všichni chválí "čínskou" cenovku, na druhou stranu chybí tempomat, bezduše, podvozek je obyčejný... Kdo by ale pak kupoval Afriku, kdyby tohle všechno a třeba ještě něco navíc víc měl i TA? Ta motorka není levná jenom kvůli čínské konkurenci. Ona je prostě jako levná koncipovaná.

Marut (3) napsal 03.02.2025 v 15:56+1

Dovolím si nesouhlasit, že žadný adventure nenabídne takovej motor. Advik 790 a nebo 890 třeba? Jistě ještě lepší motor. Ale Honda je za tu cenu pecka.

Slávek-TDM (142) napsal 03.02.2025 v 15:55+2

Taková malá změna ksichtu a co to udělá...
No uvidím až si TA osahám naživo, protože při uvedení jsem měl pocit, že za málo peněz dostávám i nějak málo motorky.... U Suzuki V-Strom 800DE jsem za stejné peníze tento pocit neměl (ale uznávám - je to subjektivní).
Honda má proti Suzuki ale jednu výhodu - krásný barvy. To co nabízí V-strom DE je teda bída a děs. Křiklavá žluto-fialová , smutná černá nebo jediná trochu koukatelná retro Djebel bílo-modrá.

K167 (2084) napsal 03.02.2025 v 15:51

"Možná vám přijde zbytečné rozebírat jiný tvar světlometu, když zbytek motorky je designově stejný? Jenže světlomet je základ designu každý mašiny, podobně jako u lidí oči. Když má ženská krásný oči, tak jsi ztracenej, a u motorek je to podobný."

Tak určitě.

Jofré (258) napsal 03.02.2025 v 15:24+1

To mě pěkně naštvali. Když jsme se synem na podzim 2024 kupovali TA750, tak jsme se vyloženě ptali, co verze v dalším roce, prý že se vzhled rozhodně měnit nebude, možná barvy a lup, hned minimálně za to nový světlo by to stálo si počkat.

Bladerunner (710) napsal 03.02.2025 v 14:54

Světlo je u 2024 absolutní slabota, nechápu jak toto mohli schválit do provozu. Nemyslím si ale dle velikosti světla na novém modelu že to bude výhra. Tempomat konzervativní Honda opět nedala, co dodat? Bezduše taky nic. Podvozek při sólo jízdě na silnici pohoda, jinak taky slabota. Uvidíme co v reálnu nový kus. Motor a hmotnost v kombinaci s cenovkou je paráda.

Grizzly_Luboš (3) napsal 03.02.2025 v 13:40

Hodně mi to vzhledově připomíná velké staré Varadero.

PEPEE01 (409) napsal 03.02.2025 v 11:27+7

Musim Hondu a i Suzuki jednoznačná pochválit za jejich práci a cenotvorbu. Nepochopím, proč má dnes někdo potřebu kupovat čínu... Transalp se zase o kousek zlepšil, osobně bych taky šel do tohoto faceliftu, než kvůli pár kačkám dělat zbytečné kompromisy.

cunado (219) napsal 03.02.2025 v 11:01+3

Dobře Honda Ještě bezdušové pneumatiky, aspoň jako volitelnou variantu by to chtělo

TomasRA (140) napsal 03.02.2025 v 10:57+1

Viděl jsem ho naživo; i když cendura nejezdím, musím řící, že tento model v té bílé je vyloženě hezký.

JardaBar (227) napsal 03.02.2025 v 09:23

V příští či přespříští generaci tam ten tempomat nakonec dají. Myslím, že jim nic jiného nezbyde.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist