globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Vevi (1) napsal 15.02.2012 v 14:54

* ehm oprava z 0-100km/h za 3,5sec

Vevi (1) napsal 15.02.2012 v 14:53+2

Varan je varan možná kategorie sama pro sebe ... Jak bylo psáno, jak se rozjede tak není žádnej problém. Je primárně určen pro dálkové pohodlné cestování po silnicích a tečka. Není to kroska, není to ani vodní skůtr .Kdo ji má za línou mrchu tak podle mě z 0-10 za 3,5s realných nejní zrovna pomalost na tu váhu . A to s tím terénem... opravdu se podívejte jak si vede v tom Mastodon závodě. Je to o skillu a rukách . Terén nevyhledávám,ale když už mě něco zaskočí, tak jen to, jesti to zvládnu já,ale u Ještěra vím, že on to 100% zvládne. Šotolinu a bahntitý cesty za terén nepovažuju a to to nejezdím na špuntech. A ještě k těm brzdám... když si koupíte novýho varana(jakoukoliv jinou motorku), tak brzdy (destičky) si potřebují sednout, takže nečekejte, že zaflekujete na místě. Další důvod horšího brzdnýho účinku je buď stará brzdovka a nebo částečně zavzdušněnej celej brzdovej systém . jo a ještě nemůžete porovnávat se silničkama, který tam zpravidla mívaj radiální pumpy => brzdný účinek je lepší. Takže ať si každej koupí co mu vyhovuje a co se mu líbí .Spousty km pohodové jízdy přeju Howg

Vaclaff (0) napsal 17.09.2009 v 11:50

Clanek dobrej..ja mam Varadero 02 (tedy prvni model, jeste s karbecema). Vim, ze to neni primarne terenni motorka, ale byl jsem s ni na crosovy draze, a v pohode. I poskocit se s tim da :) Prijde mi kazdopadne vic do enduro nez treba zminovany V-Strom ci Caponord - no ale je to jenom nazor, ze :)

kopyr (8) napsal 29.08.2009 v 07:32

Dnes jsem se ještě na ni nesvezl,ale v uterý jdu pro ni,ježiš já se těším.At si kdo chce co chce říká.Ale asi je to o pohodě.

Alda (2) napsal 06.11.2007 v 16:04

Lukas: jasne, chapu. Ostatni posoudit nemuzu, z tyhle kategorie mam vyzkouseny jen Varadero, GS1150 a 1200. Zbytek nevim.<br />
Jen vim, ze me prave hodne zarazily brzdy. U Varana hodne zaporne, u GS hodne kladne.<br />
Nebo tu je jeste moznost, ze muj Varan nemusel brzdit stejne jako novej, resp. nejetej original. Preci jen pri koupi mel kolem 30tis. km a kdyz uz nic jinyho, tak urcite neoriginalni desky.<br />
Mozna se pokusim jeste nejakyho projet abych si nazor potvrdil nebo vyvratil, protoze jsem z toho sam dost rozhozenej.<br />
Kazdej Varaderu pomlouva hmotnost (me nijak nevadila, spis z hlediska bezpeci ma vliv na obratnost), ale nikdo brzdy. Tak nad tim musim porad premyslet a nechapu proc jsem jedinej.

Kuzin (10) napsal 05.11.2007 v 21:55

to Alda: Hodnocení je vždy do určité míry samozřejmě o pocitech jezdce, a proto pokud to jen čas trochu dovolí přidáváme i názor dalšího redaktora. Nicméně s brzdami nemohu souhlasit - myslím, že pokud budu hodně kritický, tvridt, že jsou nejhorší v dané kategorii by bylo hodně odvážné. Shrnul bych to asi tak, že v Hondí produkci nevybočují ze zavedeného standardu japonského výrobce a jsou plně srovnatelné s ostatními přímými konkurenty. Pokud bych měl přirovnat k BMW GS1200 ocenil jsem u tohoto stroje oproti Hondě v kratším seznámení především ostřejší nástup,jejich reakci a především možnost vypnutí ABS,ale přímé srovnání nebylo na pořadu dne v tomto testu. Pokud bych měl hodnotit s Caponordem zadek mi přišel na Hondě lepší,ale jak říkám co jezdec to názor. Souhlasit můžu osobně pouze s vyšší hmotností,ale pro by v tomto srovnání asi pro mě hrála spíše cena a pohodlí. Každopádně díky za ucelený názor.

Alda (2) napsal 05.11.2007 v 20:52

Odepiste, jsem zvedav na nazory z vlastnich zkusenosti:<br />
<br />
Varana jsem mel, zboznoval, byla to prvni motorka ktera me odtahla pryc od zmrzlin a nikdy toho nebudu litovat. Nadseni maximalni.<br />
Model 03 jsem prodal s jistotou, ze poridim novy 08, protoze mi doma zustane hodne dlouho.<br />
Jenze mi do toho vlezla myslenka o R1200GS a ta se mnou houpala tak dlouho, ze jsem si ho pujcil a projel. Duvody, proc jsem jeste vubec premyslel i o jinych byly predevsim 2 - hmotnost a brzdy Varadera.<br />
<br />
A na zaklade toho se ptam: jak se dostalo do clanku pozitivum ohledne brzd? Svezl se autor clanku nekdy na GS1150, GS1200, DL1000 atd?<br />
Varadero je (bohuzel) nejtezsi motorka s nejhur resenym tezistem a nejhorsima brzdama ve svy kategorii.<br />
<br />
Mel jsem ho rad, mam ho rad porad a vzhledem k cene nad nim i ted dal premyslim, ikdyz jsem skoro rozhodlej pro GS, ale brzdy a hmotnost jsou 2 ohromny prusery, ktery se nezasveceny nikde nedocte.<br />
A nedokazu si predstavit cloveka, kterymu by to nedelalo problemy. Mam 187cm a vetsinou pres 100kg.

smazany38229 (0) napsal 26.10.2007 v 19:29+1

Jen malá otázka pro všechny!Kolik z Vás tady co píšete ty chytré příspěvky o motorce na které jste nikdy nejely to Varadero vůbec máte? Jestli by nebylo lepší si motorku vyzkoušet každý sám na vlastní kůži a pak hodnotit podle svého vlastního názoru a né co někde nějakej rádoby motorkář plácne jen proto aby byl důležitý.Varaderu zdar

smazany8884 (0) napsal 25.10.2007 v 21:29

&quot;Chceš mi říct,že s tím blatníčkem dva centimetry nad gumou projedeš motokrosovou trať?&quot;<br />
<br />
&quot;Logicky musí mít motorka s vysokym těžištěm a nemalou hmotností problém na nezpevněném povrchu i se stabilitou ve vyšších rychlostech. Navíc jí tedˇ zmenšili přední kolo aby vjetí do jakékoliv koleje byl průser.&quot;<br />
<br />
&quot;jen tehdy chcete li motorku rosekat v podobě proražené olej.vany apod.Motorka vás okamžitě potrestá svojí hmotností při sebemenší chybě,protože ji prostě neudržíte ani kdyby jste se zbláznili&quot;<br />
<br />
<br />
Co já se tady nedočtu <br />
To jsou zas kecy.<br />
<br />
Napřed si zkuste v terénu opravdu jet a ne jen číst na internetu a pak mluvte.

kojot (22) napsal 24.10.2007 v 09:22

Slušely by jí dráty..

Jarda (268) napsal 23.10.2007 v 20:53

Láďa: Ano, to mas pravdu. Triumph Tiger si urcite srovnani zaslouzi. Bohuzel pristup ceskeho dovozce k novinarum je hodne chladny, snad se to zmeni. Veskere informace se o teto znacce dozvite od nas z mezinarodnich veletrhu, kde se prezentuje na urovni.

Kuzin (10) napsal 23.10.2007 v 10:41

to zephyr: Jasný máš pravdu souhlas, díky za názor a upřesnění. Bohužel v tabulce je samozřejmě překlep - opravíme má tam být 98 Nm (6000 ot. za min). Omlouvám se všem za nepřesnosti - pokusím se na tom zapracovat je to občas boj..

vejv (0) napsal 22.10.2007 v 20:42+1

Jo škoda že tenhle článek nebyl dříve hned by mi to pomohlo při rozhodování. Teď už mám Varadero nějakej ten den doma a musím říci po prvních stech kilometrech je to super stroj. prostě

štepa (1) napsal 22.10.2007 v 17:28

proste krasa, dalsi kocka od hondy

smazany4421 (0) napsal 22.10.2007 v 14:15

fakt supr

Kuzin (10) napsal 22.10.2007 v 14:09

to Vespa: šotek opraven díky..

smazany8884 (0) napsal 22.10.2007 v 13:35

A konkurentem Varadera není V-Storm ale V-Strom

prackar (0) napsal 22.10.2007 v 11:59

krásná motorka,i když ne to,po čem toužím já. Byl jsem v Bosně a Hercegovině sa kámošem,co na tom jel a paráda! Chová se to na silnici skoro jako supersport. Vynikající vlastnosti,akorát moc není do horšího terénu.Ale na to asi vyrobena není,a jako žrout kiláků je prostě mazec.




TOPlist