Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marec: Urcite se neurazim, naopak, diky za nej. Mas pravdu vytlacit skutr nekam do schodu bude problem, stejne jako cena neni mala, kdyz novou velkou motorku dnes koupis za 150tis. Pokud mas hloubeji do kapsy, tak staci vybrat jety skutr: //www.motorkar...davani/?s%5Btyp%5D=8
Jarda: No moment... Určitě se shodneme na tom, že je rozdíl v manipulaci v koloně mezi auty (což se nesmí a nikdo z nás to nečiní ), když má třeba můj skútr suchou 100kg a tyhle 2 mají o 50kg vyšší hmotnost. Spotřeba je na stříkačku- skútr poměrně velká. Podobnou-stejnou spotřebu má i velká mašina, nebo TDI.
Největší kámen úrazu bude při parkování v průjezdu, chodbě domu... Můj Soník jde v poho vytlačit po desce i do schodů. 150 Kg bych nedal.
Jsou to pěkné strojky,ale to už bych radši drandil do hokny na pořádné mašině.
Snad se neurazíš, že nesdílím tvůj názor.
Marex: Naopak, tyto skutry jsou rychle, lehke, stihle a vsestranne. Na dojizdenni denne do prace z okraje Prahy do centra je to super, misto hodiny cesty, staci pulhodina. Klickovani ve meste, rychlost a ovladatelnost je na techto skutrech vyborna. Spotreba odpovida objemu.
Pěkný hračky. Jenom už pomalu přestávají podtrhovat smysl klasického skútru, což pro mne znamená lehkost, šetrnost...splňují tedy tu ochranu proti povětrnostním vlivům,ale to umí každé TDI, při velmi podobné spotřebě. Doufám, že až se zaběhne můj 100kg Soník, nebude žrát 4/100.
měl jsem v hledáčku tyhle dvě + X-city nebo X-max 250...případně sportcity 300...a vyhraje asi X-max 250 ikdyž je nejslabší - ale to jenom papírově. Ten uložnej prostor kterej má je k nezaplacení. A pomalej taky neni 140 není problém.
jinak se mi tahle třída skútrů hrozně líbí a ač designem Beverly lépe, bral bych spíš Hondici. Přece jen vyšší výkon, to se hodí vždycky a předpoklad že si lépe podrží cenu, navíc ty duální brzdy, bezva fičura
On je spíš problém, že ve třístovce se těch skůtrů moc nedělá a proto nemaj ve své kategorii konkurenci. Jinak pozor na to, tyhle kousky opravdu jedou a stará Beverlyna 250 dává na maximálku 150km/h. Na semaforech to vydupe většinu aut a kdo chce vydupat všechna, koupí si pětikilčo S touhle novou zkušenost nemám, má oproti starý Beverlyně co má 16" kolo jen 14", takže to bude asi míň. Styl autorů článku nekomentuju, tvůj profil sem viděl maxíka sem tam nenašel, ale bavoráka si měl pěknýho, já měl kdysi R45.
Proč poslední dobou v každém testu skůtru daný vergl "nemá konkurenci, pokud jde o zrychlení od světel"? Ve srovnání s některými plechovkami možná, ale jinak to je k smíchu. Každá nová japonská motorka kromě GW je tak miniaturní, že s ní jezdec prokličkuje město jako nic.
Marec: Urcite se neurazim, naopak, diky za nej. Mas pravdu vytlacit skutr nekam do schodu bude problem, stejne jako cena neni mala, kdyz novou velkou motorku dnes koupis za 150tis. Pokud mas hloubeji do kapsy, tak staci vybrat jety skutr: //www.motorkar...davani/?s%5Btyp%5D=8
Parádní je ale ta anketa pod článkem. Takové skóre je prostě super!!!
Jarda: No moment... Určitě se shodneme na tom, že je rozdíl v manipulaci v koloně mezi auty (což se nesmí a nikdo z nás to nečiní
), když má třeba můj skútr suchou 100kg a tyhle 2 mají o 50kg vyšší hmotnost. Spotřeba je na stříkačku- skútr poměrně velká. Podobnou-stejnou spotřebu má i velká mašina, nebo TDI.
Největší kámen úrazu bude při parkování v průjezdu, chodbě domu... Můj Soník jde v poho vytlačit po desce i do schodů. 150 Kg bych nedal.
Jsou to pěkné strojky,ale to už bych radši drandil do hokny na pořádné mašině.
Snad se neurazíš, že nesdílím tvůj názor.
Marex: Naopak, tyto skutry jsou rychle, lehke, stihle a vsestranne. Na dojizdenni denne do prace z okraje Prahy do centra je to super, misto hodiny cesty, staci pulhodina. Klickovani ve meste, rychlost a ovladatelnost je na techto skutrech vyborna. Spotreba odpovida objemu.
Pěkný hračky. Jenom už pomalu přestávají podtrhovat smysl klasického skútru, což pro mne znamená lehkost, šetrnost...splňují tedy tu ochranu proti povětrnostním vlivům,ale to umí každé TDI, při velmi podobné spotřebě. Doufám, že až se zaběhne můj 100kg Soník, nebude žrát 4/100.
Zrovna tyhle dvě (+Aprilku) mám v pácu. Ale Beverly se mi nevejde do obytňáku, tak padla..
měl jsem v hledáčku tyhle dvě + X-city nebo X-max 250...případně sportcity 300...a vyhraje asi X-max 250 ikdyž je nejslabší - ale to jenom papírově. Ten uložnej prostor kterej má je k nezaplacení. A pomalej taky neni 140 není problém.
Tady bych se nebál ani jedné z nich
A kdo chce vydupat FXR v kitu, předělá si Piaggio SKR do MHR kitu
Jak víme, že Jacku
Jinak Beverly vedéé
jinak se mi tahle třída skútrů hrozně líbí a ač designem Beverly lépe, bral bych spíš Hondici. Přece jen vyšší výkon, to se hodí vždycky a předpoklad že si lépe podrží cenu, navíc ty duální brzdy, bezva fičura
jinak první odjíždim ze semaforu i na lehce poladěné padesátce Peugeot vzduch
kdo chce vydupat všechno i pětikilča skutry, koupi si Runner FXR, pokud možno s MHR kitem
S tim vydupeš i Cayena S, Leona Cupru, GTI a podobný mrdky
Mě se líbí, že schovají 2 kýble pod sedačku..to já tam sotva nacpu lékárničku
On je spíš problém, že ve třístovce se těch skůtrů moc nedělá a proto nemaj ve své kategorii konkurenci. Jinak pozor na to, tyhle kousky opravdu jedou a stará Beverlyna 250 dává na maximálku 150km/h. Na semaforech to vydupe většinu aut a kdo chce vydupat všechna, koupí si pětikilčo
S touhle novou zkušenost nemám, má oproti starý Beverlyně co má 16" kolo jen 14", takže to bude asi míň. Styl autorů článku nekomentuju, tvůj profil sem viděl
maxíka sem tam nenašel, ale bavoráka si měl pěknýho, já měl kdysi R45.
K smíchu to je proto, že to je pravidlem v každém článku. Do historie mých motorek se můžeš podívat
Asi proto, že jde o test skůtru a ne supersportu. Ty jsi ale očividně na ničem takovým nejel, protože jinak by si něco takovýho nemohl napsat.
Proč poslední dobou v každém testu skůtru daný vergl "nemá konkurenci, pokud jde o zrychlení od světel"? Ve srovnání s některými plechovkami možná, ale jinak to je k smíchu. Každá nová japonská motorka kromě GW je tak miniaturní, že s ní jezdec prokličkuje město jako nic.