Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SH300 mám od r. 2009. První byla r. v. 07, teď mám 13. Po přečtení článku musím uvést na pravou míru některé blbosti, které tu autor píše. Tento skútr je praktický, šikovný a nenáročný pomocník, určený k užívání ve městě a ke kratším vyjížďkám po okolí, ideální např. ke každodennímu dojíždění do práce. To budiž alfou i omegou našeho uvažování, pokud bychom si ho chtěli pořídit. Rozhodně si ho nepleťme se silnými koráby typu Silwerwing, určenými pro cestování. Vybavení plexištítem je takřka povinnost, pak jste skoro v suchu i za mírného deště. Spotřeba je cca o litr menší, než udává autor, a to kombinovaná. Při velmi pohodové až otravné jízdě jsem se dostal až na 2,5. Když jsem to drtil 140 na dálnici Praha-Brno, tak 4,2. Úplné malichernosti jsou klady a zápory, jež uvádí autor. Já, po osmiletém používání a najetí cca 50tis. km, to vidím takto - klady: dostatečný výkon, vynikající spotřeba, celková velmi vysoká užitná hodnota stroje. Jo a samozřejmě totální bezporuchovost. Za ta léta mne ani jednou nevypekl se sebemenší závadou. Zápory: nevím, asi jen absence plexi v základu. A pro někoho snad vzhled, kterej je jakej je a babu na to neulovíš. Ale SH300 je určen pro jiný okruh spotřebitelů, kterým se odvděčí perfektními službami.
Ahoj souhlasím s mtuckem mám 2013 a jezdím denně cca 98km a z toho cca 30 po praze a zbytek 60 dálnice a 8 okreska...a mám dlouhodobě spotřebu 3,3l/100km a po dálnici jezdím tak 110-120...
@metjuu: Ano uváděný výkon je nižší. Na brzdě nebylo- vycházím z technické specifikace. Né, že by to něco zásadně měnilo v tomto podání stroje,ale stejně jako jinde bude s největší pravděpodobností důvodem Euro4. V reálu může být i zcela jinak. "Větší" je v mém podání finálního textu chybný výraz - moje chyba. Vypadlo předělávkou a zkrácením textu z pracovní delší verze. Původně bylo :"motor má pocitově větší krouťák v nízkých a středních otáčkách a dokáže poskytnout výkon až 18,6 kW..." Doufám,že takto stačí.
@all: pohotovostní hmotnost 169 kg, díky za komenty
Srovnávat se dá cokoliv a u skútru to jde o to snadněji a svádí to. Nicméně Yamaha X-MAX 400 přeci jen cílí podle mého názoru trochu jinam než SH.
SH300i je hlavně pracant pro každodenní spotřebu a pro masy. Díky charakteru a poskládání odveze v krajním případě cokoliv. Osobně ho považuji za takovou evropskou verzi skůtru pro všechno s homologací.
Má asijská představa tohoto asi nejlépe koresponduje s tímto dobře známým záběrem:):
Zdar pánové,mám majesty 400 rv.2012 a staré SH 300 rv.2007. Oboje má start z místa suprový,to sh je bomba do města i na delší dojíždění,rovná podlaha super na nákupy.Odvézt se na tom dá cokoliv. SH má horší ochranu na nohy,ale lze to pořešit termodekou. Spotřeba je fakt 4l,ale jezdím z ostra. Používá ho převážně dcera a máme na tom nalítáno 50tis km bez poruchy a servisu jen doma. Majda je super,dobře se na tom cestuje,motor jede do 140 v pohodě,tahá i ve dvou. Ale na město je to děsný ty vibrace. Klepou se plasty,zrcátka řidítka.Je to kolem překonávání 3000otáček.Dle mého X max 400 bude stejný. Za letošek jsem na tom dal 10000km se spotřebou 4,2l a půjde v brzku z domu,opět se vrátím k osvědčenému t maxu,sice se spotřebou přez 5l,ale lepším jízdním pohodlím. Tímto majdu vůbec nehaním,jen jsem silně zmlsaný z předešlého t maxu
Já mám 188 a cca 102 kg a na to, že je to skůtr, tak v pohodě. Nějakých 50 km tomu rozhodně problém neudělá, někteří šílenci na tom jezdí k moři. Ale jsem rád, že mám ještě ten starý s 20 kW . Asbolutně bez závad, ale kdybych kupoval skůtr podobného typu, až na tu podlahu, silně bych zvažoval Beverly 350. Ten motor je na skůtr luxusní
Apropo, mam-li 198cm/105kg a do prace to mam 50tam a 50zpet, byl by tento skutr vhodny? Loni jsem mel Majesty 125 S a ten "hajzlovy" posed s rovnou podlahou byl fajn, je to proste bylo maly a pomaly...
Výkon klesá oproti EURO normám. Vybíral jsem skútr a na tomto mi zásadně vadily dvě věci. Málo místa v odkládacích prostorách, nevejde se mi blembák velikosti Řípu. Ten kdo navrhl přístrojovku jedl od mala jen rejži a zase rejži. Samej plastik - fantastik. Tady skaledýý - doma doblýý.
SH300 mám od r. 2009. První byla r. v. 07, teď mám 13. Po přečtení článku musím uvést na pravou míru některé blbosti, které tu autor píše. Tento skútr je praktický, šikovný a nenáročný pomocník, určený k užívání ve městě a ke kratším vyjížďkám po okolí, ideální např. ke každodennímu dojíždění do práce. To budiž alfou i omegou našeho uvažování, pokud bychom si ho chtěli pořídit. Rozhodně si ho nepleťme se silnými koráby typu Silwerwing, určenými pro cestování. Vybavení plexištítem je takřka povinnost, pak jste skoro v suchu i za mírného deště. Spotřeba je cca o litr menší, než udává autor, a to kombinovaná. Při velmi pohodové až otravné jízdě jsem se dostal až na 2,5. Když jsem to drtil 140 na dálnici Praha-Brno, tak 4,2. Úplné malichernosti jsou klady a zápory, jež uvádí autor. Já, po osmiletém používání a najetí cca 50tis. km, to vidím takto - klady: dostatečný výkon, vynikající spotřeba, celková velmi vysoká užitná hodnota stroje. Jo a samozřejmě totální bezporuchovost. Za ta léta mne ani jednou nevypekl se sebemenší závadou. Zápory: nevím, asi jen absence plexi v základu. A pro někoho snad vzhled, kterej je jakej je a babu na to neulovíš. Ale SH300 je určen pro jiný okruh spotřebitelů, kterým se odvděčí perfektními službami.
mtucek tak potom je to fajn
Ahoj souhlasím s mtuckem mám 2013 a jezdím denně cca 98km a z toho cca 30 po praze a zbytek 60 dálnice a 8 okreska...a mám dlouhodobě spotřebu 3,3l/100km a po dálnici jezdím tak 110-120...
Kuzin: díky za vysvětlení, perfektní..
Mám ji a měl jsem i minulou verzi 2007-2011. U nové je opravdu o 1,5 Hp nižší výkon ,ale není to znát.
spotřeba je nižší okolo 3,1 -3,3 l/100km.
Tá spotreba nič moc, ked burgman 400 pred 15 rokmi mal spotrebu rovnakú a je to ťažký koráb
Zajímalo by mne co se stane s Honda Wave 110i. Zmizela z nabídek, z výstavy taky nic... Ze by Euro 4, ABS, CBS... zabilo kultovni model?
@metjuu: Ano uváděný výkon je nižší. Na brzdě nebylo- vycházím z technické specifikace. Né, že by to něco zásadně měnilo v tomto podání stroje,ale stejně jako jinde bude s největší pravděpodobností důvodem Euro4. V reálu může být i zcela jinak. "Větší" je v mém podání finálního textu chybný výraz - moje chyba. Vypadlo předělávkou a zkrácením textu z pracovní delší verze. Původně bylo :"motor má pocitově větší krouťák v nízkých a středních otáčkách a dokáže poskytnout výkon až 18,6 kW..." Doufám,že takto stačí.
@all: pohotovostní hmotnost 169 kg, díky za komenty
Srovnávat se dá cokoliv a u skútru to jde o to snadněji a svádí to. Nicméně Yamaha X-MAX 400 přeci jen cílí podle mého názoru trochu jinam než SH.
SH300i je hlavně pracant pro každodenní spotřebu a pro masy. Díky charakteru a poskládání odveze v krajním případě cokoliv. Osobně ho považuji za takovou evropskou verzi skůtru pro všechno s homologací.
Má asijská představa tohoto asi nejlépe koresponduje s tímto dobře známým záběrem:):
https://www.youtube.com/watch?v=V6S5jHnZut0
Zdar pánové,mám majesty 400 rv.2012 a staré SH 300 rv.2007. Oboje má start z místa suprový,to sh je bomba do města i na delší dojíždění,rovná podlaha super na nákupy.Odvézt se na tom dá cokoliv. SH má horší ochranu na nohy,ale lze to pořešit termodekou. Spotřeba je fakt 4l,ale jezdím z ostra. Používá ho převážně dcera a máme na tom nalítáno 50tis km bez poruchy a servisu jen doma. Majda je super,dobře se na tom cestuje,motor jede do 140 v pohodě,tahá i ve dvou. Ale na město je to děsný ty vibrace. Klepou se plasty,zrcátka řidítka.Je to kolem překonávání 3000otáček.Dle mého X max 400 bude stejný. Za letošek jsem na tom dal 10000km se spotřebou 4,2l a půjde v brzku z domu,opět se vrátím k osvědčenému t maxu,sice se spotřebou přez 5l,ale lepším jízdním pohodlím. Tímto majdu vůbec nehaním,jen jsem silně zmlsaný z předešlého t maxu
Spotřeba 4,2??? To mě nepřijde jako velká pecka, když malej Duke 390 žere 3,5l.
Já mám 188 a cca 102 kg a na to, že je to skůtr, tak v pohodě. Nějakých 50 km tomu rozhodně problém neudělá, někteří šílenci na tom jezdí k moři. Ale jsem rád, že mám ještě ten starý s 20 kW
. Asbolutně bez závad, ale kdybych kupoval skůtr podobného typu, až na tu podlahu, silně bych zvažoval Beverly 350. Ten motor je na skůtr luxusní
Ani na kole nesmis glgat. No ted uz trochu prej asi jo, ale malo
Jestli jsi na obrázku ty, potřeboval bys kolo
Apropo, mam-li 198cm/105kg a do prace to mam 50tam a 50zpet, byl by tento skutr vhodny? Loni jsem mel Majesty 125 S a ten "hajzlovy" posed s rovnou podlahou byl fajn, je to proste bylo maly a pomaly...
Nevšiml jsem si, nebo v článku není hmotnost? Pro mě u skútru zásadní kW/kg. Xmax s 220kg není skútr ale koráb, to už raději Tmax
Zelináři srovnáváš nesrovnatelné
Panove Xmax400 v zakladu za 154 tycek nema konkurenci
Výkon klesá oproti EURO normám. Vybíral jsem skútr a na tomto mi zásadně vadily dvě věci. Málo místa v odkládacích prostorách, nevejde se mi blembák velikosti Řípu. Ten kdo navrhl přístrojovku jedl od mala jen rejži a zase rejži. Samej plastik - fantastik. Tady skaledýý - doma doblýý.
Dobrý den pane Růžičko,
rád bych se Vás zeptal na inovativní motor, píšete, že má "větší točivý moment", oproti kterému ročníku tomu tak je?
Dále mě zaráží uváděných 18,5kW, opravdu má nový model snížený výkon oproti prvním ročníkům z roku 2007 (20kW)?
Děkuji Vám za objasnění.
Metjuu