husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sancu (0) napsal 23.03.2010 v 22:12

Ono jde o to že na těch skůtrech má čék haxny jak v šuplíku,a když v zatáčce je najednou ten proužek štěrku a Vám se do něj nechce je nezvyklé v náklonu sahat po přední brzdě a poklopit to víc jde jen obtížně.Ještě lepší je když duál na dobrždění nestačí a hrábnete ještě po pravé páčce a ejhle,ona je do půlky plandaci a pak raf.

babuka (0) napsal 05.01.2010 v 19:22

DualCBS a VFR to preci neni vubec srovnatelne. Skutr je jina vaha jine teziste. Se skutrem se i jinak jezdi, vice se to lame, treba mezi auta.

Ale hlavne problem jsou kruhace a zatacky vracecky. Pokud jste tam nuceni tuknout na brzdu, tak je to des. Umi na tohle tady nekdo reagovat ?

Jinak psat tady neco o Italii a poctu prodanych skutru, to nic neznamena, ale mrknete se treba na www.hondash.it nebo na dalsi It fora, kdyz se tady operuje s Italii.

Jinak SHcko nemam proti nemu vytek. Je to porad to nej co je ve tride 125/150.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 05.01.2010 v 17:06

Nechapu ze cpou nesmyslny dual i do skutra, ktery je mnohem vice staveny na celorocni jezdeni, nemluve o sterku ci mokru. To vubec neni o tom esli babajezi umi jezdit, ale ze Honda musi myslet za ridice pomalu ve vsem, ale vicemene ho tim kolikrat chce i zabit.

Interceptor (108) napsal 05.01.2010 v 15:50

babajezi-OK tak dobrá, řidit umíš ..., tak zkus ještě používat mozek a mělo by to být vše v pořádku

Kuzin (10) napsal 04.01.2010 v 23:40

Zde podrobnější popis o Dual CBS na VFR800FI:
//www.motomohelnice.cz/cbs.htm

to babajezi: Jinak zajimavá zkušenost. Na vodě se zdálo vše tak jako na vodě.:) Na ledu a sněhu těžko říct :), pokud bude příležitost prověřím. Každopádně pokud přetrvává z tvé strany nedůvěra a sníh a led je tvůj denní chléb, domnívám se,že bude asi levnější(čas vs díly) poohlédnout se po nějakém skútru bez tohoto systému než koumat nad předěláním.

maco (-3) napsal 04.01.2010 v 22:42

babajezi> aby ses víš co... Co ti mám jiného říct,než aby ses na tom naučil jezdit Nevím jestli v Itálii na 18 tisících vloni prodaných skůtrech všichni vypínají a překopávají brzdy A navíc,tady není technická poradna,jestli si nevšim,tak ti neporadím jak to vyřešit.Zkus zavolat do Hondy,třeba ti poradí,ale hlavně jim neříkej že to mají blbě a ty víš jak to líp udělat

babuka (0) napsal 04.01.2010 v 22:31

Maco: No ja mel na Burgmanu Bridgestone HOOP a hlavne nejslabsi Burgman se dela ve Spanelsku a stejne tak asi i Sixteen a take Metzeler nebo i ta Pirelka je z Brazílie.

jj nejprodávanější statistika prodejů je třeba zde: //www.cyberscooter.it/sx/mercato09.htm

babajezi: nevím nedokážu poradit, je ale normální systém, potom single CBS a dual CBS, ze schématů je vidět, že se jedná o propojený hydraulický systém, takže něco asi přerušit nebo nějak uzavřít přepouštěcí ventilky. Neznám to.

babajezi (0) napsal 04.01.2010 v 21:21

Pro Maco: To jsem přesně věděl, že mi tuhle šílenost nikdo nevysvětlí, jak to jednoduše vyřadit neporadí ale stoprocentně se najde trouba kterej mě bude radit jak jezdit !
Panáčku! Ještě bude muset uplynout hodně vody než mě budeš moct "učit jezdit".!!!

maco (-3) napsal 04.01.2010 v 20:53

Tak já tyhle slabší kubatury moc nesleduju,ale FeelFree byla původně určena pro maxiskůtry od 400ccm nahoru a jiné rozměry se nedělaly.Jestli je Metzeler začal dělat to nevím,ale hádat se nebudu.Jinak suzuki obouvala vždycky Bridgestone.Ale sixteen se asi bude dělat v Evropě,jako třeba slabší burgmani,jinak bych se moc podivoval,proč by do Japonska tahali k nazouvání německé gumy
Jinak tahle honda je nejvíc prodávaný skůtr v Itálii,ročně přes 18 tisíc kusů,za posledních pět let přes 140 tisíc prodaných kusů,tak tam snad tolik s tím nepadají,jak u nás

babuka (0) napsal 04.01.2010 v 20:10

Jen když jsme u toho obutí, tak jestli jsem kritizoval brzdy u jinak dokonalého skútru, tak obutí co jsem tam měl v základu, tak to nic moc, ani nevím co to bylo. Hned jak bylo sjeté originál vzadu cca po 7 tis., tak jsme dával na předek i zadek Pirelli ST66, vzadu vydržela 12 tis. a pak výměna za Metzeler FeelFree (zatím jen v zadu). Třeba Suzuki dává tuhle Metzelerku do základu u modelu Sixteen.

maco (-3) napsal 04.01.2010 v 19:22

Ono dost záleží na způsobu jízdy,já většinou v zatáčce už zrychluju.Málokdy v zatáčce brzdím,to znamená že ta rychlost byla už větší než nutná.Jinak někdy při brzdění za mokra při zatáčení na ten okamžik trochu srovnám úhel náklonu.Možná takový detail ale může pomoct.Jinak při jízdě na mokru jsem nikdy neměl problém,spíš naopak se mi zdá že za deště a v noci jezdím rychleji Navíc na předek budu testovat zimní pneu Metzeler Felfree Wintec a s tou se prý nepadá vůbec ani na ledu tak jsem zvědav Navíc větší náklony a tím i větší rychlost v zatáčkách s tím asi nepůjdou ani udělat.Už tak to klopím tak že mi ze stojanu lítají občas jiskry

babuka (0) napsal 04.01.2010 v 19:02

Dual má snahu motorku v zatáčce rovnat, to samé asi jako při použití samotné zadní brzdy. Nevím, ale na FZR600 jsem ho nikdy nepotřeboval. Z mého pohledu to je diskutabilní zařízení, které v běžných situacích funguje dobře, ale v kritičtější moment bych to tak kladně nehodnotil. Jinak při jízdě na SH máš proti velkým skútrům zcela jiný posaz asi i to bude hrát roli. Brzdy na SH při běžné jízdě - nemám výhrad, pokud ale jedu třeba po kruháči a jsem v mírném náklonu a najednou mi tam někdo vyletí a já musím přibrzdit, tak tam to může být peklo nebo ta pomalá vracečka. To jsou situace kdy prostě musím ťuknout na brzdu a pokud se potom sečte víc negativních faktorů (náklon, mokro), tak si troufám tvrdit, že pád je reálnější než u skútru bez dualu.

maco (-3) napsal 04.01.2010 v 18:45

babuka> inovace je holt inovace Musel bych to dostat do pazour abych to mohl posoudit.Jezdím na větších skůtrech,jak s dualem tek bez a s dualem jsem problém nikdy neměl,jak říkám,musel bych se na tom svézt.Spíš jsem měl pak problém na skůtru bez dualu,tam jsem si neuvědomil brzdný účinek přední brzdy,která byla navíc posílena o druhý kotouč,a při jedné dost krizové situaci jsem za to hamstnul a bylo to jak kotva,zablokované kolo,navíc ve smyku,když jsem se vyhýbal překážce a letěl jsem na suchu jak namydlený blesk.Jsou tam rozdíly v těch brzdách.Je třeba si to ofafrně vyzkoušet a nespoléhat že nový skůtr bude brzdit jak starší model třeba.Musíš se s tím holt naučit brzdit jinak než jak jsi byl zvyklý.Tak to u jednostopých vozidel chodí Pokud byly brzdy jak říkáš dlouhodobě kritizované,tak asi proto,že to slabě brzdilo.Ted asi dali kotouč,ten má větší brzdný účinek,který rozdělili ještě na předek,tak brzdit by to mělo víc a říkáte oba že už to je moc,pak mám jedině radu naučit se to ovládat pořádně na suchu a pak to zkoušet na mokru.Jinak když se za mokra "brnkne" na brzdu a jde hned k zemi,asi to nebude normální stav,dual tam je pro větší bezpečnost.Nebo se to aspon tvrdí

babuka (0) napsal 04.01.2010 v 18:22

Maco> Malý obsah, tak tam se moc brzdného účinku od motoru nedočkáš. Jinak brzdy jsou na jinak z mého pohledu dokonalém skútru (do města) dlouhodobě kritizované ... ono také proč má tohle nové SH jiné brzdy nez SH starší ?

maco (-3) napsal 04.01.2010 v 18:17

babajezi> A řekl ti někdo,že ten skůtr není určený pro jízdu na ledě? Zkus příště včas ubrat plyn,ono to pak brzdí motorem

babuka (0) napsal 04.01.2010 v 18:15

To co píše babajezi mohu potvrdit. Kombinace nižší rychlosti ve vracečce s ťuknutím na brzdu a byl jsem dole...naštěstí jen pár škrábanců na plastech. Mám teda SH rv 2008 a tohle je novější, tak nevím možná to bude lepší. Možná někdo namítne brzdit jen před zatáčkou ... na jiných skútrech se mi tohle ale nestávalo a ono se to stává i na rovině nebo při manévrování na kruháči.

Jinak na svojí třídu super motor, perfektně naladěný variátor, velmi nízká spotřeba - běžne 2,8, ale i 2,6 na 3,0 se prakticky nedostávám a trochu tvrdší odpružení. Co mě také zaráží jsou ceny doplňků u verze 2009. To nic moc a že je přední plexi potřeba. Perfektní je také spolehlivost za 20 měsíců mám najeto 31 tis. a žádný problém.

drrath (0) napsal 04.01.2010 v 18:08

Opravdu je to aktuálně testovaný skůtr? Venku mrzne, sněží, ale na fotkách je sluníčko a po sněhové kalamitě ani památky

Kuzin (10) napsal 04.01.2010 v 15:37

torrss: ano, to máš samozřejmě pravdu. 125 (15k)
...V objemové třídě 125 ccm tak i nadále stroj spadá do kategorie A1. ... Je to v textu možná trochu nešťastně napsáno a trochu to mate. Pro upřesnění: Zdvihový objem: 153 ccm / 125 ccm
Max. výkon: 11,6 kW (8500 ot. za min) / 10,1kW (9000ot. za min)
Díky za připomínku.

rrss (0) napsal 04.01.2010 v 13:22

A1 opravňuje k řízení motocyklu do objemu 125 ccm a do výkonu 11 kW, takže na tohle určitě nestačí

DMC.motobiker (-23) napsal 04.01.2010 v 12:17

Konečně pořádná Honda , že to ale trvalo...

babajezi (0) napsal 04.01.2010 v 11:17

Životu nebezpečná šílenost kterou Honda spáchala na brzdách je pro mě naprosto nepochopitelná! Kdo si myslí že kecám ať se na kluzkém povrchu pokusí zabrzdit. Jel jsem s tím po zledovatělé silnici a jakýkoli pokus o zabrždění mě spolehlivě sestřelil na smyk předního kola (samozřejmě jsem brzdil jen na zadek).Když jsem s tím praštil potřetí vrátil jsem skůtr majiteli (byl po lehčí havarii a na plastech už nebylo moc co zničit ) tak s tím po sto metrech praštil před zatáčkou taky. Já jsem na Leadu kde tuhle šílenost ještě nestačili spáchat přitom v pohodě odjel 40 km domů bez sebemenší krizovky pouze s běžně kontrolovatelnými smyky zadního kola.
Může mi někdo vysvětlit proč Honda tuhle šílenost do skůtrů montuje? Už 14 dní premýšlím jak to u nového skůtra odstranit !!! Je to jako naschvál řešený tak, že to nic jednoduchýho nebude. Čert takovýhle novoty vem i s jejich vynálezci !!!




TOPlist