yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dreamerCZ1977 (1) napsal 15.06.2017 v 17:41

Hele a co když mi dojde baterka v tom ovládání a zrovna nemám doma náhradní? To jako nevyjedu? Nebo je možnost to ještě rozchodit pomocí nějakýho náhradního klíčku?

CR500 (142) napsal 13.06.2017 v 16:22+1

Skutry me nikdy nezajimaly a moc neberou...ale tatovi uz je pres 60let, tak jsem mu poridil SH150i (prvni strikacka 06)... Ac nerad musim se priznat ze kdyz se v lete jedu nekam vykoupat jen 10-15km normalka mu ho seberu, nez tahat velkou hondu. A unas v zatackach s nim auta bezpecne prozenu Jinak vybiral a zkousel jsem vsemozne podobne italy i 200- 250ccm ,ale sh150 ma diky male hmotnosti lepsi akceleraci a motor zni uhlazene

Ondrus84 (3) napsal 12.06.2017 v 09:52-3+1

ale ten design je strasnej...jo je to honda,ale aby i duchodce se na tom stydel jezdit

JardaZ. (4) napsal 12.06.2017 v 05:46

RnDr.Johnny : Netrápím to 10 tkm na jeden olej, ale v tomto případě před celkově najetými 10 tkm. Výměna oleje je u 125 po 4 tkm.

RnDr.Johnny (2) napsal 10.06.2017 v 11:56

Autor článku: Směrovky nejsou LED ani v předu ani vzadu.
JazdaZ: Máme stejný skůtr, v návodě se píše vyměnit olej po 8000 km... Netrapte ho 10 000 km, vždyť je ho tam 0,9 L.
NeznámýScooterD: dosah klíčku je 2 metry pokud chcete otevřít kufr, nastartovat,... blikat a troubit jde na 10 metrů bez problému, viz recenze na youtube.
Puffybodie: dosah je 2 metry, to je těžké si představit

bulldogbiker (-3) napsal 10.06.2017 v 08:57+1

HONDA je dobrá
Jezdil jsem na tom ve Vietnamu a výborný

Myschan (187) napsal 09.06.2017 v 14:15

Ze 125 jsem přešel na starší 300 a nelituji. Rozdíl ve velikosti minimální, ve spotřebě přijatelný, ve výkonu značný. Stejně jak menší bráška už roky bez problémů. Povedený skútr, jen mi chybí kontrolka rezervy.

JardaZ. (4) napsal 09.06.2017 v 09:23+1

Mám model 2013 a po 21 tkm zatím bez problémů. Rozhodoval jsem se mezi 125 a 300, na parkovišti jsme je postavili vedle sebe a rozdíly velikosti byly minimální. Kufr nebo batoh je nutností. Bezklíčkové provedení bych nebral. Lákavá je jistě spotřeba, kterou ostatní nedosáhnou. Realitou je horší dynamika oproti třeba @125 s karburátorem, který jezdil zase minimálně o 0,5l více. Koně chtějí nažrat. Mezi skutristy jsem ovšem zaznamenal nutnost dolévání oleje mezi výměnami už před 10 tkm, já zatím nic. Zadní tlumiče, i když jsou na nejměkčí poloze, tak tuhost povolily až tak po 5 tkm, přitom nejsem žádná lehká váha. Pokud bych vybíral znovu, tak si to zopakuji.

neznamyScooterD (1088) napsal 09.06.2017 v 08:46

Šanik> SH má větší zavazadlový prostor pod sedlem než Agility?

Šanik (-7) napsal 09.06.2017 v 08:36+1

Mám tento skútr již třetí sezónu a nemohu si ho vynachválit. Před ním jsem měl dvě Kymco People 250 a dcera má Kymco Agility city, ale Honda sh je převyšuje po všech stránkách. Stále se rozmýšlím o přestupu na Sh300, ale tam zase je vyšší posez a váha jako bylo People 250.

neznamyScooterD (1088) napsal 09.06.2017 v 08:34

a co se týče SHčka pokud by se inženýři zamysleli jak dát nádrž pod podlahu místo nějakýho key nesmyslu, když už to umí i číňani byl by to TOP stroj kterej by to pcxo podrtil trochu víc...

neznamyScooterD (1088) napsal 09.06.2017 v 08:30

přiznám se že u Hondy sleduji trend naprosto opačný co se spolehlivosti týče. Motor(litinovej válec) kterej se dával v podstatě do všeho SH/Dylan/Swing/Pantheon dost trpěl na spotřebu kroužků, tedy spotřebu oleje což mělo za následek fatální poškození motoru které nevyvážila ani poměrně snadná oprava při včasném zásahu v případě že to dřív přestalo startovat než se to kouslo. Těchdle strojů jsou na motor všude mraky... Naopak to vypadá, že třeba PCXo ničím takovým netrpí...

Prolezl jsem nějaký zahraniční fóra a dle uživatelů je dosah toho smart key kolem 2m to asi není jak dálkový ovládání...

puffybodie (390) napsal 09.06.2017 v 07:11

Vypada to, ze pri testu nezaznela jedna dost podstatna vec. A to ta, ze kdyz si nechate kartu doma a vas dum/byt je pobliz mista kde parkuje vas skutr, tak vas "pozna" a dovoli nastartovat a odjet. Po ceste funguje i normalne idle/stop. Jenze jakmile dojedete kam potrebujete a tam motor vypne, tak je udelat cas detem papa, protoze uz to nenastartujete, protoze karta je doma a takovy dosah uz to fakt nema A pak zustanete se skutrem kdovi kde a muzete se na nej leda koukat nebo ho tlacit.

crhy1 (22) napsal 08.06.2017 v 20:56

Povedené počteníčko s trochou té historie. Skůtry mám moc rád a Sh je fenomén. Nedávno jsem zvažoval třístovku. Nakonec to dopadlo jinak.
I když se dnes na všem a všude šetří, zavedené "značky" si stále nedovolí pustit do prodeje nějaký šrot, jde také hlavně o to, kdo a jak se o moto stará!

jean192 (153) napsal 08.06.2017 v 20:55

Od 2001 do min. 2009 malo SH125 krásnych 10,4-11kW. Vývoj sa nedá zastaviť, preto má súčasný model o pol litra menšiu spotrebu a krásne 2kW menej . Starý motor vedel spraviť 100 000 km bez GO - videl som takú na vlastné bulvy a jednu s necelými 50 000 km som riadil. Som zvedavý, či ten moderný nízkotrecí motor vydrží aspoň polovicu.

alesmoto (36) napsal 08.06.2017 v 16:38

5157 - Starý Hondy byly držáci, dneska už to taky z cenovejch důvodů čím dál víc šidí.
A s Kymcem máš pravdu, nikdo to nechce spravovat - ALE když se to né a né rozbít, tak proč se v tom vrtat?? .
Sám jsem měl Kymco Super 8 125 a nebyl s tím žádnej problém, NIKDY mě to nikde nenechalo.
Jestli jsi opravdu z Karviný, tak "soused" v ZAPE se servisem tutově problém nebude. Nebo i kdekoliv jinde. Jak jsi na takovou blbost přišel?

5157 (17) napsal 08.06.2017 v 14:05-1+1

Máme doma hondu lead 50 z roku 1985 a stále to jezdí a nikdy jsme do toho nemuseli vrtat,pouze gumy,brzdy a destičky. Opravdu držák soused si koupil před třemi léty kymco a nikdo to nechce opravit.




TOPlist