yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bicista (12) napsal 04.10.2021 v 08:30

Proc jsem uprednostnil PCX pred Nmaxem.
-PCX je hezci,
-ma lepsi pristrojovku,
-- vetsi podsedlovy prostor, integralka v oohode,
- ma moznost natocit riditka vice dopredu
- ma klasik riditka, upevnite na ne co chcete za levno.
- ma tizsi motor
- ma lepsi prostor na nohy
- lepe zehli nerovnosti
- riditka v silentblocich pro zmirneni vybraci
- mensi spotreba,
- start/stop vypne 3s po zastaveni, takze nevypina kdyz si se hned zastavite treaba na stopce a chcete hned jet
Jedine co nema je kotouc vzadu, ale jeho abcenci nepocituji, zadni kombinovana brzdi vyborne, jasne nema abs na zadni kolol. Ale ... spis ma vic pozitiv nez Nmax. Za me jednoznacne pcx.

ferdas2020 (0) napsal 16.05.2020 v 19:53

Hezký den, zajímalo by mě srovnání těchto tří skútrů v oblasti ceny náhradních dílů a servisu, který skútr je do budoucna nejvýhodnější na provoz? A muže se skútr Sym jet 14 125i LC srovnávat s Hondou a Yamahou? Děkuji předem za případné reakce

Robertak (120) napsal 11.10.2019 v 18:48

Nmaxe 2018 jsem koupil manželce, aby měla na čem frčet do práce a musim říct, že je to fakt srandovní vozidlo, který mě dost mile překvapilo.. Ale teda napsat, že není drncavej... Kolik vám Yamaha zaplatila?

1 reakce

Jarda
Jarda 11.10.2019 v 21:14

0 Kč, nikdo nám nic neplatí. Jsou to nezávislé testy od roku 2001, kdy ten web vznikl na zelené louce. Nikdo nás do ničeho netlačí a netlačil. Web žije mimo jine i z bazaru, nemáme zapotřebí někomu podlezat. Yamaha je sportovní a Honzis to tam píše. Každý to vidí jinak a proto jsou v testu 2 názory, za mě PCX opravu "skútr zázrak" sedne každýmu, Nmax je sporťák, rychlík a podvozek má určitě tvrdší. Ve videu to Honzis říká, že celý den lítat po kostkách v Praze, tak si vezme asi PCX.


VIZI (1428) napsal 11.10.2019 v 15:49

a ten jejich start stop a cena náhradních dílů, proto jsem to PCX nechtěl

blackblues (1515) napsal 11.10.2019 v 14:50+1

Crhy1:presne tak,je to tema o nicem.
Kazdy at si jezdi v cem chce ,klidne na cestaku v kratasech ,je to jen na cloveku a hlavne situaci,ktera nastane a nema moc smysl debatovat o nesmrtrlnosti chrousta

crhy1 (22) napsal 11.10.2019 v 10:04

Já ti nevím, zrovna můj skůtr má 270kg, už i pád z minulého roku mám za sebou, naštěstí to dopadlo dobře (dobrý hadry) a jenom naražený koleno trochu déle bolelo...
Když by jsem jel do krámu pro rohlík, nebo vedle do vesnice v parnech, určitě by jsem si kvůli tomu nešel obléknout kalhoty a kotníkové boty.
Ale to je každého věc.

Hunyady (9) napsal 11.10.2019 v 09:36

Ahoj, samozřejmě když spadneš na skútru a na motorce není to stejný, motorka má 230 kilo, skútr o 100 míň, ale další věc je, že na skútru jedu do obchodu 3 km, za tátou 7 nebo do města 9, na mašině jedu desítky až stovky km. Jde o pravděpodobnost, že spadnu a ta je u skútrů násobně menší kvůli menšímu počtu km, dál tomu, že jedu, kde to znám a tomu, že jedu po okreskách a ne jedničkách nebo dálnici. Takže ano, může se stát, ale...
No a další věc - v kraťasech nejezdím nikdy. Na skútr beru trekové kotníkové boty, moto rifle s protektory, bundu, přilbu a a rukavice stejně jak na motorku. Jsem taky v motorkářském, ale light. O kraťasech jsem nepsal ani slovo. Jen mě nebaví se na skútr soukat do těch "plechových" kalhot a v tomto brnění si natahovat těsné boty.

neznamyScooterD (1103) napsal 11.10.2019 v 08:09

no pád na mašině a na skútru jedno a to samý není, přece jen na skútru jsou ty nohy chráněný daleko líp než na motorce resp. při pádu nějakym klasickym sklouznutí na ně "nemá" co padnout. Poslední letošní podobný pády na moto/skútr,na moto kotník na měsíc ko, skútr swt400 nic... samozřejmě tričko a kraťasy to nezachrání ale viz níže, ta nesnesitelná lehkost jízdy za to prostě občas stojí

no zrovna ochrana před čímkoliv je na Pcxu dost mrzká, opět citystar výrazně lepší... Ještě bych možná zmínil cenu dílů, Honda se u tohoto pcx trošku utrhla ze řetězu a třeba přední světlo stojí 17 000 kč! u Nmaxe asi 4 000 a i vlajková loď Hondy Forza má lampu za ca 10tis.. takže spadnout s tím bez havarijka uplně nechceš...

crhy1 (22) napsal 11.10.2019 v 05:55

Hunyady máš recht, taková ta okamžitá použitelnost v kraťasích, když je hezky v létě neskutečná "lehkost" a maximální využitelnost kdykoliv potřebuješ pro cokoliv zajet velkému maxiskůtru i motorce prostě chybí
Přiznám se, že i já rád jedu jen v kraťasích a triku uprostřed parného léta i když následky pádu mohou být fatální...

pps2 (38) napsal 11.10.2019 v 00:46+5

Hunyady:
Mohu Tě ujistit, že je zcela jedno jestli sebou plácneš na skůtru nebo "velké" mašině ..

Jinými slovy:
obdivuji naivitu skůtristů v žabkách, kraťasech, tričkách a jejich víru ve vlastní nezranitelnost/nesmrtelnost ..

Hunyady (9) napsal 10.10.2019 v 21:03

Měl jsem PCX předchozí generace a byl s ním spokojený. Jelo to, nežralo a byla s tím zábava. Po roce a půl jsem koupil NC750X a PCX prodal. NCéčko super, ale než bych ho vytáhl a navlikl se do hadrů kvůli třeba 10 km jízdě, radši sednu do auta. 3 měsíce po prodeji PCX mě to začalo mrzet a teď už koukám po novém modelu. No koukám. Koupím ho.

VIZI (1428) napsal 10.10.2019 v 18:30+1

blackblues: naprosto souhlasím Když je krásně to je radost, zajedeš si na obídek, nebo někam na akcičku, a nebo někam na vyjížďku kde se něco děje., prostě paráda.

blackblues (1515) napsal 10.10.2019 v 18:21+1

Vizi:ono mi prijde to jezdeni na skutru takove na pohodu ,ze cloveku najede takova jawaradost (jezdeni z mladistvych let,tezko se to popisuje),kterou na velke motorce proste nyni ja uz tolik nemam.
Mel jsem PCX pujcene ve 150.ce a on je pro kazdeho ne ze ne,ale neni pro nejakou tezce ofenzivni jizdu,coz je jasne uz z principu.
Je to opravdovy pohodar a krasne se na tom jezdi a ne nahodou vede hlasovani.
Neuveritelne prijemna jizda ,kterou si clovek fakt povetsinou zamiluje a vzpomenu si na muj tyden straveny s timto skutrem po kazde,kdyz ho potkam.

JoskaH (444) napsal 10.10.2019 v 18:04+1

Mám Nmax 125, tak aby mohla jezdit i žena s B ridicakem. Jezdím, když je říjen až brezen nebo i v létě kdyz padaji hovna s hakama a nechce se mi na motorce...
Těch 9 kw je vážně těžko uveritelnych vzhledem k tomu, jak to jede. Předjet kamion žádný problém a aby spadla rychlost pod 90, tak to už musí byt docela krpal.
No a ve městě zihadlo maximální
Najeto cca 23000 km a vůbec nelituju že nemáme větší nebo papírově silnější 125ccm skútr

VIZI (1428) napsal 10.10.2019 v 17:05-1

Mám Yamaha N Max a jsem maximálně spokojený. Je to žihadlo. Na dálnici jsem s tím jel 117km/h. Zpracování made in Japan, i když vyrobeno v Malaysia ale pod festovou take control. Chtěl jsem nejdříve PCX, ale když jsem to viděl naživo tak mě to celkem zklamalo. Ale není to špatný stroj, ale né pro každého.Trošku mě zaráží to srovnávat s Peugeotem. Co vím, tak po převzetí Čínou to šlo dost do kopru. Design je jak ostatní Čínský křápy, technika uvnitř to bude asi dost podobný, toho bych se bál.
Pokud někdo zvažuje co koupit NMax je špička
Po silniční mašině (kterou samozřejmě taky proháním ) jezdím na skutru a úsměv mám jak měsíček

kikin18 (48) napsal 10.10.2019 v 16:15

2 poznatky z provozu PCX. Ty "avantgardní vykrojeniny" v kapotáži jsou bezvadný akorát na to, abyste za deště měli mokrý kolena /testovat v dešti se asi nechtělo, ale já jezdím do práce jaro-podzim/. Taky přetahovat nohy přes ten vysoký "tunel" nemusí bejt pro starší /nebo menší/ lidi žádná hitparáda. Kámoš má Honda 100 SCV Lead s rovnou podlahou, nejenže nasedání super, ale odveze tam doslova cokoliv.
Jinak asi dobrej skútr.

TomHorn (49) napsal 10.10.2019 v 11:26

Škoda, že nebyl v čas testu k dispozici Piagio Medley , mohlo by to být další zajímavé srovnání.

1 reakce

Jarda
Jarda 10.10.2019 v 11:28

Medlinu máš tady: https://www.motorka...aha-x-max-39450.html


neznamyScooterD (1103) napsal 10.10.2019 v 09:43+1

zrovna jsem chtěl citystara LC zmínit, ten je o level někde jinde než speedfight a motorově líp než pcx i nmax, holt se tu testuje asi to co dostanou redaktoři vypůjčit a na to se pak snaží ten test naroubovat. Bohužel. Co se týče speedfighta toho pohřbila strategie firmy a řidičák na skútr na Bčko. Ca 10let zpět byl i ve Francii speedfight pojem rovnající se Aeroxu a dalším. Bohužel s příchodem 3tí "čínské" generace a možností řídit skutry 125 s Bčkem zájem o něj klesl a dnes ani ve francii v podstatě není vidět :-/

Kvápa_CV (1) napsal 10.10.2019 v 09:06-1+2

Dost mne udivilo, že autoři článku udávají jako srovnatelný model Peugeot CityStar. Mám dojem, že na CityStaru pánové ani jednou neseděli. Ten je totiž výrazně větší, pohodlnější a prostornější, než oba testovaní japonci. Z toho stejného důvodu nechápu, proč kritizují SpeedFight kvůli jeho velikosti, když jako nadpis článku napsali "Kdo je města král?". Logicky je to menší model (vzhledem k velikosti většího CityStaru) určený především do města. Naopak na dlouhou vyjížďku v řádu několika stovek kilometrů bych dal vždycky přednost CityStaru před PCX nebo N-Max.

LubiCzech (3) napsal 10.10.2019 v 08:29-2+2

Yamaha a Honda ,pro tyhle dvě japonské krásky není "čínský" žabožrout konkurence.




TOPlist