husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dráťa (61) napsal 26.09.2012 v 21:56

Všechny tachometry proměřujou, vždycky ukazujou vyšší rychlost. A 7% odchylka je téměř normální stav. Stačí sjetá guma a odchylka se zvyšuje. Kámoš se dnes na SV holedbal, jak jel 235, a mně za ním XJR ukazovalo 210. (pro policii, samozřejmě ne na pozemní komunikaci) Neřešte to.

bledemon (126) napsal 10.09.2012 v 10:48

NC vyvažovák má //www.motorcycle.com/gallery/gallery.php/d/321961-2/2012-honda-nc700x-engine-balancer-layout-diagram.jpg
Jestli vibruje, tak už v tom motoru nevidim jedinou výhodu

Palciak (27) napsal 10.09.2012 v 09:35

Mike70, ano z vlastnej viackrat vyskusanej skusenosti.

Porovnal som si rychlost: GPS 100km/h, tacho ukazuje ze az 107km/h.
Kilometre tiez pridava, cize aj preto je taka dobra spotreba.

Podla mna chyba motoru VYVAZOVACI HRIADEL. Ked ho Honda davala aj napr. do stareho jednovalca CBF 250, v nc700 velmi chyba.

Otacky pod 2.000 motor seka, pri ubratom plyne ani nehovorim
Otacky 2.000-2.500 hlavne na 5, 6 stupni slaba kultura chodu
Otacky 2.500-5.000 ide pekne, hladko a vyborne taha
Otacky nad 5.000 dost neprijemne vibracie, radsej preradit.

Mozno lepsiu kulturu chodu urobi ladak, ale nemam s tym osobnu skusenost. Napr. V-Strom, Versys aj ER6 aj bez ladaku
neporovnatelne lepsie. Aj kultura motora a hlavne rozsah pouzitelnych otacok.

Verzia nc700s sa ale podla mna za tie prachy naozaj oplati.

Mike70 (70) napsal 09.09.2012 v 20:21

Palciak> ty informace o přeměřování tacho + km a využitelných otáčkách máš z vlastní zkušenosti?

SuperSic58 (1307) napsal 09.09.2012 v 11:05-1

Přesně, za ty prachy se dá sehnat nová bandaska 650 nebo er-6, který maj výkon někde jinde. Nebo ta nová Ninja 300, ta bude mít stejnou spotřebu a pojede nejspíš i líp

Hellborn (21) napsal 08.09.2012 v 16:08

Ano, na první větší motorku je 100kW akorát. Já dojíždím do práce cca 40km (20okreska, 20 Praha), automat mě nabaví ani v autě a na dovolenou na motorce taky nepojedu.. Nebýt těch ot., tak bych si jí klidně vzal..

Zedsdead (293) napsal 08.09.2012 v 15:17

To: Hellborn
Zbytečně moc koní?
62 kW není žádný výkon. Optimum je podle mně tak 100 kW.
Apropos, co je to do motorka do města? Neznám. Výplod marketingového oddělení Hondy? (ospravedlnění mizerných vlastností produku?)

Palciak (27) napsal 08.09.2012 v 14:16

More, ak mozes napis sem link na tvoj Leo Vince kde si ho kupil.
Ja som nasiel niekolko typov, ale vo vyssej cene ako uvadzas, alebo ho mas z Ebay.

Motor nc700 do 2.000 ot./min. dost seka aj pri jemnom plyne /pri ubratom plyne ani nehovorim/,
pri 2.000-2.500 ot/min. hlavne na 5. a 6. stupni ma stale nekulturny chod, az 3.000-6.000 ot/min. ma krasny hladky chod. Co je dost uzke pasmo na moto. Nerobi to iba moja moto, skusal som aj Integru.

Mozno to naozaj spravi ladak vyfuku. Akrapovic je ale za takmer 10% ceny novej moto, co je sialene.

Viem ze 2 valec nie je 4 valec, ale napr. V-Strom, Kawa Er6, alebo Versys to je dost velky rozdiel /rozsah otacok, kultura chodu/.

Hellborn (21) napsal 08.09.2012 v 13:34

Zedsdead: Že by proto, že Bandit má 62kW? A do města je to zbytečné?

More (26) napsal 08.09.2012 v 12:32

Palciak,cena svodu je 6692kc a stoji to za to.pro me urcite.Rozdil jsem poznal ale na brzde jsem nebyl.montaz jsem provadel po ujeti cca 3000km.Motor se mi zda i (rychleji)vytoceny,pruznejsi a hlavne si myslim ze se ani tak neprehriva jako s orig.svodem diky katalizatoru ktery ma.Ono totiz Leo Vince ten katal.ma priznany z vnejsku ale jinak je svod plne pruchozi,jestli mi rozumis,takze nedochazi k brzdeni vyfukovych plynu..Bohuzel se porad klade vetsi duraz na emisni i hlukove normy...

Zedsdead (293) napsal 08.09.2012 v 11:12

Proč kupovat tohodle lenocha s 1 kotoučem vpředu , když můžu můžu mít za ty prachy pořádnou motorku s pořádným motorem? / Bandit 650...129 900 Kč. To bych rád od soudruhů z Japonska slyšel.

Palciak (27) napsal 08.09.2012 v 09:36

MORE, viem ze vsetky tacho trochu klamu, ale nc700 az velmi. Hlavne podla GPS nad 100km/hod.
Inac klame aj pocitadlo km /ukazuje viac najazdenych km/
oproti inym motorkam. Aj preto vyzera spotreba taka super.

Kolko ta stali nove svody LEO VINCE? Pri akych km si urobil vymenu? Stoji to za to ked je rozdiel v krutaku a spotrebe
priblizne 2 %. Aspon graf vykonu a spotreby tak vychadza.

More (26) napsal 08.09.2012 v 08:42

Palciak:omlouvam se,mas pravdu.Serv.interval je co 12000km.Jinak s tou max.rychlosti je jasne,ze skoro kazdy tachometr "lze".Ja mam na motorce ale jiny svod a to LEO VINCE s katalizatorem ale s orig.koncovkou a vrele doporucuji...Kroutak nahoru,mene vibraci a spotreba o neco malo mensi!!!

Obluda (2) napsal 07.09.2012 v 21:30+2

Ahoj všem, nedalo mi to a musel jsem se zaregistrovat. Ve středu jsem na téhle motorce seděl a utrhla mi srdce. I když je mi 33 jsem na motorkách nováček. Jezdil jsem sice sedm let na čtyřkolce, ale obávám se, že z ní budu mít akorát tak špatné návyky :)

Rozhodl jsem se přejít na dvě kola, protože se rád toulám a na čtyřkolce to už není ono. Na silnici je to utrpení jak pro jezdce, tak i pro stroj. Přečetl jsem si spoustu recenzí a zdá se, že by i "nováček" měl dokázat tuhle motorku bezpečně ovládat. Je to přesně to, po čem toužím, relativně lehký, jednoduchý a snad i nezáludný stroj s nízkou spotřebou. Přeci jen jsem ale na vážkách, jestli to není příliš velké sousto pro nováčka?

Palciak (27) napsal 07.09.2012 v 10:16

MORE, nc700 je dobra moto za tuto cenu, ale ma aj neake veci ktore neviem pochopit /neda sa nastavit zadne pruzenie - lebo sa nedodava kluc,
zo zadneho kolesa spliecha vsetka spina priamo na zadny tlmic - dorobil som si zasterku, nepohodlne sedlo, sedlo spolujazdca je uzke a drziaky su priamo pod prdelou a to mam 50 kg zenu/

Ano, moto ma vela dobreho /spotreba, zvuk, brzdy C-ABS, z casti motor .../

Interval kontroly ventilov /podla manualu str. 39/ je KAZDYCH 12.000 km.

Porovnal som si rychlost: GPS 100km/h, tacho klame ze az 107km/h. Takze tvojich 192km/h ber z rezervou /nerealnym tacho a jazdou s vetrom, alebo trochu z kopca/

More (26) napsal 07.09.2012 v 09:09+2

Palciak:ahoj,nevim kde jsi prisel na servini interval nastaveni ventilovych vuli co 12000km?k motocyklu jsi dostal uzivatelskou prirucku kde mas jesne napsano:interval 24000km(to jen pro upresneni.Jinak tenhle motocykl take vlastnim,mam najeto 6000km.Max.rychlost 192km/h.Pri jizde po dalnici do 140km/h nebyle spotreba NIKDY vyšší nez 3,6l!!Takze moc dobre nechapu "reci"v testu o spotrebe.Kdyz jsem NC700X "zdimal"jak to nejvice slo tak max spotreba neprekrocila 4,2l.Je to nizkorozpoctova motorka s neskutecnou ovladatelnosti,ktera me dostala.Nejsem zadny novacek(je to muj 34 motocykl-tim nechci machrovat)ale tohle me fakt dostalo.Neveril jsem tomu,ze to takhle muze za ty penize a s timto ramem a perovanim fungovat.Extremne pohodlny bike jezdici pri dnesnich cenach za spotrebu skutru o objemu 125ccm!!!

Richia (2) napsal 06.09.2012 v 23:18

No nevim, za zlomek teto castky lze poridit CBF500. Je vykonejsi, lepe se ridi a motor je drzak. Toto je, jak nekdo napsal, kockopes. Osobne nevim kam miri? 35kW? No, to bych si porodil silnejsi motorku a pouzil bych omezeni na 35kW. Na druhou stranu, pokud mate penize na novou motorkku, takovou si jiste nekoupite. To bych radci koupil korejskou ci cinskou motorku. Omlouvam se za to rouhani...

DMC.motobiker (-23) napsal 06.09.2012 v 23:07

Martas.9> Tak tak , je to přesně jak říkáš...

bledemon (126) napsal 06.09.2012 v 18:23

Dovi: důležitá je věta: ..pokud tomu nebrání omezení..
Proto A s omezením zůstane na 25kw. Kdyby přecházelo na 35 byl by ještě problém s dvojnásobnou formulkou.

Puggy (2) napsal 06.09.2012 v 18:23+2

Podobne ako Pupi04 aj ja som sa pri návrate po 32 rokoch rozhodol pre túto motorku. Zatiaľ som najazdil iba 3000km, ale neľutujem ani jednu časť svojho rozhodnutia. Aj keď spotrebu nejak mimoriadne nesledujem, z náhodných meraní som ešte ani raz nemal nad 3,3 l/100km, samozrejme keď zoberiem v úvahu nepresnosť tankovania, tak to nevydá na viac ako 3,5 litra. Ťažko budem niekomu vymenovávať výhody resp. nevýhody tejto motorky, pretože nemám s čím porovnávať. Bohužiaľ prezentovaný úložný priestor na všetky int.prilby u mňa nefuguje. Nolan N104 sa tam jednoducho nevojde (alebo vojde, ale nezatvoríš) Motorku som nekupoval na "trhanie asfaltu" a preto si myslím, že niektorí diskutujúci si pomýlili vlákno.

Pupi04 (41) napsal 06.09.2012 v 17:43

Jako návrat na dvě kola v dnešní době eSko beru jako šťastnou volbu. Naposledy jsem jezdil Jawu 350/634. (před více jak 25 lety..)

Frudddy (1) napsal 06.09.2012 v 16:09

Tuhle motorku máme v autoškole několik měsíců, co jsem najel asi 200km tak spokojenost, dobrej točák, výkon už není nic moc, spotřeba 3,5-4l, výhoda je ten kufr místo nádrže, kam se vleze helma,vibrace téměř žádný, pěkně vyvážený (nádrž pod zadkem), ve 2 to už není taková sranda, vlastně žádná... Jako přibližovadlo do práce dobrý, jako motorku na víkendový poježdění bych volil spíše něco jiného.. (taky sem mladej :D )

Martas.9 (8) napsal 06.09.2012 v 16:02+2

Pro DMC.motobiker:
Tvoje komentáře mě vždy dobře pobaví. Jde z nich vidět, že máš ten jediný správný názor na motorky.
Ostatní tomu samozřejmě vůbec nerozumí. Ještě, že máš tolik energie, aby ses o svá moudra podělil i s námi ostatními, kteří vůbec nevíme, co je pořádná motorka a jak má vypadat a co od ní očekávat.

Mike70 (70) napsal 06.09.2012 v 15:25

Ale abych jen nehanil, tak můžu říct že se mi líbí a jako první motorka bych jí určitě za ty prachy bral, vždyť nová CBF250 stála v roce 2004 119.900 Kč a CBF 500 179.900 Kč Chtěl jsme se na ní svézt v Hondě, ale chtěli 20.000 zálohu

Pjercak (48) napsal 06.09.2012 v 15:01-1

Skarede to neni asi to funguje ale než toto tak radeji autičkem

Hellborn (21) napsal 06.09.2012 v 14:27+1

Pupi04: Taky bych o ní přemýšlel jako první po návratu na 2 kola - velmi zajímavá cena,ale ten omezovač na 6500ot. mi vadil už v Jazzu (před ním jsem měl Civic VTi - max. výkon v 7900ot.), tak nevím,nevím,jak na mašině (obzvlášť po pár jízdách na BlackBirdu).

therealmatysek (2) napsal 06.09.2012 v 14:11

za ty prachy nová motorka to je super

DMC.motobiker (-23) napsal 06.09.2012 v 13:57-7

Říká se, že je "lepší špatně jet, než dobře jít pěšky" , a to bude asi přesně tento případ... Kdo má aspoň trochu rád motorky, ten si tohle (a podobné stroje obecně) určitě nekoupí...

Pro všechny ostatní je tu Honda!

Dovi (90) napsal 06.09.2012 v 13:22

rulandil > To by ale znamenalo, že místo 4 skupin řidičáků na motorky, o kterých zákon mluví (AM, A1, A2, A), by de facto existovalo 5 skupin (AM, A1, A0, A2, A).
Jak říkám, babo raď.

Pupi04 (41) napsal 06.09.2012 v 13:20+3

Letos jsem si jí (S) vybral a koupil pro návrat do sedla po dlouhých letech a jsem s ní velmi spokojen. Mám spotřebu cca 3,2 (dojíždím cca 80km do práce), je velmi úsporná a dobře ovladatelná...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist