globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
majky72 (131) napsal 14.12.2020 v 18:28

Tak to tu čítam a nejak nechápem prečo všetci tak plaču nad tou reťazou a hlavne taký čo majú motorky a retaz je tam prevodovka nie variator ktorý sa rozšteluvava a aby sa človek rozbehol musí to točiť do otáčok a to nehovorím že asi nie je najideálnejší niekam do Álp a podobne. To je až taký problém namontovať scottoiler, mám to tak na cestnom endure a mazanie neriešim občas to na wapke prestreknem čističom a občas pretože dosť jazdím šotoliny prepchám ihlu čo ale asi nebude problém u "skutra" ktorý jazdí len asfalt a životnosť reťaze mám cca 40 000 km takže fakt nechápem to vyplakavanie zvlášť keď tam nie je variator ako u gilery/aprilie 800

PEPEE01 (345) napsal 09.12.2020 v 10:57

Ja nejsem zrovna příznivcem skútrů. Az uz vůbec ne těch MAXI... Ale tahle Forza se mi líbí na první kouknutí. Přijde mi uz od pohledu mega pohodlná na cestování i pro dva. Skvělý motor a prevodovka. Pro dav kupa prostoru pro nohy i pro prdel. Hezky zakomponovane kufry. Nevýhody? Možná ten řetěz... Ale na "terénním" X-ADV si na to nikdo nestezuje. A jak uz se píše níže: absence stavitelného plexi a kryty rukojeti. Za ty prachy by to měl být standard. Ale teda jinak opravdu pěkný kousek kvalitní motorky (asi fakt stárnu, bo by mě nenapadlo, ze tohle někdy napíšu o skútru )

PremdaHonda (108) napsal 08.12.2020 v 15:20+1

Ač jsem zapřísáhlý fanoušek Hondy a majitel skútru Jazz 250 (předchůdce Forzy), tahle vlajková loď mezi Forzami mě nezaujala.
Vypadá trochu podivně a hlavně si z motorek převzala asi tu nejhorší, nejotravnější a nejšpinavější věc - řetěz.
Třeba řada NC by bez něj byla opravdu fajn bezúdržbová a praktická motorka na každý den, takový nástupce NTV/Deauville. A u crossoverů jako je Integra/X-ADV už je to opravdu trestuhodné.
Pro někoho možná drobnost, navíc chápu, že dnes se šetří na všem.
Ale u skútrů, velkých tourerů a cruiserů je to otrava. Takže králem maxiskútrů pro mě zůstává Tmax a u Hondy Forza 300/350.

CRF1000 (91) napsal 08.12.2020 v 11:12

tady je také jeden rychlý test
https://www.youtube.com/watch?v=UnAxc7qnezg

TryznitelDemonu (25) napsal 08.12.2020 v 11:05

Retez to v mych ocich zabiji. Na to, abych se patlal s rezem, jsem u prilis pohodlny.

figifox (6) napsal 08.12.2020 v 10:52

Palec nahoru za podmínky při svezení . Sám na X-ADV jezdím i při teplotách okolo 0 stupňů a s vyhřívanými hefty to jde. I ty kryty na ruce u X-ADV jsou znát. Zajímalo by mě, jestli Forza 750 má přihrádku na drobnosti u pravého kolene jako nová X-ADV?

Pepek990 (0) napsal 08.12.2020 v 09:43

bude test na Forzu 350?

1 reakce

Jarda
Jarda 08.12.2020 v 12:03

Ahoj, určitě, ale až po novém roce.


JoskaH (443) napsal 08.12.2020 v 08:34+2

deluxa...Stejně velké motorky váží od Hondy o 50kg více než od konkurence?
Ty seš ale povídálek
Doma žádnou Hondu nemám, ale takovýdle vybájený blafy bych snad nepoužil ani na škádlení kamarádů, co Hondy mají

JoskaH (443) napsal 08.12.2020 v 08:30+1

Leckdo tady vydává prohlášení o "šílené váze".
Podíval se někdo, kolik váží konkurence?
Nejlehčí je v této třídě T-max, který je ovšem menší, méně výkonný atd. - váží 220kg (a to Yamaha ráda s hmotnostmi kouzlí, jak se lze přesvědčit jednoduchým zvážením motocyklu...)
Jen ta převodovka znamená 10kg navíc, prostě to není variátor, se všemi výhodami a nevýhodami.
Váha je naprosto konkurenceschopná, zvlášt s přihlédnutím k tomu, že Honda udává reálnou váhu ve svých tabulkách a nikoli triky s poloprázdnou nádrží apod. jako to dělají jiní, to jim pak vycházejí líbivá čísla
Oproti motorce má toto mnohem víc kapotáže a ten plast prostě musí něco vážit, nemá-li to být "papír".
Takže ten, kdo to v duchu porovnává s naháčem, který na sobě nic nemá, nemá ani hlavní stojan apod., tak at si koupí do deště a sloty naháče

deluxa (347) napsal 08.12.2020 v 07:18

Davnejsie som sa len tak pre zabavu opytal u dealera hondy preco ich motorky celkovo vazia o 20-50kg viac ako konkurencia (samozrejme triezvo zmyslajucemu cloveku docvakne preco vazia tolko kolko vazia, lepsie je pre nich predat vam lacnu odpadovu ocel ako hlinik alebo zliatiny a konkretne u Hondy to je az extremne) ...a odpoved bola ze to je "standard" cize napriklad ak bude 500kovy skuter vazit 500kg stale to bude v standardnej vahe? Zakaznika si to isto najde ale zdielam tu rovnaky nazor, nerozumiem tymto motorkam k comu, na co su vlastne dobre a preco take nieco vobec vzniklo. Nepasuje mi to ani do mesta ani niekam mimo. Ak s tym bude niekto spokojny budiz. Budme radi ze tu mame tolko na vyber...

Jofré (211) napsal 07.12.2020 v 21:06-1

Taky jsem měl pár skútrů, naposledy Kymco 400. Na skútrech jsem obdivoval to pohodlí, za každého počasí, neřešíš řazení, můžeš víc vnímat okolí. Co mě ale hrozně štvalo, že nemám před sebou zapření do nádrže. Při prudkém brždění se musí vždycky člověk vzepřít rukama, mně to připadá hodně nebezpečné. Zase jsem se vrátil k motorkám.

Fullgas1 (746) napsal 07.12.2020 v 20:38-5+1

Škaredé, ťažké, drahé, zbytočné.

Codo (353) napsal 07.12.2020 v 19:49-1+1

Nic pro mě, nikdy jsem tenhle způsob ježdění nepochopil a tyhle skútrový motorky taky ne. Nelíbí se mi, nelíbí se mi posez, nelíbí se mi nastupování, prostě...ne. Věřím, že určitý skupině lidí udělá radost a bude se líbit a koupí si to, já ale mezi nimi určitě nebudu.

Simitom (119) napsal 07.12.2020 v 19:32-1+1

Mě se to docela i líbí, ale raděj bych sáhnul po NC750X s DCT, které je levnější a je to přeci jen víc motorka.

bruttopyr (396) napsal 07.12.2020 v 18:13+1

"Když nemůže hora k Mohamedovi, musí Mohamed k hoře." A když nemůže hora k Mohamedovi.... tak nebyl kokain dostatečně kvalitní!
Za mě je Forza celkem hezká, skútr jsem sice nikdy neměl, ale je to 750, slabé to nebude, tak možná jednou v budoucnu na cestování, proč ne?

Anti (390) napsal 07.12.2020 v 17:27

Neřešte to,chlapci... Je to přece HONDááá. Vzhledem k tomu kolik podivností už Hondě prošlo počítám s tím že i na toto se najdou kupci...

kratkej01 (51) napsal 07.12.2020 v 17:26-1

Čím větší a těžší tím víc Honda asi malej GW něco jako PC 800.
Hmotnost cena a řetěz , hodně málo zajímavé, kdo by si to koupil??

Juraj22 (169) napsal 07.12.2020 v 17:22+1

Jak už se tady někdo zmínil, je to takovej "kočkopes" a navíc ta brutální váha, o ceně ani nemluvě
Určitě to je dobrá mašina, ale do města a "okolí by aspoň mě bohatě stačil nějakej skůtr za 1/3 ceny

SuperSic58 (1307) napsal 07.12.2020 v 15:36-1+2

Raději Tmaxe, tohle je takovej kočkopes

hobr (11) napsal 07.12.2020 v 15:03-1+1

Váha - 235 kg, děkuji nechci...

RenekD (47) napsal 07.12.2020 v 14:29-6+2

Za mě úplně zbytečná motorka, pokud to teda vůbec nazvat motorkou.... a skútr to taky není, takže předmět na dvě věci

TomProv (24) napsal 07.12.2020 v 13:57

Honzis, máš můj obdiv kvůli té zimě. Určitě jsi byl rád, když byl test za tebou

2 reakce

Honzis
Honzis 07.12.2020 v 14:05

Hele jo Ale ono je blbý říct, že jsem byl rád, že je test za mnou. Já bych jezdil, až bych brečel, ale bylo fakt hnusně


BadRX (84) napsal 07.12.2020 v 12:09-2+1

To je tak vošklivý, že jsem myslel, že je to z Německa!

goes (8) napsal 07.12.2020 v 11:04+1

Za mne fajn, jen skoda, ze..

1. nema nastavovaci plexi, kdyz to ma manualne XADV a elektricky 125/300/350 Forza
2. nema kryty rukou (ani jako prislusenstvi)
3. kdyz ma Honda carplay na africe mohla to dat i zde a o xadv a nemit ten hloupou zvukovou navigaci

Cena adekvatni tomu co to nabizi. Vysperkovana za 330-340, porad je to o 60 mene jak byvale C650 nebo soucasna Xmax...

31081 (666) napsal 07.12.2020 v 10:18+1

Skútr pěknej.Ale cenovka 300 mě osobně za skútr adekvátní nepřipadá Do 200

pycha (12) napsal 07.12.2020 v 09:10-1+1

Až na ten řetěz dobrý

CRF1000 (91) napsal 07.12.2020 v 08:35-1

parádní motorka, Honda by měla udělat ještě velkou Forzu s motorem 1100ccm z Afriky




TOPlist