yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sfv (17) napsal 29.07.2022 v 18:48

Chtěl bych T-Maxe 530-560 , ale asi koupím X-ADV to je pecka!!

JoskaH (444) napsal 29.06.2022 v 10:34

Kymco Ak550....Jezdí, vypadá a zní parádně.

chibuck (1) napsal 14.06.2022 v 02:04

srovnávat 750 tku s DCT řazením, s půllitrem s variátorem to nejde.

SuperSic58 (1307) napsal 10.06.2022 v 05:24

Tak skútr má mít variátor, takže jasnej T-Max, jen škoda, že ten novej model už neni tak pěknej, ten předek zkurvili, stejně jako zkurvili i MT-09. Yamaha má teď nějakýho designéra na barbiturátech. To X-Adv taky vypadá pěkně. Díky za test kluci!

ZDENY777 (15) napsal 09.06.2022 v 17:37-1

Tenhle test je úplně o hovně, tak ho udělám po svém znovu. Pokud se budu dívat na design jasně vede Xadv, zbytek je spíše ošklivost. A teď k Xadv, které je kapitola sama pro sebe a nazývat ho skůtrem je ponižující, protože tahle věc má obrovský potenciál oproti těm dvěma ošklivým kačátkám. Moje zkušenosti pramení z porovnání CRf 1000 Africa Twin Adventure Sports a nyní nejnovější verze právě Xadv a tak to řeknu narovinu Xadv je pecka!!! A to že nemám Afriku nelituji ani minutu a proč? Skvělá ovladatelnost, motor 750 daleko lepší než 1000 a nekvičí jak u Afriky, Dct řadím manualně když se chci pěkně svézt, alena rozdíl od Afriky je tak citlivé že nahradí plně spojku a musím říct že v lehčím offroadu zábavnější než Afrika. Samozřejmostí je okamžitá montáž stupaček, které posunou Xadv do dravého a přesného nářadí, které vás bude bavit. A ještě recenze ze skůtr magazínu kdy redaktor prohlásil že Král TMax je mrtev a král je Xadv Takže je to pecka!!!https://www.youtube.com/watch?v=kVK9edg2JxQ

Tata_2 (0) napsal 09.06.2022 v 11:05

Ahoj,

mám na Forze 750 DCT natočeno 3600 Km.

Není pravda, že zrcátka nejdou na F750 seřídit. Stačí špičaté ouška naštelovat víc dolu a výhled i při mojich 189 cm fakt luxus, a víš co se za strojem děje.


Co se nádrže že týče, není to nic moc a tankuji co 250 km. Na druhou stranu infotime hlásí nikoli předpokládaný dojezd, ale spotřebované litry. Takže jednoduchou matikou víš kolik Ti v nádrži zbývá.

Foto : TripB - ujeté km, 749 km, Trip B Cons - spotřebované palivo 32,4 l , Trip B AVG. Cons. - průměrná spotřeba 4,3 l/km

Trip A se automaticky nuluje při dotankování, takže Trip b si nechávám jako info za celou cestu.

Hlásí to celkem přesně, ještě se mi nestalo že bych dotankoval víc než F750 hlásila, že spotřebovala.


V režimu sport, se z F750 stává jinej stroj. V nedělní koloně aut co plynule jede 95 Km/h pořád F750 akceleruje, a i se svou hmotností bezpečně předjíždíš auta, jako dospělá motorka, ne jako skůtr s variátorem.

Jasně že pak i podle toho baští.

Co vidím jako slabinu je zadní blatník. Pokud chytneš déšť, i přes tři kufry máš špinavý záda

Tata_2 (0) napsal 09.06.2022 v 10:57

Ahoj,

mám na Forze 750 DCT natočeno 3600 Km.

Není pravda, že zrcátka nejdou na F750 seřídit. Stačí špičaté ouška naštelovat víc dolu a výhled i při mojich 189 cm fakt luxus, a víš co se za strojem děje.

Co se nádrže že týče, není to nic moc a tankuji co 250 km. Na druhou stranu infotime hlásí nikoli předpokládaný dojezd, ale spotřebované litry. Takže jednoduchou matikou víš kolik Ti v nádrži zbývá.

Foto : TripB - ujeté km, 749 km, Trip B Cons - spotřebované palivo 32,4 l , Trip B AVG. Cons. - průměrná spotřeba 4,3 l/km

Trip A se automaticky nuluje při dotankování, takže Trip b si nechávám jako info za celou cestu.

Hlásí to celkem přesně, ještě se mi nestalo že bych dotankoval víc než F750 hlásila, že spotřebovala.

V režimu sport, se z F750 stává jinej stroj. V nedělní koloně aut co plynule jede 95 Km/h pořád F750 akceleruje, a i se svou hmotností bezpečně předjíždíš auta, jako dospělá motorka, ne jako skůtr s variátorem.

Jasně že pak i podle toho baští.

Co vidím jako slabinu je zadní blatník. Pokud chytneš déšť, i přes tři kufry máš špinavý záda

WobRetnuh (110) napsal 09.06.2022 v 07:37

Proč ten pán hned v úvodu vynechal jednoho z největších výrobců skútrů na světě? Je to u nás trochu opomíjená značka SYM. Ta má také model v této kategorii a to MAXSYM dokonce ve dvou kubatůrách. Měl jsem od SYMu 125ccm skútr a byl jsem s ním docela spokojený.

scott67 (76) napsal 09.06.2022 v 04:21

Skůtry ztrácí kouzlo v okamžiku, kdy se pod nohy nedá usadit kastl piv. V tomto vede Kymco Dink 150 a ostatní je zbytečná stafáž.

goes (8) napsal 08.06.2022 v 19:44

Nove XADV 2022 mam.. jinak k clanku

1: opravdu ma Forza 750 elektricke plexi? ja mel za to ze prave na rozdil od male 300/350 nema
2. plotny a mista pro nohy ma xadv naopak vice a navic umoznuje hodint nody za jizdy pod sebe jako na motorce. Pri mych 188 tam mam o parnik vice mista na nohy a moznosti je posunovat dopredu a dozadu jak na Forze
3. Forza a XADV jsou si technicky podobne akorat v tom motoru a prevodovce, jiank jsou to uplne jine svety a musim rici, ze podvozkove xadv funguje lepe i na silnici. S priplatkovymi deflektory nefouka ani ve 160 krom ramen
4. pod sedlo se u teto troji velze to stejne, napr. miji vyklopnou XL helmu od Shoi nedam pod sedlo ani u jedne... takze ty rozdily jsou naprosto kosmeticke. Tmax taky zadny kufr v podstatee nema, to neni mensi xmax...

Kazdopadne jak tu uz nekdo psal. DCT je dost diskomfortni prevodovka. DO mesta vylozene neni tam CVT vladne o parnik. DCT proste cuka 1-2 je dost neprijemna a nepomuze ani rucni razeni. Za jizdy uz to tak hrozne neni, ale v nizsich rychlostech prerazovani 2-3 je taky dost cukave (ale to sem vedel pred koupi, dela to kazdy).

samo xadv tim, ze je o 15-20 cm sirsi jak tmax/forza tak do mesta to celkove neni ideal, ale komfort jizdy je na tom za mne nejlepsi, poset pekne vzprimeny. Adventure ambice pri 150 mm zdvizich, coz ma napr. i Versys jsou nulove, je to proste takova "octavia scout s prednim pohonem" :) ale stylovka super, byt za cenu nove GS s vybavou co mam.

Vsechny 3 skutry jsou super za mne. Byt za mne bych preferoval TechMaxe pred forzou, ktera mi nedava uprimne smysl, ale je zase o 100k levnejsi jak yamaha, ale zase ta vybava tech maxe je nekde jinde.

Co bych treba u hondy ocenil, nez ten ensmysl hlasove navadeni je CarPlay kor, kdyz to ma jak nova NT tak i afrika. A hlavne tam chybi tempomat, pri tom vykonu a pri automatu velka skoda. Ale zase co by pridavali v budoucnu :)

Neo (10) napsal 08.06.2022 v 18:10+3

Většinou si toho nevšímám, ale když už jsem slyšel v první minutě asi po 20 slovo vlastně, tak jsem poprvé na tomto serveru vypl video a šel číst radši zbytek článku. Chlapi, nejsem žádný jazykozpytec, ale toto fakt tahá uši, zkuste na to dávat bacha, dik.

Onasis12 (1) napsal 08.06.2022 v 17:46+1

Měl jsem T max 2008 pak jsem přešel na Hondu 750 NCX a nyní jsem opět koupil aktuální verzi T max 2022 ve verzi těch max. Musím uznat že za tu dobu se to posunulo úplně někam jinam a aktuální verze je prostě super i když si to nechají sakramensky zaplatit, ale každá radost něco stojí

chibuck (1) napsal 08.06.2022 v 17:25

DCT převodovka prý při nízkých rychlostech, např. při popojíždění na parkovišti cuká, vzhledem k hmotnosti asi problém

Hondasl (107) napsal 08.06.2022 v 14:59+1

Po šesti letech na nc 750 dct musím říct že je to paráda. Z těchto modelů bych si ale nevybral. vysoké a málo místa pro nohy. zlatý Burgman 400. kéž by začali dělat znovu 650ku. Řazení dct je skvělé, ale s variátorem se mi spolupracovalo daleko lépe.

Tomr (11) napsal 08.06.2022 v 14:12+1

Měl jsem Tmax 08 a najel na něm 25 000km, skvělý návykový stroj a nemohu než souhlasit, že to je a vždy bude skvělé svezení s velmi nízkými nároky na údržbu. Bohužel s batůžkem chybí na cestování boční kufry a výkon.
Forzu 750 jezdím druhou sezonu, mám najeto 9500km a je to prostě více o cestování. Výkon stačí a svižné ježdění ve dvou je bez problémů. Boční kufry vozím, jen když jedeme ve dvou. Bez kufrů je stejně divoká, ne-li víc než 08 TMax.
Nádrž mohla mít 15L, ale kdo ujede 250km bez toho, aby si rád protáhl nohy, záda...a sedací část

Ukrutor (10) napsal 08.06.2022 v 14:08

Mám Forzu 750, DCT je skvělé, už su velkej a vyblbnutej kluk a zvyknul sem si na pohodlí automatu v autě, proto sem ho chtěl i na motorku. Žádné kovové zvuky se nekonají, asi chyba konkrétního kusu. Spotřeba je úžasná, abych se dostal na 4 litry, to už musí být jízda s baťůžkem po dálnici kolem 150 km/h. Jen připomínka, v článku je párkrát zmíněno elektrické nastavení plexi u Forzy. Nic talového ma Forze není a co vím, tak ani nejde objednat. A nebo na mou Forzu zapoměli

1 reakce

Kuzin
Kuzin 08.06.2022 v 18:17

@Ukrutor: Díky za upozrnění-opraveno. Šotek se vloudil. Chyba na naší straně , omluva všem. Ele. má 125,350. Ve video je řečno ok. LR.


Dzawar (111) napsal 08.06.2022 v 11:54

DTC mě zatím, přez velkou chválu neoslovilo a to jsem jel i na CTX700 , NC700 NC 750X + obě afriky.. . Kupodivu mi přijde že CTX700 řadilo nejrychleji . NT1100 trvalo pocitově 3s než šupnul 2 kvalty dolů + jsi hrál aby to necuklo . Ale žádné kovové zvuky jsem neslišel . Naproti tomu jsem byl unešenej z ADV350 . Možná to bylo tím , že jela skupina . Variátor má něco do sebe ! Pokud se naučíš dobře žadit bez spojky tak je DCT 3x pomaleší do města zase ucukaný , to už je lepší variátor .

PremdaHonda (108) napsal 08.06.2022 v 11:05+1

Jako skalní příznivec Hondy bych z těchto tří volil Yamahu, nemám rád pohon řetězem ani na motorce, natož na "skútru".

steve2 (102) napsal 08.06.2022 v 10:57

K tomu vychvalovanemu DCT. Po přečtení spousty chvály od různých redaktorů jsem uz i já co radi na různých motorkach již více než 30 let, nabyl dojmu, ze to musí tedy byt skvělý a jel si půjčit NT1100 s DCT. Prvních 500 metru mi to prislo vazne fajn. Pak jsem si všiml kovového zařinčeni v převodovce při každém řazení. Celou jízdu to bylo stejné at se radili nahoru nebo dolu nebo i manuálně. Asi je to vlastnost, ale taková kterou já na své motorce urcite nechci. Vy jste to při testu neslyšeli? O tom, ze to vůbec neřadilo hlavne před zatáčkama jak bych si já představoval ani nemluvím. Zázrak techniky si půjčil i kamarád a dojmy má stejné. Takže za mě možná dobré pro nekoho kdo přechází ze skútru na motorku, ale asi ne pro zkušené motorkáře. A ještě poznámka: x-ADV a Forza 750 jsou konstrukčně z 95% motorky, ne skútry.

zolik. (35) napsal 08.06.2022 v 09:55

Kontrolní otázka pro odborníky i neskútraře: jak dlouho se u Nissinu vyrábí a Honda si osazuje ty nadčasové nádobky na brzd.kapalinu -35 let?




TOPlist