Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Keď tie komentáre čítam musím sa smiať, dnes tu máme afriku z automatom, rebela z automatom a motorkári sa z nich idú pos.ať a to neprešlo ani pätnásť rokov
Keď tie komentáre čítam musím sa smiať, dnes tu máme afriku z automatom, rebela z automatom a motorkári sa z nich idú pos.ať a to neprešlo ani pätnásť rokov
Tak jsem si myslel, že ta zbytečná přetechnizovanost se
zastaví u aut ! Ó jak jsem se mýlil !!
Tak jak si čtu diskuzi...hanba mluvit ! Vy chválilkové
jestlipak víte, že si možná na tom nevyměníte možná ani
žárovku !!
Dneska jsem se na DN-01 projel... zvláštní zážitek. Motor potěšil, jízda v pohodě, jen náklony a manipulace v horším terénu (mokrá tráva) nic moc. Skútro-choppero-motocykl s hydrostatickým převodem je podle mne super pro lidi co nevnímají jízdu na motocyklu jako nutnost se nějak zařazovat, exhibovat s chopperem, lámat rekordy v náklonech, ale ocení snadnost ovládání a nabídku pohodlí přičemž je jim klasický skůtr z jakéhokoliv důvodu málo. Ještě si chci zkusit MANU 850, protože tohle bylo na mně až moc úlet a moc křižník na to kudy a jak já jezdím.
Nez zacnete pomlouvat, zkuste se na to svezt. To razeni je sranda a okamzita akcelerace na svetlech taky. Myslim, ze dost lidi tady, nevi co pomlouva. Sve kupce, to mit bude.
Tak jsem na ní už ujel asi 1000km, dřív jsem vlastnil fezero 600, ale to je asi 8let zpět, já si DNko koupil prostě protože jsem nechtěl kupovat skútra a ani normální mašinu, stejně s tím budu jezdit hlavně po Praze a nemám chuť pořád řadit, nahoru a dolů a pořád dokola, u mě to splnilo očekávání, negativa také samozřejmě jsou, ale každy výrobek má svého kupce a určitě nezapadám ani do jediné hanlivé kategorie, které níže v diskuzi proběhly. Když se mě lidi ptají, tak říká,, že to je taková skútro motorka, prostě takovej hybrid. nazdáár
je vidět že jsme v česku, tady jsou lidi fakt děsný konzervy.né každý touýí po klasický mašině, určitě bych se na tom rád svezl a rozhodně bych to hend nezatracoval, podle mě si to své zákazníky rozhodně najde a málo jich nebude, tedy kromě ČR
Tak jsem si pořídil jedinou oficiálně dovezenou ´DN-01 do ČR, tedy předváděčku, kterou jste zde testovali. První pocity jsou skvělé. Zkusím ji ještě o víkendu pořádně projet, ale jak se tak dívám z okna, tak se mi do toho moc nechce.
Tak jsem se vrátil z dovolené po Alpách a potkal jsem dokonce 3kousky. Designově hooodně povedená. Stojící na parkovišti se stala okamžitě centrem všeho dění. Fakt je ten, že posez s takovým designem nejde dohromady a přišel mi trochu komický. Také se dalo vypozorovat, že do alpských průsmyků tahle motorka nebude to pravé, řidiči jeli doslova jako pos... Zkráceně výstřední, idividuální, cool, ale jen pro někoho...
videl jsem ji na Honda dnech jak tam litala a malem mi vypadli oci, genialni napad a snad kazdej si to sel prohlizet...radsi by jsem koupil DN nez skutr a pokud by jsem chtel pohodu? nekoupim choppera, ale taky DNko. vypada squele
Vzhled vypada pekne, ale s tim posezem bych to nekoupil. Nevadi mi cruisery, naopak, doufam, ze si jednoho nekdy sam koupim, ale k tomuhle se mi to nejak nepasuje.
A automaticka prevodovka je pro me jasny konec, ja neci >D
Ale jinak krasny stroj, i kdyz ne pro me. Vetsina vykriku techniky je ve sve podstate krasnych...
lol Vysoká spotřeba potvrzuje, že tahle převodovka nemá na motorce co dělat. A že by to byla nějaká novinka? Tak to také ne - je to opravdu jen obyčejný hydrostat využívající axiálního hydromotoru. Najdeš to pomalu na každém zahradním traktoru, které Honda mj. také vyrábí. Takže nová je jen myšlenka, použít takovou převodovku na motorce. Nemyslím že je správná, protože (jak už jsem v jedné dřívější diskusi zmínil) má oproti klasické mechanické převodovce mizernou účinnost. Na zahradním traktoru to tolik nevadí, protože tam na pojezd spotřebuješ jen část výkonu motoru (a zbytek na pohon sekačky a jiných strojů), jenže na motorce ano - tam převádíš 100 výkonu a ta ztráta je tím pádem mnohem výraznější. :o
Hmmmm tak to můžou být v Hondě spokojení tak dlouhá debata o takovém slepenci, to nebylo ani u CB1000R.Přitom to klidně mohlo zvniknout, že uklízeli po sezóně ve skladu a z toho co zbylo si skladníci udělali To-To na jízdu po hale a starý Soichiro to viděl a líbilo se mu To.Fakt klidně to tak mohlo být.
Pane jo, tolik plivaní a silných slov... Kolik z Vás ji vidělo v reálu a svezlo se? Prostě je to pokus o něco nového a tak bych k tomu i přistupoval. Navíc věřím tomu co tady už někdo napsal, že časem se něco podobnýho objeví v nabídce u konkurence.
Každopádně má u mě Honda plus za to, že se nebojí přijít s něčím co je úplně mimo všechny zvyklosti a to bez ohledu na to jestli se mi DN líbí a nebo ne. Já myslím že to snad znáte: "Kdo nic nedělá, nic nepokazí."
Hele architekte, ukaž mi fabriku, která dělá motorová vozidla bez toho, aniž by ta podstata, tedy pohonná jednotka, nebyla právě ve svý podstatě prachsprostej (většinou čtyřtaktní) spalovací motor od pana Otta (první čtyřdobý spalovací motor, který využíval benzín, sestrojil v roce 1876 německý inženýr Nicolaus Otto - Wikipedie). Mluvím tady nikoli o podstatě pohonu, ale o věcech souvisejících - viz převodovka DN-01 a pod.
Homer tady mluví o pokroku, o nových technologiích a tak podobně. Ale ta podstata - pohonná jednotka je prachsprostej dvoválec z Afriky a Transalpa tuším z roku 1987. Takže je víc než 20let starej. Ne že by to byl špatnej motor, ale o high tech bych rozhodně nemluvil. Takže tohle není motorka budoucnosti, to se jen tak snaží vypadat.
Interceptor:Taky sem "technický typ",ale "kosmické" technologie v odpudivém kabátu mě neberou.Zajímalo by mě,kam je tento "Mutant" mířen.Technologicky na úrovni pro mě také znamená,že Enduro je Enduro a supersport je supersport,ale co je toto?Snaha o multifunkční motorku?Dort pejska a kočičky?
Az tyhle "Auto-motorky" budou vyrabet vsichni - a sem prsvedceny, ze budou, taxi bude moct vybrat kazdy svuj styl. Honda ted prisla s timhle cross-overem, uvidime s cim prijdou dalsi.
Kazdopadne i ja bych dal prednost Mane 850 :o)
Keď tie komentáre čítam musím sa smiať, dnes tu máme afriku z automatom, rebela z automatom a motorkári sa z nich idú pos.ať a to neprešlo ani pätnásť rokov
Keď tie komentáre čítam musím sa smiať, dnes tu máme afriku z automatom, rebela z automatom a motorkári sa z nich idú pos.ať a to neprešlo ani pätnásť rokov
1 reakce
ahoj,no za mě musím říct že bych do ní šel moc se mi líbí,jsem skutrista tak k tomu mam blízko a ten design no opravdu raketka
Tak jsem si myslel, že ta zbytečná přetechnizovanost se
Vy chválilkové
zastaví u aut ! Ó jak jsem se mýlil !!
Tak jak si čtu diskuzi...hanba mluvit !
jestlipak víte, že si možná na tom nevyměníte možná ani
žárovku !!
Wictore koukam ze sen se stal u tebe skutecnosti
Po precteni cele diskuze clovek jen zasne kolik pitomcu ma doma klavesnici
Podle mě povedenej kousek
Jediný co mě straší je ta spotřeba, ale dost silně o DN uvažuju
Dneska jsem se na DN-01 projel... zvláštní zážitek. Motor potěšil, jízda v pohodě, jen náklony a manipulace v horším terénu (mokrá tráva) nic moc. Skútro-choppero-motocykl s hydrostatickým převodem je podle mne super pro lidi co nevnímají jízdu na motocyklu jako nutnost se nějak zařazovat, exhibovat s chopperem, lámat rekordy v náklonech, ale ocení snadnost ovládání a nabídku pohodlí přičemž je jim klasický skůtr z jakéhokoliv důvodu málo. Ještě si chci zkusit MANU 850, protože tohle bylo na mně až moc úlet a moc křižník na to kudy a jak já jezdím.
Nez zacnete pomlouvat, zkuste se na to svezt. To razeni je sranda a okamzita akcelerace na svetlech taky. Myslim, ze dost lidi tady, nevi co pomlouva. Sve kupce, to mit bude.
Tak jsem na ní už ujel asi 1000km, dřív jsem vlastnil fezero 600, ale to je asi 8let zpět, já si DNko koupil prostě protože jsem nechtěl kupovat skútra a ani normální mašinu, stejně s tím budu jezdit hlavně po Praze a nemám chuť pořád řadit, nahoru a dolů a pořád dokola, u mě to splnilo očekávání, negativa také samozřejmě jsou, ale každy výrobek má svého kupce a určitě nezapadám ani do jediné hanlivé kategorie, které níže v diskuzi proběhly. Když se mě lidi ptají, tak říká,, že to je taková skútro motorka, prostě takovej hybrid.
nazdáár
je vidět že jsme v česku, tady jsou lidi fakt děsný konzervy.né každý touýí po klasický mašině, určitě bych se na tom rád svezl a rozhodně bych to hend nezatracoval, podle mě si to své zákazníky rozhodně najde a málo jich nebude, tedy kromě ČR
Design jednoduchý - pustili panel na TDMko
Tak jsem si pořídil jedinou oficiálně dovezenou ´DN-01 do ČR, tedy předváděčku, kterou jste zde testovali. První pocity jsou skvělé. Zkusím ji ještě o víkendu pořádně projet, ale jak se tak dívám z okna, tak se mi do toho moc nechce.
Tak jsem se vrátil z dovolené po Alpách a potkal jsem dokonce 3kousky. Designově hooodně povedená. Stojící na parkovišti se stala okamžitě centrem všeho dění. Fakt je ten, že posez s takovým designem nejde dohromady a přišel mi trochu komický. Také se dalo vypozorovat, že do alpských průsmyků tahle motorka nebude to pravé, řidiči jeli doslova jako pos... Zkráceně výstřední, idividuální, cool, ale jen pro někoho...
videl jsem ji na Honda dnech jak tam litala a malem mi vypadli oci, genialni napad a snad kazdej si to sel prohlizet...radsi by jsem koupil DN nez skutr a pokud by jsem chtel pohodu? nekoupim choppera, ale taky DNko. vypada squele
libi se mi... vypada jako zraloci tlama
Vzhled vypada pekne, ale s tim posezem bych to nekoupil. Nevadi mi cruisery, naopak, doufam, ze si jednoho nekdy sam koupim, ale k tomuhle se mi to nejak nepasuje.
A automaticka prevodovka je pro me jasny konec, ja neci >D
Ale jinak krasny stroj, i kdyz ne pro me. Vetsina vykriku techniky je ve sve podstate krasnych...
Oprava: 100 procent výkonu
lol Vysoká spotřeba potvrzuje, že tahle převodovka nemá na motorce co dělat. A že by to byla nějaká novinka? Tak to také ne - je to opravdu jen obyčejný hydrostat využívající axiálního hydromotoru. Najdeš to pomalu na každém zahradním traktoru, které Honda mj. také vyrábí. Takže nová je jen myšlenka, použít takovou převodovku na motorce. Nemyslím že je správná, protože (jak už jsem v jedné dřívější diskusi zmínil) má oproti klasické mechanické převodovce mizernou účinnost. Na zahradním traktoru to tolik nevadí, protože tam na pojezd spotřebuješ jen část výkonu motoru (a zbytek na pohon sekačky a jiných strojů), jenže na motorce ano - tam převádíš 100 výkonu a ta ztráta je tím pádem mnohem výraznější. :o
Hmmmm tak to můžou být v Hondě spokojení tak dlouhá debata o takovém slepenci, to nebylo ani u CB1000R.Přitom to klidně mohlo zvniknout, že uklízeli po sezóně ve skladu a z toho co zbylo si skladníci udělali To-To na jízdu po hale a starý Soichiro to viděl a líbilo se mu To.Fakt klidně to tak mohlo být.
Pane jo, tolik plivaní a silných slov...
Kolik z Vás ji vidělo v reálu a svezlo se? Prostě je to pokus o něco nového a tak bych k tomu i přistupoval. Navíc věřím tomu co tady už někdo napsal, že časem se něco podobnýho objeví v nabídce u konkurence.
Každopádně má u mě Honda plus za to, že se nebojí přijít s něčím co je úplně mimo všechny zvyklosti a to bez ohledu na to jestli se mi DN líbí a nebo ne. Já myslím že to snad znáte: "Kdo nic nedělá, nic nepokazí."
A co bys chtěl od chopperu??? :
Masina to sice neni,ale proc se branite porad novym vecem???
OK, převoovku beru. Ale ocelový rám, klasická vidle, motor 20let starej, váha čvrt tuny, spotřeba 8litrů.
Vadí mi prostě ty future-řeči.
Hodně mi to připomíná nápad "značky" yuki. Trochu skůtr, trochu chopper, trochu zmrzlina.
Ale je to dost fuj obojí.
1000 lidí, 1000 chutí.
Hele architekte, ukaž mi fabriku, která dělá motorová vozidla bez toho, aniž by ta podstata, tedy pohonná jednotka, nebyla právě ve svý podstatě prachsprostej (většinou čtyřtaktní) spalovací motor od pana Otta (první čtyřdobý spalovací motor, který využíval benzín, sestrojil v roce 1876 německý inženýr Nicolaus Otto - Wikipedie). Mluvím tady nikoli o podstatě pohonu, ale o věcech souvisejících - viz převodovka DN-01 a pod.
Homer tady mluví o pokroku, o nových technologiích a tak podobně. Ale ta podstata - pohonná jednotka je prachsprostej dvoválec z Afriky a Transalpa tuším z roku 1987. Takže je víc než 20let starej. Ne že by to byl špatnej motor, ale o high tech bych rozhodně nemluvil. Takže tohle není motorka budoucnosti, to se jen tak snaží vypadat.
Interceptor:Taky sem "technický typ",ale "kosmické" technologie v odpudivém kabátu mě neberou.Zajímalo by mě,kam je tento "Mutant" mířen.Technologicky na úrovni pro mě také znamená,že Enduro je Enduro a supersport je supersport,ale co je toto?Snaha o multifunkční motorku?Dort pejska a kočičky?
Az tyhle "Auto-motorky" budou vyrabet vsichni - a sem prsvedceny, ze budou, taxi bude moct vybrat kazdy svuj styl. Honda ted prisla s timhle cross-overem, uvidime s cim prijdou dalsi.
Kazdopadne i ja bych dal prednost Mane 850 :o)