Honda CRF450R 2011
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický , Radek Lavička | Zveřejněno: 24.11.2010 | Zobrazeno: 23 522x
Kapitoly článku
A co na jedenáctkovou Hondu CRF450R říká David Kosmák?
David KosmákJezdec MEZ MČR MX2 na stroji Yamaha, kde letos skončil na devátém místě a ve Slovenském mistráku na místě druhém.
Věk: 22 let
Výška: 185 cm
Váha: 73 kg
„Honda CRF450R mi přijde jako hodná a vzhledem k objemu krásně plynulá mašina. I když se zapomene podřadit, motorka se bez problému plynule rozjíždí. Její motor má opravdu krásnej spodek. Mezi nejsilnější stránky nového CRF řadím výbornej průběh i se sériovým výfukem v celém pásmu otáček. Když se otevře, jede celkem dobře i ve vršku a navíc krásně a přesně řadí kvalty v plným plynu. Jediná věc, která mě u Hondy zarazila, byla horší účinnost brzd.
Vzhledem k charakteristice výkonu a tedy možnosti vyjíždět velmi rychle ze zatáček, se nechá zatočit hodně na krátko. Taky utažené zatáčky kolem nohy nejsou v sedle CRF problémem. Mašina se chová celkem pěkně v měkkém terénu, jaký dneska byl. Co se týče pérování, musel jsem si ho naklikat podle svých potřeb. Zajímavé bylo, že na místě nebyla změna tolik patrná, ovšem za jízdy už to bylo o poznání lepší. K dokonalému naladění bych však potřeboval více času, abych si s nastavením mohl více pohrát.
Když to shrnu, jedná se o hodnou motorku, která člověka neucuká. Na závodní použití to bude chtít ještě nějakou korunu investovat a dostat jí výkonově vejš. Pokud bych na motorce měl závodit, asi bych něco udělal s přední brzdou, která po nějaké době ztrácí na účinku. Také bych vyměnil výfuk, protože bych potřeboval větší vršek.“
Pocity Vaška Železníka z jízdy na modelu 2011
"Ač jsem měl dlouhou pauzu, tak musím přiznat, že jsem byl překvapen tím, jak motocykl jde od spodku. Na druhý, třetí stupeň při výjezdu ze zatáčky téměř není potřeba spojovat. Co se týče nejvyšších otáček, to poznáme na rychlejších tratích, protože výfuk je oproti minulému modelu upraven."
Informace o redaktorovi
Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Radek Lavička - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz