Honda CBR600RR vs Suzuki GSX-R 600 vs Yamaha YZF-R6
Text: Tomáš Mikšovský , Tomas Mysliveček , Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 18.8.2008 | Zobrazeno: 139 804x
Kapitoly článku
Motorky jsem z hlediska praktičnosti testoval v silničním provozu a jejich hlavní síly měřil na automotodromu v Mostě. Hned v úvodu musím říci, že oba stroje byly příjemným překvapením a opět mě ujistily, že tato vysoká liga šestistovek není o nic menší zbraň než kdejaká litrová mašina.
Yamaha R6? Zbraň pro závodní okruh, méně použitelný stroj pro víkendové ježdění. Vyšší posed jezdce nakloněného na předloktí, tvrdší sedlo a tvrdší podvozek. Slušné brzdy a opravdu nabroušený motor. Tenhle bike bych doplnil o tlumič řízení a ukazatel zařazeného rychlostního stupně. Pak už jenom schovat plastové kapoty a nahradit je laminátem…. . Jedná se o moc povedenou motorku, kterou bych pro ježdění na okruhu vřele doporučil.
Mým vítězem na okruhu je tedy jednoznačně R6, favoritem na silnici GSX-R.
Libor Milota
Autor: Jarda, střih: Mira
Suzuki GSX-R 600
Sůza působí uhlazenějším, čistším a plynulejším dojmem. Níže umístěná měkčí sedačka, měkčeji laděný podvozek, brzdy s rychlým nástupem, ale o něco horším účinkem při dlouhém brzdění. Motor se slušným závěrem ve vysokých otáčkách a nepatrným propadem ve středním rozsahu. Motorka je oproti Yamaze vybavena tlumičem řízení a ukazatelem zařazeného rychlostního stupně. Podle mého se jedná o stroj určený spíše pro silniční provoz s výbornými vlohami pro občasné svezení na závodním okruhu. Myslím si však, že i na zkušeného jezdce čeká nad 10-ti tis.otáčkami nemalé překvapení!
Yamaha YZF-R6
Mým vítězem na okruhu je tedy jednoznačně R6, favoritem na silnici GSX-R.
Libor Milota
Video přehrajete kliknutím na tento obrázek:
Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.
Autor: Jarda, střih: Mira
Informace o redaktorovi
Tomáš Mikšovský (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 174 cm
Tomas Mysliveček (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 189 cm
Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz