globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SV-DR (29) napsal 18.11.2019 v 12:44

Do Horneta dať perfektný motor z Yamahy a bude to dokonalé

papiboy (1260) napsal 12.11.2019 v 17:37

Tatinkuv chlapec nevysvetlil, len napísal svoj názor.

Trochu ma prekvapilo, že Tušák reagoval na tie trubkové riadítka u lacných kúskov strednej triedy, pričom po tomto teste sa neozval:

https://www.motorkar...krizniku-39674.html?

Aj keď na tej mega-drahej BMW K1600 Grand America tento korman je fakt "pěst na oko"...
Je praktický, ale dizajnovo kuevsky vybočuje zo štandardu vyššej kategórie...



(Samozrejme viem, že ten koráb je v ponuke aj s inými riadítkami...)

LuckyLoser (89) napsal 12.11.2019 v 16:53+1

No, tatinkuv chlapec to s těma riditkama vysvětlil. Ale vlastně co proč a jak? Jaké jiné řidítka má Tušák na mysli?

papiboy (1260) napsal 12.11.2019 v 14:15+1

Tušák , fakt nechcem byť konfrontačný, ale v tomto s tebou nesúhlasím.

Jednoduché trubkové riadítka na nižšie triedy jednoducho patria, kadejaké predizajnované zázraky sa väčšinou montujú len na veľké autobusy, prípadne na niektoré skútre.

Trubkové riadítka sa dajú veľmi ľahko nastavovať (k sebe - od seba), jednoduchými doplnkami sa dá meniť ich výška, lacno sa vymenia za užšie alebo v určitom rozsahu aj za širšie, namontuješ na ne kadejaké typizované doplnky a držiaky. Ak sa náhodou poškodia, výmena je lacná.

Síce iné, ako trubkové som moc ani neskúšal, ale suverénne najchujovejšie boli riadítka (netrubkové, dizajnové) na otcovom skútri Tatran 125, nepadli moc do ruky a s nejakým nastavením nikto nič už neurobil.

Ja som na Guzzine hneď po zakúpení napr. bez problémov nastavil korman pár centi viac od seba, na CBF 1000 som bez problémov nahodil do pôvodných úchytov o 5 centi širšie riadítka, ako boli pôvodne (kabeláž aj hadičky to v pohode dali).

Teraz na S-kovom SV mám tiež vysoké a širšie riadítka, ušil som ich na seba a sú perfektné.

Za nič na svete by som nechcel iné, ako trubkové, srať na design, na ktorý majú ľudia aj tak velice rozdielne názory...

No, doplním:
Design zas nie je až tak nepodstatný, aj trubkové riadítka môžu byť škaredé, dokazuje okrem nejakých číňanov aj nemenovaný koráb BMW

Tušák- (9) napsal 11.11.2019 v 20:09-1

Ale jediný co nechápu proč pořád na všechny naháče dávají ty primitivní trubkový řidítka. Oproti dizajnu a technice to vypadá jak pěst na oko.

LuckyLoser (89) napsal 11.11.2019 v 19:17

No reportéři, a teď to oveste kuframa, naložit doplna a do Španělska a zpět. Pak se moc o vysedávání psát nebude. Je smutné, že se dnes bere motorka jako zábava, ne jako styl života a hlavně dopravní prostředek.

Orgovany (800) napsal 11.11.2019 v 19:13+4

Já bych si vybral jednoznačně hondu. Motorka se musí líbit a přesně opačněj dojem mám z Jamahy, je zkrátky divná. Kdežto honda má čistý a vyvážený dizajn .

Kabčo (21) napsal 11.11.2019 v 18:26-1+1

Mám Tracer 700 GT a že by ten motor byl neják extra špičkovej se mi nezdá, teda mněl jsem tu možnost prevézt se i na hondě a olitoval jem koupi yamahy. Koupil jsem to jako fungláč až mám na 10 let klid, ale vidím to na prodej a koupi CB650R . Navíc, abych pročistil řetez( co já delám témeř po každé jízde) musím dát dole zadnej blatník který je spojen s krytem řetezu, a dáva se dole fakt na hovno. A taky přepákovaní radičky abych pročistil přední rozetu. Když porovnám Yamahu a Aprilia pegaso strada co mám, tak jasně je silnejší a tvrdší, počítač ukazuje spotřebu ale to je všechno. Buď je Aprilie fakt dobrá a nebo tá Yamaha je až moc ospěvována.

SuperSic58 (1308) napsal 11.11.2019 v 18:17+1

jo tenhle dvouvál yamahy je poklad, ten švuňk odspodu je návykovej a v otáčkách pak ještě víc zabere, paráda. Ale novější a novější euronormy ho postupně kastrujou, nejlepší byl ten první, euro 3.

kratkej01 (51) napsal 11.11.2019 v 16:07+3

Když koukám na motor od Yamahy tak mám pocit že koukám na rozdeklovanou pračku nebo myčku.

Frankie (731) napsal 11.11.2019 v 15:17

Díky za výborný test. Skvěle napsáno, pěkné fotky. Hned bych se svezl...

Jinak ta Honda, na to že je to "jen" Honda, tak je fakt pěkná Je zajímavý vidět kam až se dostal bývalý Hornet

Kome (64) napsal 11.11.2019 v 13:46-1+1

Jen čistě vzhledově se mi Yamaha vůbec nelíbí, vypadá jako by se jim ten motor do rámu ani nevešel. To samozřejmě nic nemění na faktu, že ten motor je povedený.

JohnnyS08 (219) napsal 11.11.2019 v 11:38+2

hezký fotky, hezký video a smysluplnej text - fakt mi tenhle článek udělal v dnešním zamlženým studeným dopoledni radost

Akorát se s redaktorama neshodnu na "odsouzení" motoru Hondy - osobně mi tyhle "malý" čtyřválce s lineárním průběhem výkonu vyloženě sedí a jsem rád, že Honda (a Suzuki) nerezignovala na to, dávat je do naháčů střední třídy

libac22 (177) napsal 11.11.2019 v 09:22+1

Super test pánové a vše co v něm padlo tak se vším souhlas at co se týče křížení nebo tý kejvačky Díky za test + zvednutí nálady po ránu

Anti (391) napsal 11.11.2019 v 08:50+2

Trend je zřejmý.Veškerá plocha je rozdrobena ostrými zlomy,povrch každé součástky je různorodě složitě členěn a prolisován,ať už se jedná o bloky motorů nebo rámy.Kompaktní plochy jsou nahrazovány vícedílnými plastíčky.Celá motorka pak vypadá jako "transformers" a na mě působí dojmem "roztříštěné" konstrukce.Ale ono je to jedno,v žádném případě nejsem cílová skupina

mira592 (35) napsal 04.10.2019 v 21:14+1

Vše to je dosti futuristické. Méně je někdy více. Na mě toho mají motorky až moc.




TOPlist