Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já ji vlasnim,tak že trochu něco o Hornetu 07.Ovládání je perfektní(kam ji pošleš tam jede,oproti freizru06 je o hodně na akcel.rychlejší.Sedlo tvrdé.Schází ji polokapotáž(nikdo ji nedělá)Mam štítek od italské fi.docela povedený.Laďák nechci snížl by výkon.r.najedu 7000km.Jde jen o názor můj.Syn má fr.600 Tak mohu posoudit.HONDA JE HONDA Děkuji za pozornost
Tak mě se sice líbí víc model 05-06 co mám já, ale tohle je taky moc pěkná motorka (hlavně v černé barvě). Jinak na tý testovaný se mi nelíbilo sedlo, barva a štít! Docela bych ho chtěl zkusit na provnání :
No, jestli se mi motorka líbí nebo nelíbí je otázka vkusu a ne toho, jak dlouho jezdím. Já jezdím na motkách přes 20 let (nepočítám pincky). Holt se motorky a jejich vzhled vyvíjejí, klasický naháč s kulatým světlem ala 80-tá léta je už holt dneska anachronismus. Trochu mě udivuje, že mladý kluci tady volaj po klasice, mládí bylo přeci vždycky pro vývoj a novinky (toho Horneta určitě nenavrhoval designer padesátník). Nemyslím, že by to bylo až tak nepovedené, holt svět se mění.
Tak měl jsem možnost krátce srovnat a z jízdy teda jednoznačně lepší Hornet oproti GSR, hlavně podvozek, motor nejede jako všechny 6ky. Moc se mi ty nové tvary nelíbí a ta žluta barva?? v horší barvě jsem ho neviděl
Megacruiser: souhlas.. Rádoby moderní slátanina, to je ten správný výraz. Nejhorší na tom je, že se to spoustě lidem líbí.Ale většinou těm co s motorkama začínají...
Nejhezčí Hornet 600 je ten předchozí model, poslední s železným rámem ve skořicové metle. Tohle je jen další rádoby moderní slátanina které asi na chuť nepřijdu nikdy. Měli téhle motce vymyslet jiný jméno, všechny prvky který definovaly design starýho Horneta beztak zmizely...
Najeto přes 10 000, jede super, podvozek paráda. Komu se nelíbí viděl zřejmě jen na fotkách, kdo chce kulaté světlo...věz že to je minulost. Ten štítek se mi ale nelíbí, bez něj je pro mě hezčí, s tím větrem se poperu, 230 každý den nejezdím. Ostatní šeskové naháče se mě tolik nelíbí... když kritizujete výfuk, podívejte se na plastové imitace výfuku FZ6 pod sedlem...
dyzajn je vecí vkusu ale furt pisou pro mladcí jedince centralizace hmoty Pidi rozmery.adt a nacem mame jezdit my co se jim libí kulata svetla motor jako krava a poradny louf? co zbylo XJR, CB 1300 Monstr moc toho není
Tak do ted jsem byl silne presvedcen, ze moje nastavajici bude FZ6n, ovsem ted uz jsem zase na vazkach
Napr ty stitky nad predni svetlo se mi na nahacich vubec nelibi a tady na tohoto Horneta to sedne jek prdel na hrnec Jeste klin pod motor a nema chybu
Já osobně teda bych řekl, že design yamahy (fz6,FZ1, R1 atd.) je povedenejší...
Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že tenhle styl motorek je pro mladou generaci (udává styl moto pro kluky od 15ti a výš let) a ne pro vás, páprdy :))
Mne sa teda páči veľmi. Nenormálne popracovali na dizajne a mám chuť si ho skúsiť. Mal som možnosť skúsiť starší a veľmi sa mi páčil... rád by som si skúsil aj tento je pravda, že skôr jazdenie po meste ako dlhá turistika ale určite má svoje čaro
No myslím,že to nebude dlouho trvat a vrátí se z5 doba kapotovanejch motorek s kapotama a naháčů co měly kulatý světlo a budíky.No byl bych za to rád.Jsou to teď všechno bajky pro prcky a jedna jak druhá
Mě se líbí(až na ten ohavnej štítek), litr je ale hezčí. Chlapi časy kulatejch světel a klasických tvarů sou minulost, čas de dopředu, tk se design mění, nehledal bych v tom vědu. Nejlepším a nejhezčím 6kovým naháčem je ale GSR 600.
Ale no tak dobře...souhlasím, proti FZ6 a GSR je fakt povedená, má USD vidle a vypadá tak nějak líp než ony, ikdyž lauf na FZ6 je vyřešen daleko lépe...
Odježděno 7000km v loňském roce,kdo říká že nejede,tak by měl vyzkoušet ostatní nabízené naháče a pak mluvit. Samozřejmě nejede jako šestkové supersporty,ale naháče proto asi nekupuji.Ps:samozřejmě KTM690sm je o něčem jiném,ale to není naháč v pravém slova smyslu.
Tento model nemá s Hornetem nic společnýho, tak nevím proč to nevyřešili styl ala CB1000R.. Mám mimo jiné i 2004ku ,kdysy to byl klasický naked..Hornet do 2002 je nejhezčí!!
Jezdil jsem na něm. Naprosto strašná motorka. Motor jak z vysavača, není slyšet, netáhne, musí sa točit jak kača v čepici aby trošku jel, bez emocí, bez charizma.prostě HONDA=NUDA. Zpracování solidní a vtéhle barvě s tím sedlem se na ni dá alespoň koukat.
Tak mě se sice líbí víc model 05-06 co mám já, ale tohle je taky moc pěkná motorka (hlavně v černé barvě). Jinak na tý testovaný se mi nelíbilo sedlo, barva a štít!
Docela bych ho chtěl zkusit na provnání :
No, jestli se mi motorka líbí nebo nelíbí je otázka vkusu a ne toho, jak dlouho jezdím. Já jezdím na motkách přes 20 let (nepočítám pincky). Holt se motorky a jejich vzhled vyvíjejí, klasický naháč s kulatým světlem ala 80-tá léta je už holt dneska anachronismus. Trochu mě udivuje, že mladý kluci tady volaj po klasice, mládí bylo přeci vždycky pro vývoj a novinky (toho Horneta určitě nenavrhoval designer padesátník). Nemyslím, že by to bylo až tak nepovedené, holt svět se mění.
A co zvuk serioveho vyfuku? mate zkusenosti?
Tak měl jsem možnost krátce srovnat a z jízdy teda jednoznačně lepší Hornet oproti GSR, hlavně podvozek, motor nejede jako všechny 6ky. Moc se mi ty nové tvary nelíbí a ta žluta barva?? v horší barvě jsem ho neviděl
Megacruiser: souhlas.. Rádoby moderní slátanina, to je ten správný výraz. Nejhorší na tom je, že se to spoustě lidem líbí.Ale většinou těm co s motorkama začínají...
Nejhezčí Hornet 600 je ten předchozí model, poslední s železným rámem ve skořicové metle. Tohle je jen další rádoby moderní slátanina které asi na chuť nepřijdu nikdy. Měli téhle motce vymyslet jiný jméno, všechny prvky který definovaly design starýho Horneta beztak zmizely...
Starý Hornet se mi líbil. Nijak nelpím na tradici, mám rád nové motorky, ale tohle se mi nelíbí. Jinak asi dobrá motorka.
Kryšpíne, ty si nech zdát že by k tobě někdy nějaký vedení vubec dolezlo...
Lynx: máš divný asociace..
Najeto přes 10 000, jede super, podvozek paráda. Komu se nelíbí viděl zřejmě jen na fotkách, kdo chce kulaté světlo...věz že to je minulost. Ten štítek se mi ale nelíbí, bez něj je pro mě hezčí, s tím větrem se poperu, 230 každý den nejezdím. Ostatní šeskové naháče se mě tolik nelíbí... když kritizujete výfuk, podívejte se na plastové imitace výfuku FZ6 pod sedlem...
Zdeněk> Mně je 19 a něco a pro mě to rozhodně není.
To, že má Kojot dlouhý vedení je stará věc...
Hoooodně stará věc.
dyzajn je vecí vkusu ale furt pisou pro mladcí jedince centralizace hmoty Pidi rozmery.adt a nacem mame jezdit my co se jim libí kulata svetla motor jako krava a poradny louf? co zbylo XJR, CB 1300 Monstr moc toho není
kojot: dlouhé vedení, bez smyslu pro humor. Kontrolní otázka: který prodejce sekaček má jako tahák rozdávání notebooků?
Tak do ted jsem byl silne presvedcen, ze moje nastavajici bude FZ6n, ovsem ted uz jsem zase na vazkach
Jeste klin pod motor a nema chybu
Napr ty stitky nad predni svetlo se mi na nahacich vubec nelibi a tady na tohoto Horneta to sedne jek prdel na hrnec
Já osobně teda bych řekl, že design yamahy (fz6,FZ1, R1 atd.) je povedenejší...
Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že tenhle styl motorek je pro mladou generaci (udává styl moto pro kluky od 15ti a výš let) a ne pro vás, páprdy :))
Teda to čílko je desný
No myslím,že to nebude dlouho trvat a vrátí se z5 doba kapotovanejch motorek s kapotama a naháčů co měly kulatý světlo a budíky.No byl bych za to rád.Jsou to teď všechno bajky pro prcky a jedna jak druhá
Mě se líbí(až na ten ohavnej štítek), litr je ale hezčí. Chlapi časy kulatejch světel a klasických tvarů sou minulost, čas de dopředu, tk se design mění, nehledal bych v tom vědu. Nejlepším a nejhezčím 6kovým naháčem je ale GSR 600.
Ale no tak dobře...souhlasím, proti FZ6 a GSR je fakt povedená, má USD vidle a vypadá tak nějak líp než ony, ikdyž lauf na FZ6 je vyřešen daleko lépe...
Skvělá mašina. Mám model 07, jsem nadmíru spokojen, líbí se mi a zamiloval jsem si ji. Pro mě nejlepší šestikilo.
Tak já mám tuhle 2009, sice zajíždim..ale koupil jsem si jí hlavně proto, že se mi líbí...
ale beru že každej má svůj vkus a líbí se mu něco jinýho...
Odježděno 7000km v loňském roce,kdo říká že nejede,tak by měl vyzkoušet ostatní nabízené naháče a pak mluvit. Samozřejmě nejede jako šestkové supersporty,ale naháče proto asi nekupuji.Ps:samozřejmě KTM690sm je o něčem jiném,ale to není naháč v pravém slova smyslu.
Tento model nemá s Hornetem nic společnýho, tak nevím proč to nevyřešili styl ala CB1000R.. Mám mimo jiné i 2004ku ,kdysy to byl klasický naked..Hornet do 2002 je nejhezčí!!
Jezdil jsem na něm. Naprosto strašná motorka. Motor jak z vysavača, není slyšet, netáhne, musí sa točit jak kača v čepici aby trošku jel, bez emocí, bez charizma.prostě HONDA=NUDA. Zpracování solidní a vtéhle barvě s tím sedlem se na ni dá alespoň koukat.
Nejvíc se mi líbí ten rozšlapanej heligon pod motorem
. Starší hornet byl hezčí
L e e> Ten starší byl prostě lepší.
Jen jestli nevypadá tak jak vypadá proto, že design dělali v Itálii...
joke