yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MajoKE (51) napsal 06.01.2023 v 22:54

https://www.motorradonline.de/naked-bike/voge-500-ds/

Ozaj a aké má cińanko užitočné zaťaženie?

bruttopyr (420) napsal 06.01.2023 v 19:38+2

Děkuji za kvalitní srovnávací test s uvedením detailů, kdy jednou je v něčem lepší jedna, jindy druhá motorka.
Pro mne jsou zatím čínské motorky něco jako veganská strava.
Vím o ní, neuráží mne, klidně ji ochutnám (rozuměj svezu se na předváděcí motorce), ale jako hlavní stravovací způsob to zatím nechci.
Jsem vděčný za tu širokou možnost výběru, která je současném trhu.

Codo (458) napsal 06.01.2023 v 19:36

Ani jednu...

Petr-VPK (17) napsal 06.01.2023 v 09:12

Díky za opravdu pěkný a podrobný test! Pořídil jsem si CB500X 2022 jako druhou motorku čistě na cestování. Ta houpavost tam je; neřekl bych, že to ubírá na pohodlí, spíš na jízdní jistotě, pokud chci jet trochu ostřeji. Mohl by mi někdo z čtenářů nebo přímo pánů redaktorů doporučit alternativní zadní tlumič, kterým bych ji vylepšil? Uvažoval jsem o Rally Raid, ale dovoz z UK je poněkud problém kvůli přidaným nákladům...

kostis1 (54) napsal 06.01.2023 v 08:06+1

Pěkný test Za mě Honda....dostupnost servisu,dílů,doplňků po dlouhá léta... Na tu čínu za 10 let neseženu ani plexi.... Udržuji dědovi 10 let starého čínského skutra na ryby a je to peklo...

SuperSic58 (1447) napsal 05.01.2023 v 23:55

Pěknej testík kluci. Na těch motorech musej číňani ještě zamakat, ono nestačí to jen okopírovat.. Přeci jen léta vývoje, výroby a vůbec motorářský know how jsou u renomovanýho výrobce, jako Honda, znát. Pak ale nadruhou stranu zamrzí ten centrál, který by měl u motorky typu "SUV" přeci jen zajistit pohodlí i na klasické české rozbité okresce.

K167 (2084) napsal 05.01.2023 v 22:51

Voge 500DSX - motor Loncin 471 ccm jako Honda CB500
Voge 650DSX - motor starší BMW v licenci
Voge 900DS - motor vyráběný Loncinem i pro BMWF900R/XR.
CF MOTO 800MT - motor vyráběný CFMOTO v licenci KTM
.
.
.
Neudělali ti výrobci nějakou chybu ve smlouvách, jakože třeba Voge, CF MOTO ... jen pro čínský trh? :-/

lukyzor (0) napsal 05.01.2023 v 19:47

Děkuji za krásné srovonání ale za mne chybí do třetice Benelli trk 502 x ta by určitě v teto katogorii neměla chybět.

kníželucifer (31) napsal 05.01.2023 v 19:09+1

Honda pořád působí jak hračka - malinká, štíhlá, nikde nic. Voge už má neco do sebe! Za mě vede jasně vývoj motocyklů v Čajně bo se to konečně tí synci komančíci naučili dělat a dávají dycky neco navrch jako bonus.

Jofré (258) napsal 05.01.2023 v 18:34

Kluci super porovnávací testy, hodně informací, nebojíte se říct i negativa, to se mi líbí. Jelikož máme doma také CB500X 2019, souhlasím i s tím, že je to uhoupané, a to kazí celkový dojem ze solidnosti. Honda jasně vede po motorické stránce, bez vibrací, snadné přesné řazení, lehká spojka a pak ta spotřebaaáááá.

WobRetnuh (136) napsal 05.01.2023 v 18:19

Motorka je od slova motor a proto jsem taky zvolil Hondu a nelituji. Zvladl jsem s ni dalnicni prejezd a Alpy a nenechala mne ve stychu

speroure (1) napsal 05.01.2023 v 17:50-2+2

Úpřímně raději bych šel pro Benelli TRK 502X, hezčí, funkční, za stejné peníze a má za sebou nějakou tu historii. Ikdyž všechny čínské motorky ztrácí na hodnotě, bohužel. Samozřejmě pro potenciální kupce ojetých motorek výhoda.

rousini (185) napsal 05.01.2023 v 17:36

Proč mi ty paprsky na velkým kole připomínají součástku z parní lokomotivy...

Ray_Janus (149) napsal 05.01.2023 v 15:55+1

Jako majitel Voge 500 DS mám pár připomínek. Výšku větrného štítkz rozhodně nenastavíte povolením křidlové matice. Autor pominul dva inbus šrouby které drží kolejnice ke kterým je VŠ přišroubován a po kterých se kokejnice pohybují. Větrný štítek je velikosti listu pádla a kryje minimalistický, nahrazen produktem Kappa/Givi. Štít přístroje nemá stínítko, ale display je dobře čitelný. Chybějící hrazda na MT nebo navi zamrzí. Dá se dokoupit, jen pak musité štítek přichytit o 5mm delšími šrouby Vibrace: mám najeto 8t a vibrace které se objevovaly mezi 4.500 až 6.000 rpm téměr vymizely. Nedomyšlené je brzdové světlo. Po zapnutí svítí nejen boční srpky, ale i střed. Při brzdění se střed jen víc rozsvítí. Až bude motorka po záruce, zkusím si pohrát se zapojením. Kupoval jsem bez bočního nosiče. Dnes držáky Kappa monokey a nestěžuji si. Do toho zadního plechače bych nedal ani 30l batoh. Pádu ceny se nebojím. Dokud na ni vylezu, tak ji neprodám. A pak mi to bude u Zadni brady.

8 reakcí

Honzis
Honzis 06.01.2023 v 13:42

Jak praví Burák - pokud ti nejde plexi posouvat pouze po povolení matice, byl někdo prase. Jak na DS, tak na DSX stačí povolit matici a plexi volně přesunout do druhé polohy.


maraton (214) napsal 05.01.2023 v 15:40+1

S tím padacím rámem to je dobrej fór
Já bych teda z těchto dvou bral Voge a to vibrující lešení shodil dolů, protože ta Honda je prostě malá. Taky si třeba raději koupím džíny z běžné konfekce (Voge), než značkové LEVISKY (Hondu), které mi velikostí nesedí.
Naštěstí si ale tohle Voge přesto kupovat nemusím, neboť Honda šije i větší velikosti (např. nového TransAlpa).

MajoKE (51) napsal 05.01.2023 v 15:32+1

Pekný test.

Všetci ideme, že CB500 kľudne odjazdia 100.000km. Exotika???

V SR stojí fungel CB500X 6590€ v ČR cca 7000€. Momentálne na trhu SR nie je lepšia/ lacnejšia motorka v tej triede.

Amarok (5) napsal 05.01.2023 v 15:25

To teď vypadá Honda NC750X jako chudý příbuzný - jeden přední kotouč, velmi nízká nenastavitelná výška sedla, obyč přední vidlice, naprd ochrana.... Zachraňuje to jen výborný motor (ale s mnohem větší než udávanou spotřebou) a nízké těžiště.

2 reakce

Honzis
Honzis 06.01.2023 v 13:44

Taky by mě zajímala, když jsme měli Brumlu (NC750X DCT) předloni jako dlouhodobku, jezdili jsme tak 3,6-3,8 včetně dálnic a dovolené na Balkáně. Když byly okresky, tak zhruba 3,0-3,3. Honda udává 3,5.


Wenca24 (84) napsal 05.01.2023 v 14:43+4

Já bych měl jasno..
Kufry na motorce nemám rád, hromadu serepetiček taky nepotřebuju...
Za mě by to byla honda - dokoupil bych akorát padáky a dobastlil tam šusplech a zásuvku...nic víc bych ke štěstí nepotřeboval...
Věřím, že ta motorka by se mnou vydržela do důchodu, pokud bych to vydržel já...zatím hledám něco jiného...
Co je rozhodně fajn, že má každý možnost volby

Mercurio (149) napsal 05.01.2023 v 14:33

z.a.j.o.c.h - Celá výbava ne. Jenom jeden její dílek A naštěstí ten nejmíň používaný! . Centrál,kufry ,TFT atd
mi přijdou fajn.

r.bure (91) napsal 05.01.2023 v 13:07

Právě jsem se dozvěděl zajímavou informaci. Údajně ty toliko proklínané vibrace způsobují padací rámy. Budu vděčný, pokud mi to nějaký majitel DS/DSX potvrdí nebo vyvrátí. ;)
Díky

9 reakcí

Honzis
Honzis 05.01.2023 v 14:45

Hoši, já bych byl opatrnej. 500R vibrovalo jako prase úplně stejně jako DS, a to je to naháč bez rámů. Ale je fakt, že jsem jezdil Euro 4. Každopádně jak jsem říkal/psal v testu, AC naopak nevibruje skoro vůbec. Až příště dostaneme DS/X do testu, bude se šroubovat


MartinXL650V (282) napsal 05.01.2023 v 13:05+1

Moc pěkný test Díky !
Byl jsem zvědavý hlavně na vylepšenou CB a nezklamala mě. Možnost pomalé technické jízdy bez škubání je ohromné plus a je to zmíněné prakticky ve všech testech, které jsem k CB500 viděl. Z toho motoru a naladění by se mohla učit i renomovaná konkurence s mnohem dražšími modely (a to včetně toho, jak udělat motor pěkný na pohled )

Mmm (9) napsal 05.01.2023 v 12:21

Dcera má doma cbr500 jezdí za 3.1 a já 97kg za3. 2l
r 2020 spojka 1prst

KVTU (106) napsal 05.01.2023 v 12:18

Zajímala by mě cena číny bez těch kufrů. Ani jeden stroj není můj šálek kávy,ale když by se odpočítali ty plechový kýble tak by ten číňan vycházel podstatně lépe a za mě plus jsou ty pletená kola. Za mě tedy číňan

3 reakce

Honzis
Honzis 05.01.2023 v 14:42

Vždyť je to všechno v tom testu napsanýýýý


Pedl (249) napsal 05.01.2023 v 11:31

Pěkný podrobný test
Není to tak snadná volba, já rád komfortní podvozek. Výbava Voge je slušná, tři kovové kufry, držáky, padáky, to má nějakou hodnotu, jen ten motor by měli odladit.
Taky je pěkné, že Voge má vzadu pneu 150, dají se na to hodit nějaké drapáky.

Tdicko (42) napsal 05.01.2023 v 10:30

Fajn test, diky..
Mylim sa, ak napisem, ze zostatkova cena hondy pri predaji bude vyssia?
Ak nebudu servisne naklady extrenmne vysoke, cinan este musi pockat..

2 reakce

Jarda
Jarda 05.01.2023 v 10:56

Tady jsou ojeté CB500X:
https://www.motorkar...;s%5Bnove%5D=pouzite

A tady Voge 500DSX:
https://www.motorkar...;s%5Bnove%5D=pouzite


JardaBar (227) napsal 05.01.2023 v 10:21+2

CB500X je podle mě už skoro dotažená motorka. Jediné co bych změnil je odstupňování převodovky.
... a kdyby prodávali verzi bez omezení A2(!) ... ostrých 42kW . To by bylo pětikilo!

Ale jinak je to pěkná motorka.

valsidalxam (41) napsal 05.01.2023 v 10:09+6

no som zvedavý, či to nakoniec dopadne ako s telefonmi.
Tam sa tiež pred 10 rokmi predávali číny za polovičné ceny oproti japonským, korejským , europskym , či americkým mobilom. Pri podobných parametroch.
Teraz stoja ich vlajkové lode rovnako ako Ajfony, či Samsungy a nikto sa nečuduje, ked to niekto vytiahne z vrecka. Vydobili si miesto a meno. Ako pri autách japonci v rokoch 70tych a korejci v rokoch nultých.
U motoriek by som ešte pred dvoma rokmi povedal, že podobný scénár nehrozí, ale teraz si už istý nie som.

No a ohľadne cien. Myslím, že Honda vedie brutalnu cenovú vojnu. V každej triede sú podlezení pod značkovou eu a jap konkurenciou a bijú sa práve s číňanmi.
Jej kvalite stále verím, a ked to stojí cca ako číňan, tak pre nás len dobre. Má to len jednu zlú stránku, že sa na nich potom čaká jak na Trabanta v NDR.

marna (20) napsal 05.01.2023 v 09:57+2

Páni dosť odvážny predpoklad, že by Honda sledovala tento web

Cena kufrov v Honde - to je mimo, budú sa dať obstarať u špecialistov na doplnky.
Nechce sa mi veriť že zadný tlmič Hondy nefunguje ako má... to by bol nepríjemný problémeček. Nešiel nastaviť, zvýšiť útlm?

Spotreba hondy do 3 l/100 km je skvelá (ale vo videu zaznieva 4,6 u vogény, to je ako porovnateľné CB500 pod 3 l a číňan 4,6 l? Ste mohli upresniť).

Podstatou motorky je motor, CB500 je rokmi overený etalón.

Vogénu proste né. Uvažovať by o nej niekto snáď mohol pri cenovom rozdiele 30% a viac, nie v tejto konštelácii. Kto sa nevie rozhodnúť, mal by uvažovať o tom, za koľko predá jeden a druhý stroj o tri-štyri roky.

Test je solídne spracovaný, dostatok priestoru aj na podrobnosti

soccer (548) napsal 05.01.2023 v 09:51+4

Pěkné, jak pan Rameš zhodnotil japonku, že je dorostenka a je mezi nohama příjemně úzká a působí hravým dojmem.

berry78 (229) napsal 05.01.2023 v 09:42-1+2

Při pohledu na ceny ... opravdu nevidím nějaký racionální důvod kupovat Číňana .. kdyby byl o 40 000 levnější, tak už bych se rozmýšlel .

1 reakce

Honzis
Honzis 05.01.2023 v 11:02

Právě ceny jsou v článku dosti podrobně analyzovány a Číňan je při srovnatelné výbavě o 40 tisíc levnější. To je ten racionální důvod





cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist