Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chtělo by to porovnat s Benelli TRK 502 Traveler, také cestovní půllitr, uvažuji nad těmi dvěma a asi nebudu sám. Pro toho kdo se nežene za výkonem ale na cestování, nebo po dlouhé době sedá na moto to bude asi jasná volba. I když ta benelka trochu osvěžila trh nad již dlouhodobě prodávanou CBXkou. Doufám že bude testík: -DD
Dobrý den, kdyz už tady mluvíte o Suzuki V-strom, škoda že ti není někde nějaké srovnání. Když to vezmu kolem, tak po estetické stránce rozhodně Honda vítězí.
Větší plexi je možná účinnější ale vypadá s ním moto dost turisticky. Ty pásy od tanku na polepech se taky moc nepovedly. Což je škoda, protože je to jinak pohledná neokoukaná motorka. Ve skutečnosti vypadá líp než na foto. V zahraničí odstraňují i polepy a nevypadá to špatně. Škoda, že Xko nemá drátěná kola a vepředu 19ku třeba jako Strom 650 XT.
saci_ventil - tak jsem to ani nemyslel..jen, že Italové maj pro design svůj osobitý vztah a taky si za něj nechaj zaplatit, zatímco Japonci dělají tyto nízkorozpočtové motorky tak nějak, aby se "zavděčili" všem. Lidová motorka za lidovku a stylová motorka za ranec
JakeFMX nemyslím si že cena motocykla priamo ovplyvňuje samotný design. Hlavne nie u tak veľkého, koncernu ako Honda je. Podstatne vačšieho ako DUCATI.
Johnny určite sa s Hyperstradou podobajú len vo farbe :D
PS: CB500X určite zábavný a technologicky vyspelý bike pomer k cene, len skrátka dizajnér mi pripadal byť opať naje8aný...
Ked jazdite podstatne viac km tak si vyberate urcity typ moto.Resp musite... Pri mojich 55tis + za sezonu o tejto fakt uvazujem. Sice som skor na lahke jednovalce ale bol som sa previest ide prekvapujuco svizne a spotreba, prevadzkove naklady su ako pre skuter. Jediny nedostatok za mna..vaha,vaha,vaha...
Mám ji od 02/2015, ještě starší model s pevnými předními vidlicemi a malým plexi, zatím najeto 26tis. Zcela splnila očekávání, které jsem od motorky za 150t Kč měl.
Plusy: Levná, lehká, úsporná, elegantní, prostorná (189cm, 120kg)
Mínusy: Někdy chybí koníky, někdy chybí brzdy, původní pneu (Pirelli Scorpion Trail) moc nefunguje (nyní RoadSmart II )
Chtěl jsem upgradovat na Tracer 09, ale měním práci, budu mít více času a nebudu tolik spěchat, takže si ji zatím nechám, přirostla mi k srdci, mrška...
Zdravím.Prozradím zatím jen tolik,že nová NC750X(DCT) se ještě letos ve větší srovnávačce ukáže vs jiný Japonec. Zrovna dneska jsme z toho s kolegou slezli. . Jinak díky za příspěvky.
Po přečtení tohoto testu, jsem se ujistil v pocitech, které z CB500X mám.
Před rokem jsem ji koupil novou ještě v provedení před faceliftem a šlape přesně jak se tu píše ať už v dobrých stránkách nebo pár koních, které chybí na rovinkách. Po Praze se s ní proplétám s radostí a lehkostí skůtru.
Pořád jsem ji ještě nestihl vytáhnout naloženou za hranice, ale když čtu tyhle řádky, už vím, kam s ní jedu.
Já do ní asi půjdu, chci něco na cestování do roboty 2x30km. Teď mám shadow 750, tý by mi bylo líto na každodení cestování za každého počasí do práce. Kdyby o ní měl někdo zájem je tu vystavená. A pokud někdo vlastníte toto CB500x rád bych o něm pokecal a něco se dozvěděl. Dík Pitrs.
Chtělo by to porovnat s Benelli TRK 502 Traveler, také cestovní půllitr, uvažuji nad těmi dvěma a asi nebudu sám. Pro toho kdo se nežene za výkonem ale na cestování, nebo po dlouhé době sedá na moto to bude asi jasná volba. I když ta benelka trochu osvěžila trh nad již dlouhodobě prodávanou CBXkou. Doufám že bude testík: -DD
Ahoj všichni. Rad bych se zeptal, jak se chová honda při jízdě se spolujezdcem. Zrychlení, brzdy, spotřeba, komfort jízdy. Dík za odpověď.
Ta bílá je krásná, ta se povedla.
Dobrý den, kdyz už tady mluvíte o Suzuki V-strom, škoda že ti není někde nějaké srovnání. Když to vezmu kolem, tak po estetické stránce rozhodně Honda vítězí.
Větší plexi je možná účinnější ale vypadá s ním moto dost turisticky. Ty pásy od tanku na polepech se taky moc nepovedly. Což je škoda, protože je to jinak pohledná neokoukaná motorka. Ve skutečnosti vypadá líp než na foto. V zahraničí odstraňují i polepy a nevypadá to špatně. Škoda, že Xko nemá drátěná kola a vepředu 19ku třeba jako Strom 650 XT.
saci_ventil - tak jsem to ani nemyslel..jen, že Italové maj pro design svůj osobitý vztah a taky si za něj nechaj zaplatit, zatímco Japonci dělají tyto nízkorozpočtové motorky tak nějak, aby se "zavděčili" všem. Lidová motorka za lidovku a stylová motorka za ranec
JakeFMX nemyslím si že cena motocykla priamo ovplyvňuje samotný design. Hlavne nie u tak veľkého, koncernu ako Honda je. Podstatne vačšieho ako DUCATI.
Johnny určite sa s Hyperstradou podobajú len vo farbe :D
PS: CB500X určite zábavný a technologicky vyspelý bike pomer k cene, len skrátka dizajnér mi pripadal byť opať naje8aný...
sa mi paci ta kategoria "500viek" isto to staci aj na dlllhsie cesty.
inac ku 500kam .. co tak benelli trk .. uz vlastne brazdi cesty aj realne ci ani nie /sorry za offtopic/
PS: preco je pre ludi 500ka malo a auto si v poho dokazu kupit 1,0 ecobuuuuust
Ked jazdite podstatne viac km tak si vyberate urcity typ moto.Resp musite... Pri mojich 55tis + za sezonu o tejto fakt uvazujem. Sice som skor na lahke jednovalce ale bol som sa previest ide prekvapujuco svizne a spotreba, prevadzkove naklady su ako pre skuter. Jediny nedostatok za mna..vaha,vaha,vaha...
Mám ji od 02/2015, ještě starší model s pevnými předními vidlicemi a malým plexi, zatím najeto 26tis. Zcela splnila očekávání, které jsem od motorky za 150t Kč měl.
)
Plusy: Levná, lehká, úsporná, elegantní, prostorná (189cm, 120kg)
Mínusy: Někdy chybí koníky, někdy chybí brzdy, původní pneu (Pirelli Scorpion Trail) moc nefunguje (nyní RoadSmart II
Chtěl jsem upgradovat na Tracer 09, ale měním práci, budu mít více času a nebudu tolik spěchat, takže si ji zatím nechám, přirostla mi k srdci, mrška...
moc hezky cteni, ale dloooouhy
S Xkem jsem si užil náramě. ČR křížem, krážem k tomu Alpy, Slovinsko a Chorvatsko. 24 tisic km za dva roky. Vzpomínám na ni s láskou.
Zdravím.Prozradím zatím jen tolik,že nová NC750X(DCT) se ještě letos ve větší srovnávačce ukáže vs jiný Japonec. Zrovna dneska jsme z toho s kolegou slezli.
. Jinak díky za příspěvky.
Chtělo to testnout společně NC s DCT.
Po přečtení tohoto testu, jsem se ujistil v pocitech, které z CB500X mám.
Před rokem jsem ji koupil novou ještě v provedení před faceliftem a šlape přesně jak se tu píše ať už v dobrých stránkách nebo pár koních, které chybí na rovinkách. Po Praze se s ní proplétám s radostí a lehkostí skůtru.
Pořád jsem ji ještě nestihl vytáhnout naloženou za hranice, ale když čtu tyhle řádky, už vím, kam s ní jedu.
Já do ní asi půjdu, chci něco na cestování do roboty 2x30km. Teď mám shadow 750, tý by mi bylo líto na každodení cestování za každého počasí do práce. Kdyby o ní měl někdo zájem je tu vystavená. A pokud někdo vlastníte toto CB500x rád bych o něm pokecal a něco se dozvěděl. Dík Pitrs.
Ducati je o 200 000,- dražší a není v A2...to bych asi nesrovnával
asi by mohla být i o kousek levnější, ale univerzál slušnej...za mě
Ja myslim ze na Hondu je to i celkem pekny a zabavy s tim bude kopec
saci_ventil> dyť sou si s tou duknou podobný jak vejce vejci...
...a me se to libi
toto je svieži design, okrem Africa twin čo Honda to designový paškvil. I keď v rámci úžitku to môže byť skvelá, zábavná motorka. Len ten design...
IMHO Honda ma strasne podivne dizajny posledne roky. Cele moto aj tie pristorjovky. Ako z nejakeho zleho scific filmu toceneho pred 30. rokmi.
Za mě absolutně nejlepší půllitrový univerzál
A po faceliftu šel i design hodně nahoru!