yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
faux4 (34) napsal 20.08.2022 v 07:45

Když jsem letošní model uviděl, byla to jasná volba motorky pro manželku. A zvládla bez problémů i cestu na Nordkapp a zpět.

Codo (354) napsal 19.08.2022 v 19:01

Mám rád motory, co tahaj odspodu. Starou CB 500 S jsem měl (krásnej zvuk motoru - hučení a hvízdot nad tím) a ačkoliv byla zábavná, musela se holt točit a mě to přestalo bavit. Nový pětikila jsou na tom sice líp, ale stejně dík. Nicméně motorka to je hezká a nepochybně povedená. A ty dva kotouče vpředu - hondo, konečně!

radsy (-5) napsal 19.08.2022 v 17:02+1

Hezké moto. Jen škoda žě není verze jako první cb500 tak měla 60koní a to byla vté době pecka.

SuperSic58 (1308) napsal 19.08.2022 v 06:57+5

pěknej půlitřík a stojí stejně jak jeho čínský klony

K167 (1473) napsal 18.08.2022 v 22:12+3

Trýzněný pšouky:
P.S.: Na tom, že jsi vyrostl na 195 cm, nemáš vůbec žádnou zásluhu, tak se tu furt nevytahuj jako za pětník triko.

Guzo (221) napsal 18.08.2022 v 22:12

Hlavne,že má antihopingovú spojku . To je bomba!!!
Nebyť toho,nedalo by sa na nej jazdiť...

TryznitelDemonu (25) napsal 18.08.2022 v 20:55-2

Kdybych se nenarodil jako normální chlap (195cm/90kg), ale jako nějaký skrček do 175cm, asi bych o ní uvažoval. Ale pak bych si řekl, že nikdy nechci motorku s řetězem.
Ale kdybych se i přes tohle přenesl, byla by to jasná volba.

MartinXL650V (172) napsal 18.08.2022 v 15:35

Viděl jsem v nějakém testu CB500 (X verze) jak tenhle motor dokáže jet plynule pomalu na minimálním plynu. To Honda umí a je to podle mě strašně důležité nejen pro kategorii A2. Myslím, že se po tom stýská i pilotům některých větších strojů obdařených přehnaně ucukaným charakterem. .
Za mě je celá rodina CB500 moc povedená

Sir_CHerokee (117) napsal 18.08.2022 v 15:15+1

Je fajn, že se Honda chytla za nos a dotáhla ty brzdy, 2 kotouče už má kdejaká čínská skorokopie. Osobně jsem zvědavý na ty budoucí - scrambler CL500.Tahle moderna není úplně můj šálek kávy.

mRKEF (88) napsal 18.08.2022 v 14:13

Ten klakson je proti konvenci nezvyk - taky jsem si s Hondou CRF250L párkrát ze začátku zatroubil. Ale když si člověk zvykne, je to celkem šikovné. Člověk bliká častěji než troubí - není-li řidičem BMW.

PeťanBé (16) napsal 18.08.2022 v 10:01+1

Hezká barevná kombinace. Chválim USD vidle - motorka s nima vypadá dospělejší. Kdysi jsem jezdil na skvělý karburátorový Hondě CBF500 (r.v. 2006) se 42,5 kw a nedávno jsem se projel právě na CB500F rok 2020 s 35ti kw. Ten rozdíl v tom motoru je tak markantní, že z tý 35kw verze jsem byl otrávenej jak hadí zub... Naprosto neporovnatelný. Ten starej karburátorovej CBF (CB 500) motor byl daleko agilnější, točivější, prostě o dost zábavnější motor a měl i hezčí zvuk. Naproti tomu ten 35ti kw motor v CB500F byl pro mě totálně bezpohlavní, nezáživnej, nemastnej, neslanej, takovej obyčejnej motor bez života, kterej tě doveze z bodu A do bodu B ale bez emocí... No zkrátka jako kdyby to bylo vykastrovaný CBFko.

8 reakcí

r.bure
r.bure 19.08.2022 v 08:24

Jenze bys na ni potreboval velky Acko a zrala pres 5l, coz dneska spolknou litry… Mel jsem CB500 z roku 2000 a sem tam po nich pokukuju. Ale z nostalgie. Kdybych mel zacinat, tak s A2 se na ni nedostanu a mit dospely ridicak, koupim asi neco macatejsiho.


Pedl (178) napsal 18.08.2022 v 08:44+2

Je fajn, že začali dávat USD vidlice a kyvka vypadá taky fajn. Pěkná 500vka




TOPlist