Honda CB500F: Nejprodávanější pětistovka od Hondy
Text: Tomáš Scherer | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 8.6.2022 | Zobrazeno: 27 163x
Text: Tomáš Scherer | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 8.6.2022 | Zobrazeno: 27 163x
Když jsem letošní model uviděl, byla to jasná volba motorky pro manželku. A zvládla bez problémů i cestu na Nordkapp a zpět.
1 reakce
Mám rád motory, co tahaj odspodu. Starou CB 500 S jsem měl (krásnej zvuk motoru - hučení a hvízdot nad tím) a ačkoliv byla zábavná, musela se holt točit a mě to přestalo bavit. Nový pětikila jsou na tom sice líp, ale stejně dík. Nicméně motorka to je hezká a nepochybně povedená. A ty dva kotouče vpředu - hondo, konečně!
Hezké moto. Jen škoda žě není verze jako první cb500 tak měla 60koní a to byla vté době pecka.
1 reakce
pěknej půlitřík a stojí stejně jak jeho čínský klony
1 reakce
Trýzněný pšouky:
P.S.: Na tom, že jsi vyrostl na 195 cm, nemáš vůbec žádnou zásluhu, tak se tu furt nevytahuj jako za pětník triko.
1 reakce
Hlavne,že má antihopingovú spojku
. To je bomba!!!
Nebyť toho,nedalo by sa na nej jazdiť...
3 reakce
Kdybych se nenarodil jako normální chlap (195cm/90kg), ale jako nějaký skrček do 175cm, asi bych o ní uvažoval. Ale pak bych si řekl, že nikdy nechci motorku s řetězem.
Ale kdybych se i přes tohle přenesl, byla by to jasná volba.
3 reakce
Viděl jsem v nějakém testu CB500 (X verze) jak tenhle motor dokáže jet plynule pomalu na minimálním plynu. To Honda umí
a je to podle mě strašně důležité nejen pro kategorii A2. Myslím, že se po tom stýská i pilotům některých větších strojů obdařených přehnaně ucukaným charakterem. .
Za mě je celá rodina CB500 moc povedená
Je fajn, že se Honda chytla za nos a dotáhla ty brzdy, 2 kotouče už má kdejaká čínská skorokopie. Osobně jsem zvědavý na ty budoucí - scrambler CL500.Tahle moderna není úplně můj šálek kávy.
7 reakcí
Ten klakson je proti konvenci nezvyk - taky jsem si s Hondou CRF250L párkrát ze začátku zatroubil. Ale když si člověk zvykne, je to celkem šikovné. Člověk bliká častěji než troubí - není-li řidičem BMW.
3 reakce
Hezká barevná kombinace. Chválim USD vidle - motorka s nima vypadá dospělejší. Kdysi jsem jezdil na skvělý karburátorový Hondě CBF500 (r.v. 2006) se 42,5 kw a nedávno jsem se projel právě na CB500F rok 2020 s 35ti kw. Ten rozdíl v tom motoru je tak markantní, že z tý 35kw verze jsem byl otrávenej jak hadí zub... Naprosto neporovnatelný. Ten starej karburátorovej CBF (CB 500) motor byl daleko agilnější, točivější, prostě o dost zábavnější motor a měl i hezčí zvuk. Naproti tomu ten 35ti kw motor v CB500F byl pro mě totálně bezpohlavní, nezáživnej, nemastnej, neslanej, takovej obyčejnej motor bez života, kterej tě doveze z bodu A do bodu B ale bez emocí... No zkrátka jako kdyby to bylo vykastrovaný CBFko.
8 reakcí
Jenze bys na ni potreboval velky Acko a zrala pres 5l, coz dneska spolknou litry… Mel jsem CB500 z roku 2000 a sem tam po nich pokukuju. Ale z nostalgie. Kdybych mel zacinat, tak s A2 se na ni nedostanu a mit dospely ridicak, koupim asi neco macatejsiho.
Je fajn, že začali dávat USD vidlice a kyvka vypadá taky fajn. Pěkná 500vka
1 reakce