globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1308) napsal 23.06.2018 v 17:58

moc pěkná dváca. Ale kdo z mladejch má sto papouchů v kapse..

afro-r1 (514) napsal 19.06.2018 v 17:27+1

Tak hlavne s plnou nadrzi Honda 128kg, Suzuki 134, Yamaha 145 a KTM 155.
To uz jsou slusne rozdily.

callowsick (463) napsal 19.06.2018 v 08:33

všechny tři modely jsou úžasný

HoluB291 (136) napsal 19.06.2018 v 06:24

wow. pre mna honda bola v kategorii A1 dost onicom (hlavne v dizajne)
tam bola yamaha o velky kus pred hondou. ale toto kurva keby mam 15 rokov tak toto chcem !!!

Pol93 (1) napsal 18.06.2018 v 21:19

Je moc pěkná, ale moc bych chtěl test cb 300

Limetkka (17) napsal 18.06.2018 v 18:54

Konečně hezká stopětadváca... Jen škoda, že to nemá "klasičtější" lauf...

Targus (428) napsal 18.06.2018 v 14:58

Podle fotek bych si dovolil tvrdit, že místo pro spolujezdce je konstruováno pouze pro trpaslíka s nohama od jezevčíka, který dokáže vyšplhat nahoru po držáku SPZ. Zbytek zájemců marš domů pěšky!
A displej by taky ještě mohl ukazovat více důležitých údajů, jako třeba stav nasranosti okolních řidičů v okruhu jednoho sta metrů, a tak podobně.
No nic, pokrok nezastavíš. Kdo má představu, že potřebuje kvalitní malorážku s moderním designem, má z čeho vybírat. Je otázkou, jestli není pro šestnáctiletého klučinu kilo za maličkého vodníka trochu hodně.

Kawasaka (37) napsal 18.06.2018 v 12:39+3

Soused pořídil. Jel jsem. Vratil jsem. Nevím, nevím. Se z toho hlavně zase nepo***. Těch 13 koníků někde nahoře, dává podvozkovė i lepší skútr... Jo, před 30 lety, ale teď, kdybych musel, nemusím naštěstí, bych těch 100 utratil, trochu ojetě, a jinde... Ale mládí vpřed !!!

Jofré (213) napsal 18.06.2018 v 12:05-2+3

Díval jsem se po něčem pro svého 16 letého syna, pak jsem si projel tuto a za týden byla doma. Za mě suprový podvozek (proto zvládá i větší 300ccm), motor i brzdy a kromě zadního držáku RZ se design fakt povedl. Pro ty mladé to je lehoučké, skvěle se ovládá, na brzdy je spolehnutí a vše funguje jako na daleko větší motorce. Konečně Honda nic neodflákla (žádné stopy po šetření). Zepředu to vypadá na daleko větší objem, takže mě zdraví všichni motorkáři.

Toni (53) napsal 18.06.2018 v 11:36+3

Tvl. co bych za takovouhle mašinu kdysi v šestnácti dal. Jo, tohle se Hondě povedlo, navíc pak ještě vyšší kubatury ve stejným designu, pecka.

JoskaH (444) napsal 18.06.2018 v 11:05

Tak 150mm vzadu je zhola zbytečných a jen to bude zpomalovat těch pár koniku ale zase to vypadá pěkně to jó zase

pernik92 (163) napsal 18.06.2018 v 10:46+2

Viděl jsem na prodejně všechny 3 verze vedle sebe - 125,300,1000. A ty rozdíly v designu jsou úplně minimální.
Všechny vypadají skvěle

Skvělý tah od Hondy

KozelCH (19) napsal 18.06.2018 v 10:28-1

Nevím co je tohle za módu s těma předníma světlama, ale celý to vypadá, jak když chlap *uká přerostlýho francouzskýho buldočka.

Czrapel (5) napsal 18.06.2018 v 09:59+1

Tohle se jim povedlo! Zrovna dvácy od Hondy jsem moc nemusel, ale tomuhle asi není co vytknout. Konečně to má normální kola a nevypadá to jak koloběžka - viz. CBR a CBF




TOPlist