globalmoto_kveten




Honda CB125F: Pohádka o hloupém Honzovi a bezedné nádrži

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tomas_brno (6) napsal 02.05.2022 v 16:02-3+1

Skvělá motorka pro začátečníky. Můj čtrnáctiletý syn se na ní naučil během několika lekcí a pořád chce jezdit.
Údaje o spotřebě jsou pravdivé. Najezdila od nákupu nějakých 400 km a pořád je nádrž asi z poloviny plná.

Myschan (187) napsal 25.04.2022 v 11:58+4

Super test o "obyčejné" malé motorce. Díky za něj. Předpokládám, že to má stejný motor jako Monkey a spol. Jako volba rozumu to musí být úžasná motorka. Na to skákání přes město a pak výlet kolem komína jen tak, v klidu, bez závodních ambicí a snahy všechno předjet, to musí být super. Jezdit a tankovat vždy jen po výplatě a to asi ještě jen půl nádrže . A v době, kdy těch 70 stojí lepší jízdní kolo se mi cena zdá slušná.

longway (6) napsal 24.04.2022 v 06:14+2

Mně naopak sedlo vyhovuje. Na prodejně a po prvních dnech mi přišlo možná tvrdší, ale s přibývajícími km jsem zjistil, že je to jedině dobře. Na delší trase se tolik neprosedí. Dnes když ujedu 300km tak mě nebolí nic. Každému sedne něco jiného. V autě mám taky radši tvrdší sedla na delších trasách.

pajabaja (1) napsal 24.04.2022 v 00:05-3+1

Sam mam predchozi generaci CB 125 F. Uvazoval jsem o vymene, ale presne kvuli tomu prisernemu sedlu jsem ji nevzal. Je dokulata a misto na sedacich kostech se sedi na prostredku panve jako na trubce. Na predchozi generaci jsem bez bolesti zadku najel 650km na jeden zatah..tam je ergonomie top.

robart (58) napsal 22.04.2022 v 09:17+4

Predaje na Slovensku 2022 potvrdzujú úspešnosť modelu. Dlhodobo vedie predaje A1 'klasických' motocyklov s radičkou:

HONDA CB125F 30ks
KEEWAY K-LIGHT125 13ks
KEEWAY RKF125 11ks
HONDA CB125R 10ks

Wenca24 (76) napsal 22.04.2022 v 08:27+4

parádní test tyhle užitkový stroje jsou mi sympatický

panTerek (81) napsal 22.04.2022 v 08:23-3+5

To bych nechtěl, celej den jezdíš a ani si neodpočineš na benzínce.

Mike70 (70) napsal 22.04.2022 v 07:03-5

Jediný co mi na týhle super úsporný a upracovaný motorce vadí je vstupní investice 70 tisíc, to je dost. Já bych to viděl tak na 45, ale asi sem zaspal dobu...

Codo (354) napsal 21.04.2022 v 22:18-1+9

krásnej test svým způsobem neuvěřitelný motorky. Tohle je už opravdu jiný motorkaření, ale co. Každej netouží se rvát do kůže. Kdo hledá takovýhle typ motorky, má dokonalou nenáročnou potvoru s neskutečnou spotřebou. Prostě ve svý třídě bomba

Vagabundus (5) napsal 21.04.2022 v 21:50+5

Koupil jsem si ji v Únoru,naprostý souhlas se vším co bylo řečeno!Traktůrek jezdící na výpary

bledemon (128) napsal 21.04.2022 v 20:46

jak to ta honda dělá, že to nevibruje? Yuki mi sundavalo nohy
První cbf z indie nemělo vyvažovací hřídel (jen přípravu a možnost neofiko z alíku). Druhé cb125f z číny jí do stejných karterů dostalo. A tohle poslední, opět kompletně z indie (ovšem domontované v itálii), ji v novém motoru ani nemá kam dát.

tripbiker (11) napsal 21.04.2022 v 19:04+4

Dobře postavená motorka škoda,že není pro náš trh v nabídce CB200X ale i tak dváca má co nabídnout. Povedená recenze

SuperSic58 (1313) napsal 21.04.2022 v 18:57+3

Díky borci, na test tohohle prdítka se těším už od novýho roku, co o něm Honzis mluvil u Vládi v jeho talk show studiu. Ta maximální jednoduchost a ta spotřeba, to je epes rádes. Vyvstává otázka, co pořídit na akční poskakování kolem komína, cébéčko nebo visiona?

PetrosPV (28) napsal 21.04.2022 v 16:41+7

Neuvěřitelné, výkon jako Jawa 250 a spotřeba poloviční než pionýr.

pernik92 (163) napsal 21.04.2022 v 16:30+7

čekal jsem jestli vyjde test této motorky.
Nakonec jste jej udělali a všechna čest co dokázala Honda vyrobit.

Kdybych chtěl 125ccm motorku na velké cestování po světě tak je Cébéefko volba č.1. - Obrovský dojezd, ovladatelnost kola a pružný, spolehlivý motor. Více není potřeba.

Díky za tento test chalani

harleystar (1) napsal 21.04.2022 v 16:22+3

Jedna z mála mašin co za malou cenu toho nabídne hodně. Celá série CBF byli pracanti a spolehlivé stroje a je dobře, že ji Honda stále vylepšuje a drží v nabídce

rousini (163) napsal 21.04.2022 v 16:16+1

V textu je zmíněn přesazený válec. Co si pod tím představit???

zolik. (35) napsal 21.04.2022 v 15:26

Nu, být u nás v prodeji nová CB200X s obdobně nízkou cenovkou, tak si velká část trhu do 350ccm může dát celozávodní dovolenou. Tam je i chybějící část rámu před/pod motorem dokoncipovaná. V rámci své kategorie je tedy s podivem, že je cena nastavena tak nízko a lidé nečekají ve štrúdlech jako kdysi na nového Favorita (boleslavského).Vlastně je tak hloupý každý, kdo ji nemá.. je snad něco alespoň trochu obdobného nehledě na inovační prvky, co by bylo podobně kvalitní? Těžko. I BN 125 už stoupla k 80t. -a je to..(víme co).

kývaj (2) napsal 21.04.2022 v 13:56+3

Dobrý článok a schuti som sa zasmial: "I jsem tam předjížděl nějaké tříválcové Fabie a podobné zdechliny".
Iba dodávam, že gro motocyklovej výroby Hondy sú práve tieto maloobjemové modely: mnohotísícové výrobné série pre ázijský trh, kde tvrdo slúžia; podobne, ako nám autá.

callowsick (463) napsal 21.04.2022 v 13:11+4

výbornej test malorážky

Líbí se mi, když se motorky používají pořád ještě jako praktický dopravní prostředky a v tom tahle Honda bude dost nedostižná.

ještě jednou: fakt luxusní test

kerut (51) napsal 21.04.2022 v 13:03

hele clanek super, jen nejak nechapu jestli je to vodnik nebo vzduchac ? protoze na fotkach je vzduchac, a USD vidle taky na foto nevidim.. mistama jsou fotky dokonce namixovany s fotkama starsiho CBF125 z redakcniho testu pred nekolika lety..

E: ahaaa, trosku zavadejici uvodni formulace ze vodnika a usd vidle ma CB125R, a CB125F ne... ted uz to dava smysl.. takze jen ta fotka cbf z drivejsiho testu

jinak co do popisu naprosto verim, a i s mym starym mini cbf (2010) to koresponduje uplne maximalne ! vaha = nic, ovladatelnost kola, spotreba skoro zadna a novy CB125 ji ma podle vseho jeste lepsi, levnejsi dpoprava uz je asi jen silnicni kolo levnej dopravni prostredek nebo sedmimilove boty je uplne presna definice BTW a svoji cbf s KTM maskou mezi duky klidne hrde postavim

gresini (4526) napsal 21.04.2022 v 12:52+1

To, co se tady píše o spotřebě zní opravdu jako pohádka . Nikdy jsem na tom neseděl,ale zdá se to celkově sympatický a chtěl bych to zažít!

PEPE800 (4) napsal 21.04.2022 v 12:01+4

Synovi som ju kupil ako prvu moto CB 125 F 2017 za jeden a pol sezony 42000km cca každy mesiac sa robil SKRATENY 3000km servis ventily a liter oleja. Z malou kavičkou na 1 hodinu praca. Sada pneu HEIDENAU K80 jedine čo som zohnal ako športuristiku a nevyzeralo to ako na staru Jawu problem bola nedostupnosť v použitelnom rozmere. Reťazovu sadu som menil iba raz potom už iba samotnu reťaz asi dalšie 3x. Reťaz nebola tesnena tak rychlo odchadzala ak by sa použila tesnena reťaz bolo by to citiť na vykone. Kvalitou použitych materialov to asi bude India ale ten motor podla mna bude Japonsky kvalitny.

r.bure (86) napsal 21.04.2022 v 11:02+1

Klobouk dolu za vytrvalost! V čajně dneska koupis za 20$ Airhawk a ten nejvetsi problem tyhle motorky je vyresenej. Kdyby sis domu poridil babu jen na vareni a uklizeni, asi by ti nevadilo, ze je hnusna jak vstavani do prace… A tahle Magdalena Dobromila na prcani rozhodne delana nebyla.

JardaBar (165) napsal 21.04.2022 v 10:48-7+4

Varadero 125 aspoň dalo 120km/h , takže se s ním dalo do provozu. S touhle stopětadvacítkou je to nebezpečný. Spíš s ní jezdit jen ve městě.
Raději CB125R.

Dzawar (112) napsal 21.04.2022 v 10:16+2

Pěkný test , dobrá výzva na začátku . škoda že moto má sedlo na prd . Trošku me to zaráží ale asi záleží na zvyku . Na hondě wavu není problém za den najet kolem 400km / https://en.mapy.cz/s/carorulumu / dá se i 570km / https://en.mapy.cz/s/feduguzago / za den ale to už je dost , spíš než zadek ale bolí záda . Ty malý motory od Hondy jsou nezmary . Typoval bych že motor na Cb dá klidně 200000km . Když ho někdo nebude tunit

WobRetnuh (112) napsal 21.04.2022 v 09:39-1+5

Díky za super recenzi Tomuhle se říká dopravní prostředek. Té pořizovací ceně, spotřebě a dojezdu prostě elektromotorka nebude ještě dlouho konkurovat. Škoda, že si mladej ještě neudělal řidičák, hned bych mu ji koupil

longway (6) napsal 21.04.2022 v 09:14+4

Super test a ta spotřeba je prostě něco

rudirt (46) napsal 21.04.2022 v 09:04+5

Za mě velice dobrý test, tzn. normální a objektivní.
Design je opravdu individuální záležitost, ale pořád
lepší než UFO. Trochu mi to připomíná TDM 900 kukuč,,,
Klidně bych si to dovedl představit v garáži.
Vzducháč, litá kola, kotouč vpředu a Honda jako bonus...
Nabízí se srovnání z našich mladých let s ČZ 477
a tady těch 50 let pokroku holt nezastavíš - a ještě míň to žere...
Jen tak dál redaktoři!!!




TOPlist