ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZdeněkS (18) napsal 18.05.2024 v 07:16

Ten silnicni atas nedava logiku. Je to skoda.
A ovladani je super, nechapu co kazdy na tom hleda. Jizdni rezimy tlacitkem nahoru/dolu, trakce hvezdickou, vic netreba. Vypinani asistentu je slozitejsi schvalne vsude.

JAVR (13) napsal 30.04.2024 v 08:48

Je to částečně i cesťák, ale o aerodynamice
jenom jedna věta: štítek by mohl odvádět lépe. Takže se za ním dělají turbulence , nebo ne? A cuká to hlavou?
To je pro mě u cesťáka jedna z velmi důležitých věcí.
Oni ty testy ve skutečnosti stejně nemají žádný smysl, Každý si musí zkusit sám jak mu to sedne.

petr1000001 (207) napsal 29.04.2024 v 22:36

A ještě k tomu videu,borec fajn,ale strategie vývoje dle globálních trhu a přizpůsobení nějakým požadavkům vs konkurenci.. mám pocit,že už nevzniknou žádný převratný bomby,kdy si to "jeden typek nalajnuje" a dá to podle svého tak jak by to vydel on a "trefil při tom jackpot" ... tyhle prukopnici asi vymizí.. a za mne je to skoda ... IA neudělá nic jinak než by to mnelo být dle algoritmu a kritérií minulosti to nejlepší..

petr1000001 (207) napsal 29.04.2024 v 22:18

"Mala 2019 " si u mne vydobyla další rok v garáži, přes to,že jsem ji minuli měsíc doplatil a každý rok ji musel koupit nějaké cetky jako ladak se svodama,pancerky,zvedly blatník,druhé kola,jiné mapy,nejdriv kufry,pak zas tašky,garmin XT,a mrak dalších nepostradatelným věci,aby mne nesvrbeli ruce zase měnit,tak krom toho ze došli prachy,vlastně měnit nechci

Robertak (120) napsal 29.04.2024 v 20:40

chjo.. jakoze uz se zase honda vraci k systemu "priplat si i za riditka"? jako za cestovni motorku bez vyhrivanejch heftu a hlavniho stojanu bych vyrobci nafackoval.. na druhou stranu treba bezdusovy kola zase palec hore.. mno.. jeste si to teda rozmyslim, jestli zase budeme mit doma africanku.. furt me to k ni tak nejak tahne zpet, ale pokazdy v honde vymyslej neco, cim me zas na rok odradej..

TomasNBK (41) napsal 29.04.2024 v 17:41

Bral bych "malou" na malých kolech. A červenou

K167 (1517) napsal 29.04.2024 v 15:05

Pokud bych se měl rozhodnout, jestli Africu Twin s klasickým manuálem nebo dvouspojkou DCT, zvolil bych (přestože jsem DCT také zkoušel a fungovala výborně) model 2025 s E-Clutch.

panca (18) napsal 29.04.2024 v 12:16

Je potřeba upřesnit, že vyhřívané hefty má tato "malá" verze jen v kombinaci s Showa EERA. Na ostatní varianty této malé africy si je musíš přikoupit, přiobjednat zvlášť. Dále se mohl redaktor zmínit, že od modelu 24 už není ve výfuku lankem ovládaná klapka, resp. není tam vůbec, což může být pro někoho pozitivem. A další praktická věc, která může být někomu sympatická, pro jiného zcela nezajímavá, přední kapoty jsou jinak řešené, už nejsou navedené až pod přední světlo. Snadněji se tedy lze dostat ke vzduchovým filtrům, které jsou pod nimi schované. Další novinkou oproti modelům z roku 23 jsou bezdušová kola a ten výškově stavitelný štítek, což ve videu zaznělo.

Mig_35 (350) napsal 29.04.2024 v 09:27

nesnáším to slovo, ale tady sedí jak ... na ...: verze s DCT je přepíčená. osm stupňů brždění motorem, deset stupňů kontroly trakce atd atd. v terénu jsem ji neměl, ale jak předchozí verze držela dvojku ve výjezdu až do té doby, než motorka chcípla... snad už to odstranili.




TOPlist