Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak předně honda jezdí na 14ti palcových pneu a nmax 15ti palcových .Honda má 9ti litrovou nádrž ,Yamaha 5,4.Honda má uzoučký gumy yamaha salámy z čehož plyne větší dojezd ve prospěch hondy
a lepší ovladatelnost ve prospěch yamahy všechno otsatní souhlas ale honda se dá koupit lonskej model za 64 litrů a já jí koupil před 3ma rokama od harness moto za 61 jěště z 6ti litrovou nádrží a bez led světel ale zase jsem si přikoupil štít a motobox a vyšlo mě to na 65
Měl jsem Hondu PCX 3 roky ročník 2012 byla z první várky za 59.900,-kč, přesedlal jsem na Forzu, chybělo mi hlavně pohodlí pro spolujezdce, protože hodně jezdíme ve 2, dále pak štít a větší prostor na zavazadla. Rychlost byla celkem dostačující, teď jezdíme na Forze něco přes 110 km/h takže i v tomto směru pohoda Myslím že cena okolo 60 tisíc je tak akorát. Yamaha to bude mít hodně těžké za ty prachy...
No já osobně jsem teda vespař, ale tahle yamaha je něco tak ošklivého...ať se na to koukám z jaké strany chci !!! Bohužel...Vizuálně návrat tak o 15let.
A to mám rád retro, ale tohle vážně ani za nic.
Ja jsem moc v matematice nikdy nevynikal, ale chlapci když napíšete, že Yamaha ma o 0,4kW víc a v tabulce jsou hodnoty 9 vs. 8,2 , tak mi někde matika utíká, to samé platí o krouťáku kde uvádíte že PCX si píše o 0,3Nm víc a potom zase v tabulce je 11,56 vs 11,7.
I když "bez vítěze" tak testík jinak pěkně popsaný a hlavně na mne působí, že se nenadsazuje a asi těžký, když některé rozdíly jsou minimální. Popisované otevírání sedla u PCX je opravdu dosti (zejmena při určení do města) zbytečně komplikované zejména když musím "chcípnout" motor, PROČ?
Mam PCX ale 150ccm rovnych 10kw je to hodne znat u tech skutru hlavne ve meste ale co jsem se svezl na teto yamaze tak uz bych mozna i vahal preci jen ma ABS a vypada trosicku lepe ale je to rozhodovani spis pro kazdeho jinak ja bych si z vlastni zkusenosti opet vybral pcx ale nekomu se holt bude libit nmax a koupi si ho kazdopadne testik dobry
Ak sa s B vodičákom dá viesť 11 kw skutrík,prečo ich predávajú vyladené na 8-9kw? U 100 kw motorky sú mi dva tri kone ukradnuté,ale pri skutríku je dobrý každy kilowat.
Za mně jednoznačně Yamaha.
Ty úzký kola na PCX jsou fakt k smíchu. Taky řidítka divný.
Yamaha vypadá dospělejší. A taky je živější. A má ABS, což ve městě na kočičí hlavy je potřeba.
prominte, ale kymco dela pekne skutry,trebas downtown 300 ccm s abs.jenze zde zminovany model je zrovna teda hnusnej jak pr... me se libi yamaha. pcx je spis takovej mazlik. muj nazor.Mel jsem scarabeo125 i. e. a to litalo po rovine 120.
Skútr MUSI mít rovnou podlahu! Na to si ho kupju, abych na něm převážel dvacku kandák, PC a podobný krámy. Takže ani nmax ani pcx ale majesty, to dá přece mozek! Na ježdění je velká mašina.
Mne se testik libil. Je videt ze testfara necerpal jen z PR udaju, ale ten den se s obema typy docela aktivne vozil. Otazky svitivosti nebo stelovani ventilu jsou docela usmevne, stejne tak jako pozadavky typu ""proc jste nesrovnavali treba se skutrem Tatran [tim Sk z roku cihla]!
A TED DO MNE!!!
Test je trochu odflaknuty.
Nie je tam nic o servisnom intervale a o nastavovaní ventilov-PCX je na tom asi horsie, PCX ma podivne pneu oproti znackovym na Nmaxe, opravte ma ka sa mylim...autor sa nevenoval svetlam, ludia v mestach chodia predsa v noci do prace a z prace.
Ked som to dokazal ja, dokaze to kazdy.
//motoride.sk/c/6737/2/yamaha-tricity-trojkolka-pre-dospelych.html
/Vlastnil som tri PCX, su skvele a strata hodnoty je nizka, trh si ju ziada./
Na jaře jdu do NMAXE,libi se mi víc i po vizuální stránce . asi největší minus u pcx jsou uzke pneu.nevím jestli to vydržím ty čtyři měsíce.kluci v yamaha ostrava těšte se,bude kšeft
Prý Kymco , to raději chodit pěšky. Pokud má někdo svoji oblíbenou značku, má jasno. Pak nějaký o 0000nic ostřejší motor nebo komfortnější podvozek moc řešit nebude.
vlastik_civic: Protože NMax má proti Kymcu chlazení kapalinou, ABS, vstřikování, vyšší výkon v nižších otáčkách, je lehčí o cca 30kg... A navíc, Kymco je opravdu škaredé jak noc (to je subjektivní, uznávám).
Nic proti ale bude mi dlouho trvat nez Kymco budu brat jako poradnou znacku, asi stejne jako Kia a Hyundai. Vim, jsou to kvalitni stroje, plne konkurenceschopne, ale KYMCO na nadrzi proste (zatim) nechci...
A co Kymco Yager GT 125? Podle mě těžký konkurent...a v mnoha ohledech je i lepší...Výborná ochrana vůči vodě, větru, atd díky široké a vysoké kapotáži, velká nádrž, spousta místa pod sedlem, opěrka spolujezdce, nosič kufru... Nemá ten středový tunel mezi nohama...hm? A levnější...
VladaM: PCX tady mělo příplatkové plexi, takže ochrana jasně lepší. Ale i kdyby mělo svoje standadní, tak se mi zdálo, že na Nmaxu více fouká, i tam bych to řešil nějakým vyšším štítkem. Na jízdu deštěm se musíš zeptat majitelů PCX: //www.motorkar...g]=14.48838424682617 a Nmaxů //www.motorkar...]=14.48838424682617, nám nepršelo.
Ale vzdyt ano, celkovej vitez je blbost, souperit se da leda v jednotlivych disciplinach. Jeden uprednostnuje to druhy ono.
Majda se ted uz cenove vymyka, skoda, myslim ze k nim skvele zapada.
Zelinář> tohle není závěr? NMAX má živější motor a lepší brzdy, a také jeho podvozek je nastavený na sportovnější jízdu. Pokud ale koukáte víc na praktické využití a jízdní komfort, zůstane číslem jedna Honda PCX, která na větších kolech lépe žehlí nerovnosti, nabízí víc pohodlí pro spolujezdce a v základu je vybavena 12V zásuvkou.
Sám nevím do jakého bych šel. PCX má už hodně lidí a je pořád levnější, Nmax je ale tvrdší a sportovnější. Každý ať si je zkusí sám a vybere. Majesty S jsme bohužel k dispozici neměli, ale už jsme ho s PCX také porovnávali //www.motorkar...honda-pcx-29381.html
Vysledek jako vzdy u srovnavacich testu...vitez zadnej, kazdej dobrej v necem jinem, klasika.
Zajimal by me test Majesty S vs Nmax vs PCX, bo si myslim, ze Majestu S k nim proste patri (mozna je i prevysuje). Nehlede toho, ze jsou ve stejne cenove relaci (pred 3mi mesici )
Yamaha každopádně vypadá lépe,má živější motor, vše další zjistím z jara až si ji koupím, kámoš má pcx, přece se nebudu opicit
tak předně honda jezdí na 14ti palcových pneu a nmax 15ti palcových .Honda má 9ti litrovou nádrž ,Yamaha 5,4.Honda má uzoučký gumy yamaha salámy z čehož plyne větší dojezd ve prospěch hondy
a lepší ovladatelnost ve prospěch yamahy všechno otsatní souhlas ale honda se dá koupit lonskej model za 64 litrů a já jí koupil před 3ma rokama od harness moto za 61 jěště z 6ti litrovou nádrží a bez led světel ale zase jsem si přikoupil štít a motobox a vyšlo mě to na 65
Měl jsem Hondu PCX 3 roky ročník 2012 byla z první várky za 59.900,-kč, přesedlal jsem na Forzu, chybělo mi hlavně pohodlí pro spolujezdce, protože hodně jezdíme ve 2, dále pak štít a větší prostor na zavazadla. Rychlost byla celkem dostačující, teď jezdíme na Forze něco přes 110 km/h takže i v tomto směru pohoda
Myslím že cena okolo 60 tisíc je tak akorát. Yamaha to bude mít hodně těžké za ty prachy...
Vespu ani zadarno!! Clovek se na tom musí cítit trapne
. Mno Kablič na tom modrém nevím čem co maš místo avataru bych se styděl jet i do lesa.
No já osobně jsem teda vespař, ale tahle yamaha je něco tak ošklivého...ať se na to koukám z jaké strany chci !!! Bohužel...Vizuálně návrat tak o 15let.
A to mám rád retro, ale tohle vážně ani za nic.
Ja jsem moc v matematice nikdy nevynikal, ale chlapci když napíšete, že Yamaha ma o 0,4kW víc a v tabulce jsou hodnoty 9 vs. 8,2 , tak mi někde matika utíká, to samé platí o krouťáku kde uvádíte že PCX si píše o 0,3Nm víc a potom zase v tabulce je 11,56 vs 11,7.
I když "bez vítěze" tak testík jinak pěkně popsaný a hlavně na mne působí, že se nenadsazuje a asi těžký, když některé rozdíly jsou minimální. Popisované otevírání sedla u PCX je opravdu dosti (zejmena při určení do města) zbytečně komplikované zejména když musím "chcípnout" motor, PROČ?
Mam PCX ale 150ccm rovnych 10kw je to hodne znat u tech skutru hlavne ve meste ale co jsem se svezl na teto yamaze tak uz bych mozna i vahal preci jen ma ABS a vypada trosicku lepe ale je to rozhodovani spis pro kazdeho jinak ja bych si z vlastni zkusenosti opet vybral pcx ale nekomu se holt bude libit nmax a koupi si ho kazdopadne testik dobry
Ak sa s B vodičákom dá viesť 11 kw skutrík,prečo ich predávajú vyladené na 8-9kw?
U 100 kw motorky sú mi dva tri kone ukradnuté,ale pri skutríku je dobrý každy kilowat.
Za mně jednoznačně Yamaha.
Ty úzký kola na PCX jsou fakt k smíchu. Taky řidítka divný.
Yamaha vypadá dospělejší. A taky je živější. A má ABS, což ve městě na kočičí hlavy je potřeba.
prominte, ale kymco dela pekne skutry,trebas downtown 300 ccm s abs.jenze zde zminovany model je zrovna teda hnusnej jak pr... me se libi yamaha. pcx je spis takovej mazlik. muj nazor.Mel jsem scarabeo125 i. e. a to litalo po rovine 120.
Skútr MUSI mít rovnou podlahu! Na to si ho kupju, abych na něm převážel dvacku kandák, PC a podobný krámy. Takže ani nmax ani pcx ale majesty, to dá přece mozek! Na ježdění je velká mašina.
1 reakce
Mne se testik libil. Je videt ze testfara necerpal jen z PR udaju, ale ten den se s obema typy docela aktivne vozil. Otazky svitivosti nebo stelovani ventilu jsou docela usmevne, stejne tak jako pozadavky typu ""proc jste nesrovnavali treba se skutrem Tatran [tim Sk z roku cihla]!

A TED DO MNE!!!
Test je trochu odflaknuty.
Nie je tam nic o servisnom intervale a o nastavovaní ventilov-PCX je na tom asi horsie, PCX ma podivne pneu oproti znackovym na Nmaxe, opravte ma ka sa mylim...autor sa nevenoval svetlam, ludia v mestach chodia predsa v noci do prace a z prace.
Ked som to dokazal ja, dokaze to kazdy.
//motoride.sk/c/6737/2/yamaha-tricity-trojkolka-pre-dospelych.html
/Vlastnil som tri PCX, su skvele a strata hodnoty je nizka, trh si ju ziada./
Měl jsem tuto PCX v3, ale ve 150ccm, bral bych jí znova, akorát se mi nelíbila nízká maximálka (102km/h reál) a úzký kola.
já bych bral hondu, startér je i altík tak nebude volnoběžka se brzo ozívat.
Na jaře jdu do NMAXE,libi se mi víc i po vizuální stránce . asi největší minus u pcx jsou uzke pneu.nevím jestli to vydržím ty čtyři měsíce.kluci v yamaha ostrava těšte se,bude kšeft
Prý Kymco
, to raději chodit pěšky. Pokud má někdo svoji oblíbenou značku, má jasno. Pak nějaký o 0000nic ostřejší motor nebo komfortnější podvozek moc řešit nebude.
Vzak bych PCX
vlastik_civic: Protože NMax má proti Kymcu chlazení kapalinou, ABS, vstřikování, vyšší výkon v nižších otáčkách, je lehčí o cca 30kg... A navíc, Kymco je opravdu škaredé jak noc (to je subjektivní, uznávám).
Nic proti ale bude mi dlouho trvat nez Kymco budu brat jako poradnou znacku, asi stejne jako Kia a Hyundai. Vim, jsou to kvalitni stroje, plne konkurenceschopne, ale KYMCO na nadrzi proste (zatim) nechci...
Protože Kymco Yager je ale opravdu hnusný skůtr.
A co Kymco Yager GT 125? Podle mě těžký konkurent...a v mnoha ohledech je i lepší...Výborná ochrana vůči vodě, větru, atd díky široké a vysoké kapotáži, velká nádrž, spousta místa pod sedlem, opěrka spolujezdce, nosič kufru... Nemá ten středový tunel mezi nohama...hm? A levnější...
VladaM: PCX tady mělo příplatkové plexi, takže ochrana jasně lepší. Ale i kdyby mělo svoje standadní, tak se mi zdálo, že na Nmaxu více fouká, i tam bych to řešil nějakým vyšším štítkem. Na jízdu deštěm se musíš zeptat majitelů PCX: //www.motorkar...g]=14.48838424682617 a Nmaxů //www.motorkar...]=14.48838424682617, nám nepršelo.
Co plexi a ochrana posádky před větrem, deštěm?
Ale vzdyt ano, celkovej vitez je blbost, souperit se da leda v jednotlivych disciplinach. Jeden uprednostnuje to druhy ono.
Majda se ted uz cenove vymyka, skoda, myslim ze k nim skvele zapada.
Zelinář> tohle není závěr? NMAX má živější motor a lepší brzdy, a také jeho podvozek je nastavený na sportovnější jízdu. Pokud ale koukáte víc na praktické využití a jízdní komfort, zůstane číslem jedna Honda PCX, která na větších kolech lépe žehlí nerovnosti, nabízí víc pohodlí pro spolujezdce a v základu je vybavena 12V zásuvkou.
Sám nevím do jakého bych šel. PCX má už hodně lidí a je pořád levnější, Nmax je ale tvrdší a sportovnější. Každý ať si je zkusí sám a vybere. Majesty S jsme bohužel k dispozici neměli, ale už jsme ho s PCX také porovnávali //www.motorkar...honda-pcx-29381.html
Vysledek jako vzdy u srovnavacich testu...vitez zadnej, kazdej dobrej v necem jinem, klasika.
)
Zajimal by me test Majesty S vs Nmax vs PCX, bo si myslim, ze Majestu S k nim proste patri (mozna je i prevysuje). Nehlede toho, ze jsou ve stejne cenove relaci (pred 3mi mesici