yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Signum68 (35) napsal 25.11.2022 v 22:11

Honzis paradni recenze na zaklade ktere jsem si jel Haryka do Plzne pujcit a mas uplne ve vsem pravdu.Diky!

zlatyzdeno (-2) napsal 29.07.2021 v 04:32-2

Taková MULTIPLA mezi motorkama,HNUS

Pixly (24) napsal 25.07.2021 v 09:02+1

Taky jsem motorku otestoval a tenhle test si pustil jen proto, abych sám pro sebe posoudil rozdílné vnímání dvou lidí. Test se mi moc líbil a zde jsou drobné rozdíly.

Převodovka - naprosto přesná s trochu tužším chodem, nicméně, hodnocení při řazení tak 1- (pro mně obrovské překvapení). Mi osobně quickshifter nechybí.

Směrovky - zde jsem já osobně moc nadšený nebyl ještě z jedné věci, jako zatím u jediné, se mi stalo, že jsem se zmáčknutou spojkou nebyl schopný dát blinkr do leva (mám krátké prsty)

Brzdy, spojka, motor - naprosto skvělé. Co se mi moc líbilo, byl přepínač světel - skvělý nápad.

Palivové mapy - je opravdu velký rozdíl mezi nimi a nejvíce mi vyhovovala standartní mapa (tuším touring), sport moc ne, protože se mnou to teda cukalo dost a příjemné mi to úplně nebylo - je vidět, že Honza je o dost vyježděnější jezdec.

Poslední věc, kterou bych zmínil a která mě zaskočila, byla opravdu velká setrvační síla předního kola, při vyšších rychlostech změnit směr motocyklu bylo o poznání složitější, než u jakéhokoli motocyklů, který jsem doposavad řídil. Řekl bych naprosto nesrovnatelné například s Versys 1000.

Celkově na mně motorka udělala obrovský dojem

jaro27 (78) napsal 24.07.2021 v 09:27

K tomu dizajnu, no mne sa nezdá jedinečný. Pripomína mi tie maličké čínske plastové elektrické motorky pre malé detičky. Už len nálepku POLICE.

ARH:
Čítal som už skôr pojednanie na konkurenčnom serveri a ARH bolo vychválené do nebies. Ale zjavne to nebolo správne vysvetlené, chápal som to tak, že sa zníži podvozok a nie jeho tuhosť. Opis tuná je perfektný a ARH mi z toho vyjde ako totálna katastrofa. Sprvu sa mi javilo, že to bude katastrofa v teréne, ale oveľa horšie to vyzerá byť na asfalte.
Takže sa mení charakteristika pruženia a aby sa dostala na požadovanú hodnotu, treba trocha na motorke poskákať, vrtieť sa
Dvaja s kuframi zastavia na benzínke, motorka klesne. Nasadnú na na perfketnom asfalte im bude trvať asi 30 sekúnd, kým sa to zas samo nastaví. A čo svetlomet? Ten sa automaticky nastavuje? Nebude tých 30 sekúnd osvetľovať protiidúce autá?
Vždy, keď parkujem, dobre si rozmyslím, kde opriem bočák. S ARH to bude teda výzva dvojitá...

Inak, kamoš jak vymenil zadný tlmič za kvalitnejší, tak sa po asi 50 metroch na prvej zákrute vyyebal. Proste iná charakteristika tlmiča, na ktorú nebol navyknutý. S ARH to bude zhruba prvých 30 sekúnd vždy lotéria, ako to bude reagovať...

Ridgeback (12) napsal 23.07.2021 v 22:50

Honzis, Tigre 1200 su stale skladom, kazdy ma kardan kvoli nemu som si ho kupil. Mozes si ich kupit v Triumphe zajtra rano, vo verzii Alpine aj Desert. Okrem ineho, uz jazdia muly novej generacie Tigra 1200 2022, bude o 10k silnejsi, o 10kg lahsi ako aktualne GS a bude mat dalej kardan. Fotiek uz je na nete dost...

bruttopyr (396) napsal 23.07.2021 v 22:19

Když se objevily první fotky, tak se musím přiznat, že jsem si skoro až odplivnul... Ale s odstupem času už mi ten vzhled nevadí.
Stejně raději jezdím, než si motorku jen prohlížet.
Rád bych se na tom svezl, zvuk to má pěkný, na cestování to bude jistě fajn a snad poprvé, co pamatuju, to u H-D nepřestřelili ani s cenou. Tedy na H-D poměry.
Díky Honzisovi za obsáhlý test, myslím, že byl objektivní, uvedl i věci, které se me nelíbí. A je nutno říct, že ty negativa by mě od koupě neodradily!

emánek27 (39) napsal 23.07.2021 v 21:01

honzis-motorka mě velmi zajímá, takže bych rád věděl,jak složité je vypnout totok ARH a jestli jsi zkoušel parkovat s ARH vypnutým. Jestli jsem to dobře pochopil, tak po vypnutí by motorka měla zůstat nahoře, tím pádem by odpadl problém s bočním stojánkem a navíc by měla jít i lehčejc na hlavní stojan...jo a to plégo na videu vypadá, že upadne náporem větru.??????

PasarloPipa (-22) napsal 23.07.2021 v 12:21

Je dobrej. Hlavně v té vojenské zelené. Ale cenduro Jawa by RVM překonává fakt jen o prsa.

Jofré (213) napsal 23.07.2021 v 11:19

Ha, ha cestovní motorka a přední blatníček jak ze supersporta. Ještě musí časem vychytat pár much. Je vidět, že tenhle segment je pro ně novinka.

hrochi (155) napsal 23.07.2021 v 10:25-1

Takže bych zavedl novou kategorii:
enduro - jednoválec do terénu, blatník nahoře, velká kola a tak
cenduro - víceválec do terénu a s kokpitem na navi či roadbook
nenduro - enduro co není enduro a samozřejmě s kokpitem na navi, aby se na dálnici neztratilo a hlavně široké loukoťové kola 19/17 a menší

hd1727 (95) napsal 23.07.2021 v 09:21+1

Tak třeba to tu firmu zachrání. Ale nějaký lehčí zlobivý "scrambler" kolem 800 kubíků by se mi líbil víc.

BTW: Jsem překvapenej, jak je to na tý kameře v okolí Třebový hezký :)

hrochi (155) napsal 23.07.2021 v 07:46

Tak a teď kdo má přehled. Kolik je tu (a bylo) cestovních endur (mimo jednoválce) na kolech 21/18 (příp.17), zdvihy nad 200mm a hmotností pod 200kg?

XRV650, 790 Adv., F800GS, Tenere700, Tiger800XC, ...?
doplněno: 950 Adv.

Luky1942 (-3) napsal 22.07.2021 v 23:45-3

Půjčil jsem si nového Haryka, motor povedený, semi-aktivní podvozek funguje, ale detaily kazí celkový dojem. Ovladače jsou nesmyslně blízko sebe. Ovládání blinkrů je hned vedle klaksonu, takže buď blikáš nebo troubíš. Přepínač světel je hned nad kloubem levé ruky takže jsem si neustále zapínal dálková světla. Možná je to jen věcí zvyku... moto mělo najeto 3800km a už tam zrezla podložka tlumiče řízení. Dle mého názoru je to celkově o level níž než GS...
Za 480000 je v podstatě plná palba. Otázka je, jestli to jen cenou dokáže odlákat zákazníky tradičním značkám. Origo kufry kupříkladu stojí 80000 ????
Tohle je reálná zkušenost . Žádný redakční oblbovák podplacený značkou. By Filip S.

6 reakcí

Honzis
Honzis 23.07.2021 v 10:20

Ta poznámka o redakčním oblbováku poplaceným značkou mě mrzí. Pan Americu jsem sedlal dva týdny a jedinkrát se mi nestalo, že bych si spletl klakson s blinkrem. Dálková jsem si omylem zapnul jednou. Kufry od H-D stojí 65 000 Kč včetně všech nosičů, je to uvedeno v textu - jestli chceš, hodím to sem i s katalogovými čísly a přesnými cenami.


hrochi (155) napsal 22.07.2021 v 22:51

Co se týče designu, mě neva, když by to fungovalo lépe než kovadlina s kolečky. Měli udělat scrambler, tam se pár do terénu horších parametrů schová. Bude to radost tahat z bahna

Pivko (85) napsal 22.07.2021 v 22:23+1

V záporech chybí ta největší nevýhoda. Strašně to topí mezi nohama je obří válec a teplo se line břichem do ksychtu. Stačilo mi zastavit na světelné křižovatce . Tohle není motorka do teplých krajů. Jinak pěkný HD to zas jo.

3 reakce

Honzis
Honzis 23.07.2021 v 10:24

Čeče já už tohle nějak nevnímám. Je to motorka s motorem do V, kde je zadní válec mezi nohama, takže to prostě topit bude vždycky. Nepřišlo mi, že by to bylo nějak výraznější než na jiných strojích, a to jsem si dost užil i pražského ucpaného provozu. Za horka a třeba v džínách to určitě bude mnohem protivnější než na motorkách s řadovým nebo plochým motorem, nicméně já jezdil teď v červenci a v textilu a jak říkám, nevšiml jsem si ničeho, co by se vymykalo obvyklému chování. A co je záporem při 30 stupních, může být kladem po zbytek roku


Baldric (52) napsal 22.07.2021 v 21:47-1+1

Vzhledove je to mezi hezkou Africa twin a hnusnym GS. Nicmene mne osobne jde na motorce o pohodli, takze na vzhled nedam. Zatim se teda sveho GSA nevzdam, ale kdybych premyslel o nove motorce, tak bych o tom HD mozna zauvazoval.

Zedsdead (293) napsal 22.07.2021 v 21:27-1+1

Kde je tolik moc GS? V Praze? Když bylo minule na Dubé cca. 30 strojů, stálo tam jediný. V Železným Brodě jsem často a na benzínce jsem ho ještě nepotkal. V Brně nás bylo v neděli 80 a GSo ani jedno. Jiná věc je kolik jich člověk potká v Alpách.
Spíše jde o urban legend, že jich je u nás moc.

3 reakce

Honzis
Honzis 23.07.2021 v 10:30

Tak to jsi klikař Do Prahy dojíždím každý týden, mám to skoro 200 km a nepřijde mi, že by fenomén GS byl záležitostí hlavního města. A v turističtějších destinacích (hory) mi jejich výskyt vždycky přijde ještě mnohem silnější. Pro mě nejde o "urban legend", nýbrž vlastní zkušenost.


nevo7 (97) napsal 22.07.2021 v 21:04-1+1

Pekná. Ale fakt nechápem, je toľko predchodcov cendúr, od ktorých sa dá obkukať to dobré a spravia tie drobné chybičky /nastavovanie plexi, tie stojany, drobné písmená na displeji/.

Mig_35 (345) napsal 22.07.2021 v 20:29-1

K tomu spickovani na tema GS: buď si motorku kupuju, abych se odlišil, nebo abych byl spokojený. A abych me něco na motorce kakalo, tak to radši budu “GS man” - z anglického Mondeo man:)

Jsem zrovna v Černé hoře, sjel jsem z Durmitoru dolu - muzu doporučit - a jsem na HP2ce - a až se vrátím domu, podívám se a do garáže vrátím GSA, protože to je největší univerzal na světě.
Jaky by to asi bylo, kdybych tu byl na tomhle HD? Měl bych spáleny rozkrok a v kolonách bych chcipal. Na tohle je GS žárem na pravou holeň to nejmenší zlo.
Po letech vlažneho motorkareni chci od motorky hlavně aby netopila:)

Bikeserker (10) napsal 22.07.2021 v 20:17+1

Krásná, jako v podstatě všechny Haryky

Rick_James (8) napsal 22.07.2021 v 19:59

Je to dobrá mašina,ale vysvetlite to mojej žene...

soccer (483) napsal 22.07.2021 v 18:32

Nové H-D... budí emoce... mluví se o něm po celé planetě... V testech vychází dobře... má kontroverzní design... i skvělou cenu...

Kdo se odváží tvrdit, že se tahle kapitola ságy rodu "HáDé" nepovedla ???

rogih (1023) napsal 22.07.2021 v 17:25-1+2

Podle mého názoru je kardan věc, která dává u cestovní motorky velký smysl. Tady ale šlo o výrobní náklady (řetěz a pár zubatých koleček je násobně levnější než kardan se dvěma páry kuželových kol). Šetřilo se podle mne na špatném místě. To že to skoro nikdo nenabízí je za mne argument pro to nabídnout to.

zmulin (371) napsal 22.07.2021 v 16:59

Pěkně popsaný a líbí se mi to čimdálvíc

vitik (78) napsal 22.07.2021 v 16:30+2

Vzhled je divnej, ten aušus mechanismus plexi, to jsem koukal. Ale to plexi je funkční. Ty bakule s čudlíkama na ródlech jsou taky nějaký divný, ale taky funkční. Vůbec se zdá , že tam vše funguje jak má.Vzhled předku je kapku kontroverzní, ale GS 1100, 1150, a vůbec někrterý báva nebo poslední roky KTM a já nevím co ještě.. jsou taky divný a kupuje se to. Jako proč by tohle nemělo. Ujel jsem na tom teda pár předváděcích km dám tomu nejvyšší vyznamenání "nic mě na tom nesralo". Honzis našel pár much (super důkladnej test ), ale jako že by to bylo nepoužitelný Z hlediska záchrany H-D kumpáni to bude smysluplnější než ta elektrická záležitost za dvojnásobné peníze, kterou když si z obchodu přivezete rohlíky, pro cigára už se nevrátíte, protože jste na noc zapomněli nabíjet....Zásadní otázkou je dlouhodobá spolehlivost, ale to je i u těch různých čín, a taky si je lidi kupujou Ale to řeší zlaté pravidlo autobyznysu: počkej si na první facelift.

Smolda_Kladno (0) napsal 22.07.2021 v 16:05

Mám Scarver na "vyježdění" - ten je taky divnej a líbí se mi :) Tzn., že se mi tento HD líbí. Tak třeba někdy

JendaBelda (2) napsal 22.07.2021 v 15:09-1+1

Ja teda nevim, ale me zadny cestovni endure neprijde zrovna hezky. Mozna Africa, ale jinak? Extremni design u KTM, hnusny (byt spickove funkcni) BMW, Triumph asi na srovnatelne spicce uplne nestoji.. Stejne jako Suza/Kawa. Co nam zbyva?
Jak tu nekdo psal - kdybych hledal cestovni enduro, klidne mam HD na seznamu hodne vysoko. Libi se mi jen z profilu a zezadu, predek je fakt divnej. Ale na koukani je tu tuna jinejch kategorii...

papiboy (1267) napsal 22.07.2021 v 13:45+3

Viac motocyklov má podobne asymetricky riešené kufre.
U letmákov sa to aj dá odôvodniť uľahčením montáže kolesa (výfuk vyššie), ale u klasickej kyvky to je pre mňa nepochopiteľné.
Len preto, aby koniec tlmiča výfuku mohol dať pán designer o 5 cm vyššie, vymyslí asymetrické nosiče bočných kufrov, navrhne originál značkové bočné kufre rôznych objemov (ubere litre z kufra na výfukovej strane) a ja si lámem hlavu, čo tým pán designer získa.
Vlastne veľká skupina designerov, ktorí sa s projektom motocykla zaoberajú mesiace až roky.
To nikoho nenapadne, že koniec tlmiča o 5 cm nižšie a je to OK?
Na CBF 1000 som mal tlmiče na oboch stranách a k tomu dva plnohodnotné bočné GIVI Monokey...
Určite v tom bude aj u toho HD nejaký trik, prezraďte mi to niekto konečne, please! Som len starý málo informovaný, nechápavý dôchodca, nerád by som umrel blbý...

K167 (1493) napsal 22.07.2021 v 13:14

Chtěl bych se zeptat k tomu ARH: Když je motorka na bočním stojanu, stojím vedle, nastartuji motor, nasadím si helmu, rukavice, pak na to vlezu, zvednu boční stojan, tak je to v pohodě a drží to celou dobu dole, nebo ne?
------------------------------
Jinak Honzíkové moc pěkný test opravdu snad se vším možným, co by člověk potřeboval vědět, když se o tom chce něco dozvědět nebo když uvažuje, jestli to zařadí do výběru a půjde se na tom projet. Jak dokážeš za jízdy říkat komentář, který má hlavu a patu, to obdivuji. Myslel jsem, že víc věcí najednou dokáží dělat jenom holky, jenže tam jsem zatím vypozoroval, že žádná z těch věcí pak nebývá pořádně.

2 reakce

Honzis
Honzis 22.07.2021 v 20:11

Jak je to nastartovaný, nebo jenom zapnutý zapalování, je motorka dole. Jinak co se plynulosti komentáře týče, on by ti Zajoch mohl dlouze vyprávět o tom, co speciálně z mých videí vystříhává... ještě že má tak ostrý nůžky


habrman (51) napsal 22.07.2021 v 12:47+1

Nechápu proč je mikrovlnka místo světla. Ale proč ne ? Nikdo jiný ji nemá....

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist