Test Harley-Davidson Sportster S: Exploze zážitků
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 13.9.2021 | Zobrazeno: 17 845x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 13.9.2021 | Zobrazeno: 17 845x
Jsem z toho trošku rozpačitý líbí se mi to svezení OK až na to že přes ten přední balón se to musí do zatáček malinko nutit, Motor super prostě to jede ale řazení takové gumové a hlavně se musí zvedat noha prostě špičkou se mi nedařilo řadit. Jo a vyšší postavy budou mít problém se na to poskládat já mám 170cm.Tak že zůstanu zatím u svého Street boba.
O kolko by bola tá motorka drahšia, keby výfuk bol z normálnych trubek (chromových?) a nebol by tam ten dekel z JCBčka? Jak sa na ten model 2015 dá pozerať, tak je model 2021 hnusný. A to svetlo vpredu radšej bez komentára, asi bol výpredaj na aliexpresse
Ak by HD vedel prezit zo zakaznikov 'starej skoly', tak by motorky stale vyrabal po starom. Ale evidentne takto prezit nedokaze, preto zmenil filozofiu. Starej skole stale zostali stare motorky, tak nech sa s nimi tesia. Ja by som staru skolu nejazdil, prave naopak. Toto nove by som uz kupil. Vyzera to dobre, jazdi to vraj dobre, tak preco nadavat. Podla mna moze byt motorka aj trocha skareda, resp. nemusi zapadat do aktualnych 'noriem krasy', len nech ma charakter. Tato to splna. A podla mna navyse dobre vyzera...
Ak naserie 'vzhladom' nejakych ortodoxnych Harleyakov alebo ludi, co maju 'cit pre spravny vzhlad morotky', tak este lepsie
Dlho som rozmyslal nad Fat Bobom. Odkedy je novy Sportster, tak Fat Boba vypustam z uzsieho vyberu.
3 reakce
BRUTUS
Je to pěkné asi jako pondělní vstávání do práce.
12.4. by měl Harley představit obyčejnýho Sportstera. Soudě podle siluety by měl mít zadní blatník
Tak uvidíme, s čim se vytasej...
Tohle mě moc neoslovilo, motorku nemam na machrování ale na ježdění a tak nějak netušim, co bych s tim dělal
že by se v Milwaukee konečně naučili vyrábět motorky?
Trochu míň plastů, pohodlnější sedlo a ono to pude
Další parádní video.

Úvod s "kritikůmvítrdoplachetberoucím" vysvětlením, je vysloveně boží. Jenom s tím, že tenhle stroj vypadá nějak "zle a nasraně" bych nesouhlasil. Mně to spíše vlivem těch baculatých tvarů "jako kdyby to někdo tak dlouho nafukoval, až to přefouknul" připomíná nevinné dětské odrážedlo.
Svezení na tom může být parádní.
P.S.: Jane Rameši, miluji Tě!
4 reakce
Tak ať je vzhled jakýkoli... Ta strašná plotna z pozinku, vpravo na motoru, věčná připomínka, kde byly stupačky původně, tak ta by mě jako majitele srala strašně. Vlevo to kamaráda nemá, bůhví proč. Nicméně zleva je spodek motoru členitý už tak dost, tak asi měli tvůrci za to, že už je to hnusné dostatečně. Ať už zvažuji jakýkoliv účel použití motorky, nějak se v tom jako kupec nemůžu najít. není to ani na cruising, ani vysloveně na sport, na dojíždění do práce zas trošku drahé. Dokud se na tom nesvezu, definitivní ortel říct nemůžu....
1 reakce
Pri foto 32/42 som sa citil nekomfotne. Nahrada za Divku mesice?
1 reakce
Na druhou stranu – nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř:
Nový Harley-Davidson 500 ccm nafocený v Číně.
3 reakce
Jsem zvědav, kdo si tohle opravdu koupí.

Podobných 400 tyček stojí Indian FTR, existuje byť jen jedna jediná věc, v níž by nebyl lepší, než tenhle nahrbenej prcek na steroidech?
Jinak článek i fotky jsou krásný!
1 reakce
Asi jedinej z rodiny harýků, kterej by se mi doma líbil
1 reakce
Dá sa aj takto
:



1 reakce
Hmmm..taký podivín.
To ten starší Forty-Eight vyzerá pekne.
Já nejsem znalec motorkářské historie, ale Haryk je pro mě synonymum kovařiny, jednoduchosti a charakteru pro který jsou majitelé ochotni odpustit spousty archaismů. Tohle je pro mě nevzhledné a celé to vypadá víc plastové než asi ve skutečnosti je
1 reakce
Porovnejte to s Indian Ftr...
díky
Bezva test, jako obvykle, díky za něj.
Motorka parádní, všechna čest. Jen mi na ní pořád něco "nesedělo", ale nevěděl jsem co. Potom mi to došlo: zprava vypadá docela jinak než zleva. A výfuky to není
Hodilo by se poznamenat pro místní '400k-za-moto' že Sportster S je jako Low rider S . Vyšší řada. Levnější modely přijdou, viz lehce dohledatelne video se Sportster 950.
Jinak pěkný článek. Jen bych si dovolil pochybovat že je to moto pro všechny výšky. Je to mini bajk. Snad ještě menší než evo Sportster
tie skratene prdele sa mi nepacia na vetsine motoriek
ale okrem toho je tento harley super az na tu cenu
Podla mňa niet väčšej sedlačiny ako umýselne motorku ukrátiť o zadný blatník,odhaliť zadné kolo koľko sa dá a potom tam dať hentakú shitnú konštrukciu ako na vešanie prádla,ktorá drží svetlo a značku...
To je hnus nad hnus....
A netýka sa to samozrejme len tejto motorky...
Zdravím, je mi 68 let a jsem moc rád, že jsem si ještě mohl koupit Harleye, který je opravdu Harley - Softail Heritage... Na Harleyích jezdil již můj děda (od roku 1929) a otec, já v sajdě Knuckleheadu od tří měsíců. Sbírám veterány a vím , že když dnes vytáhnu svůj J model z roku 1925, tak pojede, to se bohužel o těchto moderních paskvilech říci nedá, do dvaceti let budou díky elektronice nepojízdné, nač devět režimů, když stačí jeden, bohužel J-čko nemá opravdu zásuvku na USB...Nechápu, proč má motorka za 400 tisíc reflektor jako obrácený květináč a také nevím, proč motorky nemají zadní blatník, to se snad hodí na západ od našich hranic, kde není za deště bláto na silnicích. Před 15-ti lety bylo možné koupit nový Sportster za 200 tisíc a byl prezentován jako první Harley pro mladé, těch 400 tisíc dnes těžko někdo dá, to raději koupí zánovní Electru. S pozdravem divoch54
3 reakce
nejlepší je jízdní režim VlastA
No motor zní točivě, sportovně.
HD nedela 'kadle kadle' jako dieselove Tipo, ale 'potato potato'.
Motorka je pekna, je to takovy 'mam v pici' design, odvozeny od Fat Boba. Skoda, ze je to takovy prcek a vodnik k tomu.
Test propracovaný, ale nelíbí se mi to. To je samozřejmě subjektivní, ale podle mě to vypadá jak opíchané včelami a proč dávají zadní pneu dopředu, nevím. Tvar světla..hrozné, tady nejde nic lepšího vymyslet než kulaté. Ale jedna věc uniká...cena. Sportstery byly kolem 200 k dostupné a taky nejčastěji modifikovanou motorkou, tohle už vyjde v základu na 400k a tím se u H-D teprve začíná.
400k Kč a sedlo aby si člověk přidělal doma sám
.
Ale jinak hezká.
p.s.: zvuk motoru je parádní, když se brzdí motorem, krásně to popiskuje
Přeju budoucím majitelům hezké počasí bez deště a suché silnice. Ještě pamatuju doby, kdy nás VB buzerovali, když jsme si trochu zkrátili blatníky (správně lapače nečistot), teď to nikdo neřeší.
1 reakce
Krom jiného musím ocenit super jízdní fotky