Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tento konkrétní model se mě nelíbí. Zadek, laufy, svody a kyvka kazí celkový dojem. Hlavně ten kryt podsedlovky vypadá jako by to dělal někdo v dílně na koleně. Jó to takový Nightster je paráda.
K těm rezavým šroubum šroub zrezne tehdy když po zimě nevydržíme počkat a jedem se hned projet a zvláště za vlhka to pak zbytky sole na silnici ještě chvíli pracují a je jedno jestli je to H-D nebo rejže
Pro čopraka: To co jsi slyšel asi nebyla pravda. Harley-Davidson má pořád čtyři výrobní závody, jako před několika lety. Je možné, že někoho mohli propustit, nevím, jejich výroční zprávu jsem nečetl, ale když se podíváš např. na americké automobilky, tak by nebylo divu.
A s těmi inovacemi je to přesně naopak, uvedu pár příkladů: model Fat Boy byl (nepočítáme-li Road Kinga) prakticky prvním cruiserem (z r. 1990), V-Rod prvním tzv. power-cruiserem (2001), ať se podíváš na rok uvedení jakékoliv motorky těchto kategorií zjistíš, že jde o více či méně zdařilé napodobeniny. : A co se děje teď? Většina výrobců těhle motorek přechází na sekundární převod řemenem, který H-D používá již od osmdesátých let. Nebo se podívej na novou Kawasaki Voyager 1700 - vždyť to je kopie Electry! Uznávám, že konkurence má dobrou techniku, nicméně Harley-Davidson si jede svojí cestou (vzduchem chlazené dvouventily - kromě V-Roda), která je mi bližší. Nevšiml jsem si, že by se Harley-Davidson pokoušel někoho napodobovat, je to naopak.
A ještě k těm rezavým šroubům: Moje motorka kolikrát jela i stála v dešti, myju jí normálně hadicí a rezavé šrouby zatím nemám žádné. Přes zimu to zkrátka chce konzervaci silikonovým sprejem, který na mašinu nepustí vlhkost (a ta se drží i v garáži, není-li vytápěná).
Straťa:Je to názor každýho jednotlivce,HD byla motorka,která udala nějaký směr,dnes se mi zdá,že trochu zaostává za japoncema.Jawa dnes dává na své motorky nádrže z 60tých let a něco podobného mi připadá u HD.Nedávno jsem četl,že HD zavřeli jeden výrobní závod s asi 2000 zaměstnanci,mají novinky,ale vždy o chvíli za jinými.
Kamos dela v servise haryku a divil jsem se, ze tam kluci znaji skoro veskera cisla ND z hlavy. To kdyz jsem byl v Suzine, Honde...museli vsechno hledat v katalogu.Ptal jsem se tedy kolegy harykare, jestli maji nejake zvlastni skoleni , nebo v cem to je?? Jeho odpoved: Az si k tobe prijde 50 lidi denne pro loziska,tesneni..atd..atd...znal bys to z hlavy taky :o lol lol . Ale kultovni masinka to samozrejme je...o tom zadna!
čoprák: Dneska sem neměl mezi přednáškama co dělat tak sem se zajel jen tak mrknout do prodejny H-D v Brně kvůli týdle mašince a ve skutečnosti vypadá ještě líp než na fotkách a když sem se na ni díval tak mě nenapadalo nic co by mohlo vypadat jinak.
HD je neoddiskutovatelná kultovní motorka,ke všemu se ovšem objeví nějaké výhrady,například řídítka patří ke klasickému cesťáku,sedlo k něčemu jinému a nádrž by se hodila na čopra.A jeden poznatek:kamarád si před třemi roky koupil HD a když jsem se ho ptal kde parkuje,že má dole po stupačkama na podvozku rezavé šrouby,tak mi odpověděl,že v suché garáži a že toho je tam víc co není viděl
Pěkný,Harici jsou čím dál lepší a 90koní je skutečně uspěch,když si vemete výkony před pár lety.Co mi trochu nesedí je plast pod sedlem.Nechci nikoho naštvat ale působí na mě jak kdyby si někdo ke svý jawě640 udělal doma tuningovej kryt.Ale jinak super
Sportster se vydal správnou cestou a ten článek je vtipně, výstižně napsaný. K těm stupačkám - na předváděčce v Praze jsem zaslechl, že takhle to má jen prvních pár kousků, teď už se prý montují i s pružinkama.
K tomu předku - já jej mám ještě o něco měkčí a na větších hrbolech jde nadoraz. Ale prý se to dá přitvrdit (míněno celkově - podložkama nebo pružinama, ne štelováním).
No, já osobně moc Harleyím neholduji...stroj je to sice celkem hezký a podle recenze má vcelku dobré vlastnosti...ale není to můj šálek čaje...přesto všem na tomto biku přeju mnoho super chvil v sedle
Tento konkrétní model se mě nelíbí. Zadek, laufy, svody a kyvka kazí celkový dojem. Hlavně ten kryt podsedlovky vypadá jako by to dělal někdo v dílně na koleně. Jó to takový Nightster je paráda.
ano, existuje spousta "odborníků" na H-D, kteří na H-D nikdy neseděli...
Nejradši mam lidi, který kritizujou HD a znaj ho akorát z televize a obrázků.
K těm rezavým šroubum šroub zrezne tehdy když po zimě nevydržíme počkat a jedem se hned projet a zvláště za vlhka to pak zbytky sole na silnici ještě chvíli pracují a je jedno jestli je to H-D nebo rejže
Je nádherná a má svůj styl. Jednou bych taky rád dospěl na tuto úroveň.
Pro čopraka: To co jsi slyšel asi nebyla pravda. Harley-Davidson má pořád čtyři výrobní závody, jako před několika lety. Je možné, že někoho mohli propustit, nevím, jejich výroční zprávu jsem nečetl, ale když se podíváš např. na americké automobilky, tak by nebylo divu.
Nebo se podívej na novou Kawasaki Voyager 1700 - vždyť to je kopie Electry! Uznávám, že konkurence má dobrou techniku, nicméně Harley-Davidson si jede svojí cestou (vzduchem chlazené dvouventily - kromě V-Roda), která je mi bližší. Nevšiml jsem si, že by se Harley-Davidson pokoušel někoho napodobovat, je to naopak.
A s těmi inovacemi je to přesně naopak, uvedu pár příkladů: model Fat Boy byl (nepočítáme-li Road Kinga) prakticky prvním cruiserem (z r. 1990), V-Rod prvním tzv. power-cruiserem (2001), ať se podíváš na rok uvedení jakékoliv motorky těchto kategorií zjistíš, že jde o více či méně zdařilé napodobeniny. : A co se děje teď? Většina výrobců těhle motorek přechází na sekundární převod řemenem, který H-D používá již od osmdesátých let.
A ještě k těm rezavým šroubům: Moje motorka kolikrát jela i stála v dešti, myju jí normálně hadicí a rezavé šrouby zatím nemám žádné. Přes zimu to zkrátka chce konzervaci silikonovým sprejem, který na mašinu nepustí vlhkost (a ta se drží i v garáži, není-li vytápěná).
Sice nejsem ani náhodou vyznavačem harlejů, ale tenhle haryk je božskej, ta kyvka, ty laufy a hlavně ten macatej V2 motor, to je pastva pro oči
H-D nejsou zrovna moji oblíbenci, ale tohle je fakt hezkej stroj
Straťa:Je to názor každýho jednotlivce,HD byla motorka,která udala nějaký směr,dnes se mi zdá,že trochu zaostává za japoncema.Jawa dnes dává na své motorky nádrže z 60tých let a něco podobného mi připadá u HD.Nedávno jsem četl,že HD zavřeli jeden výrobní závod s asi 2000 zaměstnanci,mají novinky,ale vždy o chvíli za jinými.
Kamos dela v servise haryku a divil jsem se, ze tam kluci znaji skoro veskera cisla ND z hlavy. To kdyz jsem byl v Suzine, Honde...museli vsechno hledat v katalogu.Ptal jsem se tedy kolegy harykare, jestli maji nejake zvlastni skoleni , nebo v cem to je?? Jeho odpoved: Az si k tobe prijde 50 lidi denne pro loziska,tesneni..atd..atd...znal bys to z hlavy taky :o lol lol . Ale kultovni masinka to samozrejme je...o tom zadna!
čoprák: Dneska sem neměl mezi přednáškama co dělat tak sem se zajel jen tak mrknout do prodejny H-D v Brně kvůli týdle mašince a ve skutečnosti vypadá ještě líp než na fotkách a když sem se na ni díval tak mě nenapadalo nic co by mohlo vypadat jinak.
HD je neoddiskutovatelná kultovní motorka,ke všemu se ovšem objeví nějaké výhrady,například řídítka patří ke klasickému cesťáku,sedlo k něčemu jinému a nádrž by se hodila na čopra.A jeden poznatek:kamarád si před třemi roky koupil HD a když jsem se ho ptal kde parkuje,že má dole po stupačkama na podvozku rezavé šrouby,tak mi odpověděl,že v suché garáži a že toho je tam víc co není viděl
2 Horizont: jo,jo přesně tak, motorka pěkná, ale ten zadek je nějakej divnej...
Pěkný,Harici jsou čím dál lepší a 90koní je skutečně uspěch,když si vemete výkony před pár lety.Co mi trochu nesedí je plast pod sedlem.Nechci nikoho naštvat ale působí na mě jak kdyby si někdo ke svý jawě640 udělal doma tuningovej kryt.Ale jinak super
K tomu předku - já jej mám ještě o něco měkčí a na větších hrbolech jde nadoraz. Ale prý se to dá přitvrdit (míněno celkově - podložkama nebo pružinama, ne štelováním).
tenhle krasavec vypadá že toho svýmu pánovi dá taky strašně moc.
No, já osobně moc Harleyím neholduji...stroj je to sice celkem hezký a podle recenze má vcelku dobré vlastnosti...ale není to můj šálek čaje...přesto všem na tomto biku přeju mnoho super chvil v sedle
krásná...